abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf vrijdag 13 juli 2007 @ 23:27:09 #76
73911 ultra_ivo
pi_51447442
Zabel is nu natuurlijk extra gemotiveerd om erbij te blijven zolang hij kan. Zolang de koers niet volledig ontploft zou hij zich redelijk moeten kunnen handhaven. Dus bij een matte koers heeft hij dikke kans het groen hier terug te veroveren.
pi_51447710
Vinokoerov en Klöden fietsen door
De gekwetste wielrenners Andréas Klöden en Aleksandr Vinokoerov stappen zaterdag allebei op de racefiets voor de zevende etappe in de Ronde van Frankrijk, waarin de eerste bergen opdoemen. Beide kopmannen van Astana verbeten vrijdag de pijn in de etappe naar Bourg-en-Bresse, maar gaven niet op.

Bron: de telegraaf
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:48:35 #78
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_51448213
rasmussen en alle fransen (14 juli) moeten morgen rijden. kies maar
ik zie t iig niet. kheb wat fotowerk te verrichten op maasboulevard en in Nijmegen (Frank Boeijen!!)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_51448256
grote kans dat Voeckler morgen in de ontsnapping zit op quatorze julliet
pi_51455181
De eerste 50 minuten van de koers missen we dus. De rest is gelukkig live te zien.
pi_51455221
Als er geen groep mag wegrijden, gok ik eigenlijk een beetje op Valverde met zijn sprint.
pi_51455354
Freire is trouwens afgestapt.
pi_51455497
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef Perico het volgende:
Ik verwacht er niet zoveel van, in al die jaren dat de Col de la Colombiere beklommen is, is er nooit iets gebeurd. Zowat de lichtste 1e categorie col die er is in de Alpen. Normaal zat die altijd in een pas-de-deux met de Col des Aravis...
in ieder geval zwaarder dan de 3 bergen van 1e categorie van morgen. die rijden ze bij wijze van spreken nog op het buitenblad omhoog
pi_51455499
Pffff, moeilijk heb de negen renners geselecteerd maa als ik eerlijk ben weet ik het ook niet. Ga zo even de avondetappe kijken van gisteren en dan zit ik klaar voor deze fantastische etappe.....

Veel plezier alvast iedereen en dat de beste maar moge winnen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:21:48 #85
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_51455583
het is de 14de, dus er zullen wel wat Fransen proberen weg te komen.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_51456038
Ik heb hem VALJAVEC!!!!!!
pi_51456052
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:21 schreef Againzender het volgende:
het is de 14de, dus er zullen wel wat Fransen proberen weg te komen.
Ik verwacht inderdaad wel meer Franse aanvallen dan, dat maakt het wel weer leuker... Vóór de Colombière is de etappe nou niet zo heel spannend.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51456096
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef Perico het volgende:
Ik verwacht er niet zoveel van, in al die jaren dat de Col de la Colombiere beklommen is, is er nooit iets gebeurd. Zowat de lichtste 1e categorie col die er is in de Alpen. Normaal zat die altijd in een pas-de-deux met de Col des Aravis...
Nu beklimmen ze de Colombiere van de moeilijkste kant. De laatste 6 km hebben een gemiddeld stijgingspercentage van 9.1 %. Dat is heel behoorlijk
pi_51456163
Heb geen enkele fransman in de ploeg. Verwacht niet veel van de fransen.........

Het wordt waarschijnlijk een rabobankdag...................
Bolletjestrui en eer betonen aan de renner die in dit gebied gevallen of aangereden is.............
Motivatie zal zeker hoog zijn vandaag bij de rabo.....
pi_51456344
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:07 schreef Eduard37 het volgende:
Heb geen enkele fransman in de ploeg. Verwacht niet veel van de fransen.........

Het wordt waarschijnlijk een rabobankdag...................
Bolletjestrui en eer betonen aan de renner die in dit gebied gevallen of aangereden is.............
Motivatie zal zeker hoog zijn vandaag bij de rabo.....
Menchov lijkt me ook wel favoriet bij deze aankomst
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51456406
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:07 schreef Eduard37 het volgende:
eer betonen aan de renner die in dit gebied gevallen of aangereden is.............
Dat zou pas morgen zijn dan. Kai Reus kreeg zijn ongeval in de buurt van Tignes, waar ze morgen finishen. Maar het lijkt me heel sterk dat ze daardoor harder gaan fietsen, zeker nu zijn lot nog zo onzeker is...
pi_51456511
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:22 schreef Cootz het volgende:

[..]

Dat zou pas morgen zijn dan. Kai Reus kreeg zijn ongeval in de buurt van Tignes, waar ze morgen finishen. Maar het lijkt me heel sterk dat ze daardoor harder gaan fietsen, zeker nu zijn lot nog zo onzeker is...
Ok, dacht dat ze vandaag door dat gebied kwamen. Rasmussen zal zekers één van de eerste zijn de boven op de col van de 1e categorie zal aankomen. Gisteren was die al gedreven en kreeg die 2 punten........

Blijft moeilijk, heb vino afgeschreven, verwacht dat die vandaag afstapt. Kloden is ook een twijfelgeval en zal waarschijnlijk ook snel afstappen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:32:29 #93
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51456594
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:27 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Ok, dacht dat ze vandaag door dat gebied kwamen. Rasmussen zal zekers één van de eerste zijn de boven op de col van de 1e categorie zal aankomen. Gisteren was die al gedreven en kreeg die 2 punten........

Blijft moeilijk, heb vino afgeschreven, verwacht dat die vandaag afstapt. Kloden is ook een twijfelgeval en zal waarschijnlijk ook snel afstappen.
Die Kazach moeten ze van de fiets afslaan voor hij stopt volgens mij. Er zijn weinig renners met meer karakter dan Vino.
I hate it here
pi_51456681
Rasmussen gaat vandaag niet aanvallen. Wel zal hij overal proberen (achter een eventuele kopgroep) zoveel mogelijk punten te pakken.

Vino's gebaar van gisteren voorspelde niet veel goeds, maar ik zie hem nog niet zo gauw afstappen. Klöden daarentegen, die is toch wat fragieler, en heeft een blessure die niet op korte termijn beter wordt (botscheur Klöden vs wonden/hectingen Vino)
pi_51456682
Als Kloden en Vinokourov net zo'n dag als gisteren hebben kunnnen concurrenten hen vandaag de vernieling in rijden. En zo'n kans mag je eigenlijk niet laten liggen, want die Vinokourov gaat echt wel weer herstellen van zijn blessures en gaat ongetwijfeld na de komende bergritten en de vlakke etappes erop weer zo goed als 100% zijn tegen de TT van volgende week zaterdag.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:38:27 #96
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51456709
Ben benieuwd welke ploegen vandaag initiatief nemen om te reageren op Vino en Kloden.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_51456733
Tot aan de Colombière is het best een leuke rit voor iemand als Voeckler, zeker op quatorze julliet... Maar de klassementsrenners blijft hij niet tot de finish voor.
pi_51456795
Voeckler geloof ik ook niet in................

Volgens mij is dat een eendagsvlieg die deze tour niets uithaalt.
pi_51456856
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:38 schreef Burghardt het volgende:
Ben benieuwd welke ploegen vandaag initiatief nemen om te reageren op Vino en Kloden.
denk niet dat ze hoeven reageren
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:45:18 #100
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51456863
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:42 schreef Eduard37 het volgende:
Voeckler geloof ik ook niet in................

Volgens mij is dat een eendagsvlieg die deze tour niets uithaalt.
Deze rit is echter niet superzwaar (voor een bergrit wel te verstaan). Dit is vermoedelijk een van zijn weinige kansen dus hij gaat het vast wel proberen
I hate it here
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')