abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51356716
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:28 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier merk ik dat ik met bv een loempiaatje eten sneller kruimels op m'n tieten hou. Ook stoot ik ze zelf heel vaak aan als ik zijwaarts iets moet pakken en dan ook precies hard met m'n hand langs m'n tepel
Heb nooit echt grote gehad en ik merk dat ik nog niet echt kan wennen aan de grote die ik nu heb
Ze zijn niet heel erg groot maar toch is het wennen.
Maar moet er wel om lachen en m'n man ook.

Vandaag 15 weekjes zwanger Vanochtend even geluisterd naar het hartje en ik kon het niet vinden maar hoorde de kleine wel erg druk bewegen dus ik zat in de buurt.
*POK POK* *BLUB* gaat het dan
Hartje daarna wel gevonden.

Off Topic: vandaag 4 jaar getrouwd
Gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:33:22 #52
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51356761
15 weken leuk hoor. En wat leuk dat je het hartje zelf kan horen ok nu dan eerst even flink wat geschop en gepor.
pi_51356980
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi DeLiedje, ik bedacht me gisteren ook een 'minpuntje' van het zwanger zijn.
Dat ik veel makkelijker knoei nu op die uitstekende buik en borsten. Of dat je met die dikke buik tegen het aanrecht leunt en gelijk een vlek hebt.

En toen dacht ik idd bij mezelf 'als dit nou alles is'.
Pas even op met je fornuis
Heb toen ik zwanger was van Britt en Romée mn trui in de fik gestoken omdat ik met mijn buik over het onderste gaspit hing zonder dat ik het in de gaten had
Ik had een katoenen koltrui aan, de vlammen kwamen tot bovenaan en toen doofde het meteen, gelukkig.
Een vriend die erbij stond heeft daarna nog een uur met zn mond open gestaan van de schrik
Screw them.
We're going home.
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:44:03 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51357038
Wat eng idd!
Bedankt voor de tip!

Ik zit nu trouwens op mijn werk met mijn omslagdeken (ja, die ligt hier standaard omdat de verwarming nog wel eens raar doet hier) voor me op mijn bureau. Ik heb een vrij brede ijzeren rand aan de zijkant van mijn bureau en ik krijg daar zo'n ijskoude buik van! Nu lekker een dekentje ertussen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:49:08 #55
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_51357195
Deliedje, ik had ook maat 52 toen ik zwanger raakte. Heb tot iets van 32 weken gewoon m'n eigen kleding kunnen dragen, want alles was stretch Ik heb toen bij de Promiss 2 zwangerschapsbroeken gehaald, maat XXL en daar paste ik wel in. Miss Etam en H&M gaan geloof ik niet verder dan maat 48.
Over grote borsten kan ik ook meepraten De mijne waren ook voller en zwaarder, maar gegroeid absoluut niet Was wel op zoek geweest naar voedingsbeha's (probeer die maar eens te vinden in G/H ) en gevonden , werden besteld en toen Robin 3 maanden was werd ik gebeld dat ze binnen waren Zaakje is inmiddels weg, I wonder why.. Overigens vind ik het merk Anita erg prettig (en dan wel zonder beugels, daar kan ik niet tegen )
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:50:37 #56
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_51357251
V&D heeft helaas geen positiemode meer (kwam ik achter toen ik zwanger was van Tijn)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:51:46 #57
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_51357273
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Wat eng idd!
Bedankt voor de tip!

Ik zit nu trouwens op mijn werk met mijn omslagdeken (ja, die ligt hier standaard omdat de verwarming nog wel eens raar doet hier) voor me op mijn bureau. Ik heb een vrij brede ijzeren rand aan de zijkant van mijn bureau en ik krijg daar zo'n ijskoude buik van! Nu lekker een dekentje ertussen.
Idd, koude buiken van het buro en heel warme buiken tijdens het koken (al heb ik gelukkig nooit de fik erin gehad )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_51357397
Ardenlyn, van harte!

CarOnline, trui in de fik... lijkt me behoorlijk schrikken. Als ik sta te koken heb ik het idee dat die kleine wel richting de warmte probeert te kruipen . Maar wel iets om op te letten met die gaspitten... brrr.

BE, handig zo'n dekentje .

Wat een troosteloos weer, maar prima om nog eens even een rondje klussen in de babykamer te doen .
Fake it till you make it...
pi_51357524
Zo, morgen komt de ongediertebestrijding. Wegwezen met die vlooien!!! Dus dat is geregeld. Morgenmiddag even een babyfoon met camera halen, bij luvion. Wel duur, maar schijnt het beste bereik te hebben. Dus ik laat wel weten hoe goed dat ding is.

En dan morgen naar de gynaecoloog, laten we hopen dat het allemaal meevalt. We zien wel! (En over grote, hangende en weet ik veel wat voor borsten heb ik het wel niet... )
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:09:49 #60
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51357780
Feudie, dat zou wat zijn als jij hangtieten zou hebben (als man zijnde)...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:13:58 #61
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51357912
ja hihi freudie vertel eens slaag je voor de potloodtest?

Succes met de vlooien bestrijding wat een rot beesten he.

En dan je buik in de fik steken oe gevaaarlijk hoor brrr.
pi_51358213
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:53 schreef Nijna het volgende:
Deepfreeze, nog 3 wkn tot de uitgerekende datum... schiet behoorlijk op zeg! Ik heb het idee dat de tijd zo snel gaat op het moment... Wat voor typische adviezen gaf ze dan nog meer, die leidster? (ik ben wel nieuwsgierig haha).
Aan de ene kant schiet het op. Maar aan de andere kant ook weer veel te langzaam.. Wil die kleine nu wel eens bekijken, ipv alleen maar voelen.
En ik wil mijn vriendje wel eens bekijken met ons kindje in zijn armen.. Krijg daar nu al een verliefd gevoel van

En over die adviezen. Ik zal ze niet allemaal noemen. Maar onderstaande is wel heel typerend..
Ze beweerde dat borstvoeding en flesvoeding evengoed is wat betreft allergien. Omdat naar haar idee de allergie stoffen ook met de borstvoeding meekwamen, en het kindje dus ook de allergieen kreeg van de moeder...

Maar de oefeningen en gespreken met mede zwangeren waren nuttig genoeg om toch de cursus af te maken..
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:57:14 #63
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51363503
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:49 schreef Wennie het volgende:
Deliedje, ik had ook maat 52 toen ik zwanger raakte. Heb tot iets van 32 weken gewoon m'n eigen kleding kunnen dragen, want alles was stretch Ik heb toen bij de Promiss 2 zwangerschapsbroeken gehaald, maat XXL en daar paste ik wel in. Miss Etam en H&M gaan geloof ik niet verder dan maat 48.
Over grote borsten kan ik ook meepraten De mijne waren ook voller en zwaarder, maar gegroeid absoluut niet Was wel op zoek geweest naar voedingsbeha's (probeer die maar eens te vinden in G/H ) en gevonden , werden besteld en toen Robin 3 maanden was werd ik gebeld dat ze binnen waren Zaakje is inmiddels weg, I wonder why.. Overigens vind ik het merk Anita erg prettig (en dan wel zonder beugels, daar kan ik niet tegen )
Goeie tip... Ik kom nooit bij de promiss... Wist eigenlijk helemaal niet dat die ook grote maten hadden, en positie mode ook niet

Ennuh, hándig ook ja, 3!! maanden na de geboorte...
pi_51366808
Buik in de fik heb ik nooit gehad, wel lag mijn buik op de aanrecht als ik bezig was en veegde ik er dus standaard alle water mee af en spullen opzij enzo
om bestwil
pi_51366944
Ardelyn gefeliciteerd met je 4 jarige jubileum!!!

SAINT moet enorm lachen om je potloodtest opmerking
Maar dames met bh problemen, misschien is een sport beha een oplossing? Die gaan vaak wel tot grotere maten.
Ik heb trouwens mazzel mijn borsten zijn wel wat gegroeid maar niet echt shocking ofzo, draag nog gewoon beha's met beugel en maar 1 cup maatje groter.

Knoeien... tja met het koken stuntel ik tegenwoordig behoorlijk vandaar dat ik veel goedkope shirtjes heb van de zeeman, dan vind ik het niet zo zonde met een olie vlek erin. Laat de laatste tijd ook mijn servies sneuvelen en dat terwijl dat in de 7 jaar ervoor me nooit overkwam.

Lotus, getver nog steeds zo ziek... tja hoop voor je dat je iets vind dat je gaat helpen. Mij is het niet gelukt tot ik tabletjes kreeg van de huisarts.

Nijna thnx !!
En over je verstandelijk vermogen.... mijn geheugen was al snel een zeef, normaal lees ik graag de wat diepgaande boeken nu vooral handige boeken. Kom er gewoon niet doorheen anders.

Freudie, ik ken wel mannen met meer tiet als ik heb en ik heb nu cupje D ofzo.

Voor de zwangerschapskleren, meen dat de promiss gaat stoppen met de zw.kleren maar pin me er niet op vast. Esprit krijgt in het najaar wel een zw.lijn erbij. Das wel shit ben dan niet zwanger meer en ze hebben altijd leuke kleren ....
H&M is niet leuk voor de positie kleding, ik heb van alles maatje S, en bij de H&M moest ik van diverse shirts gewoon maatje L passen wilde ik het over mn buik krijgen, maar dan zat de rest weer niet
Dus met een grotere maat kom je daar niet weg denk ik. De broeken zijn er ook ruk, zit geen goede verstelbare stiek in en zijn erg strak. Vond miss etam wel oke en de prenatal.

Hier in de buurt zit trouwens http://www.graziellamode.nl/ en die zijn erg goed met grotere maten, gaan tot maat 54 meen ik. Misschien hebben ze er ook lingerie e.d. ?
Mama van Isa en Ties
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:44:07 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51367131
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:57 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

Goeie tip... Ik kom nooit bij de promiss... Wist eigenlijk helemaal niet dat die ook grote maten hadden, en positie mode ook niet

Ennuh, hándig ook ja, 3!! maanden na de geboorte...
Nu ook niet meer.
Grote maten nog wel, geen positie-mode meer. Per 1 augustus niet meer, maar bij ons dus zomaar ineens vorige week al niet meer, want alles moest naar het grote filiaal in R'dam. Wel jammer, ze hadden best leuke dingen. Maar het is er dus landelijk uitgehaald...
pi_51368057
Deepfreeze, fijn dat je in elk geval wel wat hebt gehad aan de cursus, al was het dan misschien niet aan de leidster...
Kan me wel voorstellen dat je nieuwsgierig bent naar die kleine (dat heb ik nu ook al wel, soms... )

DeLiedje, de promiss positiemode collectie gaat eruit, volgens mij hebben ze nog uitverkoop tot 1 aug (zei BE ook al zie ik). Ze hadden idd wel leuke dingen.

Marlieske... mn geheugen een zeef dat is al lang zo, maar volgens mij gaat mn logisch denken enzo nu ook zienderogen achteruit, haha. Wie weet wordt het weer beter straks, later, ooit...
Fake it till you make it...
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 11 juli 2007 @ 18:42:30 #68
95752 crew  Chell
Kluns
pi_51368884
BE, heeft die Miss Etam Outlet op de Grote Markstraat ook geen Promiss Positiemode meer dan? Daar hing ook nog wel eens wat leuks Misschien hebben ze nog wat restjes ofzo
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:43:42 #69
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51368930
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:37 schreef marlieske het volgende:

Maar dames met bh problemen, misschien is een sport beha een oplossing? Die gaan vaak wel tot grotere maten.
Dat doe ik dus al een half jaar, en ik kan je zeggen, ik ben ze goed zat. Iedere avond die striemen zo onder de borsten, droogt de huid ook uit, dus jeuk, dus krabben. Aargh. Ik had eerst een flutding gekocht bij de Prenatal, maar daarmee dansen je tieten nog alle kanten op als je ademt... Als ik thuis ben, doe ik die wel aan, want dan heb je toch iets aan, maar dan hoef je niet toonbaar te zijn. En dan kan die huid zich weer herstellen. Nog 1 dagje en dan heb ik een mooie voedingsbeha, hopelijk met beugel, dus geen striemen meer.
quote:
Esprit krijgt in het najaar wel een zw.lijn erbij. Das wel shit ben dan niet zwanger meer en ze hebben altijd leuke kleren ....
Inderdaad!!!! Bij evt. volgend kind ga ik zeker los op de Esprit positiekleding!! Na de geboorte van Guusje en als hij wat gegroeid is kan ik me wel al met mate uitleven op de baby-Esprit, dus dat verzacht wel enigszins
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_51369010
Goodmoodkids gaat binnenkort ook een zwangerschapslijn beginnen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:50:47 #71
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51369163
Leuk bass-Miss! I die kleertjes daar!

En wat jammer van de Promiss... Wie bedenkt zoiets dan, dat juist die collectie eruit gaat??
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:19:45 #72
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_51370304
Ooo, wat flauw dat dat dan net te laat komt.....
Ik vind het eigenlijk best raar dat er zo weinig groters is dan maat 48.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_51371126
Ik kom me dan toch maar melden.

31 januari uitgerekend.

De kleine doet het prima, ik ben wel wat misselijk, maar dat mag de pret niet drukken.

http://www.babybrabbel.nl(...)/1/255/255/255/1.png (voor in de OP)
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:42:48 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51371163
Welkom!
Maar je zegt het alsof je een oude bekende bent hier. Kloon? Of interpreteer ik je woordkeuze verkeerd?
pi_51371193
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
Welkom!
Maar je zegt het alsof je een oude bekende bent hier. Kloon? Of interpreteer ik je woordkeuze verkeerd?
Ik lurk hier regelmatig mee, dus vandaar nu toch maar gemeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')