abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51162007
Het vorige topic:
Zwangerschap en geboorte, deel 303

As papa's en mama's :

07 juli 2007: Kleintje
23 juli 2007: desiredbard
27 juli 2007: Freudie
28 juli 2007: jellyrose
31 juli 2007: Stiemie
02 augustus 2007: Deepfreeze en _Flash_
09 augustus 2007:marlieske
13 augustus 2007: Iksje
15 augustus 2007: B4CO (papa)
22 augustus 2007: DaviniaHR en PhysicsRules
22 augustus 2007: Echo99
25 agustus 2007: Razor21
28 augustus 2007: Gwennert
11 september 2007: Lishe en Xtracer
03 oktober 2007: DoctorB (papa)
06 oktober 2007: Nijna
22 oktober 2007: mariskasl
1 november 2007: Cyberbull (papa) en Luana1980
09 november 2007: amaranta en mex
17 november 2007: gr8w8 (papa)
19 november 2007: Lewis.de.boxer
30 november 2007: glossy
02 december 2007: DeLiedje
02 december 2007: Sanger en Hellace
08 december 2007: Faja-Lobi
10 december 2007: S-A-I-N-T
12 december 2007: S_oepstengel
13 december 2007: nanalune
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie***

**2008**

03 januari 2008: Ardenlyn
07 januari 2008 Tan
07 januari 2008: Tearsong
09 januari 2008: wenneke1
19 januari 2008: vamperotica
21 januari 2008: Renda
31 januari 2008: mama_van_pepijn
06 februari 2008: Ticootje
07 februari 2008 hestria en grim reaper
07 februari 2008: Randa_V en Magneet
14 februari 2008: Suerte
20 februari 2008: Webkim
21 februari 2008: Lotusparel

Nog onbekend: ThaNetRunner

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 06-07-2007 23:11:19 ]
pi_51162253
Ik heb zonet weer wat stof en spullen gehaald voor het wiegje. Wat een gepruts om dat in elkaar te naaien. Maar wel heel erg leuk om het voor je eigen hummeltje te mogen doen..
En frutsel is ook weer wat meer op weg naar beneden. Vanochtend al de hele tijd gedoe in mijn bekken, harde buiken en lichte krampjes. En frutsels bips lijkt iets lager te zitten dan eerder..
En nu ga ik eerst metholspul smeren..
pi_51162292
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:04 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik heb zonet weer wat stof en spullen gehaald voor het wiegje. Wat een gepruts om dat in elkaar te naaien. Maar wel heel erg leuk om het voor je eigen hummeltje te mogen doen..
En frutsel is ook weer wat meer op weg naar beneden. Vanochtend al de hele tijd gedoe in mijn bekken, harde buiken en lichte krampjes. En frutsels bips lijkt iets lager te zitten dan eerder..
En nu ga ik eerst metholspul smeren..
En helpt het??? Volgens de reclame zou het moeten werken..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_51162328
Deepfreeze ik denk dat jou kleintje alvast klaar voor de start gaat liggen en anders moet je vaart maken met je bekleding

Smeerse...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_51162386
Ik plaats even een niet zo subtiele tvp
om bestwil
pi_51162497
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:06 schreef Mibos het volgende:
Deepfreeze ik denk dat jou kleintje alvast klaar voor de start gaat liggen en anders moet je vaart maken met je bekleding
Neuh hoor, tijd zat, mijn humpie komt 2 weken te laat.. Net zoals ikke, mijn zusje, mijn moeder, en anderen in de familie
pi_51162546
Pffff dat was de 3de nacht zonder slaap, iig pas slapen na 5.00 uur en dan tot hooguit 10.00 uur slapen, hoort dat erbij ervaren mama's die gebroken nachten nog voor er een kindje geboren is?
Is dit het alvast regelen van je interne wekker ofzo? Naja vanmiddag misschien maar ff proberen te tukken al wil dat ook niet echt vlotten de laatste dagen.

Deepfreeze wat schattig een wiegje en dan ook nog zelf de bekleding maken.... knap!
Ben wel benieuwd naar het eind resultaat.
Ik heb hier een naaimachine staan maar verder als een broek korter maken kom ik er niet mee, misschien toch eens en lesje gaan nemen.
Mama van Isa en Ties
pi_51162551
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En helpt het??? Volgens de reclame zou het moeten werken..
Ik gebruik voor mijn dochter ook mentholgel wanneer ze jeuk heeft door allergie of hittebultjes. Werkt super.
pi_51162621
Het wiegje komt uit de familie van mijn vriend. De generatie van zijn opa heeft er nog ingelegen. En misschien nog een generatie daarvoor. Maar in ieder geval al meer dan 100 jaar oud.
Ik zal wel een foto posten al het helemaal af is..

En normaal kom ik ook niet verder dan een broek inkorten, daarom duurt het ook zo lang..
pi_51162665
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:12 schreef marlieske het volgende:
Pffff dat was de 3de nacht zonder slaap, iig pas slapen na 5.00 uur en dan tot hooguit 10.00 uur slapen, hoort dat erbij ervaren mama's die gebroken nachten nog voor er een kindje geboren is?
Is dit het alvast regelen van je interne wekker ofzo?
Ik sliep de laatste weken van mijn zwangerschap bagger. Het was snikheet die zomer, dan nog eens van die zeiltjes op je matras en dan constant gekraak horen als je je omdraaide om daarna je bed uit te zweten van de warmte. Plus we woonden tijdelijk bij mijn ouders in huis en dan lag ik 's nachts wakker van bijv schoppen of maagzuur en hoorde ik mijn vent, mijn pa en ma snurken. Drie man sterk! Kan je vertellen dat ik heel wat naar het plafond heb liggen staren.
pi_51162684
Vandaag bij de VK geweest en het was echt een stuk leuker dan de 1ste keer. Heel leuk vriendelijk mens
Helaas is mijn bloed niet aangekomen de vorige keer dus geen info daarover. Maar ze gaat erachter aan bellen.
Ik hoop niet dat het nog een keer gedaan moet worden want ik ben niet zo dol op die enge naalden.
Maar ach ik zie wel.

Voor de rest was het prima. Vorige keer dat ik woog voor de zwangerschap was ik ong 66 kilo en op de weegschaal bij de VK de 1ste keer 69 dus dat was een beetje schrikken zo van huh nu al 3 kilo erbij!!
Maar stond er nu op en 70 kilo dus erg netjes (hoop ik dan maar )

Vorige keer ook dik gezeur van de VK over wanneer ik uitgerekend zou zijn en nu ineens heel relax erover gehad Heel ander mens was dit Erg fijn.
Datum is nu 5 januari maar laat maar mooi op die 3 januari staan.
Blij die datum veranderen

Voel mij erg goed. Beetje minikrampjes soms maar steld niets voor.
16 augustus de 20 week echo en ik heb daar zo'n zin in

( ik ben erg vrolijk en happy vandaag en geen idee waarom )
pi_51162809
He Ardenlyn, dat klinkt goed.. En geniet lekker van die vrolijke bui
pi_51162832
Ik was gisteren zo hyper en happy na de pretecho. Eindelijk weten we wat het geslacht is. Mama der gevoel heeft gewoon gelijk

Ik ben maar 1 kilo aangekomen in de afgelopen weken. Ik woog voor de zwangerschap 63 kilo, de eerste afspraak bij de verloskundige woog ik 59 kilo en vorige week dus pas 60 kilo.

Gisteren op de pretecho heeft die dokter ook het gewicht van ons kindje uitgerekend, 211 gram en 21 cm lang. Voetje was 21 mm, zo lief klein.
pi_51162838
Ardenlyn geen inwendig onderzoek gehad dus? Fijn dat alles in orde was en jompel maar gezellig de dag door hoor!!!
pi_51162997
Ardelyn blijkt maar weer veel verschil in de verloskundigen, en dan maar hopen dat je de leukste van het stel straks aan je bedje krijgt
en bloed prikken, neuh ook niet mijn hobby maar hoe verder ik in de zwangerschap kom des te minder die naalden me nog afschrikken.
Fijn dat alles goed was en dat je je zo lekker voelt, geniet er van!!

Faja-Lobi, je moeder gevoel zat dus goed, ben benieuwd wat het word hoor, maar ga je er niet om vragen ik zie het vanzelf wel als het zover is
Ben trouwens zelf zo enorm nieuwsgierig naar het geslacht van onze kleine, kan niet wachten tot hij/zij er is en ik ongegeneerd tussen de beentjes kan kijken
Mama van Isa en Ties
pi_51163134
Ik vroeg mij al af wat dat jompelen nu is maar dat is vrolijk zijn?

Ik geniet heerlijk verder. Ben onwijs moe van het slechte slapen maar ben happy

En inwendig onderzoek stond in een boek dus tja was maar afwachten of dat zou gebeuren maar nee niet gehad. Boek ligt nu in de prullebak want ik het is gewoon een dom boek

Hartje ook gehoord en ook al kan ik hem 24 uur per dag thuis horen het blijft onwijs mooi hoe vaak je hem ook hoort

Ow en volgens de VK is ukkie nu ong 10 cm!!
1ste keer op de echo was ukkie nog net geen 2cm en nu al 10cm
Ok nog geen 21 zoals bij Faja-Lobi maar dat komt nog wel
Heb een liniaal op m'n buro en elke keer kijk ik erop

Edit: klopt deze VK is veel leuker echt een verschil met die vorige!

(ik brabbel teveel )

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2007 12:33:42 ]
pi_51163276
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:32 schreef Ardenlyn het volgende:

En inwendig onderzoek stond in een boek dus tja was maar afwachten of dat zou gebeuren maar nee niet gehad. Boek ligt nu in de prullebak want ik het is gewoon een dom boek

(ik brabbel teveel )
Haha geen goed boek dus...

Dat van die liniaal had ik precies eender. Zat ik op mijn werk en had er eentje nodig dan dacht oja 8 cm enzovoorts is dat...

Brabbelen mag altijd hoor!
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:46:13 #19
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_51163651
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:32 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik vroeg mij al af wat dat jompelen nu is maar dat is vrolijk zijn?

Ik geniet heerlijk verder. Ben onwijs moe van het slechte slapen maar ben happy

Hartje ook gehoord en ook al kan ik hem 24 uur per dag thuis horen het blijft onwijs mooi hoe vaak je hem ook hoort

Ow en volgens de VK is ukkie nu ong 10 cm!!
1ste keer op de echo was ukkie nog net geen 2cm en nu al 10cm
Ok nog geen 21 zoals bij Faja-Lobi maar dat komt nog wel

Edit: klopt deze VK is veel leuker echt een verschil met die vorige!

(ik brabbel teveel )
Zit je bij a of b?
Je klinkt echt gelukkig. Leuk! Word er vrolijk van!
pi_51163809
Bij A.
Namen van beide ben ik helemaal vergeten
De leuke is een iets oudere vrouw met roodachtig kort haar. Ze is niet groot.
De niet zo leuke is met half lang bruin haar. (ps wie weet had ze een rotdag toen hoor en is ze normaal wel leuk dus niet meteen denken dat het een heks is )

Zo en nu houd ik even m'n mond en ga ik tv kijken oid
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:45:23 #21
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_51169971
Spannend Faja. En mooi te lezen dat je gevoel klopte. Bijzonder vind ik dat.

Dutch, Kozakken en DeLiedje. Alvast dank voor jullie voor-steun.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_51170086
Ik heb vannacht weer gedroomd over mn kindje. Ik moet nog zo lang wachten....

Ik droomde dat ik de kinderwagen in orde aan het maken was. En we hadden vreselijke haast. Het was zondag, en we moesten naar de kerk. En er was geen tijd om te voeden. En we woonden in het huis van mn ouders. Maar de babykamer was wel precies het kamertje in ons eigen huis.

Er liepen echt zoveel dingen door elkaar.... Heel vaag.

Oh en ik denk dat het een jongen wordt...
pi_51171870
Deepfreeze, wat leuk dat je zelf het wiegje gaat bekleden. Ik ben niet zo creatief met stofjes enzo, heb ook geen naaimachine. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk .
Hier gaat mijn mama het wiegje (waar ik zelf ook in heb gelegen) bekleden, maar op het moment is mijn vader nog bezig om er poten onder te maken.

Ardenlyn fijn dat het met deze VK prettiger was. Hoeveel verloskundigen hebben ze daar in de praktijk?

Faja, leuk dat je gevoel over het geslacht klopte!

Vanmorgen een paar boeken met geboortekaartjes opgehaald bij de drukker (en alvast mn selectie gemaakt, hahahaha). En na mn boterhammetje lekker in bed gekropen, ben net weer wakker .
Fake it till you make it...
pi_51171958
Vanochtend gesmeert met die metho10 poeder.. En het helpt.. Net zolang als gewone talkpoeder, bodylotion of massageolie..
Maar het is wel uit te houden. En frutsel vind dat gesmeer ook leuk (of helemaal niet). Hij/zij begint te stuiteren in de ruimte die er eigenlijk niet is..
pi_51172084
Deppfreeze, vervelend... Maar je bent er bijna, nog een maandje jeuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')