Waar de fuck heeft hij het over!?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
Wat is dit??? Een puberteitshormonen clash??
Grrrrr...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef Leandra het volgende:
Z'n Leandra-bash post was gewoon binnen een halve minuut helemaal weggeveegd
Je moet ons ook niet volgen, je moet je eigen weg gaan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:17 schreef Ravii het volgende:
Nu volg ik jullie niet meer
Deze is leuk![]()
[afbeelding]
Je wilt me gewoon weghebben dusquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Je moet ons ook niet volgen, je moet je eigen weg gaan.![]()
Geen flauw idee waar iedereen uithangt...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Leandra.
Ligt de rest al in bed?
quote:
Ik ga naar buiten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar iedereen uithangt...
Ik dacht dat jij ze een beetje in de gaten zou houden?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar iedereen uithangt...
Ehm nee... de rol van kleuterjuf ligt mij niet zoquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ze een beetje in de gaten zou houden?
Haai Litha, ik moest ff een paar kutpubers naar bed donderen en de hond uitlaten. Nu ben ik er klaar voorquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Leandra.
Ligt de rest al in bed?
Iets verderop: ik ga meer richting park de hoge veluwe.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
Ah.. ik dacht dat je al weg was... je komt dit weekend hier de boel onveilig maken zag ik?!
Das niet zover bij mij vandaan hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Iets verderop: ik ga meer richting park de hoge veluwe.
Nietquote:
Niet ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet![]()
Kun je nagaan hoe een topografisch wonder ik ben![]()
Park de Hoge Veluwe heeft een aantal ingangen, waarvan 1 hemelsbreed nog geen 10 km hier vandaan isquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet![]()
Kun je nagaan hoe een topografisch wonder ik ben![]()
Het Kröller Müller vind ik zo mooi..... En dan vooral het jachtslot....quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Park de Hoge Veluwe heeft een aantal ingangen, waarvan 1 hemelsbreed nog geen 10 km hier vandaan is
St. Hubertus... dat is idd heel mooiquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het Kröller Müller vind ik zo mooi..... En dan vooral het jachtslot....![]()
Haaiiiiquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Yo!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Yo!
Okeequote:Op donderdag 12 juli 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
Park de Hoge Veluwe heeft een aantal ingangen, waarvan 1 hemelsbreed nog geen 10 km hier vandaan is
Goed alleen die KUT pubers hebben vakantie al.quote:
Daar ga ik niet heen. Vroeger als kind ben ik daar wel is geweest.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef Nostalgist het volgende:
Het Kröller Müller vind ik zo mooi..... En dan vooral het jachtslot....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |