Klinkt alsof je het jammer vindtquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok!
Nouja, ik ken niet iedereen, maar ik ben wel benieuwd eigenlijk. Ik neem aan dat je wel mensen bedoeld die regelmatig hier te vinden zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nou... Ik was wel heel nieuwsgierig en ik had al een lijstje met vermoedelijke namen klaar.![]()
Ik weet niet in hoeverre dat pijnlijk zou kunnen zijn, maar ik geef je stiekem wel een beetje gelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar dat ga ik dus niet zeggen nu natuurlijk.
Blijkbaar had ik het mis, dus dat hou ik dan ook mooi voor mezelf. Ik wil niemand verder voor het hoofd stoten en mss is het wel heel pijnlijk.
Als ik zeg 'mss is het wel zus of zo' en zus of zo blijkt al een tijdje bezig te zijn zonder resultaat kan dat best pijnlijk zijn bedoel ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:52 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre dat pijnlijk zou kunnen zijn, maar ik geef je stiekem wel een beetje gelijk.
Het begint eng te worden. Wij staan ook op het punt om de zolder op te gaan om daar te beginnen met puinruimen om plaats te maken om uiteindelijk de kinderkamer leeg te halen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:52 schreef DeLiedje het volgende:
Ik kan het zelf haast niet geloven want we zagen er als een berg tegen op... Maar we zijn zomaar ineens begonnen met het drastisch leegmaken van de a.s. kinderkamer...
Ik moest wat dingen uitzoeken omdat er morgen iemand al mijn (nogal in de weg staande) doka-spullen komt halen via MP en ineens staan we allebei al een uur lang vuilniszakken te vullen, kleding weg te gooien en verhuisdozen uit te zoeken.
Dat is inderdaad waar. Morgen 11 weken inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als ik zeg 'mss is het wel zus of zo' en zus of zo blijkt al een tijdje bezig te zijn zonder resultaat kan dat best pijnlijk zijn bedoel ik.
Dus ik hou mijn mondje verder dicht.
Welkom hier iig! Nu dan bijna 12 weken als ik het goed heb?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het begint eng te worden. Wij staan ook op het punt om de zolder op te gaan om daar te beginnen met puinruimen om plaats te maken om uiteindelijk de kinderkamer leeg te halen.
Succes met ruimen!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nou... Ik was wel heel nieuwsgierig en ik had al een lijstje met vermoedelijke namen klaar.![]()
ben heeeel benieuwd wie er op dat lijstje staanquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
die pudding ken ik niet, maar dat is het proberen waard. Perenijsjes gaan inderdaad erg goed, maar helaas is het op mijn werk onmogelijk om ze te bewarenquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef phileine het volgende:
Pruk, ik zou me als ik jou was niet al te druk maken om die dalende gewichtslijn. Ik maakte me daar ook erge zorgen over toen ik zo veel spuugde tijdens het eerste trimester (ik viel 13 kilo af in de eerste drie maanden), maar ik ben toen gerustgesteld doordat blijkt dat juist als je in het eerste trimester heel weinig eet, de placenta extra groot en efficiënt wordt. Waarschijnlijk omdat die baby denkt "nou da's ook geen vetpot hier, we gaan dat maar extra goed aanleggen allemaal". Baby's die verwekt waren in de hongerwinter waren doorgaans ook veel groter dan gemiddeld. Dus voor je babietje is het niet zo erg. Wel heel heel irritant voor jou natuurlijk.
Wat mij uit het ziekenhuis heeft gehouden is jell-o pudding, waterijsjes (die van festini) en komkommer. Daarmee kreeg ik in ieder geval voldoende vocht binnen.
Ik heb ook de tabletvorm hoor, hij is ook in zetpil te verkrijgen, maar dat werkt bij mij voor geen meterquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:41 schreef marlieske het volgende:
Pruk gefeliciteerd, vervelend dat je zo misselijk bent.
Ik had ook hetzelfde medicijn als jou alleen dan ik tabletvorm, bij mij haalde het de scherpe kantjes er af.
Dus niet iedere ochtend ziek meer maar nog wel om de 2 a 3 dagen.
Ik heb ook het wondermiddel niet gevonden het enige dat me ietsjes hielp waren tic tac's , pepermuntjes zonder suiker, alles wat fris in de mond was. Fijn dat je tot op heden geen ongelukjes op het werk hebt gehad... mijn collega's hadden minder mazzel![]()
Iedereen veel suc6 met het leeghalen van de kamertjes en het ombouwen tot kinderkamer, ik heb er veel plezier aan mogen beleven, en loop nu af en toe de kamer binnen om weg te dromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |