Ik ben gisteravond rond 23:00 gaan zoeken maar al die rotondes en vage bospaadjes daar. Ik was helemaal de weg kwijt in het donker en de mist... Heb maar 1 amersfoort bord in de buurt van Rondweg-Zuid kunnen vinden maar daar lag hij niet. Ik heb ruim een half uur rondgereden maar toen moest ik het opgeven. Denk dat het toch aan jou is om de stok te verplaatsen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef Gallardo6 het volgende:
Ik ben net ff gaan kijken en hij ligt er nog, maar had geen vervoer om hem naar een andere plaats te brengen, miss morgen, jullie horen het wel als die ergens anders ligt.
Of je haalt hem opquote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef EggsTC het volgende:
Breng m ns hierheen ;D
Hmmm het nieuwe slot lag er gewoon los bij op de grond..quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:56 schreef SuperRembo het volgende:
Er zater inderdaad twee sloten aan. Een is het oude slot waar de sleutel van zoek is (zie vorige topic), de andere is het nieuwe slot. De sleutel lag bij de A van Amersfoort.
Zie fotoquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh, is de sleutel er nu wel of niet?
Superquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:08 schreef Antal het volgende:
ok, dan ligt ie morgen ergens anders...
Ah, beetje onduidelijk. maar ik zie hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |