Jij gaat te veel met 6 jarige omquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Veulen en Bokito sitting in a tree, K I S S I N G![]()
![]()
![]()
oh nee, niet aapachtig... stom van me..![]()
Oh ja! gefeliciteerd met je 6 jarige!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Veulen en Bokito sitting in a tree, K I S S I N G![]()
![]()
![]()
oh nee, niet aapachtig... stom van me..![]()
Ja maar.... Sex is in de regel niet iets wat je plant, maar iets wat je overkomt toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van plan sex te hebben![]()
Zie dit soort grappen gaan een eigen leven leiden.
Ik ga naar de veluwe![]()
als ik dat contact zou verminderen krijg ik troubles met de kinderbescherming..quote:
bedankt namens de jarige...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oh ja! gefeliciteerd met je 6 jarige!![]()
Feliciteer hem ook maar van mijn bijna 6 jarige...
Ik ga toch niet echt verwachten dat ik in me eendje in een wildhut sex ga hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:34 schreef Mike1964 het volgende:
Ja maar.... Sex is in de regel niet iets wat je plant, maar iets wat je overkomt toch?
Maar oké, veluwe is leuk!![]()
Hoezo? Het is toch prachtig weerquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
als ik dat contact zou verminderen krijg ik troubles met de kinderbescherming..![]()
![]()
veel plezier op de Veluwe Veulen!! hopelijk trekt het weer inderdaad wat aan...(hebben wij er ook profijt van
)
Bitchquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulerst, veul plezier alvast, bitch!
En als het tankstation bewakingscamera's heeft kan je ook gewoon een sok gebruiken!![]()
Peace Out.
Mumumumu!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bitch![]()
(Ik ben nog niet weg hoor, morgen pas)
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ga toch niet echt verwachten dat ik in me eendje in een wildhut sex ga hebben![]()
Agossie.... een Ian fan..quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je het harstikke schattig vindt.![]()
ik word jou fan heul niet als je zo doetquote:
Nigga, what!?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef Ravii het volgende:
[..]
Jij wordjouw fan heul niet als je zo doet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |