abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:45:24 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51371250
Ah ok!
pi_51371305
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok!
Klinkt alsof je het jammer vindt

Had je liever een kloon gehad?
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:48:29 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51371366
Ehm nou... Ik was wel heel nieuwsgierig en ik had al een lijstje met vermoedelijke namen klaar.
pi_51371415
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nou... Ik was wel heel nieuwsgierig en ik had al een lijstje met vermoedelijke namen klaar.
Nouja, ik ken niet iedereen, maar ik ben wel benieuwd eigenlijk. Ik neem aan dat je wel mensen bedoeld die regelmatig hier te vinden zijn
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:50:30 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51371446
Ja, maar dat ga ik dus niet zeggen nu natuurlijk.
Blijkbaar had ik het mis, dus dat hou ik dan ook mooi voor mezelf. Ik wil niemand verder voor het hoofd stoten en mss is het wel heel pijnlijk.
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:52:10 #81
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51371511
Ik kan het zelf haast niet geloven want we zagen er als een berg tegen op... Maar we zijn zomaar ineens begonnen met het drastisch leegmaken van de a.s. kinderkamer ...

Ik moest wat dingen uitzoeken omdat er morgen iemand al mijn (nogal in de weg staande) doka-spullen komt halen via MP en ineens staan we allebei al een uur lang vuilniszakken te vullen, kleding weg te gooien en verhuisdozen uit te zoeken .
pi_51371524
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar dat ga ik dus niet zeggen nu natuurlijk.
Blijkbaar had ik het mis, dus dat hou ik dan ook mooi voor mezelf. Ik wil niemand verder voor het hoofd stoten en mss is het wel heel pijnlijk.
Ik weet niet in hoeverre dat pijnlijk zou kunnen zijn, maar ik geef je stiekem wel een beetje gelijk.
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:54:22 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51371581
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:52 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre dat pijnlijk zou kunnen zijn, maar ik geef je stiekem wel een beetje gelijk.
Als ik zeg 'mss is het wel zus of zo' en zus of zo blijkt al een tijdje bezig te zijn zonder resultaat kan dat best pijnlijk zijn bedoel ik.
Dus ik hou mijn mondje verder dicht.

Welkom hier iig! Nu dan bijna 12 weken als ik het goed heb?
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:55:27 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51371606
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:52 schreef DeLiedje het volgende:
Ik kan het zelf haast niet geloven want we zagen er als een berg tegen op... Maar we zijn zomaar ineens begonnen met het drastisch leegmaken van de a.s. kinderkamer ...

Ik moest wat dingen uitzoeken omdat er morgen iemand al mijn (nogal in de weg staande) doka-spullen komt halen via MP en ineens staan we allebei al een uur lang vuilniszakken te vullen, kleding weg te gooien en verhuisdozen uit te zoeken .
Het begint eng te worden. Wij staan ook op het punt om de zolder op te gaan om daar te beginnen met puinruimen om plaats te maken om uiteindelijk de kinderkamer leeg te halen.

Succes met ruimen!
pi_51371653
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Als ik zeg 'mss is het wel zus of zo' en zus of zo blijkt al een tijdje bezig te zijn zonder resultaat kan dat best pijnlijk zijn bedoel ik.
Dus ik hou mijn mondje verder dicht.

Welkom hier iig! Nu dan bijna 12 weken als ik het goed heb?
Dat is inderdaad waar. Morgen 11 weken inderdaad.

Heeft iemand trouwens nog tips voor de misselijkheid? Ik heb al pillen ertegen (emefasene ofzo, zetpilvorm werkt bij mij niet), maar desondanks werken ook crackers en vla en dergelijke niet
Ik probeer nu toch die dalende gewichtslijn tegen te gaan, maar het wil nog niet echt lukken. Wie heeft de gouden tip?
pi_51371995
He pruk, welkom hier, en gefeliciteerd met je zwangerschap..
Ik had weinig last van de misselijkheid (alleen het gevoel, niet gespuugd), maar zodra ik een lege maag had, voelde ik me een stuk slechter. Dus ik heb in het begin vaak kleine beetjes gegeten, soms ook half kokhalzend. En ik heb het bij 1 kilo gewichtsverlies kunnen houden.
Maar als je al op 11 weken zit, dan zou het binnen een week of 2/3 ook vanzelf al wat beter moeten gaan..
pi_51372099
Ow, dat verwacht ik ook wel, maar ik ben al ruim drie kilo kwijt en de laatste controle ben ik maar net geslaagd voor naar huis gaan met ketonen in de urine. Mag nu elke week een plasje inleveren en wil eigenlijk graag voorkomen dat ik volgende week mag blijven en aan het infuus moet.

Bij mij is het echt ook spugen, gelukkig nog geen ongelukjes op mijn werk gehad, ik heb altijd netjes het toilet kunnen bereiken (maar ik voel dan ook van te voren aankomen dat het misgaat )
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:17:23 #88
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51372447
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het begint eng te worden. Wij staan ook op het punt om de zolder op te gaan om daar te beginnen met puinruimen om plaats te maken om uiteindelijk de kinderkamer leeg te halen.

Succes met ruimen!

Pruk welkom hier! Gefeliciteerd, en succes met het misselijk zijn! Hopelijk is het gauw afgelopen!
pi_51372487
He pruk, kan me voorstellen dat je dan wel opzoek bent naar de gouden tip. Hopelijk kent een van de andere dames het "grote geheim der misselijkheid"
pi_51372531
Pruk, ik zou me als ik jou was niet al te druk maken om die dalende gewichtslijn. Ik maakte me daar ook erge zorgen over toen ik zo veel spuugde tijdens het eerste trimester (ik viel 13 kilo af in de eerste drie maanden), maar ik ben toen gerustgesteld doordat blijkt dat juist als je in het eerste trimester heel weinig eet, de placenta extra groot en efficiënt wordt. Waarschijnlijk omdat die baby denkt "nou da's ook geen vetpot hier, we gaan dat maar extra goed aanleggen allemaal". Baby's die verwekt waren in de hongerwinter waren doorgaans ook veel groter dan gemiddeld. Dus voor je babietje is het niet zo erg. Wel heel heel irritant voor jou natuurlijk.

Wat mij uit het ziekenhuis heeft gehouden is jell-o pudding, waterijsjes (die van festini) en komkommer. Daarmee kreeg ik in ieder geval voldoende vocht binnen.
mooi he, alles
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:32:59 #91
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51373127
Pruk, gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Misschien is het een idee om het vorige Z&G-topic door te lezen, want toen zijn er een heleboel anti-misselijkheidsmiddeltjes over het FOK gegooid. Wellicht zit er iets voor jou tussen. Succes ermee!

Vraagje: blijft dat schaambeen zo aanwezig (zeurend) tot het eind of wordt het op een gegeven moment weer minder?

(Net op tijd gezien dat ik als PR was ingelogd...)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_51373419
Pruk welkom .

Deliedje, goed zeg! Dat soort vlagen van opruimwoede, goed gebruik van maken hoor!
Fake it till you make it...
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:04:21 #93
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51374282
quote:
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_51374408
quote:
ben heeeel benieuwd wie er op dat lijstje staan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:14:16 #95
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51374665
Gefeliciteerd Pruk
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:10:03 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51376927
Hier is de zolder heel rigoreus opgeruimd, nog een ritje naar het grof vuil en dan kan de dakkapel komen. Hoewel dat vast nog wel een paar maandjes zal duren vermoed ik.
pi_51377760
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef phileine het volgende:
Pruk, ik zou me als ik jou was niet al te druk maken om die dalende gewichtslijn. Ik maakte me daar ook erge zorgen over toen ik zo veel spuugde tijdens het eerste trimester (ik viel 13 kilo af in de eerste drie maanden), maar ik ben toen gerustgesteld doordat blijkt dat juist als je in het eerste trimester heel weinig eet, de placenta extra groot en efficiënt wordt. Waarschijnlijk omdat die baby denkt "nou da's ook geen vetpot hier, we gaan dat maar extra goed aanleggen allemaal". Baby's die verwekt waren in de hongerwinter waren doorgaans ook veel groter dan gemiddeld. Dus voor je babietje is het niet zo erg. Wel heel heel irritant voor jou natuurlijk.

Wat mij uit het ziekenhuis heeft gehouden is jell-o pudding, waterijsjes (die van festini) en komkommer. Daarmee kreeg ik in ieder geval voldoende vocht binnen.
die pudding ken ik niet, maar dat is het proberen waard. Perenijsjes gaan inderdaad erg goed, maar helaas is het op mijn werk onmogelijk om ze te bewaren Koelblokken gaan niet lang genoeg mee wat dat betreft. Komkommer heb ik nog niet echt geprobeerd als zijnde een extraatje, meestal eet ik dat bij het eten en komt het er alsnog uit. Maar ook die ga ik proberen, want er zit inderdaad wel goed vocht in. Galiameloen ging ook wel goed bij mij, hopelijk is dat ook vocht genoeg

Dat van die placenta klinkt inderdaad wel goed, ik heb begrepen dat die bezig is zich aan mijn buikwand te hechten, dus dat wordt nog wat met de echo's. Ik hoop in ieder geval dat die kleine geen hongerwintergevoel in mijn buik krijgt
pi_51378026
Pruk gefeliciteerd, vervelend dat je zo misselijk bent.
Ik had ook hetzelfde medicijn als jou alleen dan ik tabletvorm, bij mij haalde het de scherpe kantjes er af.
Dus niet iedere ochtend ziek meer maar nog wel om de 2 a 3 dagen.
Ik heb ook het wondermiddel niet gevonden het enige dat me ietsjes hielp waren tic tac's , pepermuntjes zonder suiker, alles wat fris in de mond was. Fijn dat je tot op heden geen ongelukjes op het werk hebt gehad... mijn collega's hadden minder mazzel

Iedereen veel suc6 met het leeghalen van de kamertjes en het ombouwen tot kinderkamer, ik heb er veel plezier aan mogen beleven, en loop nu af en toe de kamer binnen om weg te dromen
Mama van Isa en Ties
pi_51378302
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:41 schreef marlieske het volgende:
Pruk gefeliciteerd, vervelend dat je zo misselijk bent.
Ik had ook hetzelfde medicijn als jou alleen dan ik tabletvorm, bij mij haalde het de scherpe kantjes er af.
Dus niet iedere ochtend ziek meer maar nog wel om de 2 a 3 dagen.
Ik heb ook het wondermiddel niet gevonden het enige dat me ietsjes hielp waren tic tac's , pepermuntjes zonder suiker, alles wat fris in de mond was. Fijn dat je tot op heden geen ongelukjes op het werk hebt gehad... mijn collega's hadden minder mazzel

Iedereen veel suc6 met het leeghalen van de kamertjes en het ombouwen tot kinderkamer, ik heb er veel plezier aan mogen beleven, en loop nu af en toe de kamer binnen om weg te dromen
Ik heb ook de tabletvorm hoor, hij is ook in zetpil te verkrijgen, maar dat werkt bij mij voor geen meter
Maar om nou te zeggen dat het echt werkt? Nouja, het werkt wel, ik hoef nu nog maar de helft van de keren te spugen, maar ik hoop echt heel erg dat het wel snel over is. Ik vind het voor mezelf nog niet eens zo heel erg vervelend (nouja, klinkt stommer dan het is, baal er wel van, maar je went er ook wel aan zeg maar), maar vind het vooral vervelend dat ik niet gewoon lekker kan werken. Zeker met de vakantieperiode waar we middenin zitten zou ik het erg prettig vinden om er gewoon de hele dag met mijn kop bij te zijn en dat lukt me simpelweg niet

Tja en kamertjes leeghalen, ik heb al afscheid genomen van mijn boeken, die staan klaar om verplaatst te worden naar zolder. Dan nog een kast met beddegoed leeghalen en andere zooi en een logeerbed kwijt zien te raken en dan kunnen we eens gaan kijken naar een inrichting. Maar gelukkig heb ik nog tijd zat daarvoor
pi_51384976
Jeetje, je bent een dagje weg en dan heb je een boel om te lezen hier.

Tieten:
Ik was voordat ik zwanger werd net bezig met lijnen, mijn borsten waren toen toch al geslonken tot een B/kleine C. Maar goed ik had toch nog cup D liggen dus die draag ik nu weer gewoon. Al zitten ze niet allemaal meer lekker.

Misselijk:
Nu 10 weken zwanger, de ergste misselijkheid heb ik wel gehad, al kan hij met vlagen echt heel hevig aanwezig zijn. De gouden tip: Helaas ook ik heb geen gouden tip. Eet wat je kan eten en maak je niet te druk. De kleine zorgt goed voor zichzelf, ten koste van jouw.

Pruk: Gefeliciteerd!!! Wij schelen maar 6 dagen!! Wat wordt de lijst van 2008 alweer lang zeg!

Zwangerschapsmode:
Ik heb voorlopig nog 2 broeken gekocht met een elastiekband boven. Vreselijk lelijke dingen. Maar ik pas mijn eigen kleding ook nog goed hoor. Ik zit nu aan een maatje 38. Misschien dat ik voor de zomervakantie eens moet denken aan positiemode. Mijn moeder was 30 weken zwanger, toen vroegen mensen nog of ze wel zeker wist of te zwanger was. Dus misschien heb ik dat ook wel.

BE:
Ik ben ook wel benieuwd hoor naar jouw vermoedens. Als nu iemand komt melden kan jij zeggen dat je je vermoedens al had....

Ardenlyn:
Nog gefeliciteerd met je 4 jarig huwelijk!

zo ik hoop dat ik niets vergeten ben. Gister heb ik mijn diploma opgehaald en daarna ben ik naar mijn ouders gegaan. Mijn broertje is nu ook ziek, dus het kan best zijn dat er een griepje heerst. Zeker met dit rare weer. We hebben lekker champagne gedronken. mijn ouders hadden speciaal voor de gelegenheid een dure champagne in huis gehaald en voor mij kiddbul (kinderchampagne). Het avondeten was gister weer een ramp, ik kreeg geen rijstkorrel weg. Dus heb ik mijn maag maar gevuld met kroekpoek, dat ging erg goed.

Vanacht vreselijk raar gedroomd. Ik heb nu wel vaker last van rare dromen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')