abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51402789
Hier zijn ook de namen al bekend. Zowel jongens als meisjesnaam, waren we ook heel snel over uit. Wel moet ik de namen niet dagelijks gebruiken, deed ik met Merlijn namelijk wel en heb me toen verpraat bij mijn schoonmoeder, de naam moest toch een beetje een verrassing blijven.

Bij mijn Gyn heb ik geen boekjes nodig, Je bent echt precies op tijd aan de beurt. Maandag mag ik weer, ben alleen bang dat ik voorlopig nog bij de gyn mag blijven aangezien de bruine afscheiding niet wegbljft, hoop toch echt dat de baarmoeder oké is, zodat ik naar de vlos mag. Mijn moeder en Merlijn gaan allebei mee maandag, Merlijn begrijpt het echo maken niet, maar vindt het wel leuk om te zien.

Welkom pruk!
Gefeliciteerd Glossy! Wij hebben met ons trouwen een rondje koffie/vlaai op het terras gegeven toen verder ook niets, wel leuk en achteraf heel speciaal om te trouwen. Hadden we zelf niet verwacht al was de bedoeling alleen voor een papiertje te gaan.
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:18:00 #152
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51403805
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:44 schreef Randa_v het volgende:
Hier zijn ook de namen al bekend. Zowel jongens als meisjesnaam, waren we ook heel snel over uit. Wel moet ik de namen niet dagelijks gebruiken, deed ik met Merlijn namelijk wel en heb me toen verpraat bij mijn schoonmoeder, de naam moest toch een beetje een verrassing blijven.
Wij zijn nog volop bezig met de namen, maar heb er eigenlijk al wel twee gevonden die ik mooi vind. Heb mooi de tijd om ze op me in te laten werken Ben allang blij dat ik iets heb dat we beiden mooi vinden, bij Jessai hebben we de namen tijdens de bevalling nog moeten verzinnen.
pi_51404117
De baby hier krijgt twee namen, voor het meisje hier zijn die al bekend, de tweede naam is een vernoeming maar dan modern geschreven. Voor de jongen moeten we eigenlijk eerst de naam opvragen van wie we willen vernoemen en er onze draai aangeven. De eerst naam was al bekend toen Merlijn geboren geboren werd want we houden het een beetje in het zelfde verhaal maar wel met een eigen draai aan de naam zodat deze wat moderner is. Merlijn heet voluit Merlijn Rens, Rens is naar mijn opa Laurens maar dat was te ouderwets. Leuk hoor namen verzinnen.
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:23:42 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51406101
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:13 schreef YPPY het volgende:

[..]

Stuur me de lijstjes maar, houd ik de score bij.

Jij was nou net de laatste bevestiging die ik nodig had.

En verder hou ik mijn mond dicht. Ik ben bereslecht in klonen opmerken en raden en zoeken etc. Dus ik ga helemaal niks niemand mijn lijstjes PM'en.

Oh, en de namen voor ons kindje waren hier al bekend 2 dagen nadat we elkaar leerden kennen. Nog voor we iets kregen dus!
De jongensnaam kwam in een film voor en stinkie zei 'dat heb ik nou altijd al een leuke jongensnaam gevonden' en ik vond hem eigenlijk ook wel heel leuk. En toen heb ik hem mijn favo meisjesnaam verteld. Klaar.
Alleen de 2e namen hebben we er later bij verzonnen, maar ook al iets van een jaar geleden of zo.
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:34:00 #155
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_51406474
Hier is een beetje verwarring ontstaan na de vk afspraak.De pre-natal nurse denkt dat ik waarschijnlijk niet eens zwanger ben, omdat ik begin mei een bloedtest had gedaan nav de mk, en de hcg waarde was toen laag.
Ik heb ik-weet-niet-eens hoe lang met haar in discussie gezeten om uit te leggen dat ik daarna een test had gedaan die negatief was, en 3 weken geleden 2 verschillende testen had gedaan die beide positief waren, en al 2 maanden geen menstruatie meer heb gehad, maar wel sex.
Maar volgens haar zijn thuistesten geen zwangerschapstesten Waar die testen wel voor dienen, heb ik niet gevraagd
Dus ik heb weer een bloedtest gedaan, en morgen de uitslag.
Ik begin nu ook een beetje te twijfelen, alhoewel de symptomen er gelukkig nog steeds zijn (vollere borsten, ' apart' gevoel in mijn buik alsof er iets opgerekt wordt, misselijk, grote bek )
Oh ja, als alles OK is, krijg ik pas 1 augustus de echo
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:44:01 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51406827
Nah, wat een raar mens zeg... tussen begin mei en half juni zit toch wel geneog verschil om de hcg van die mk kwijt te zijn.
pi_51406936
Lekker is dat suerte. Trouwens, je had toch tussendoor een negatieve test na die miskraam en daarna weer een vette streep geplast? oh ja, dat schrijf je zelf ook Geloof ik niets van dat die streep dan nog van je vorige zwangerschap was. Maar wel lullig dat je nu weer zo onzeker bent gemaakt.
mooi he, alles
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 20:51:03 #158
43556 miss_dynastie
pi_51407106
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:34 schreef Suerte het volgende:
Maar volgens haar zijn thuistesten geen zwangerschapstesten Waar die testen wel voor dienen, heb ik niet gevraagd
Da's grappig, want als de huisarts hier al een zwangerschapstest doet, is dat precies dezelfde soort test als die je zelf thuis kan doen. Probeer niet te twijfelen, je weet zelf dat die test tussendoor negatief was
pi_51407282
Suerte, wat een lekker mens...
Ik hoop lekker dat zij ongelijk heeft, wat een doos zeg!
Fake it till you make it...
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:02:10 #160
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_51407507
Ze staan zelfs bekend als 1 van de beste clinics van NYC.
Nou, ik moet het nog zien.Vorige keer ook al zo'n gekut, en nu weer.
Ik heb er 3 1/2 uur gezeten, ze werd telkens weggeroepen
Het is echt klote dat ze hier geen gewone vk praktijken hebben
Maar ik blijf wel positief!Hoe kom ik anders aan die 'kwaaltjes' en 2 positieve testen
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:03:38 #161
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_51407565
Goedzo Suerte, dat je positief blijft.
Kan het nog zo'n goeie zijn, zulke onzekere uitspraken zijn niet erg professioneel.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:09:05 #162
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_51407740
Heb net nog een test gedaan ( ) en gelijk kwam er een grote plus

Nu zijn mijn twijfels helemaal weg
Pre-natal nurse
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:19:24 #163
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_51408096
Goed zo Suerte! Zijn ze (je woont in de VS toch?) daar niet zo bekend met thuistesten?

Ik moest wel een beetje lachen, als je in NL bij de huisarts komt met je positieve test krijg je nog net niet te horen; "Wat kom je doen? Die test zegt toch dat je zwanger bent? Heb je mij niet voor nodig."

Gefeliciteerd hoor!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:21:52 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51408200
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:09 schreef Suerte het volgende:

Pre-natal nurse
Nou zie je wel. Stom mens! Ik zou wel excuses van d'r vragen als je haar weer ziet!
pi_51408425
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:09 schreef Suerte het volgende:

Pre-natal nurse

Zo... Lekker puh!

ik was dit hele topic kwijt!!
ga zo snel even mn 12 weken echo "plaatsen" (eik 13 en ik geloof een paar dagen maar goed.... )
En dan lekker bijlezen!!

ow ja.... uitgerekende datum mag naar 17 januari... Scheelt haast nix, maar toch!!
Ow en hier vond de vlos het bij het vorige monster wel degelijk belangrijk dat het veranderd werd, ivm 40 weken en eventueel ziekenhuis enzo....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_51408725
pi_51408903
Vamp wat zit die kleine er comfortabel bij, hihi .
pi_51409316
Wat een mooie duidelijke echo vamp
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:52:49 #169
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51409389
Pruk, boontje??? ik zie echt al een kindje met kinnetje enz. Zo leuk die eerste plaatjes van je kindje
En getver gelukkig hier geen last van flauwvallen gehad, lijkt me zo eng. Goed dat ze je even in de gaten hebben gehouden.

RandaV hoop dat alles goed blijkt te zijn bij de gyn en dat je terug kan naar je verloskundige.
En tja opletten met de namen he, ik heb me gelukkig nog niet versproken.... maar het is af en toe wel lastig aan het worden. Als iemand echt aan het door vragen is dan brand het op je lippen...

Suerte, hier dacht de huisarts toen ik kort na een prednison kuur kwam vertellen dat ik zwanger was dat ik " een beetje zwanger was" heb er hard om gelachen samen met de stagaire in het kamertje.
Had namelijk 3 verschilllende testen in mijn handje.
Diezelfde dag belde de huisarts met het schaamrood op zijn kaken, dat hij moest toegeven dat het wel een domme opmerking was en dat ik echt zwanger was ook volgens zijn test.
Vertrouw maar op je gevoel en de thuistesten die dingen zijn zo goed tegenwoordig bijna betrouwbaarder als de pil.

Vamp mooie echo foto's !!
Mama van Isa en Ties
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:53:18 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51409407
Oh wat mooi!
Is dat idd een handje onder het hoofd? Echt een houding!
pi_51409659
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:52 schreef marlieske het volgende:
Pruk, boontje??? ik zie echt al een kindje met kinnetje enz. Zo leuk die eerste plaatjes van je kindje
En getver gelukkig hier geen last van flauwvallen gehad, lijkt me zo eng. Goed dat ze je even in de gaten hebben gehouden.
Het was al de zesde echo hoor, dus wat dat betreft valt het wel mee met het eerste plaatje Maarja, als ik al die echofoto's moet gaan plaatsen dan zijn jullie me snel zat hoor
Heb nu denk ik al een plaatje of 12, dus dat gaat wel lekker
pi_51409688
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:35 schreef vamperotica het volgende:
[afbeelding]
Oew, die is ook lief

Ik had trouwens net een gemene steek in mijn rechteronderbuik, (en ja, ik heb een grote buik ) maar zeg maar vlakbij het schaambot, is dat nou een bandenpijnsteek ofzo? Ik voelde het eventjes toen ik wellicht een verkeerde beweging maakte (ik hing op de bank en ging staan ). En ja, vandaag zie ik een beetje overal spoken geloof ik
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:00:45 #173
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_51409743
Mooie echo's hoor Hij/zij ligt er lekker bij
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_51409894
Toen ik me bij Merlijn versprak, was het puur een moment dat ik het over de baby had. Een hele grote Oeps. We hebben nu een werktitel bedacht, ben alweer vergeten welke.

Die nesteldrang is hier ook begonnen, ben geen poetser maar vandaag heb ik de tussendeur in de keuken gepoets en de kozijnen. Was ook wel weer lang geleden en de gang boven opgeruimd. Is echt niets voor mij, als ik al poets is het echt met een franse slag. Raar hoor, die kriebels.

Flauwvallen ken ik alleen van de eerste zwangerschap in een heel benauwde ruimte, suizende oren en zwart worden voor de ogen. Mijn man bracht me toen vlug buiten, als je zwanger bent heb je er veel eerder last van volgens mij,

Kennen jullie trouwens de onhandigheid van overal tegenaanlopen of vallen? Nu heb ik het normaal ook wel maar ik ben nu heel voorzichtig. Toen ik in verwacthing was van Merlijn viel ik om de haverklap, ik struikelde werkelijk overal over.
pi_51410060
Tegenaanlopen enzo heb ik niet. Ik heb me net wel voor het eerst in mijn leven gesneden na het open van een blik

Suizende oren en zwart worden voor de ogen heb ik zeer regelmatig: lees elke keer als ik opsta en wat wil gaan doen. Maarja, het went, alhoewel het wel vervelend is als je dan moet vragen of anderen wat gezegd hebben omdat je het niet hoorde
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:12:09 #176
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51410204
Het tegen dingen aanlopen dat is de laatste tijd minder geworden, ik waggel meer als dat ik loop.

Heb nu alleen steeds meer van die heerlijk warme golven omhoog komend maagzuur... blegh zo vies.
Dalijk maar weer wat gaviscon tabletjes opkauwen....
Mama van Isa en Ties
pi_51410601
Vanmiddag zijn we even naar de stad geweest, manlief stond erop om buiten de stad te parkeren en te lopen. Op zich prima te doen, maar hij loopt zo snel en dat hou ik niet meer bij. Maar steeds als ik zeg dat hij zachter moet dan ben ik een watje .
Hij bedoelt het als grapje, maar snapt niet dat onderhand de grap er wel af is, soms krijg ik echt mep-neigingen... (kan je dat op de hormonen schuiven? ).
Maar verder issie best lief hoor.

Marlieske, dat lijkt me niks... helpen die tabletjes een beetje?
pi_51410701
kan ik me hier melden?
al is het nog erg in het begin wil ik het toch al vertellen!!!
maandag test gedaan , meteen echo gehad smiddags omdat mn spiraal zoek was ( niet meer gevonden ook, dus waarschijnlijk was ie toch al weg )
maandag krijg ik weer een echo en dan weet ik waarschijnlijk ook hoever ik precies ben
pi_51410789
WAAAAAHHHHH!!!! Wat gaaf Donna! Gefeliciteerd!
Een hele fijne zwangerschap gewenst!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_51410836
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:28 schreef lcicle het volgende:
WAAAAAHHHHH!!!! Wat gaaf Donna! Gefeliciteerd!
Een hele fijne zwangerschap gewenst!
JAAA tof he, thx!
gaat met jou en je schatje ook goed he, ik zie wel is wat op je homepage

[ Bericht 3% gewijzigd door donnahvh op 12-07-2007 23:07:02 ]
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:30:51 #181
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51410889
Nou Nijna eventjes helpen die ja, maar heb nog niets gevonden dat me echt de nacht door helpt.
Dit is toch wel het meest vervelende van de zwangerschap, de rest van de kwaaltjes vond ik minder erg. Maar dit getver, nee geef mijn portie aan fikkie. Ik kotste liever de plee onder ´s ochtends dan was ik het ook kwijt.

Donna gefeliciteerd!! En je spiraaltje kwijt... tjee en ik dacht nog wel een spiraaltje te nemen na de bevalling....
Mama van Isa en Ties
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:35:22 #182
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51411095
Even snel bijgelezen.

Suerte, dat lijkt me naar, zo'n ontkennende prenatal nurse.
Marlieske, sterkte met het maagzuur. Ik heb Rennies gevreten bij het leven tijdens mijn zwangerschap. maar op den duur hielpen die niet meer. Daarna een vies smerig tandpasta/cementachtig middeltje van de gyn, yuk. Hielp een kwartiertje ofzo. Erg naar, maagzuur.

Pruk en Donna, gefeliciteerd!!
En je spiraal gewoon kwijt....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_51411368
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:30 schreef marlieske het volgende:
Nou Nijna eventjes helpen die ja, maar heb nog niets gevonden dat me echt de nacht door helpt.
Dit is toch wel het meest vervelende van de zwangerschap, de rest van de kwaaltjes vond ik minder erg. Maar dit getver, nee geef mijn portie aan fikkie. Ik kotste liever de plee onder ´s ochtends dan was ik het ook kwijt.

Donna gefeliciteerd!! En je spiraaltje kwijt... tjee en ik dacht nog wel een spiraaltje te nemen na de bevalling....
op zich kan je hem gewoon nemen hoor , maar ik dacht al ffies dat ik hem kwijt was
voelde de draadjes niet meer en moest nog echo laten maken om te checken of ie er nog zat en ik dacht ach dat komt wel , en iedere x wilde ik een afspraak maken maar dacht ik er weer te laat aan
eigenlijk was ik gewoon laks
normaal zit ie ook erg op zn plek enzo ( maar ik heb altijd iets bijzonders )
dus als je de draadjes gewoon nog voelt is er niets aan de hand
enne "het " is dan niet gepland meer dan welkom
pi_51411497
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:26 schreef donnahvh het volgende:
kan ik me hier melden?
maandag test gedaan , meteen echo gehad smiddags omdat mn spiraal zoek was ( niet meer gevonden ook, dus waarschijnlijk was ie toch al weg )
maandag krijg ik weer een echo en dan weet ik waarschijnlijk ook hoever ik precies ben
[afbeelding]

Gefeliciteerd!!!
En je verhaal klinkt zoooow bekend!!
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:52:57 #185
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51411850
En wat heb jij een mooie foto's van je kindje Vamp!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_51411886
Gefeliciteerd Donna! Heb je het je kinders al verteld?
Saartje
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:56:57 #187
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51412012
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef donnahvh het volgende:
enne "het " is dan niet gepland meer dan welkom
Oooh maar daar doelde ik ook niet op hoor (sorry als dat zo overkwam).... zoals je daar zit te pronken met die test in je handen dat leek me wel duidelijk dat je er erg gelukkig mee bent. (en zo hoort het ook)
Mama van Isa en Ties
pi_51412068
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gefeliciteerd Donna! Heb je het je kinders al verteld?
hey, jij had toch eerst een andere username?
en ja!
was lache trouwens want de dag voordat ik die test deed hadden ze het er nog over dat ze zo graag een broertje of zusje wilden
eigenlijk was het plan om het ff stil te houden totdat de bekende 12 weken voorbij waren maar ik had de test ff snel bij mn moeder thuis gedaan omdat ik niet lekker was en dat ding gekocht had en zij dichtbij de winkel woont
dus moeders wist het als 1e , hing net met zus aan de telefoon dus toen was het fast spreading news zeg maar
alleen gaat het wel heel erg lang duren voor mn kids....ze vragen steeds of ie er al uitmag lief he
pi_51412084
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:56 schreef marlieske het volgende:

[..]

Oooh maar daar doelde ik ook niet op hoor (sorry als dat zo overkwam).... zoals je daar zit te pronken met die test in je handen dat leek me wel duidelijk dat je er erg gelukkig mee bent. (en zo hoort het ook)
nee joh dat dacht ik ook al helemaal niet hoor
pi_51412150
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef donnahvh het volgende:

[..]

JAAA tof he, thx!
gaat met jou en je schatje ook goed he, ik zie wel is wat
Echt leuk ja, 2 van die grote broers straks. Hier gaat alles super!
voor degene die zo nieuwsgierig naar me is, mail me gewoon even, net zo makkelijk
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_51412162
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:58 schreef donnahvh het volgende:

[..]

hey, jij had toch eerst een andere username?
en ja!
was lache trouwens want de dag voordat ik die test deed hadden ze het er nog over dat ze zo graag een broertje of zusje wilden
eigenlijk was het plan om het ff stil te houden totdat de bekende 12 weken voorbij waren maar ik had de test ff snel bij mn moeder thuis gedaan omdat ik niet lekker was en dat ding gekocht had en zij dichtbij de winkel woont
dus moeders wist het als 1e , hing net met zus aan de telefoon dus toen was het fast spreading news zeg maar
alleen gaat het wel heel erg lang duren voor mn kids....ze vragen steeds of ie er al uitmag lief he
Ja klopt, ik ben nu incognito
Leuke reacties
Saartje
pi_51419638
He Donna, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 08:31:56 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51419801
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:26 schreef donnahvh het volgende:
kan ik me hier melden?
[afbeelding]
Gefeliciteerd!
Ik had je al in dat anere topic gespot! Leuk joh!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 08:37:40 #194
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51419875
Jemig wat een mens Suerte. Gelukkig had je nog een positieve test.

Als onhandigheid met zwangerschap samenhangt, heb ik een olifantendracht.

Nijna, dat heb ik ook gehad toen ik op het einde zo snel moe was. Ik heb toch op een ander moment gezegd dat ik dat echt niet meer leuk vond, toen snapte hij het wel. Grapjes vielen bij mij ook regelmatig verkeerd, allemaal de schuld van de hormonen.

Gefeliciteerd Donna
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 13 juli 2007 @ 08:44:22 #195
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51419968
Donna, gefeliciteerd met je stip! Spannend maandag een echo, hoever denk je zelf dat je bent?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_51420971
Donna, gefeliciteerd!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:38:15 #197
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_51422470
Donna, gefeliciteerd!

Suerte Goed dat dat mens vandaag een vette positieve bloedtest onder haar neus krijgt

En wat een mooie echo's weer
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_51423053
Donna, gefeliciteerd

Suerte, nou ja zeg, wat een raar mens!

Ik heb ook Rennies gevroten bij het leven en die hielpen op een gegeven moment bijna niet meer, maar ik was atlijd wel ff blij dat ik even geen last van maagzuur had..

Wow Vamp, mooi echo!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:04:22 #199
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51423163
Zo was wat vroeg in het ziekenhuis maar mijn man zat dan ook op hete kooltjes.... *spannend hé schat*

Dus ben al lekker vroeg thuis, echo gehad en tja de kleine is nog niet gedraaid.
Niet veel vruchtwater te strakke buik.... dus draaien word niet geprobeert. Stuitbevalling dat zag ik niet zitten en de gyn leek het ook niet verstandig ivm met de vroegere bekkenbreuk.
Volgende week terug om de keizersnede te plannen en alles weer te checken.
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:34:13 #200
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_51424048
Oh ja, de Rennies, ik leefde erop De vlos vertelde mij dat Maalox beter zou werken, maar dat was niet zo Ik had 's avonds zo'n moeite met in slaap komen door het maagzuur, dat ik 's nachts verslaafd ben geraakt aan McCloud's Daughters

Marlieske, balen zeg! Wel gek dat je volgende week gaat plannen wanneer je beebje geboren gaat worden
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')