Dan word het een keizersnede, een stuitbevalling durf ik niet aan. Ben veelste bang dat dat resulteert in een spoed keizersnede en ben toch wel graag wakker bij de geboorte van ons kindje.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat fijn voor je Marlieske dat je een beslissing hebt kunnen nemen/genomen. Heb je ook al besloten of je een ks zou willen als hij/zij niet meer draait?
Er heerst buikgriep....quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:10 schreef Suerte het volgende:
Strakkies mijn eerste afspraak bij de verloskundigeBen benieuwd wat er gaat gebeuren; op het formulier staat dat het een uur duurt.Helaas kan mijn man niet mee
![]()
Vandaag ben ik precies 9 weken, en heb mijn portie misselijkheid en beroerd zijn wel gehad(hoop ik)
![]()
Sinds gisteren flink aan de diarreezou dat nog wat betekenen?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:05 schreef glossy het volgende:
wij zijn vanmorgen in het huwelijksbootje gestapt.
we doen er verders niks aan.
volgende week geven we een klein tuinfeestje
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:58 schreef DeLiedje het volgende:
Heey Webkim, jij hier? Op vakantie toch?![]()
Weet je wat ik me afvroeg.... Hou je bewust nog even 'geheim' of je zwanger bent van één of twee kindjes? Hier heb je het in het midden gelaten, en op je log ook....![]()
Ik ben wel heel nieuwsgierig, en als je het nog niet wil vertellen hoeft dat natuurlijk ook niet, maar ik vroeg me gewoon af waarom je het gehim houdtsnappie?
Ik voelde hem niet aankomen, dat vonden ze juist het engequote:Op donderdag 12 juli 2007 13:59 schreef Ticootje het volgende:
Fijn Pruk dat je weer lekker naar huis mocht en dat alles toch goed is. Flauwvallen kan vaker voorkomen hoor in het eerste trimester. Volgende keer dat je het voelt aankomen kan je alvast gaan liggen, dat scheelt weer een val...
Purk was al bezetquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:12 schreef DeLiedje het volgende:
Pruk wat ben je, ondanks je misselijkheid, heerlijk enthousiast!
En dan riskeer ik nog even een hele domme opmerking door te vragen waarom je nickname Pruk is... Dat varkentje van je incon heet toch Purk.... Of heb ik het heel erg mis?
Nou, in de wachtkamer daar liggen wel tijdschriften enzo die ik nog niet uit heb, maar dan moeten ze je niet in een observatiehokje gaan stoppen zonder ietsquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:41 schreef phileine het volgende:
Ja Pruk, dat is les 1 in zwangerschap (zeker als je in een gynaecologen-traject terecht komt): altijd boek of tijdschriften meenemen, want je zit vaak uren te wachten. Gelukkig dat je toch naar huis mocht. Rustig aan he? Die komkommer kun je trouwens wel het beste schillen, ik werd vooral misselijk van de schil. En watermeloen is trouwens ook nog een goeie voor het vocht, als je dat kunt binnenhouden.
Suerte, veel plezier bij je eerste afspraak!
Ja hallo, nu ben ik ook nieuwsgierig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nou... Ik was wel heel nieuwsgierig en ik had al een lijstje met vermoedelijke namen klaar.![]()
Stuur me de lijstjes maar, houd ik de score bij.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja hallo, nu ben ik ook nieuwsgierig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |