Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:28 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier merk ik dat ik met bv een loempiaatje eten sneller kruimels op m'n tieten hou. Ook stoot ik ze zelf heel vaak aan als ik zijwaarts iets moet pakken en dan ook precies hard met m'n hand langs m'n tepel![]()
Heb nooit echt grote gehad en ik merk dat ik nog niet echt kan wennen aan de grote die ik nu heb
Ze zijn niet heel erg groot maar toch is het wennen.
Maar moet er wel om lachen en m'n man ook.
Vandaag 15 weekjes zwangerVanochtend even geluisterd naar het hartje en ik kon het niet vinden maar hoorde de kleine wel erg druk bewegen dus ik zat in de buurt.
*POK POK* *BLUB* gaat het dan![]()
Hartje daarna wel gevonden.
Off Topic: vandaag 4 jaar getrouwd![]()
Pas even op met je fornuisquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi DeLiedje, ik bedacht me gisteren ook een 'minpuntje' van het zwanger zijn.
Dat ik veel makkelijker knoei nu op die uitstekende buik en borsten. Of dat je met die dikke buik tegen het aanrecht leunt en gelijk een vlek hebt.
En toen dacht ik idd bij mezelf 'als dit nou alles is'.
Idd, koude buiken van het buroquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:44 schreef Brighteyes het volgende:Wat eng idd!
Bedankt voor de tip!
Ik zit nu trouwens op mijn werk met mijn omslagdeken (ja, die ligt hier standaard omdat de verwarming nog wel eens raar doet hier) voor me op mijn bureau. Ik heb een vrij brede ijzeren rand aan de zijkant van mijn bureau en ik krijg daar zo'n ijskoude buik van!Nu lekker een dekentje ertussen.
![]()
Aan de ene kant schiet het op. Maar aan de andere kant ook weer veel te langzaam.. Wil die kleine nu wel eens bekijken, ipv alleen maar voelen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:53 schreef Nijna het volgende:
Deepfreeze, nog 3 wkn tot de uitgerekende datum... schiet behoorlijk op zeg! Ik heb het idee dat de tijd zo snel gaat op het moment... Wat voor typische adviezen gaf ze dan nog meer, die leidster? (ik ben wel nieuwsgierig haha).
Goeie tip... Ik kom nooit bij de promiss... Wist eigenlijk helemaal niet dat die ook grote maten hadden, en positie mode ook nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:49 schreef Wennie het volgende:
Deliedje, ik had ook maat 52 toen ik zwanger raakte. Heb tot iets van 32 weken gewoon m'n eigen kleding kunnen dragen, want alles was stretchIk heb toen bij de Promiss 2 zwangerschapsbroeken gehaald, maat XXL en daar paste ik wel in. Miss Etam en H&M gaan geloof ik niet verder dan maat 48.
Over grote borsten kan ik ook meepratenDe mijne waren ook voller en zwaarder, maar gegroeid absoluut niet
Was wel op zoek geweest naar voedingsbeha's (probeer die maar eens te vinden in G/H
) en gevonden
, werden besteld en toen Robin 3 maanden was werd ik gebeld dat ze binnen waren
Zaakje is inmiddels weg, I wonder why..
Overigens vind ik het merk Anita erg prettig (en dan wel zonder beugels, daar kan ik niet tegen
)
Nu ook niet meer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:57 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Goeie tip... Ik kom nooit bij de promiss... Wist eigenlijk helemaal niet dat die ook grote maten hadden, en positie mode ook niet
Ennuh, hándig ook ja, 3!! maanden na de geboorte...![]()
Dat doe ik dus al een half jaar, en ik kan je zeggen, ik ben ze goed zat. Iedere avond die striemen zo onder de borsten, droogt de huid ook uit, dus jeuk, dus krabben. Aargh. Ik had eerst een flutding gekocht bij de Prenatal, maar daarmee dansen je tieten nog alle kanten op als je ademt... Als ik thuis ben, doe ik die wel aan, want dan heb je toch iets aan, maar dan hoef je niet toonbaar te zijn. En dan kan die huid zich weer herstellen. Nog 1 dagje en dan heb ik een mooie voedingsbeha, hopelijk met beugel, dus geen striemen meer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:37 schreef marlieske het volgende:
Maar dames met bh problemen, misschien is een sport beha een oplossing? Die gaan vaak wel tot grotere maten.
quote:Esprit krijgt in het najaar wel een zw.lijn erbij. Das wel shit ben dan niet zwanger meer en ze hebben altijd leuke kleren ....
Ik lurk hier regelmatig mee, dus vandaar nu toch maar gemeld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
Welkom!
Maar je zegt het alsof je een oude bekende bent hier. Kloon? Of interpreteer ik je woordkeuze verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |