cyclingnews.comquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:18 schreef Venga het volgende:
Dat is geen Caisse Maarten, dat zijn Lotto-mannen![]()
Ik dacht het al. Heb die ook bij mijn favorieten zitten. Heb je daar ook live beelden?quote:
Want? Die wint de Tour nooit hoor..ook niet met een kwartier voorsprong vandaag.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:20 schreef Ereinion het volgende:
Wel opvallend dat ze Gerdemann gewoon laten rijden.
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:22 schreef Remzz het volgende:
Hoop echt dat Tankink er nog bij komt
Spannende koers mn reetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als er straks eenmaal eenmaal een kopgroep is, zal het 2e peloton overigens wel weer bij het eerste komen verwacht ik ...
Mijn ideequote:
volgens Maarten is dat Caisse d'Epargne voor Valverde...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:17 schreef Ereinion het volgende:
Lotto op kop zo te zien
Dan zou ik als ik Rabo was maar eens wat tempo gaan maken in het peloton.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:27 schreef TheArt het volgende:
Oei, Flecha, Tankink en Gutierrez op 41 sec.
Er zijn wel meer aanvalsploegen die de boot gemist hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik Rabo was maar eens wat tempo gaan maken in het peloton.
Maar zoals CSC heeft denk ik geen interesse in de ritwinst. In deze etappe worden de grote verschillen nog niet gemaakt, vandaag gaat het puur om de ritwinst. En Rabobank heeft misschien wel 4/5 man die z'n rit als deze kan winnen. Ik had hem als ploegleiding tenminste dik onderstreept.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:30 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer aanvalsploegen die de boot gemist hebben
Er komen nog echte bergetappesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
dis wel een tering grote groep... geen bolletjes voor de rabo dit jaar zo te zien :S
En zijn nu nog 20 punten ofzo te verdienen he, in de hele tour nog wel 200quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
dis wel een tering grote groep... geen bolletjes voor de rabo dit jaar zo te zien :S
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
OK. Savoldelli voor de winst?
Parijs is nog ver!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
Dit is maar een halve bergrit, zoveel punten zijn er niet eens te verdienen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
Mijn gut-feeling zegt dat de winnaar vandaag vooraan zit. Nu de achtervolgers erbij zijn blijft er weinig over om te achtervolgenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Maar zoals CSC heeft denk ik geen interesse in de ritwinst. In deze etappe worden de grote verschillen nog niet gemaakt, vandaag gaat het puur om de ritwinst. En Rabobank heeft misschien wel 4/5 man die z'n rit als deze kan winnen. Ik had hem als ploegleiding tenminste dik onderstreept.
Flecha daalt volgens mij gewoon minder snel dan die andere gekkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:35 schreef Venga het volgende:
Flecha, Tankink etc komen er nog wel bij, nu km of 10 dalen.
Maar Flecha maakt niet de beste indruk tov anderen
Jeuh breedbeeldquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:36 schreef Venga het volgende:
Op de Belg zijn ze ook live!
Ja dat lijkt mij nu ook, al zal het verschil nooit meer dan een minuut of 5 mogen worden dnek ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:36 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Mijn gut-feeling zegt dat de winnaar vandaag vooraan zit. Nu de achtervolgers erbij zijn blijft er weinig over om te achtervolgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |