Het liefst met een bbq er omheen, en een lekker stuk vlees op een rooster erboven.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Was er een wedstrijd ofzo aan de gang dan?
Condooms?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:00 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Volgens mij heb ik alles ingepakt... Hoop ik![]()
Waar ga je heen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:00 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Beflapjes?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:00 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
appelaanvraag!!!quote:
Paar daagjes kamperen en wildspotten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:07 schreef mootie het volgende:
Waar ga je heen!
Je gaat de natuur in en wilt het puur natuur houden?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Paar daagjes kamperen en wildspotten.
En nee ik neem geen condooms enzo mee![]()
Ik verwacht gewoon dat een eventuele gozer dat wel even regeltquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:45 schreef PC eend het volgende:
Je gaat de natuur in en wilt het puur natuur houden?![]()
Hoe weet jij dat ik op homoseksuele kikkers valquote:
Echt een natuurmens jij hequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon dat een eventuele gozer dat wel even regelt![]()
Al moet ie er een tankstation voor beroven, een beetje man heeft dat over voor sex.![]()
Ik val inderdaad op stoerquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:12 schreef PC eend het volgende:
Echt een natuurmens jij he
Je valt op alpha males
Maar die nemen je vaak gewoon zoals je bent als ze geen zin hebben om dingen te overvallen
Dom hoor, om je zo afhankelijk op te stellen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon dat een eventuele gozer dat wel even regelt![]()
Al moet ie er een tankstation voor beroven, een beetje man heeft dat over voor sex.![]()
Ik ben helemaal niet van plan sex te hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:19 schreef Mike1964 het volgende:
Dom hoor, om je zo afhankelijk op te stellen...![]()
Waar ga je naar toe?
Jij gaat te veel met 6 jarige omquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Veulen en Bokito sitting in a tree, K I S S I N G![]()
![]()
![]()
oh nee, niet aapachtig... stom van me..![]()
Oh ja! gefeliciteerd met je 6 jarige!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Veulen en Bokito sitting in a tree, K I S S I N G![]()
![]()
![]()
oh nee, niet aapachtig... stom van me..![]()
Ja maar.... Sex is in de regel niet iets wat je plant, maar iets wat je overkomt toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van plan sex te hebben![]()
Zie dit soort grappen gaan een eigen leven leiden.
Ik ga naar de veluwe![]()
als ik dat contact zou verminderen krijg ik troubles met de kinderbescherming..quote:
bedankt namens de jarige...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oh ja! gefeliciteerd met je 6 jarige!![]()
Feliciteer hem ook maar van mijn bijna 6 jarige...
Ik ga toch niet echt verwachten dat ik in me eendje in een wildhut sex ga hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:34 schreef Mike1964 het volgende:
Ja maar.... Sex is in de regel niet iets wat je plant, maar iets wat je overkomt toch?
Maar oké, veluwe is leuk!![]()
Hoezo? Het is toch prachtig weerquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
als ik dat contact zou verminderen krijg ik troubles met de kinderbescherming..![]()
![]()
veel plezier op de Veluwe Veulen!! hopelijk trekt het weer inderdaad wat aan...(hebben wij er ook profijt van
)
Bitchquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulerst, veul plezier alvast, bitch!
En als het tankstation bewakingscamera's heeft kan je ook gewoon een sok gebruiken!![]()
Peace Out.
Mumumumu!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bitch![]()
(Ik ben nog niet weg hoor, morgen pas)
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ga toch niet echt verwachten dat ik in me eendje in een wildhut sex ga hebben![]()
Agossie.... een Ian fan..quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je het harstikke schattig vindt.![]()
ik word jou fan heul niet als je zo doetquote:
Nigga, what!?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef Ravii het volgende:
[..]
Jij wordjouw fan heul niet als je zo doet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |