Alleen 'psssst' is inderdaad geen probleem. Maar intimidatie en denigrerende opmerkingen wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus het is pas erg als ze in elkaar gemept worden?
Ik snap het nog steeds niet. Is nou het sissen het probleem, of alleen als er actie op volgt?
Tja, en zo moet het gewoon altijd zijn. Jongen zegt iets tegen meisje, meisje zegt iets gevats terug en dan beide er om kunnen lachen. Maar helaas pakt het tegenwoordig vaak anders uit. En dat dáár wat tegen gedaan wordt, vind ik prima.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:02 schreef nokwanda het volgende:
Ook niet atlijd en overal.
Heb vandeweek nog vreselijk gelachen met twee jonge marokkaanse "mannen" hier.
Kwam de deur uit op mijn werk. Mannen zagen me van achter en dachten dat ik en jong dig was en begonnen wat luidruchtig waarderende geluiden te maken. niets echt onbeschofts maar wel duidelijk met lading.
Draaide me om en toen zagen ze pas aan mijn gezicht dat ik hun moeder had kunnen zijnWe hebben ons met z'n drieen daar rot staan lachen.
Nergens, maar je vindt het ook niet erg blijkbaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Je denkt dat ik dat niet te horen krijg in een blanke tokkiewijk?![]()
Jaaa kom we zetten de SA op !quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:50 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind dat burgers ook best knokploegen op moeten kunnen zetten hoor.
staat voor?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:26 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Niet naar jou met je uitgewoonde tunnel.
hou je tyfus muil johquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
staat voor?
Ik vond Future_boxing_champion eigenlijk best goeie plannen hebben om eerlijk te zijn.
Op de FP stond ook iemand met ideeen om mariniers de boel te laten schoonvegen, ben ik ook voor.
Vraag is enkel of er mariniers meelezen op fok, die er ook voor in zijn.
SA = Sturmabteilungquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
staat voor?
Ik vond Future_boxing_champion eigenlijk best goeie plannen hebben om eerlijk te zijn.
Op de FP stond ook iemand met ideeen om mariniers de boel te laten schoonvegen, ben ik ook voor.
Vraag is enkel of er mariniers meelezen op fok, die er ook voor in zijn.
:S wat is dit nou weer voor reactiequote:Op donderdag 12 juli 2007 19:42 schreef klaasjanhein het volgende:
kk homo's
Ga terug naar je grot boskanarie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |