Wij zijn nog volop bezig met de namen, maar heb er eigenlijk al wel twee gevonden die ik mooi vind. Heb mooi de tijd om ze op me in te laten werkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:44 schreef Randa_v het volgende:
Hier zijn ook de namen al bekend. Zowel jongens als meisjesnaam, waren we ook heel snel over uit.Wel moet ik de namen niet dagelijks gebruiken, deed ik met Merlijn namelijk wel en heb me toen verpraat bij mijn schoonmoeder, de naam moest toch een beetje een verrassing blijven.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Stuur me de lijstjes maar, houd ik de score bij.
Da's grappig, want als de huisarts hier al een zwangerschapstest doet, is dat precies dezelfde soort test als die je zelf thuis kan doen. Probeer niet te twijfelen, je weet zelf dat die test tussendoor negatief wasquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:34 schreef Suerte het volgende:
Maar volgens haar zijn thuistesten geen zwangerschapstestenWaar die testen wel voor dienen, heb ik niet gevraagd
![]()
Nou zie je wel. Stom mens!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:09 schreef Suerte het volgende:
Heb net nog een test gedaan () en gelijk kwam er een grote plus
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zijn mijn twijfels helemaal weg![]()
Pre-natal nurse![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:09 schreef Suerte het volgende:
Heb net nog een test gedaan () en gelijk kwam er een grote plus
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zijn mijn twijfels helemaal weg![]()
Pre-natal nurse![]()
Het was al de zesde echo hoor, dus wat dat betreft valt het wel mee met het eerste plaatjequote:Op donderdag 12 juli 2007 21:52 schreef marlieske het volgende:
Pruk, boontje??? ik zie echt al een kindje met kinnetje enz. Zo leuk die eerste plaatjes van je kindje![]()
En getver gelukkig hier geen last van flauwvallen gehad, lijkt me zo eng. Goed dat ze je even in de gaten hebben gehouden.
Oew, die is ook liefquote:
JAAA tof he, thx!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:28 schreef lcicle het volgende:
WAAAAAHHHHH!!!! Wat gaaf Donna! Gefeliciteerd!
Een hele fijne zwangerschap gewenst!
op zich kan je hem gewoon nemen hoor , maar ik dacht al ffies dat ik hem kwijt wasquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:30 schreef marlieske het volgende:
Nou Nijna eventjes helpen die ja, maar heb nog niets gevonden dat me echt de nacht door helpt.
Dit is toch wel het meest vervelende van de zwangerschap, de rest van de kwaaltjes vond ik minder erg. Maar dit getver, nee geef mijn portie aan fikkie. Ik kotste liever de plee onder ´s ochtends dan was ik het ook kwijt.
Donna gefeliciteerd!! En je spiraaltje kwijt... tjee en ik dacht nog wel een spiraaltje te nemen na de bevalling....
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:26 schreef donnahvh het volgende:
kan ik me hier melden?
al is het nog erg in het begin wil ik het toch al vertellen!!!
maandag test gedaan , meteen echo gehad smiddags omdat mn spiraal zoek was ( niet meer gevonden ook, dus waarschijnlijk was ie toch al weg )
maandag krijg ik weer een echo en dan weet ik waarschijnlijk ook hoever ik precies ben![]()
[afbeelding]
Oooh maar daar doelde ik ook niet op hoor (sorry als dat zo overkwam).... zoals je daar zit te pronken met die test in je handenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef donnahvh het volgende:
enne "het " is dan niet gepland meer dan welkom![]()
hey, jij had toch eerst een andere username?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gefeliciteerd Donna! Heb je het je kinders al verteld?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:56 schreef marlieske het volgende:
[..]
Oooh maar daar doelde ik ook niet op hoor (sorry als dat zo overkwam).... zoals je daar zit te pronken met die test in je handendat leek me wel duidelijk dat je er erg gelukkig mee bent. (en zo hoort het ook)
Echt leuk ja, 2 van die grote broers straks. Hier gaat alles super!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef donnahvh het volgende:
[..]
JAAA tof he, thx!
gaat met jou en je schatjeook goed he, ik zie wel is wat
Ja klopt, ik ben nu incognitoquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:58 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hey, jij had toch eerst een andere username?
en ja!
was lache trouwens want de dag voordat ik die test deed hadden ze het er nog over dat ze zo graag een broertje of zusje wilden![]()
eigenlijk was het plan om het ff stil te houden totdat de bekende 12 weken voorbij waren maar ik had de test ff snel bij mn moeder thuis gedaan omdat ik niet lekker was en dat ding gekocht had en zij dichtbij de winkel woont
dus moeders wist het als 1e , hing net met zus aan de telefoon dus toen was het fast spreading news zeg maar
alleen gaat het wel heel erg lang duren voor mn kids....ze vragen steeds of ie er al uitmag![]()
lief he
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:26 schreef donnahvh het volgende:
kan ik me hier melden?
al is het nog erg in het begin wil ik het toch al vertellen!!!
maandag test gedaan , meteen echo gehad smiddags omdat mn spiraal zoek was ( niet meer gevonden ook, dus waarschijnlijk was ie toch al weg )
maandag krijg ik weer een echo en dan weet ik waarschijnlijk ook hoever ik precies ben![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |