Zo, nu hebben wij samen de fipo van dit topic.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
FIPEAUX!!!![]()
Oeh, ik moest snel zijn...
Net peuken gehaald![]()
Zonder IaN fipeaux kan zo'n SC niets worden...
Zie het als een soort van blessing.
![]()
Ja, dat zeg ik toch net.quote:
Kay.quote:Ik zal wel een wijziging aanvragen. En een slotje voor de mijne![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo, nu hebben wij samen de fipo van dit topic.![]()
Ian_nick is toch zeker een meisje he.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:21 schreef doka het volgende:
Homo's
Schat, ik ben naar bed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ian_nick is toch zeker een meisje he.
O ja? Oequote:Op donderdag 12 juli 2007 04:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ian_nick is toch zeker een meisje he.
Sucky Sucky 5 dollar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, ik ben naar bed.
[afbeelding]
Me love you long tiiiiime!![]()
dezequote:
Best wel ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 05:07 schreef TherAngelina het volgende:
Super, die TT!
Geniale nick en FoBotekstquote:Op donderdag 12 juli 2007 06:24 schreef opgebaarde het volgende:
O__o Yvonne in dit topic [afbeelding]
Yvonne, ga je sebasser doodmaken?![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik had al een aantal mooie TR's geplaatst.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef TherAngelina het volgende:
LPverhaal alleen niet met sex.
Zoiets grappigs te vertellen. Vandaag de IQtest toegestuurd gekregen, heb ik tyfusgoed op wiskunde gescoord en 'voldoende' op taal
![]()
![]()
. Terwijl het andersom zou moeten zijn want ik doe nooit iets verkeerd in de grammatica
. Ha-ha-ha
. Maar blijkbaar presteer ik dus goed op wiskunde als ik griep heb
. Terwijl ik dus echt, echt, écht geen wiskunde kan
.
Verder nog iets grappigs. Ik dacht ik ga vroeg m'n nest in, twee nachten niet geslapen, lig ik netjes twaalf uur heerlijk, slaap aan één stuk door tot vijf uur en kan dan verdomme heul niet meer slapen, lig maar te woelen en te woelen, val uiteindelijk half tien in slaap terwijl ik tien uur bij de dokter moet zijn
.
Kom vervolgens een kwartier te laat bij de dokter die me ook nog eens allemaal medicatie aan wil smeren maar ik heb alleen de pil meegenomen. Dan maar slapeloos en labiel
.
Hihi en oh, er viel net echt net geen drinken in mijn toetsenbord, OMFG, hahahaha.
Nou euh, ik ga even lopend boodschappen doen want m'n band is lek, hoe is jullie dag?
En nee, ik ben niet boos. Gek genoeg.
Zijn jullie allebei in de overgang of zo?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:03 schreef kleinzusje het volgende:
Mijn dag is werkelijkwaar fantastisch
Mn buurman besloot om 3.00 te stoppen met het slaan van zn vrouw. Meestal duurt dit spectakel tot 6.00 uur. Dus het was een echt kadootje.
Ook was ik blij dat hij niet even langs kwam om te zeggen dat hij me wilde neuken. Weer een enorme vooruitgang in zn helingsproces.
Om 9.00 uur begon mn buuf met stofzuigen, maar dat doet ze alleen als er bezoek komt, dus dat ik gelukkig niet zo vaak.
Mn ex wil me graag zien. Dit is ook voor mij een mooie opsteker omdat ik dan eindelijk weer eens een echt gesprek kan voeren met een man die gesprekken en lust vaak niet weet te schijden. Helaas mis ik dan wat streams, maar ach............... zijn ondergoed strijken en zn bed opmaken vind ik net zo spannend. Tis al fijn dat hij me slechts geestelijk mishandelt, daar mag ik heel trots op zijn. Anaal wil het tussen ons nog niet zo vlotten, maar daar ik kaal en strak ben is ook daar geen vuiltje aan de lucht.
Het jammere is wel dat de exotische plant op mn dakterras het niet doet. Dit is denk ik het gevolg van geen water geven.
Ook las ik in een folder dat de Laven nu gratis af te halen zijn bij de Blokker. Helaas staat mn fiets op slot en is het te ver lopen.
Verder ben ik erg blij en gelukkig
Soort van verliefd op het leven of zo, maar dan anders.
En ik heb een mail gekregen![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:09 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie allebei in de overgang of zo?
Geen touw aan vast te knopen...
Donderdag is mijn lievelingsdagquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Kleinzusje hoe oud ben je eigenlijk?
Volgens mij zijn ze gewoon een beetje donderdag-labiel!
Maar....quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Donderdag is mijn lievelingsdag.
Wat voel je dan zoal als je je een beetje zo voelt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:22 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Absoluut niet hoor, ik voel me een beetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Met een écht meisje!?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar ben ik juist blij mee, morgen date.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:26 schreef kleinzusje het volgende:
Oh Buuf
Voor je kleine schat een kadootje van mij![]()
[afbeelding]
Pics!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, een realdoll.
hoezo?
Ja, natuurlijk met een echt meisje.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook namens de jarige heel hartelijk dank!!![]()
Ja sorry...quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:03 schreef kleinzusje het volgende:
Mijn dag is werkelijkwaar fantastisch
![]()
.
Om 9.00 uur begon mn buuf met stofzuigen, maar dat doet ze alleen als er bezoek komt, dus dat ik gelukkig niet zo vaak.
Euh ja, laat ik er maar kort over zijn... sommige mensen leven voor de verkeerde dingen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar....
[..]
Wat voel je dan zoal als je je een beetje zo voelt?
Dank u!quote:
suikercoma here i come!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mweheheh, taart fur ontbeit jawohl!
gewoon doen joh, hij ziet het toch niet...quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu durf ik geen tetten meer te posten in dit topic.
Omdat het begon met iemand die 6 is geworden
Die kleine mag toch al wel bier hè?
En zware shag!?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gewoon doen joh, hij ziet het toch niet...Tuurlijk drinkt ie bier. hij is al 6 toch!?
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dank u!![]()
![]()
[afbeelding]
en voor Iedereen taart!![]()
nou we houden het eerst bij javaanse jongens 3/4. Een beetje verschil moet er wel blijven. hij is ten slotte niet bijna 8 zoals zijn oudere broer.quote:
Dat is dé shizzle!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou we houden het eerst bij javaanse jongens 3/4.
Bob der Baumeister...quote:
Zolang je hem maar bij je kinderen wegtraptquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bob der Baumeister...![]()
en die Notemetoot zal het wel zijnja, welke zichzelf respecterende volwassene wil dit..![]()
"iemand" of "jij" !?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:41 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat ging zeggen.
*sluit deuren en ramenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Zo ik ga zo eventjes 2 uurtjes rijden..nu gaat die clown me het schakelen leren.
En waar staat dat 'schakelen' van je voor?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Zo ik ga zo eventjes 2 uurtjes rijden..nu gaat die clown me het schakelen leren.
Iemand, het lag immers nogal voor de hand, ik plaatste 'em niet zomaarquote:
mocht iemand me zoeken, ik zit weer even onder de tafel...quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoihoi!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:01 schreef Ravii het volgende:
Hoi
Ah! In dat geval: Mag ik een Calippo cola van je?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga even net doen alsof ik aan het werk ben.
14.gif
of speciaal voor Polo:
ver.gif
13.hivquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga even net doen alsof ik aan het werk ben.
14.gif
of speciaal voor Polo:
ver.gif
Ian werkt in een snackbar?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ah! In dat geval: Mag ik een Calippo cola van je?![]()
Ga dat maar beneden vragen, ik sta keuken momenteelquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ah! In dat geval: Mag ik een Calippo cola van je?![]()
En wat doe je achter de pc dan? recepten opzoeken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga dat maar beneden vragen, ik sta keuken momenteel![]()
Roken, guitig aardbeitje van mequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En wat doe je achter de pc dan? recepten opzoeken?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En wat doe je achter de pc dan? recepten opzoeken?
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Roken in een keuken?
Tamelijk onhygiënisch.
Het liefst met een bbq er omheen, en een lekker stuk vlees op een rooster erboven.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Was er een wedstrijd ofzo aan de gang dan?
Condooms?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:00 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Volgens mij heb ik alles ingepakt... Hoop ik![]()
Waar ga je heen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:00 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Beflapjes?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:00 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
appelaanvraag!!!quote:
Paar daagjes kamperen en wildspotten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:07 schreef mootie het volgende:
Waar ga je heen!
Je gaat de natuur in en wilt het puur natuur houden?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Paar daagjes kamperen en wildspotten.
En nee ik neem geen condooms enzo mee![]()
Ik verwacht gewoon dat een eventuele gozer dat wel even regeltquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:45 schreef PC eend het volgende:
Je gaat de natuur in en wilt het puur natuur houden?![]()
Hoe weet jij dat ik op homoseksuele kikkers valquote:
Echt een natuurmens jij hequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon dat een eventuele gozer dat wel even regelt![]()
Al moet ie er een tankstation voor beroven, een beetje man heeft dat over voor sex.![]()
Ik val inderdaad op stoerquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:12 schreef PC eend het volgende:
Echt een natuurmens jij he
Je valt op alpha males
Maar die nemen je vaak gewoon zoals je bent als ze geen zin hebben om dingen te overvallen
Dom hoor, om je zo afhankelijk op te stellen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon dat een eventuele gozer dat wel even regelt![]()
Al moet ie er een tankstation voor beroven, een beetje man heeft dat over voor sex.![]()
Ik ben helemaal niet van plan sex te hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:19 schreef Mike1964 het volgende:
Dom hoor, om je zo afhankelijk op te stellen...![]()
Waar ga je naar toe?
Jij gaat te veel met 6 jarige omquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Veulen en Bokito sitting in a tree, K I S S I N G![]()
![]()
![]()
oh nee, niet aapachtig... stom van me..![]()
Oh ja! gefeliciteerd met je 6 jarige!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Veulen en Bokito sitting in a tree, K I S S I N G![]()
![]()
![]()
oh nee, niet aapachtig... stom van me..![]()
Ja maar.... Sex is in de regel niet iets wat je plant, maar iets wat je overkomt toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van plan sex te hebben![]()
Zie dit soort grappen gaan een eigen leven leiden.
Ik ga naar de veluwe![]()
als ik dat contact zou verminderen krijg ik troubles met de kinderbescherming..quote:
bedankt namens de jarige...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oh ja! gefeliciteerd met je 6 jarige!![]()
Feliciteer hem ook maar van mijn bijna 6 jarige...
Ik ga toch niet echt verwachten dat ik in me eendje in een wildhut sex ga hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:34 schreef Mike1964 het volgende:
Ja maar.... Sex is in de regel niet iets wat je plant, maar iets wat je overkomt toch?
Maar oké, veluwe is leuk!![]()
Hoezo? Het is toch prachtig weerquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
als ik dat contact zou verminderen krijg ik troubles met de kinderbescherming..![]()
![]()
veel plezier op de Veluwe Veulen!! hopelijk trekt het weer inderdaad wat aan...(hebben wij er ook profijt van
)
Bitchquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulerst, veul plezier alvast, bitch!
En als het tankstation bewakingscamera's heeft kan je ook gewoon een sok gebruiken!![]()
Peace Out.
Mumumumu!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bitch![]()
(Ik ben nog niet weg hoor, morgen pas)
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ga toch niet echt verwachten dat ik in me eendje in een wildhut sex ga hebben![]()
Agossie.... een Ian fan..quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je het harstikke schattig vindt.![]()
ik word jou fan heul niet als je zo doetquote:
Nigga, what!?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef Ravii het volgende:
[..]
Jij wordjouw fan heul niet als je zo doet!
Waar de fuck heeft hij het over!?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
Wat is dit??? Een puberteitshormonen clash??
Grrrrr...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef Leandra het volgende:
Z'n Leandra-bash post was gewoon binnen een halve minuut helemaal weggeveegd
Je moet ons ook niet volgen, je moet je eigen weg gaan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:17 schreef Ravii het volgende:
Nu volg ik jullie niet meer
Deze is leuk![]()
[afbeelding]
Je wilt me gewoon weghebben dusquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Je moet ons ook niet volgen, je moet je eigen weg gaan.![]()
Geen flauw idee waar iedereen uithangt...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Leandra.
Ligt de rest al in bed?
quote:
Ik ga naar buiten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar iedereen uithangt...
Ik dacht dat jij ze een beetje in de gaten zou houden?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar iedereen uithangt...
Ehm nee... de rol van kleuterjuf ligt mij niet zoquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ze een beetje in de gaten zou houden?
Haai Litha, ik moest ff een paar kutpubers naar bed donderen en de hond uitlaten. Nu ben ik er klaar voorquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Leandra.
Ligt de rest al in bed?
Iets verderop: ik ga meer richting park de hoge veluwe.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
Ah.. ik dacht dat je al weg was... je komt dit weekend hier de boel onveilig maken zag ik?!
Das niet zover bij mij vandaan hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Iets verderop: ik ga meer richting park de hoge veluwe.
Nietquote:
Niet ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet![]()
Kun je nagaan hoe een topografisch wonder ik ben![]()
Park de Hoge Veluwe heeft een aantal ingangen, waarvan 1 hemelsbreed nog geen 10 km hier vandaan isquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet![]()
Kun je nagaan hoe een topografisch wonder ik ben![]()
Het Kröller Müller vind ik zo mooi..... En dan vooral het jachtslot....quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Park de Hoge Veluwe heeft een aantal ingangen, waarvan 1 hemelsbreed nog geen 10 km hier vandaan is
St. Hubertus... dat is idd heel mooiquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het Kröller Müller vind ik zo mooi..... En dan vooral het jachtslot....![]()
Haaiiiiquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Yo!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Yo!
Okeequote:Op donderdag 12 juli 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
Park de Hoge Veluwe heeft een aantal ingangen, waarvan 1 hemelsbreed nog geen 10 km hier vandaan is
Goed alleen die KUT pubers hebben vakantie al.quote:
Daar ga ik niet heen. Vroeger als kind ben ik daar wel is geweest.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef Nostalgist het volgende:
Het Kröller Müller vind ik zo mooi..... En dan vooral het jachtslot....![]()
Slaan, lieverdquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Goed alleen die KUT pubers hebben vakantie al.![]()
Eindelijk kan ik het wereldwonder aanschouwenquote:
Ben ik een wereldwonder ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eindelijk kan ik het wereldwonder aanschouwen![]()
Ik heb net een staarwedstrijd achter de rug. Ben te moe om m'n ogen weer zo lang open te houden.quote:
Hoezo 'meteen'? Ik heb een paar postjes gewacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dus moet je meteen gaan schelden!?![]()
Wat ben je toch liev voor me...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoezo 'meteen'? Ik heb een paar postjes gewacht.![]()
GJ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mocht iemand me zoeken, ik zit weer even onder de tafel...![]()
en LP leuk dat je leuker bent dan GJ...![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter dan een anti-gehandicapten die mensen naar Dachau wil laten transporteren.![]()
Heb ik weerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb net een staarwedstrijd achter de rug. Ben te moe om m'n ogen weer zo lang open te houden.![]()
![]()
Volg jij geen nieuwsquote:
quote:Er is opgetogen gereageerd op de uitverkiezing van de Petra tot één van de zeven nieuwe wereldwonderen. Wereldwijd hebben ongeveer 22 miljoen mensen gestemd op Petra, zo bleek uit de peilingen. Daarmee staat Petra na de Chinese muur op de tweede plaats op de 'populariteitslijst'.
Voedselvergiftiging niet beter?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:08 schreef LoveProfusion het volgende:
GJ?
Ik heb vandaag geschakeld en dat ging eigenlijk super. 1 keer afgeslagen bij het oefenen. Volgende week weer. Morgen werken moet nog even verzinnen waarom ik er 2 dagen niet was, had me ziek gemaild..een voorhoofdsholte ontstekeing krijg je daar alleen hoofdpijn van? Heb je daar antibiotiva voor nodig?
quote:
Ik heb vandaag nog geen nieuws gezien, zijn er alweer 7 nieuwe wereldwonderen dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja maar dat is alweer paar dagen geleden das oud nieuws dus daar dacht ik niet gelijk aan.
![]()
Ja en allemaal met fietsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:18 schreef PC eend het volgende:
Ik heb vandaag nog geen nieuws gezien, zijn er alweer 7 nieuwe wereldwonderen dan?
Ik weet het.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ben je toch liev voor me...
*zucht
![]()
Huhquote:
Nouuuu Nadia is zwanger van een vrucht die zijn handen niet uit zijn zakken kan halen. Das op zich al een wereldwonder.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog geen nieuws gezien, zijn er alweer 7 nieuwe wereldwonderen dan?
Als het een heuveltje op kan fietsen vast welquote:
Dat is een grap of niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
Nouuuu Nadia is zwanger van een vrucht die zijn handen niet uit zijn zakken kan halen. Das op zich al een wereldwonder.
Huh, serieus? dat doet ze snelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouuuu Nadia is zwanger van een vrucht die zijn handen niet uit zijn zakken kan halen. Das op zich al een wereldwonder.
Als mijn box een heuvel gaat oprijden is dat zeker een wereldwonderquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als het een heuveltje op kan fietsen vast wel![]()
Doe dat...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:43 schreef PC eend het volgende:
Ik ga even mijn anti-huub tactiek bespreken met mijn achterban
Je zit te mediteren?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Zennnnnnn....
Nou zegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ssst!
Veel plezier ...quote:
allah gepwnd door god?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:21 schreef TwyLight het volgende:
gepwnd door allah
God bestaat net zo zeer als dat allah een varken is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:23 schreef TwyLight het volgende:
god bestaat niet
sla jezelf buiten westen met een hamer dan mallerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:20 schreef Sebasser het volgende:
Zo gister 3 slaappillen.
Nu 4.
En nog val ik niet in slaap he.
Hai ian.
Ik heb net serieus al overwogen om een bierflesje kapot te slaan tegen me kop ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
sla jezelf buiten westen met een hamer dan mallerd [afbeelding]
Leeg flesje mag ik hopenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb net serieus al overwogen om een bierflesje kapot te slaan tegen me kop ja.
mja, nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Leeg flesje mag ik hopen
Of ga naaktfoto's bekijken van queenbee
Dan giet je het maar over.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mja, nee.
Hier staan allemaal volle, de lege staan beneden in hun kratten.
En drank en slaapmiddelen gaan niet samen, dus ik kan ook niet eerst eentje leegdrinken.
Overgieten in wat?quote:
Bier = bierquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Overgieten in wat?
een glas?
Jeuj, wakker worden met een glas dood bier naast je bed. (of in de keukenkast ofzo)
Datequote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben je vergeten wat ik morgen heb? [afbeelding]
Touchéquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bier wat niet te zuipen is ga ik niet zuipen, zelfs al is het bier.
Precies.quote:
Aaaaaaaah, Sebasser is vlieft!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Precies.
Die is dan wel niet om half 10, of 10 uur.
Maar ik heb geen zin om te verslapen, zo heb ik mijn ex leren kennen.
door altijd en steeds te verslapen is ze mijn ex geworden dus.
Mja.
Suf(je)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:51 schreef TwyLight het volgende:
ik zei rufje nu jullie!!
Daar heb ik een topic over geopend in KLB, post daar je klacht maar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, een mugje!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat jij de bovenlip van sourcy mag krijgen.
danmoetjeooknietopnemenenlatenrinkelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
ikhoueropzichnietzovanalsiemandmebeltterwijlikeenvanmijnbitchesnaai
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:27 schreef TwyLight het volgende:
of tegen haar clit houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |