Daar is nu een apart topic voor, tips dus graag hier: 5e en 6e ziekte, hoe zit het precies met zwanger zijn?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef S-A-I-N-T het volgende:
ahhh de vijfde of zesde ziekte er was een heel stuk over geschreven in een ander deel maar ben zo een doos dat ik het niet terug kan vinden.
Zondag bij vrienden geweest kindje heeft nu blijkt waarschijnlijk 5 of 6 ziekte. En ik weet dat de vijfde gevaarlijk is de eerste 20 weken ben nu 18wk en 4 dagen. En kan me niet voorstellen dat ik geen antistoffen heb met tig jaar kdv ervaring maar toch knaagt het aan me.
HOe kan ik dat topic zoeken waar het over de vijfde en zesde ziekte ging.
liefs joyce
Voor alsnog wel, maar dat zou aan de hand van een groeiecho bepaalt gaan worden, als de kleine een te groot hoofd of te zwaar zou worden zou dat besproken gaan worden met de gyn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:36 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Had je wel een gewone bevalling kunnen/mogen doen?
maat 52 hiero...quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:43 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Ik las trouwens jou berichtje over broeken kopen. Ik heb geen idee welke maat je hebt maar bij de h&m hadden ze heerlijk zittende spijjkerbroeken en die gingen tot maat 50 geloof ik 48 hing er zeker tussen. Hier ook een grote maat en hij zit echt heerlijk.
ja of met je tiet (euh borst) in je bord eten hangt en hup weer een vlek erbij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi DeLiedje, ik bedacht me gisteren ook een 'minpuntje' van het zwanger zijn.
Dat ik veel makkelijker knoei nu op die uitstekende buik en borsten. Of dat je met die dikke buik tegen het aanrecht leunt en gelijk een vlek hebt.
En toen dacht ik idd bij mezelf 'als dit nou alles is'.
Ik eet tegenwoordig met een theedoek omgeknoopt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:04 schreef S-A-I-N-T het volgende:
[..]
ja of met je tiet (euh borst) in je bord eten hangt en hup weer een vlek erbij.
Daar hoef je niet zwanger voor te zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dat ik veel makkelijker knoei nu op die uitstekende buik en borsten. Of dat je met die dikke buik tegen het aanrecht leunt en gelijk een vlek hebt.
Wij eten op de grond aan de salon tafel....quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik eet tegenwoordig met een theedoek omgeknoopt.
Moet ik er wel bij zeggen dat wij voornamelijk met het bord op schoot eten dus dat vlekt sowieso al makkelijker dan aan tafel natuurlijk.
Oeh, klinkt lekker bekend allemaal!! Sta je lekker met je nieuwbakken pens tegen het aanrecht, wordt Guus wakker en geeft een gerichte trap tegen de aanrechtrand. (rand van bureau of iedere andere tafel wil ook wel), wel ik word lichtelijk gelanceerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:04 schreef S-A-I-N-T het volgende:
[..]
ja of met je tiet (euh borst) in je bord eten hangt en hup weer een vlek erbij.
Nee ik heb ook niets gekregen heb net nog ff gekeken maar kan niets vinden. Kan je nog eens een pm sturen? Alles goed daar?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:21 schreef Bibikuif22 het volgende:
Marlieske, nu heb ik geen ervaring met een gebroken bekken maar Ryan werd al een poos groot geschat (Was een 9-ponder bij de geboorte) en heeft tot 36,5 week in de breedte gelegen. Ze gaven hem nog een halve week om zelf iets te doen dus gelukkig deed hij dat op het laatst
De placenta lag voor dus draaien gaven ze al zo'n kleine kans dat ze eigenlijk een keizersnee dan een betere optie vonden. (En ik dan eigenlijk ook)
joyce(ik had je nog een PM gestuurd heb je die nog gelezen
) Heb je de HEMA al geprobeerd voor BHs? Volgens mij gaan die ook tot redelijk groot
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:23 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Be dat is knap de potlood test heb ik voglens mij tot de groei van mijn borsten doorstaan. En nu nu kan ik er een hele etui of tekendoos onder kwijt.
Maar wat een takt om dat zo door de winkel te roepen. Als ik zonder bh loop hangen ze bijna op mijn knieen heb ik het idee dat ik over mijn tepels struikel.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:23 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Be dat is knap de potlood test heb ik voglens mij tot de groei van mijn borsten doorstaan. En nu kan ik er een hele etui of tekendoos onder kwijt.
Tnx!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:32 schreef Vicky het volgende:
potloodtest is als je een potlood onder de borsten doet omte kijken of je geen "hangtieten" hebt. valt het potlood eronderuit heb je geen hangers, blijft het potlood klem zitten heb je hangers..
hierzo ookquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:28 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier merk ik dat ik met bv een loempiaatje eten sneller kruimels op m'n tieten hou. Ook stoot ik ze zelf heel vaak aan als ik zijwaarts iets moet pakken en dan ook precies hard met m'n hand langs m'n tepel![]()
Heb nooit echt grote gehad en ik merk dat ik nog niet echt kan wennen aan de grote die ik nu heb
Ze zijn niet heel erg groot maar toch is het wennen.
Maar moet er wel om lachen en m'n man ook.
Vandaag 15 weekjes zwangerVanochtend even geluisterd naar het hartje en ik kon het niet vinden maar hoorde de kleine wel erg druk bewegen dus ik zat in de buurt.
*POK POK* *BLUB* gaat het dan![]()
Hartje daarna wel gevonden.
Off Topic: vandaag 4 jaar getrouwd![]()
Pas even op met je fornuisquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi DeLiedje, ik bedacht me gisteren ook een 'minpuntje' van het zwanger zijn.
En toen dacht ik idd bij mezelf 'als dit nou alles is'.
Idd, koude buiken van het buroquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:44 schreef Brighteyes het volgende:Wat eng idd!
Bedankt voor de tip!
Ik zit nu trouwens op mijn werk met mijn omslagdeken (ja, die ligt hier standaard omdat de verwarming nog wel eens raar doet hier) voor me op mijn bureau. Ik heb een vrij brede ijzeren rand aan de zijkant van mijn bureau en ik krijg daar zo'n ijskoude buik van!Nu lekker een dekentje ertussen.
![]()
Aan de ene kant schiet het op. Maar aan de andere kant ook weer veel te langzaam.. Wil die kleine nu wel eens bekijken, ipv alleen maar voelen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:53 schreef Nijna het volgende:
Deepfreeze, nog 3 wkn tot de uitgerekende datum... schiet behoorlijk op zeg! Ik heb het idee dat de tijd zo snel gaat op het moment... Wat voor typische adviezen gaf ze dan nog meer, die leidster? (ik ben wel nieuwsgierig haha).
Goeie tip... Ik kom nooit bij de promiss... Wist eigenlijk helemaal niet dat die ook grote maten hadden, en positie mode ook nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:49 schreef Wennie het volgende:
Deliedje, ik had ook maat 52 toen ik zwanger raakte. Heb tot iets van 32 weken gewoon m'n eigen kleding kunnen dragen, want alles was stretchIk heb toen bij de Promiss 2 zwangerschapsbroeken gehaald, maat XXL en daar paste ik wel in. Miss Etam en H&M gaan geloof ik niet verder dan maat 48.
Over grote borsten kan ik ook meepratenDe mijne waren ook voller en zwaarder, maar gegroeid absoluut niet
Was wel op zoek geweest naar voedingsbeha's (probeer die maar eens te vinden in G/H
) en gevonden
, werden besteld en toen Robin 3 maanden was werd ik gebeld dat ze binnen waren
Zaakje is inmiddels weg, I wonder why..
Overigens vind ik het merk Anita erg prettig (en dan wel zonder beugels, daar kan ik niet tegen
)
Nu ook niet meer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:57 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Goeie tip... Ik kom nooit bij de promiss... Wist eigenlijk helemaal niet dat die ook grote maten hadden, en positie mode ook niet
Ennuh, hándig ook ja, 3!! maanden na de geboorte...![]()
Dat doe ik dus al een half jaar, en ik kan je zeggen, ik ben ze goed zat. Iedere avond die striemen zo onder de borsten, droogt de huid ook uit, dus jeuk, dus krabben. Aargh. Ik had eerst een flutding gekocht bij de Prenatal, maar daarmee dansen je tieten nog alle kanten op als je ademt... Als ik thuis ben, doe ik die wel aan, want dan heb je toch iets aan, maar dan hoef je niet toonbaar te zijn. En dan kan die huid zich weer herstellen. Nog 1 dagje en dan heb ik een mooie voedingsbeha, hopelijk met beugel, dus geen striemen meer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:37 schreef marlieske het volgende:
Maar dames met bh problemen, misschien is een sport beha een oplossing? Die gaan vaak wel tot grotere maten.
quote:Esprit krijgt in het najaar wel een zw.lijn erbij. Das wel shit ben dan niet zwanger meer en ze hebben altijd leuke kleren ....
Ik lurk hier regelmatig mee, dus vandaar nu toch maar gemeld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
Welkom!
Maar je zegt het alsof je een oude bekende bent hier. Kloon? Of interpreteer ik je woordkeuze verkeerd?
Klinkt alsof je het jammer vindtquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok!
Nouja, ik ken niet iedereen, maar ik ben wel benieuwd eigenlijk. Ik neem aan dat je wel mensen bedoeld die regelmatig hier te vinden zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nou... Ik was wel heel nieuwsgierig en ik had al een lijstje met vermoedelijke namen klaar.![]()
Ik weet niet in hoeverre dat pijnlijk zou kunnen zijn, maar ik geef je stiekem wel een beetje gelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar dat ga ik dus niet zeggen nu natuurlijk.
Blijkbaar had ik het mis, dus dat hou ik dan ook mooi voor mezelf. Ik wil niemand verder voor het hoofd stoten en mss is het wel heel pijnlijk.
Als ik zeg 'mss is het wel zus of zo' en zus of zo blijkt al een tijdje bezig te zijn zonder resultaat kan dat best pijnlijk zijn bedoel ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:52 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre dat pijnlijk zou kunnen zijn, maar ik geef je stiekem wel een beetje gelijk.
Het begint eng te worden. Wij staan ook op het punt om de zolder op te gaan om daar te beginnen met puinruimen om plaats te maken om uiteindelijk de kinderkamer leeg te halen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:52 schreef DeLiedje het volgende:
Ik kan het zelf haast niet geloven want we zagen er als een berg tegen op... Maar we zijn zomaar ineens begonnen met het drastisch leegmaken van de a.s. kinderkamer...
Ik moest wat dingen uitzoeken omdat er morgen iemand al mijn (nogal in de weg staande) doka-spullen komt halen via MP en ineens staan we allebei al een uur lang vuilniszakken te vullen, kleding weg te gooien en verhuisdozen uit te zoeken.
Dat is inderdaad waar. Morgen 11 weken inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als ik zeg 'mss is het wel zus of zo' en zus of zo blijkt al een tijdje bezig te zijn zonder resultaat kan dat best pijnlijk zijn bedoel ik.
Dus ik hou mijn mondje verder dicht.
Welkom hier iig! Nu dan bijna 12 weken als ik het goed heb?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het begint eng te worden. Wij staan ook op het punt om de zolder op te gaan om daar te beginnen met puinruimen om plaats te maken om uiteindelijk de kinderkamer leeg te halen.
Succes met ruimen!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nou... Ik was wel heel nieuwsgierig en ik had al een lijstje met vermoedelijke namen klaar.![]()
ben heeeel benieuwd wie er op dat lijstje staanquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
die pudding ken ik niet, maar dat is het proberen waard. Perenijsjes gaan inderdaad erg goed, maar helaas is het op mijn werk onmogelijk om ze te bewarenquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef phileine het volgende:
Pruk, ik zou me als ik jou was niet al te druk maken om die dalende gewichtslijn. Ik maakte me daar ook erge zorgen over toen ik zo veel spuugde tijdens het eerste trimester (ik viel 13 kilo af in de eerste drie maanden), maar ik ben toen gerustgesteld doordat blijkt dat juist als je in het eerste trimester heel weinig eet, de placenta extra groot en efficiënt wordt. Waarschijnlijk omdat die baby denkt "nou da's ook geen vetpot hier, we gaan dat maar extra goed aanleggen allemaal". Baby's die verwekt waren in de hongerwinter waren doorgaans ook veel groter dan gemiddeld. Dus voor je babietje is het niet zo erg. Wel heel heel irritant voor jou natuurlijk.
Wat mij uit het ziekenhuis heeft gehouden is jell-o pudding, waterijsjes (die van festini) en komkommer. Daarmee kreeg ik in ieder geval voldoende vocht binnen.
Ik heb ook de tabletvorm hoor, hij is ook in zetpil te verkrijgen, maar dat werkt bij mij voor geen meterquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:41 schreef marlieske het volgende:
Pruk gefeliciteerd, vervelend dat je zo misselijk bent.
Ik had ook hetzelfde medicijn als jou alleen dan ik tabletvorm, bij mij haalde het de scherpe kantjes er af.
Dus niet iedere ochtend ziek meer maar nog wel om de 2 a 3 dagen.
Ik heb ook het wondermiddel niet gevonden het enige dat me ietsjes hielp waren tic tac's , pepermuntjes zonder suiker, alles wat fris in de mond was. Fijn dat je tot op heden geen ongelukjes op het werk hebt gehad... mijn collega's hadden minder mazzel![]()
Iedereen veel suc6 met het leeghalen van de kamertjes en het ombouwen tot kinderkamer, ik heb er veel plezier aan mogen beleven, en loop nu af en toe de kamer binnen om weg te dromen
Dan word het een keizersnede, een stuitbevalling durf ik niet aan. Ben veelste bang dat dat resulteert in een spoed keizersnede en ben toch wel graag wakker bij de geboorte van ons kindje.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat fijn voor je Marlieske dat je een beslissing hebt kunnen nemen/genomen. Heb je ook al besloten of je een ks zou willen als hij/zij niet meer draait?
Er heerst buikgriep....quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:10 schreef Suerte het volgende:
Strakkies mijn eerste afspraak bij de verloskundigeBen benieuwd wat er gaat gebeuren; op het formulier staat dat het een uur duurt.Helaas kan mijn man niet mee
![]()
Vandaag ben ik precies 9 weken, en heb mijn portie misselijkheid en beroerd zijn wel gehad(hoop ik)
![]()
Sinds gisteren flink aan de diarreezou dat nog wat betekenen?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:05 schreef glossy het volgende:
wij zijn vanmorgen in het huwelijksbootje gestapt.
we doen er verders niks aan.
volgende week geven we een klein tuinfeestje
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:58 schreef DeLiedje het volgende:
Heey Webkim, jij hier? Op vakantie toch?![]()
Weet je wat ik me afvroeg.... Hou je bewust nog even 'geheim' of je zwanger bent van één of twee kindjes? Hier heb je het in het midden gelaten, en op je log ook....![]()
Ik ben wel heel nieuwsgierig, en als je het nog niet wil vertellen hoeft dat natuurlijk ook niet, maar ik vroeg me gewoon af waarom je het gehim houdtsnappie?
Ik voelde hem niet aankomen, dat vonden ze juist het engequote:Op donderdag 12 juli 2007 13:59 schreef Ticootje het volgende:
Fijn Pruk dat je weer lekker naar huis mocht en dat alles toch goed is. Flauwvallen kan vaker voorkomen hoor in het eerste trimester. Volgende keer dat je het voelt aankomen kan je alvast gaan liggen, dat scheelt weer een val...
Purk was al bezetquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:12 schreef DeLiedje het volgende:
Pruk wat ben je, ondanks je misselijkheid, heerlijk enthousiast!
En dan riskeer ik nog even een hele domme opmerking door te vragen waarom je nickname Pruk is... Dat varkentje van je incon heet toch Purk.... Of heb ik het heel erg mis?
Nou, in de wachtkamer daar liggen wel tijdschriften enzo die ik nog niet uit heb, maar dan moeten ze je niet in een observatiehokje gaan stoppen zonder ietsquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:41 schreef phileine het volgende:
Ja Pruk, dat is les 1 in zwangerschap (zeker als je in een gynaecologen-traject terecht komt): altijd boek of tijdschriften meenemen, want je zit vaak uren te wachten. Gelukkig dat je toch naar huis mocht. Rustig aan he? Die komkommer kun je trouwens wel het beste schillen, ik werd vooral misselijk van de schil. En watermeloen is trouwens ook nog een goeie voor het vocht, als je dat kunt binnenhouden.
Suerte, veel plezier bij je eerste afspraak!
Ja hallo, nu ben ik ook nieuwsgierig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Stuur me de lijstjes maar, houd ik de score bij.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja hallo, nu ben ik ook nieuwsgierig..
Wij zijn nog volop bezig met de namen, maar heb er eigenlijk al wel twee gevonden die ik mooi vind. Heb mooi de tijd om ze op me in te laten werkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:44 schreef Randa_v het volgende:
Hier zijn ook de namen al bekend. Zowel jongens als meisjesnaam, waren we ook heel snel over uit.Wel moet ik de namen niet dagelijks gebruiken, deed ik met Merlijn namelijk wel en heb me toen verpraat bij mijn schoonmoeder, de naam moest toch een beetje een verrassing blijven.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Stuur me de lijstjes maar, houd ik de score bij.
Da's grappig, want als de huisarts hier al een zwangerschapstest doet, is dat precies dezelfde soort test als die je zelf thuis kan doen. Probeer niet te twijfelen, je weet zelf dat die test tussendoor negatief wasquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:34 schreef Suerte het volgende:
Maar volgens haar zijn thuistesten geen zwangerschapstestenWaar die testen wel voor dienen, heb ik niet gevraagd
![]()
Nou zie je wel. Stom mens!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:09 schreef Suerte het volgende:
Heb net nog een test gedaan () en gelijk kwam er een grote plus
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zijn mijn twijfels helemaal weg![]()
Pre-natal nurse![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:09 schreef Suerte het volgende:
Heb net nog een test gedaan () en gelijk kwam er een grote plus
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zijn mijn twijfels helemaal weg![]()
Pre-natal nurse![]()
Het was al de zesde echo hoor, dus wat dat betreft valt het wel mee met het eerste plaatjequote:Op donderdag 12 juli 2007 21:52 schreef marlieske het volgende:
Pruk, boontje??? ik zie echt al een kindje met kinnetje enz. Zo leuk die eerste plaatjes van je kindje![]()
En getver gelukkig hier geen last van flauwvallen gehad, lijkt me zo eng. Goed dat ze je even in de gaten hebben gehouden.
Oew, die is ook liefquote:
JAAA tof he, thx!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:28 schreef lcicle het volgende:
WAAAAAHHHHH!!!! Wat gaaf Donna! Gefeliciteerd!
Een hele fijne zwangerschap gewenst!
op zich kan je hem gewoon nemen hoor , maar ik dacht al ffies dat ik hem kwijt wasquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:30 schreef marlieske het volgende:
Nou Nijna eventjes helpen die ja, maar heb nog niets gevonden dat me echt de nacht door helpt.
Dit is toch wel het meest vervelende van de zwangerschap, de rest van de kwaaltjes vond ik minder erg. Maar dit getver, nee geef mijn portie aan fikkie. Ik kotste liever de plee onder ´s ochtends dan was ik het ook kwijt.
Donna gefeliciteerd!! En je spiraaltje kwijt... tjee en ik dacht nog wel een spiraaltje te nemen na de bevalling....
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:26 schreef donnahvh het volgende:
kan ik me hier melden?
al is het nog erg in het begin wil ik het toch al vertellen!!!
maandag test gedaan , meteen echo gehad smiddags omdat mn spiraal zoek was ( niet meer gevonden ook, dus waarschijnlijk was ie toch al weg )
maandag krijg ik weer een echo en dan weet ik waarschijnlijk ook hoever ik precies ben![]()
[afbeelding]
Oooh maar daar doelde ik ook niet op hoor (sorry als dat zo overkwam).... zoals je daar zit te pronken met die test in je handenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef donnahvh het volgende:
enne "het " is dan niet gepland meer dan welkom![]()
hey, jij had toch eerst een andere username?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gefeliciteerd Donna! Heb je het je kinders al verteld?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:56 schreef marlieske het volgende:
[..]
Oooh maar daar doelde ik ook niet op hoor (sorry als dat zo overkwam).... zoals je daar zit te pronken met die test in je handendat leek me wel duidelijk dat je er erg gelukkig mee bent. (en zo hoort het ook)
Echt leuk ja, 2 van die grote broers straks. Hier gaat alles super!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef donnahvh het volgende:
[..]
JAAA tof he, thx!
gaat met jou en je schatjeook goed he, ik zie wel is wat
Ja klopt, ik ben nu incognitoquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:58 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hey, jij had toch eerst een andere username?
en ja!
was lache trouwens want de dag voordat ik die test deed hadden ze het er nog over dat ze zo graag een broertje of zusje wilden![]()
eigenlijk was het plan om het ff stil te houden totdat de bekende 12 weken voorbij waren maar ik had de test ff snel bij mn moeder thuis gedaan omdat ik niet lekker was en dat ding gekocht had en zij dichtbij de winkel woont
dus moeders wist het als 1e , hing net met zus aan de telefoon dus toen was het fast spreading news zeg maar
alleen gaat het wel heel erg lang duren voor mn kids....ze vragen steeds of ie er al uitmag![]()
lief he
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:26 schreef donnahvh het volgende:
kan ik me hier melden?
al is het nog erg in het begin wil ik het toch al vertellen!!!
maandag test gedaan , meteen echo gehad smiddags omdat mn spiraal zoek was ( niet meer gevonden ook, dus waarschijnlijk was ie toch al weg )
maandag krijg ik weer een echo en dan weet ik waarschijnlijk ook hoever ik precies ben![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |