abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51376675
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, het gaat ook om het gesis. Dan moet je het bericht nog maar eens goed lezen.

Ik vermaak me hier weer opperbest over. Ineens vinden we uitlokking prima. Wat vonden al die mensen er ook alweer van als op dezelfde manier op snelheidsovertredingen werd gecontroleerd. Ja, denk er maar even over na.

Ik vraag me uberhaupt af of dit juridisch allemaal wel deugt. En wat lost het volgens jullie op?
Als een vrouw die over straat loopt juridisch als uitlokking gezien moet worden, dan zijn we al wel ver afgegleden in dit land
It lyket wol nei fleanen....
pi_51376703
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik en hysterisch, lol. ik ben je spiegelbeeld niet.
Je draaft zo enorm door. Wat is het probleem nou precies?
Ik heb dat fluiten van bouwvakkers ook altijd achterlijk gevonden, net als dat gedoe van die pubermarokkaantjes, maar om daar nou speciale politieagentegen tegen in te zetten. Het ontgaat me echt.
pi_51376747
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waar haal jij de godvergeten brutaliteit vandaan om het gefluit van bouwvakkers uit te leggen als het gesis en wat daarna gebeurd door hangmarokkanen? doe ff normaal joh. ik heb het al eerder exact uit de doeken gedaan.
waar haal jij de brutaliteit vandaan om dat gepsst op een lijn te stellen met "wat erna gebeurt"? dat zijn 2 verschillende dingen die niet onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn oid .. er is ontelbare keren naar mij ge- psst en gefloten maar er heeft echt nog nooit iemand een poot naar me uitgestoken, al dan niet allochtoon, en ik ben ook al tig keer uitgescholden voor hoer omdat de reactie niet naar wens was, en dat waren stuk voor stuk autochtonen !!
pleased to meet you
pi_51376759
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:53 schreef SCH het volgende:

Als het bouwvakkers zijn, interesseert het ons geen tering, maar oh jee, het zijn Marokannen, alle hens aan dek, nu is het ineens een reuzenprobleem

Het is dat het woord hypocriet al is uitgevonden
Heb jij ooit wel eens gehoord van bouwvakkers die een vrouw klappen geeft omdat ze wat van het fluiten zei?

Ben je soms de tafrelen vergeten in Zandvoort???
Nee onze Mocro vrienden vinden het alleen maar raar, ze lopen er toch als hoeren bij, dan moet je ook zo behandelen
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_51376774
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb dat fluiten van bouwvakkers ook altijd achterlijk gevonden, net als dat gedoe van die pubermarokkaantjes, maar om daar nou speciale politieagentegen tegen in te zetten. Het ontgaat me echt.
als het werkt ben ik vóór.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:07:13 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51376786
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef moussie het volgende:

[..]

waar haal jij de brutaliteit vandaan om dat gepsst op een lijn te stellen met "wat erna gebeurt"? dat zijn 2 verschillende dingen die niet onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn oid .. er is ontelbare keren naar mij ge- psst en gefloten maar er heeft echt nog nooit iemand een poot naar me uitgestoken, al dan niet allochtoon, en ik ben ook al tig keer uitgescholden voor hoer omdat de reactie niet naar wens was, en dat waren stuk voor stuk autochtonen !!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_51376794
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef Einskaldir het volgende:

[..]

Als een vrouw die over straat loopt juridisch als uitlokking gezien moet worden, dan zijn we al wel ver afgegleden in dit land
Een agent die speciaal ingezet wordt zodat er strafbare overtredingen volgen. Het is de bedoeling dat er overtredingen gemaakt worden - de agentes gaan er op die manier bijlopen en zoeken het bewust op. Net als Wilders met zijn lokhomo's We glijden inderdaad behoorlijk af, daar heb je wel gelijk in.

In dit geval ben ik het die zegt: laat ze moorden op gaan lossen.
pi_51376875
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Heb jij ooit wel eens gehoord van bouwvakkers die een vrouw klappen geeft omdat ze wat van het fluiten zei?

Ben je soms de tafrelen vergeten in Zandvoort???
Nee onze Mocro vrienden vinden het alleen maar raar, ze lopen er toch als hoeren bij, dan moet je ook zo behandelen
Geweld is uit den boze en moet bestraft worden. Daar gaat dit topic niet over.

Bouwvakkers vinden net zo goed dat die vrouwen er als hoeren bijlopen. Jezusmina, leef jij in een grot ofzo?
Het verschil is de manier waarop het geuit wordt: fluiten, sissen, sexistische opmerkingen maken - nou nou, het is me wat.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:11:33 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51376987
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef SCH het volgende:

[..]

volgens mij snap je nog steeds niets van het verschil tussen sissen en fluiten vanaf een stijger.

je snapt niks van dreiging en ook niks van cijfers. moussie is te zielig om tegen te praten op dit moment, sorry. hoevaak ontaardt het gefluit van een bouwvakker in een verbouwd vrouwengezicht?

en hoevaak wél na het geven van commentaar op het akelig dichtbije en handtastelijke gesis van die klootzakken.

ik verbaas me steeds over het feit dat mensen dit soort zaken met hand en tand tegen willen gaan verdedigen en zaken tonen die of niet relevant of helemaal niet afdoende zijn. aanpakken dat fucking tuig, ja nu!

kappen met dat gelul.
pi_51376999
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tja, dat krijg je als je in de buurt van de wallen woont waar elke vrouw anyway al als vrijwild gezien word .. en dan nog lekker brutaal in mini-rok ook ..
pleased to meet you
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:12:35 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51377036
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Een agent die speciaal ingezet wordt zodat er strafbare overtredingen volgen. Het is de bedoeling dat er overtredingen gemaakt worden - de agentes gaan er op die manier bijlopen en zoeken het bewust op. Net als Wilders met zijn lokhomo's We glijden inderdaad behoorlijk af, daar heb je wel gelijk in.

In dit geval ben ik het die zegt: laat ze moorden op gaan lossen.
nee, het is juist een goed waarschuwingssignaal, al wordt het niet eens ingezet. snap het nou eens.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:13:23 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51377070
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:11 schreef moussie het volgende:

[..]

tja, dat krijg je als je in de buurt van de wallen woont waar elke vrouw anyway al als vrijwild gezien word .. en dan nog lekker brutaal in mini-rok ook ..

zit je ook vaak met die kleding in andere stadsdelen, of lul je gewoon maar wat centrums?
pi_51377146
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij snap je nog steeds niets van het verschil tussen sissen en fluiten vanaf een stijger.
Wat is het verschil dan volgens jou?
quote:
je snapt niks van dreiging en ook niks van cijfers. moussie is te zielig om tegen te praten op dit moment, sorry. hoevaak ontaardt het gefluit van een bouwvakker in een verbouwd vrouwengezicht?
Daar gaat het helemaal niet over. Dat praat toch niemand goed. Het gaat om dat gesis. Daar wordt ineens een enorm hypocriet probleem van gemaakt.
quote:
en hoevaak wél na het geven van commentaar op het akelig dichtbije en handtastelijke gesis van die klootzakken.
Gelukkig zijn alleen allochtone mannen handtastelijk en sexistisch
quote:
ik verbaas me steeds over het feit dat mensen dit soort zaken met hand en tand tegen willen gaan verdedigen en zaken tonen die of niet relevant of helemaal niet afdoende zijn. aanpakken dat fucking tuig, ja nu!
kappen met dat gelul.
Als je denkt dat ik die types verdedig dan snap je er echt helemaal niks van
pi_51377186
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee, het is juist een goed waarschuwingssignaal, al wordt het niet eens ingezet. snap het nou eens.
Nou. Het zal me een potten breken zeg. Denk je dat nou echt? Dat sexisme op deze manier bestreden kan worden?
pi_51377260
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Bouwvakkers vinden net zo goed dat die vrouwen er als hoeren bijlopen. Jezusmina, leef jij in een grot ofzo?
Het verschil is de manier waarop het geuit wordt: fluiten, sissen, sexistische opmerkingen maken - nou nou, het is me wat.
Lees de OP nog eens!

Volgens getuigen zouden de jongens seksistische opmerkingen hebben gemaakt aan het adres van de twee. Toen een van de meisjes er wat van zei, kreeg ze een klap in het gezicht. Ook de andere liep klappen op.

En nee de bouwvakkers vinden niet dat ze er als hoeren bijlopen, ze vinden het alleen een leuke vrouw!
Over grot gesproken.
pi_51377327
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:19 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Lees de OP nog eens!

Volgens getuigen zouden de jongens seksistische opmerkingen hebben gemaakt aan het adres van de twee. Toen een van de meisjes er wat van zei, kreeg ze een klap in het gezicht. Ook de andere liep klappen op.
Ja, ik kan lezen. Maar het gaat erom dat die agentes worden ingezet tegen dat gesis.
quote:
En nee de bouwvakkers vinden niet dat ze er als hoeren bijlopen, ze vinden het alleen een leuke vrouw!
OMG
pi_51377334
Heel goed plan. Ze proberen het in elk geval aan te pakken, waarvoor ik al veel waardering heb. Het kan altijd beter, maar het begin is er. Dit zijn wel de dingen waar de gemiddelde burger last van heeft.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:23:50 #118
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51377405
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Fijn voor je
Jij hebt echt worsten in je ogen he...of zit je expres te trollen?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_51377504
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:23 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jij hebt echt worsten in je ogen he...of zit je expres te trollen?
Tuig zoals jij dat ander tuig gaat veroordelen, ik vind het wel vermakelijk.
pi_51377569
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, ik kan lezen. Maar het gaat erom dat die agentes worden ingezet tegen dat gesis.
[..]
Nee lul het gaat niet om het gesis, maar om het geweld daarna!!!
quote:
OMG
Heb jij ooit wel eens een bericht gelezen dat een bouwvakker een vrouw mishandelde omdat ze zei dat ze niet gedient was van het gefluit?
Nee zoals ik al eerder zei, een vrouw vindt het eerder een veegteken als er niet vanaf een steiger naar haar gefloten wordt. (Moussie uitgezonderd)
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:30:45 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51377648
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuig zoals jij dat ander tuig gaat veroordelen, ik vind het wel vermakelijk.
vind je mij tuig? zo ja waarom? ik veroordeel dit tuig. dit soort dingen moet jij ook veroordelen als je naast je bruine bril ook nog een schoongeveegd venster hebt waardoor je humaniteit kan zien.
pi_51377709
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:28 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Nee lul het gaat niet om het gesis, maar om het geweld daarna!!!
[..]

Heb jij ooit wel eens een bericht gelezen dat een bouwvakker een vrouw mishandelde omdat ze zei dat ze niet gedient was van het gefluit?
Nee zoals ik al eerder zei, een vrouw vindt het eerder een veegteken als er niet vanaf een steiger naar haar gefloten wordt. (Moussie uitgezonderd)
Hallo zeg. Mishandeling is uit den boze. Daar gaat de discussie niet over.

Ik vind het verbijsterend dat je zo selectief bent in seksisme en dat van bouwvakkers wel goedpraat.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:34:00 #123
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51377741
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Hallo zeg. Mishandeling is uit den boze. Daar gaat de discussie niet over.

Ik vind het verbijsterend dat je zo selectief bent in seksisme en dat van bouwvakkers wel goedpraat.
daar gaat het nou juist wél over! lees nou toch eens niet zo oost-indisch.
pi_51377761
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vind je mij tuig? zo ja waarom? ik veroordeel dit tuig. dit soort dingen moet jij ook veroordelen als je naast je bruine bril ook nog een schoongeveegd venster hebt waardoor je humaniteit kan zien.
Ik reageerde op baajguardian.
Ga het door al die opgefokte taal heen nu niet ineens over humaniteit hebben, dat is niet geloofwaardig.

Ik veroordeel geweld maar ik vind het hypocriet om ineens onderscheid te maken in allochtoon of autochtoon seksisme.
pi_51377786
quote:
Rotterdam opent jacht op sissende jongeren
Hoezo oostindisch
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:37:45 #126
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51377869
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Ga het door al die opgefokte taal heen nu niet ineens over humaniteit hebben, dat is niet geloofwaardig.

Ik veroordeel geweld maar ik vind het hypocriet om ineens onderscheid te maken in allochtoon of autochtoon seksisme.
onder het motto 'iedereen is gelijk' ga je veel steun verliezen in de komende tijd., ik hoop maar dat de mensenheid gaat inzien dat iedereeen gelijkwaardig is maar niet gelijk. als dat niet snel komt zal er een verschrikkelijke oorlog komen.

met het verdedigen/nuanceren/baggetaliseren op welke manier dan ook, ga je nooit de discussie aan. dan komen er nooit meer oplossingen dan stilhouden en doorleven. terwijl het virus aardige vormen aanneemt.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:38:18 #127
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51377889
quote:

[..]

Ok jij hebt duidelijk rosé gedronken SCH, want zo dom heb ik je nog nooit meegemaakt.
Ik tuig... en het maar blijven hebben over 'seksisme/fluiten" Haal serieus een kan water zodat je hersenen weer aan het werk kunnen vent....holy crap.
pi_51378103
quote:

[..]

Citeer dan eens een uitspraak van baajguardian in dit topic, dit topic was geopend door Dr.Nikita.
pi_51378331
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

onder het motto 'iedereen is gelijk' ga je veel steun verliezen in de komende tijd., ik hoop maar dat de mensenheid gaat inzien dat iedereeen gelijkwaardig is maar niet gelijk. als dat niet snel komt zal er een verschrikkelijke oorlog komen.

met het verdedigen/nuanceren/baggetaliseren op welke manier dan ook, ga je nooit de discussie aan. dan komen er nooit meer oplossingen dan stilhouden en doorleven. terwijl het virus aardige vormen aanneemt.
Lekkere opvatting is dat.

Een seksistische allochtoon is erger dan een seksistiche autochtoon?
Een geweldaddige allochtoon is erger....

enz.

Ik verdedig en nuanceer niks. Ik beoordeel zaken op hun merites en houd het hoofd koel en ga niet mee in de populistische hysterie die een deel van de bevolking heeft getroffen. Die denken dat sommige misdaden erger zijn als ze door een bepaalde groep zijn gepleegd. Verder gebruik je veel te grote woorden die je absoluut niet waarmaakt. Je betoogjes vertonen weer dat typerende gebrek aan samenhang wat jij soms ineens hebt. Nu komen er al weer verschikkelijke oorlogen
pi_51378383
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:38 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ok jij hebt duidelijk rosé gedronken SCH, want zo dom heb ik je nog nooit meegemaakt.
Ik tuig... en het maar blijven hebben over 'seksisme/fluiten" Haal serieus een kan water zodat je hersenen weer aan het werk kunnen vent....holy crap.
Helaas doet niemand een poging om uit te leggen waarom fluiten geen seksisme is en sissen wel. Overtuig me dan als je het zo goed weet. Met argumenten graag en niet met losse flodders over tuig en het land uit schoppen en weet ik het allemaal....
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:54:10 #131
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51378514
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Lekkere opvatting is dat.

Een seksistische allochtoon is erger dan een seksistiche autochtoon?
Een geweldaddige allochtoon is erger....

enz.

Ik verdedig en nuanceer niks. Ik beoordeel zaken op hun merites en houd het hoofd koel en ga niet mee in de populistische hysterie die een deel van de bevolking heeft getroffen. Die denken dat sommige misdaden erger zijn als ze door een bepaalde groep zijn gepleegd. Verder gebruik je veel te grote woorden die je absoluut niet waarmaakt. Je betoogjes vertonen weer dat typerende gebrek aan samenhang wat jij soms ineens hebt. Nu komen er al weer verschikkelijke oorlogen
oh vandaar je vergelijking tussen fluitende mannen hoog op een ladder die hun boterham eten tijdens de rust van hard werken, of een stel nutteloze lamlullen die je vriendin/vriend voor haar/zijn bek slaan omdat ze/ze iets terugzegt bij knapen die het liefst lekker dichtbij staan, zeg een centimeter of 5.

pi_51378614
kutvolk ...nu nog in de rest van Nederland optreden
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_51378628
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

oh vandaar je vergelijking tussen fluitende mannen hoog op een ladder die hun boterham eten tijdens de rust van hard werken, of een stel nutteloze lamlullen die je vriendin/vriend voor haar/zijn bek slaan omdat ze/ze iets terugzegt bij knapen die het liefst lekker dichtbij staan, zeg een centimeter of 5.

Ik vergelijk dat niet hoor. Dat maak jij ervan. Jammer dat je nu zo laf gaat kronkelen om je zogenaamde punt te kunnen blijven maken.

Ik vergelijk het sissen met het fluiten.

"Tijdnes de rust van hard werken een boterham eten" Dan mag je ineens wel ongelimiteerd seksistisch zijn

----> hier staat een mand en nu ....valt zoalshetis er door

Misschien morgen in betere conditie?
pi_51378703
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Helaas doet niemand een poging om uit te leggen waarom fluiten geen seksisme is en sissen wel. Overtuig me dan als je het zo goed weet. Met argumenten graag en niet met losse flodders over tuig en het land uit schoppen en weet ik het allemaal....
Het bekende fluitje is onschuldiger dan het sissen " he hoer wil je neuken" .
Als je dat niet begrijpt ben je dommer dan dat je je voordoet.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:58:55 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51378713
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vergelijk dat niet hoor. Dat maak jij ervan. Jammer dat je nu zo laf gaat kronkelen om je zogenaamde punt te kunnen blijven maken.

Ik vergelijk het sissen met het fluiten.

"Tijdnes de rust van hard werken een boterham eten" Dan mag je ineens wel ongelimiteerd seksistisch zijn

----> hier staat een mand en nu ....valt zoalshetis er door

Misschien morgen in betere conditie?
lol. wat ben je toch een onfatsoenlijk strebertje. you loose tonight, hope u see the starlight.
pi_51378835
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:58 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Het bekende fluitje is onschuldiger dan het sissen " he hoer wil je neuken" .
Als je dat niet begrijpt ben je dommer dan dat je je voordoet.
Ja hoor, autochtoon seksisme is enorm respectvol richting vrouwen

Tering zeg. Een autochtoon die krassen op een auto maakt, dat is zeker kunst?
Wat een drogredenering. Wel grappig, zou eigenlijk gebruikt moeten worden in de leer van de retoriek.
pi_51378881
door een groepje Marokkanen

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51379281
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een drogredenering. Wel grappig, zou eigenlijk gebruikt moeten worden in de leer van de retoriek.
Ja hoor het goed met jouw, ik ben er helemaal klaar mee SCH.
Ik had je in heel wat posts van je toch wel hoogzitten, maar dit slaat alles.

Maar ja hier heb je nog steeds geen antwoord op gegeven:

Citeer dan eens een uitspraak van baajguardian in dit topic, dit topic was geopend door Dr.Nikita.
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:15:34 #139
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51379380
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij teveel fefixeerd op je vrouwelijke kant door het tevaak gepenetreerd worden dat je nu in je emotionele modus schiet als het om nafluiten gaat, terwijl dat inderdaad helemaal niet verkeerd bedoeld is, overkomt en de nasleep is ook niet vreselijk, de mensen die na het nafluiten duidelijk gemaakt worden dat het niet op prijs gesteld word gaan iig niet de bewuste vrouw slaan/wurgen/uitschelden/uithuwelijken.

Ga nu maar snel de tissues pakken.
pi_51379830
Op wat voor grond worden die jongeren aangepakt dan? Belediging?
Die agentes gaan als fatsoensrakkers aan het werk.. op de stoel van de ouders zitten. Lijkt me wel een nobel iets, maar niet iets voor de politie.
bye
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:30:51 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51379865
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:29 schreef Petre het volgende:
Die agentes gaan als fatsoensrakkers aan het werk.. op de stoel van de ouders zitten. Lijkt me wel een nobel iets, maar niet iets voor de politie.
misschien zeggen die agentes eens wat terug zonder dat ze meteen in elkaar gelsagen worden door een groep macho's... omdat er dan een paar onopvallende mannen lopen.
pi_51379894
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:29 schreef Petre het volgende:
En als die ouders dan zeer ernstig tekort schieten in hun rol als opvoeder?
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_51380131
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:30 schreef zoalshetis het volgende:
... ik veroordeel dit tuig. dit soort dingen moet jij ook veroordelen als je naast je bruine bril ook nog een schoongeveegd venster hebt waardoor je humaniteit kan zien.
woei, mensen aanvallen op hun geaardheid, was dat niet ook zo'n gedoodverfd klassiek mocro-trekje, homo-bashen ?

of mag het door jou wel, onder de noemer "woorden doen geen pijn" ?
pleased to meet you
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:40:39 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51380213
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:38 schreef moussie het volgende:

[..]

woei, mensen aanvallen op hun geaardheid, was dat niet ook zo'n gedoodverfd klassiek mocro-trekje, homo-bashen ?

of mag het door jou wel, onder de noemer "woorden doen geen pijn" ?
ik weet niet of je het weet maar met bruine bril bedoelde ik roze bril, maar dan juist complementair kwa kleur, muts. ga je huiswerk doen!

oh ja roze bril en bruine bril vanwege de troebeligheid. ik hoop dat je snel van fok! afbent, je bent dom en daarom stook je op, uit dommigheid.
pi_51380264
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien zeggen die agentes eens wat terug zonder dat ze meteen in elkaar gelsagen worden door een groep macho's... omdat er dan een paar onopvallende mannen lopen.
Het probleem is toch dat vrouwen -anders dan deze agentes- die onopvallende backup niet hebben?
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef rutger05 het volgende:

[..]

En als die ouders dan zeer ernstig tekort schieten in hun rol als opvoeder?
Die verplicht bijscholen over nederlandse normen en waarden en wat er van hun als ouder in NL verwacht wordt?
bye
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:45:25 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51380378
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:42 schreef Petre het volgende:

[..]

Het probleem is toch dat vrouwen -anders dan deze agentes- die onopvallende backup niet hebben?
ik denk dat ze het wel even uithouden, naar plaatsen gaan waar veel van die klootzakken zitten.

dan wel om de hoek geschaduwd worden. hoop dat ze hard slaan.
pi_51380423
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik weet niet of je het weet maar met bruine bril bedoelde ik roze bril, maar dan juist complementair kwa kleur, muts. ga je huiswerk doen!

oh ja roze bril en bruine bril vanwege de troebeligheid. ik hoop dat je snel van fok! afbent, je bent dom en daarom stook je op, uit dommigheid.
of die bril nou bruin of roze is maakt geen fuck uit, je valt iemand aan op zijn geaardheid ..
pleased to meet you
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:52:23 #148
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51380564
Ik viel hem ook aan op zn geaardheid moussie! ik ook!
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:54:12 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51380611
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:47 schreef moussie het volgende:

[..]

of die bril nou bruin of roze is maakt geen fuck uit, je valt iemand aan op zijn geaardheid ..
nee juist niet sukkel. ik heb niks met geaardheden. lees nou eens goed godverdomme.
pi_51381569
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:42 schreef Petre het volgende:
Die verplicht bijscholen over nederlandse normen en waarden en wat er van hun als ouder in NL verwacht wordt?
het is nogmaals geen culturele kwestie
pi_51381794
het zit in de genen zeker ,,
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_51381795
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee juist niet sukkel. ik heb niks met geaardheden. lees nou eens goed godverdomme.
ah zo .. als iemand het dus door een roze bril bekijkt is het een belediging maar als jij die bril van SCH bruin noemt is het een compliment ..

blijf ik toch nog steeds met de vraag zitten waarom jij dat wel zou mogen zeggen maar een mocro niet
pleased to meet you
  donderdag 12 juli 2007 @ 03:18:21 #153
46960 StefanP
polemicist
pi_51384054
Wat een zinloos plan. De echte problematiek wordt niet aangepakt: hordes niet-geintegreerde, agressieve, asociale allochtonen voor wie vrouwen en Nederlanders minder zijn dan varkens. Weg met dat volk. Zo'n mentaliteit verander je niet met wat pappen en nathouden, en ook niet met straffen. De enige oplossing is ze het land uitzetten; ze zullen nooit integreren of zelfs maar respect hebben voor Nederland.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_51384559
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Zou het niet opvallen dat steeds dezelfde agentes langslopen ? Die gasten gaan i.p.v. sissen op een gegeven moment roepen "Zoek je aandacht kuthoer ? ". En terecht natuurlijk.
Dus, als een dame bij jou 3 keer door de straat loopt heeft ze uitgelokt dat je haar terecht kuthoer mag noemen.

Uit welke grot kom je?
pi_51384587
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou nou, het is me wat................... jij loopt met je kont te draaien als homolienlientje en krijgt opmerkingen in de trand van: smerige tiefushomo laat je in je reet naaien door bubba en daarna met je kop naar beneden van een flat laten flikkeren.

Geil jij daarop?
pi_51386347
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 07:20 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nou nou, het is me wat................... jij loopt met je kont te draaien als homolienlientje en krijgt opmerkingen in de trand van: smerige tiefushomo laat je in je reet naaien door bubba en daarna met je kop naar beneden van een flat laten flikkeren.

Geil jij daarop?
Waar zeg ik dat? Je denkt dat ik dat niet te horen krijg in een blanke tokkiewijk?
pi_51386823
Gaan we nog sissen vandaag?
pi_51387165
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:11 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog sissen vandaag?
Niet naar jou met je uitgewoonde tunnel.
Sportieve inbreng
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:21:00 #159
3542 Gia
User under construction
pi_51388605
Waarschijnlijk gaat de uitlokking eruit bestaan dat ze commentaar gaan geven op het gesis. Bijvoorbeeld door een opmerking als: Wat wil jij met je kleine piemeltje nou klaarspelen? als repliek op 'Psst, zal ik jouw een lekker naaien?'

Veel van die mocrootjes voelen zich dan in hun eer aangetast en ondernemen actie. En DAN worden ze opgepakt en terecht.

Een vrouw moet fluitende bouwvakkers en sissende marokkaantjes af mogen bekken zonder in elkaar gemept of aangerand te worden.
pi_51388703
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:21 schreef Gia het volgende:
Waarschijnlijk gaat de uitlokking eruit bestaan dat ze commentaar gaan geven op het gesis. Bijvoorbeeld door een opmerking als: Wat wil jij met je kleine piemeltje nou klaarspelen? als repliek op 'Psst, zal ik jouw een lekker naaien?'

Veel van die mocrootjes voelen zich dan in hun eer aangetast en ondernemen actie. En DAN worden ze opgepakt en terecht.

Een vrouw moet fluitende bouwvakkers en sissende marokkaantjes af mogen bekken zonder in elkaar gemept of aangerand te worden.
Dus het is pas erg als ze in elkaar gemept worden?

Ik snap het nog steeds niet. Is nou het sissen het probleem, of alleen als er actie op volgt?
pi_51388855
ja, eigenlijk wel. Het zal mij worst wezen als er gefloten of geroepen wordt, zolang ze hun klauwen maar thuis houden. Verbaal kan ik het echt wel aan hoor.
Is ook wel leuk... reden om de tong weer eens te scherpen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_51389000
Ik wist niet dat uitlokken legaal is tegenwoordig?
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:43:18 #163
3542 Gia
User under construction
pi_51389337
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus het is pas erg als ze in elkaar gemept worden?

Ik snap het nog steeds niet. Is nou het sissen het probleem, of alleen als er actie op volgt?
Alleen 'psssst' is inderdaad geen probleem. Maar intimidatie en denigrerende opmerkingen wel.
En als zo'n vrouw een tegenopmerking maakt en dan bedreigd wordt gaan ze gewoon echt te ver.

Ik heb eens in een kantine gewerkt, waar mijn collega en ik de vloer aan 't schrobben waren. Zij deed met een trekker het water bij elkaar. Eén van de fabriekslui kwam binnen en vroeg of ze niet ook een keertje bij hem wilde komen trekken. Waarop mijn collegaatje vroeg of ze er dan ook eerst met de schrobber overheen moest. Iedereen lachen.

Doe je zoiets bij mocro's dan worden ze meteen kwaad. Ze pakken gewoon elke scherpe opmerking van een vrouw verkeerd op en voelen zich op hun kleine pikkie getrapt.
pi_51389873
Ook niet atlijd en overal.
Heb vandeweek nog vreselijk gelachen met twee jonge marokkaanse "mannen" hier.
Kwam de deur uit op mijn werk. Mannen zagen me van achter en dachten dat ik en jong dig was en begonnen wat luidruchtig waarderende geluiden te maken. niets echt onbeschofts maar wel duidelijk met lading.
Draaide me om en toen zagen ze pas aan mijn gezicht dat ik hun moeder had kunnen zijn We hebben ons met z'n drieen daar rot staan lachen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:56:46 #165
3542 Gia
User under construction
pi_51391564
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:02 schreef nokwanda het volgende:
Ook niet atlijd en overal.
Heb vandeweek nog vreselijk gelachen met twee jonge marokkaanse "mannen" hier.
Kwam de deur uit op mijn werk. Mannen zagen me van achter en dachten dat ik en jong dig was en begonnen wat luidruchtig waarderende geluiden te maken. niets echt onbeschofts maar wel duidelijk met lading.
Draaide me om en toen zagen ze pas aan mijn gezicht dat ik hun moeder had kunnen zijn We hebben ons met z'n drieen daar rot staan lachen.
Tja, en zo moet het gewoon altijd zijn. Jongen zegt iets tegen meisje, meisje zegt iets gevats terug en dan beide er om kunnen lachen. Maar helaas pakt het tegenwoordig vaak anders uit. En dat dáár wat tegen gedaan wordt, vind ik prima.
pi_51399078
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Je denkt dat ik dat niet te horen krijg in een blanke tokkiewijk?
Nergens, maar je vindt het ook niet erg blijkbaar.
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:50:46 #167
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51399158
Ik vind dat burgers ook best knokploegen op moeten kunnen zetten hoor.
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:47:38 #168
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51400952
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:50 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind dat burgers ook best knokploegen op moeten kunnen zetten hoor.
Jaaa kom we zetten de SA op !
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:03:26 #169
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51403366
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:47 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Jaaa kom we zetten de SA op !
staat voor?

Ik vond Future_boxing_champion eigenlijk best goeie plannen hebben om eerlijk te zijn.
Op de FP stond ook iemand met ideeen om mariniers de boel te laten schoonvegen, ben ik ook voor.

Vraag is enkel of er mariniers meelezen op fok, die er ook voor in zijn.
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:40:03 #170
132502 MasthaX
~ Designing without limits ~
pi_51404544
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:26 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

Niet naar jou met je uitgewoonde tunnel.
pi_51404583
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

staat voor?

Ik vond Future_boxing_champion eigenlijk best goeie plannen hebben om eerlijk te zijn.
Op de FP stond ook iemand met ideeen om mariniers de boel te laten schoonvegen, ben ik ook voor.

hou je tyfus muil joh
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:41:56 #172
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51404626
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

staat voor?

SA = Sturmabteilung
pi_51404646
kk homo's
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:43:56 #174
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51404700
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:42 schreef klaasjanhein het volgende:
kk homo's
:S wat is dit nou weer voor reactie
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:44:43 #175
132502 MasthaX
pi_51404733
Klaasjanhein heeft een kort lontje, allochtoontjes vaak ook.
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:49:28 #176
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51404916
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:41 schreef klaasjanhein het volgende:

[..]

hou je tyfus muil joh
Ga terug naar je grot boskanarie.
pi_51405048
hhahahahahahaha kankertyfuskankertetybeerenmacaronivetpaardaapvarken ... kip
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:55:01 #178
132502 MasthaX
pi_51405104
en nu maar wachten op een admin of mod.
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:00:17 #179
117098 Hathor
Effe niet
pi_51405292
Ach wat leuk, alweer een relkloon.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_51405381
het duurt wel lang he
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:05:38 #181
117098 Hathor
Effe niet
pi_51405463
Zit je er op te wachten dan?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:29:26 #182
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51406289
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:53 schreef klaasjanhein het volgende:
hhahahahahahaha kankertyfuskankertetybeerenmacaronivetpaardaapvarken ... kip
Omg

Die ga ik nomineren voor grappigste woordje van de dag.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 00:30:14 #183
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_51415005
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:33 schreef _The_General_ het volgende:
Dat was vroeger zo, maar hoe moet je anders boeven vangen?
pi_51417766
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:33 schreef _The_General_ het volgende:
Ik wist niet dat vrouw zijn tegenwoordig uitlokken is tegenwoordig?

Bij nader inzien wist ik dat triest genoeg wel. Mits geen burka natuurlijk.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')