Das toch n mooi album?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kid A... ik snap er niks van. Die OOR-mensen nog minder. Of ze zijn allemaal doof.
Als wij het ergens oneens over zijn, is het wel Kid Aquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kid A... ik snap er niks van. Die OOR-mensen nog minder. Of ze zijn allemaal doof.
Blijf een leuke running gagquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als wij het ergens oneens over zijn, is het wel Kid A
Voilà, de echte klassiekers.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:41 schreef Joostebrood het volgende:
[..] Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over the Sea, Modest Mouse - The Moon & Antartica[..]
Die pure jazz is beter dan de jazzfusion van die andere albums eerlijk gezegd. Ik denk zelfs meer in de straat van de popkenner dan de fusion.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:36 schreef fripper het volgende:
[..]
Het is inderdaad vreemd dat het toen wel gebeurde en nu niet meer. En ik vind het raar dat een pure jazz-plaat als Kind of Blue van Miles Davis steeds opduikt in dit soort lijstjes van de heren/dames popkenners. Waarom niet In a Silent Way of Bitches Brew uit 1969/1970 ? Dat zijn toch voor de popmuziek veel interessantere platen ? In 1970 speelde hij op het Isle of Wight festival , samen met Hendrix, The Doors en The Who. Toen ging dat inderdaad prima samen.
Is Odessey & Oracle van de Zombies overigens echt herondekt, of is dat meer iets dat alleen op Fok! leeft ?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:53 schreef fripper het volgende:
23. The Stone Roses – The Stone Roses (1989)
28. Prince – Sign ‘O’ The Times (1987)
29. Red Hot Chili Peppers – Californication (1999)
34. Depeche Mode – Violator (1990)
62. Massive Attack – Blue Lines (1991)
De Mars Volta is zo mogelijk nog belachelijker dan Tool.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:53 schreef wallofdolls het volgende:
Ik zie The Mars Volta niet eens staan in die lezersinzendingen. Ho maar jongens, belachelijk lijstje. Wel Tool
Als er 1 band uitblinkt in belachelijkheid
Grapje Aenima staan best n paar hele goede nummers op![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |