Ik ben gisteravond rond 23:00 gaan zoeken maar al die rotondes en vage bospaadjes daar. Ik was helemaal de weg kwijt in het donker en de mist... Heb maar 1 amersfoort bord in de buurt van Rondweg-Zuid kunnen vinden maar daar lag hij niet. Ik heb ruim een half uur rondgereden maar toen moest ik het opgeven. Denk dat het toch aan jou is om de stok te verplaatsen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef Gallardo6 het volgende:
Ik ben net ff gaan kijken en hij ligt er nog, maar had geen vervoer om hem naar een andere plaats te brengen, miss morgen, jullie horen het wel als die ergens anders ligt.
Of je haalt hem opquote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef EggsTC het volgende:
Breng m ns hierheen ;D
Hmmm het nieuwe slot lag er gewoon los bij op de grond..quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:56 schreef SuperRembo het volgende:
Er zater inderdaad twee sloten aan. Een is het oude slot waar de sleutel van zoek is (zie vorige topic), de andere is het nieuwe slot. De sleutel lag bij de A van Amersfoort.
Zie fotoquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh, is de sleutel er nu wel of niet?
Superquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:08 schreef Antal het volgende:
ok, dan ligt ie morgen ergens anders...
Ah, beetje onduidelijk. maar ik zie hetquote:
eensquote:Op maandag 23 juli 2007 14:05 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben er nog steeds voor dat er goed wordt aangegeven waar de stok ligt, net zoals vroegah. Misschien dat de stok dan ook wat sneller verplaatst wordt steedsDan hebben mensen in ieder geval de garantie dat als ze hem gaan halen, dat ze naar de goede plek gaan. Dan nemen mensen die wat verder weg wonen misschien eerder het risico om te gaan halen.
Oneens. Het zoeken vind ik juist het leuke.quote:
misschien. tenzij je voor een stok een uur in de auto zit. op de plek bent gearriveerd en de Stok! niet kan vindenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:58 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Oneens. Het zoeken vind ik juist het leuke.
Dat bedoel ik... was echt zwaar kut vorig weekendquote:Op maandag 23 juli 2007 16:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
misschien. tenzij je voor een stok een uur in de auto zit. op de plek bent gearriveerd en de Stok! niet kan vindendan is het kut
plak m aan een trein vastquote:Op maandag 23 juli 2007 16:47 schreef chatgek het volgende:
Neenee, als ik hem vind houden we hem lekker in het midden![]()
Ik hou niet zo van regen op mijn bolletjequote:Op maandag 23 juli 2007 16:52 schreef Houniet het volgende:
murp
morgen word het 30 graden chatgek, oke![]()
of in een begraafplaats zetten...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:56 schreef chatgek het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van regen op mijn bolletjeVrijdag ziet er iets beter uit....
Dat trein idee lijkt me ook wel watHet bord vast maken aan een trein die bij een plaatsnaambordje staat. Kijken of er dan nog een fokker is hem terug kan vinden
![]()
Dan mep je hem er af met een stok, dat is te makkelijk. Gewoon de stok volmeppen met spijkers waar de kop vanaf geknipt is.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:02 schreef murp het volgende:
[..]
of in alliminiumfolie wikkelen en aan schokdraad vastzetten...
ik moest lachenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan mep je hem er af met een stok, dat is te makkelijk. Gewoon de stok volmeppen met spijkers waar de kop vanaf geknipt is.
Of een gewichtje van 25 kilo aan de ketting lassen. Zoiets lulligs
25 kilo? Gewoon aan de paal vastlassenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan mep je hem er af met een stok, dat is te makkelijk. Gewoon de stok volmeppen met spijkers waar de kop vanaf geknipt is.
Of een gewichtje van 25 kilo aan de ketting lassen. Zoiets lulligs
schilder de Stok! dan gelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 22:10 schreef Antal het volgende:
Jullie weten niet eens waar ie ligtIk hoop dat alles er nog ligt, anders neem ik zelf ff een kijkje..
![]()
Ik kan hem volgende week vrijdag weer in Terneuzen leggen, waar stok #2 is verdwenenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:38 schreef Fredo55 het volgende:
Breng hem eens naar een boerengehucht hier in Zeeland!![]()
Breng hem naar Driewegen,er zijn namelijk 3 plaatsen in Zeeland met die naam.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kan hem volgende week vrijdag weer in Terneuzen leggen, waar stok #2 is verdwenen
Kan ik wel doen dan jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Breng hem naar Driewegen,er zijn namelijk 3 plaatsen in Zeeland met die naam.![]()
De driewegen die je bedoelt,is volgens mij een wijk van die stad geworden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kan ik wel doen dan jaEen van de drie driewegens ligt wel vlak bij waar ik naar toe moet
ach jah... zou ook te mooi zijn geweestquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:19 schreef Rossdale het volgende:
Je bent een beetje overfanatiek geloof ik. De kans dat je de stok zo voor je neus krijgt is wel heeeeeeeel erg klein
Antal... zeg nu trouwens maar gewoon in welke straat de stok ligt, dan gaat iemand hem tenminste halen... Dit schiet voor geen meter op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |