Slaan, lieverdquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Goed alleen die KUT pubers hebben vakantie al.![]()
Eindelijk kan ik het wereldwonder aanschouwenquote:
Ben ik een wereldwonder ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eindelijk kan ik het wereldwonder aanschouwen![]()
Ik heb net een staarwedstrijd achter de rug. Ben te moe om m'n ogen weer zo lang open te houden.quote:
Hoezo 'meteen'? Ik heb een paar postjes gewacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dus moet je meteen gaan schelden!?![]()
Wat ben je toch liev voor me...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoezo 'meteen'? Ik heb een paar postjes gewacht.![]()
GJ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mocht iemand me zoeken, ik zit weer even onder de tafel...![]()
en LP leuk dat je leuker bent dan GJ...![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter dan een anti-gehandicapten die mensen naar Dachau wil laten transporteren.![]()
Heb ik weerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb net een staarwedstrijd achter de rug. Ben te moe om m'n ogen weer zo lang open te houden.![]()
![]()
Volg jij geen nieuwsquote:
quote:Er is opgetogen gereageerd op de uitverkiezing van de Petra tot één van de zeven nieuwe wereldwonderen. Wereldwijd hebben ongeveer 22 miljoen mensen gestemd op Petra, zo bleek uit de peilingen. Daarmee staat Petra na de Chinese muur op de tweede plaats op de 'populariteitslijst'.
Voedselvergiftiging niet beter?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:08 schreef LoveProfusion het volgende:
GJ?
Ik heb vandaag geschakeld en dat ging eigenlijk super. 1 keer afgeslagen bij het oefenen. Volgende week weer. Morgen werken moet nog even verzinnen waarom ik er 2 dagen niet was, had me ziek gemaild..een voorhoofdsholte ontstekeing krijg je daar alleen hoofdpijn van? Heb je daar antibiotiva voor nodig?
quote:
Ik heb vandaag nog geen nieuws gezien, zijn er alweer 7 nieuwe wereldwonderen dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja maar dat is alweer paar dagen geleden das oud nieuws dus daar dacht ik niet gelijk aan.
![]()
Ja en allemaal met fietsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:18 schreef PC eend het volgende:
Ik heb vandaag nog geen nieuws gezien, zijn er alweer 7 nieuwe wereldwonderen dan?
Ik weet het.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ben je toch liev voor me...
*zucht
![]()
Huhquote:
Nouuuu Nadia is zwanger van een vrucht die zijn handen niet uit zijn zakken kan halen. Das op zich al een wereldwonder.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog geen nieuws gezien, zijn er alweer 7 nieuwe wereldwonderen dan?
Als het een heuveltje op kan fietsen vast welquote:
Dat is een grap of niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
Nouuuu Nadia is zwanger van een vrucht die zijn handen niet uit zijn zakken kan halen. Das op zich al een wereldwonder.
Huh, serieus? dat doet ze snelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouuuu Nadia is zwanger van een vrucht die zijn handen niet uit zijn zakken kan halen. Das op zich al een wereldwonder.
Als mijn box een heuvel gaat oprijden is dat zeker een wereldwonderquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als het een heuveltje op kan fietsen vast wel![]()
Doe dat...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:43 schreef PC eend het volgende:
Ik ga even mijn anti-huub tactiek bespreken met mijn achterban
Je zit te mediteren?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Zennnnnnn....
Nou zegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ssst!
Veel plezier ...quote:
allah gepwnd door god?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:21 schreef TwyLight het volgende:
gepwnd door allah
God bestaat net zo zeer als dat allah een varken is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:23 schreef TwyLight het volgende:
god bestaat niet
sla jezelf buiten westen met een hamer dan mallerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:20 schreef Sebasser het volgende:
Zo gister 3 slaappillen.
Nu 4.
En nog val ik niet in slaap he.
Hai ian.
Ik heb net serieus al overwogen om een bierflesje kapot te slaan tegen me kop ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
sla jezelf buiten westen met een hamer dan mallerd [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |