abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51381794
het zit in de genen zeker ,,
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_51381795
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee juist niet sukkel. ik heb niks met geaardheden. lees nou eens goed godverdomme.
ah zo .. als iemand het dus door een roze bril bekijkt is het een belediging maar als jij die bril van SCH bruin noemt is het een compliment ..

blijf ik toch nog steeds met de vraag zitten waarom jij dat wel zou mogen zeggen maar een mocro niet
pleased to meet you
  donderdag 12 juli 2007 @ 03:18:21 #153
46960 StefanP
polemicist
pi_51384054
Wat een zinloos plan. De echte problematiek wordt niet aangepakt: hordes niet-geintegreerde, agressieve, asociale allochtonen voor wie vrouwen en Nederlanders minder zijn dan varkens. Weg met dat volk. Zo'n mentaliteit verander je niet met wat pappen en nathouden, en ook niet met straffen. De enige oplossing is ze het land uitzetten; ze zullen nooit integreren of zelfs maar respect hebben voor Nederland.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_51384559
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Zou het niet opvallen dat steeds dezelfde agentes langslopen ? Die gasten gaan i.p.v. sissen op een gegeven moment roepen "Zoek je aandacht kuthoer ? ". En terecht natuurlijk.
Dus, als een dame bij jou 3 keer door de straat loopt heeft ze uitgelokt dat je haar terecht kuthoer mag noemen.

Uit welke grot kom je?
pi_51384587
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Geweld is uit den boze en moet bestraft worden. Daar gaat dit topic niet over.

Bouwvakkers vinden net zo goed dat die vrouwen er als hoeren bijlopen. Jezusmina, leef jij in een grot ofzo?
Het verschil is de manier waarop het geuit wordt: fluiten, sissen, sexistische opmerkingen maken - nou nou, het is me wat.
Nou nou, het is me wat................... jij loopt met je kont te draaien als homolienlientje en krijgt opmerkingen in de trand van: smerige tiefushomo laat je in je reet naaien door bubba en daarna met je kop naar beneden van een flat laten flikkeren.

Geil jij daarop?
pi_51386347
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 07:20 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nou nou, het is me wat................... jij loopt met je kont te draaien als homolienlientje en krijgt opmerkingen in de trand van: smerige tiefushomo laat je in je reet naaien door bubba en daarna met je kop naar beneden van een flat laten flikkeren.

Geil jij daarop?
Waar zeg ik dat? Je denkt dat ik dat niet te horen krijg in een blanke tokkiewijk?
pi_51386823
Gaan we nog sissen vandaag?
pi_51387165
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:11 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog sissen vandaag?
Niet naar jou met je uitgewoonde tunnel.
Sportieve inbreng
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:21:00 #159
3542 Gia
User under construction
pi_51388605
Waarschijnlijk gaat de uitlokking eruit bestaan dat ze commentaar gaan geven op het gesis. Bijvoorbeeld door een opmerking als: Wat wil jij met je kleine piemeltje nou klaarspelen? als repliek op 'Psst, zal ik jouw een lekker naaien?'

Veel van die mocrootjes voelen zich dan in hun eer aangetast en ondernemen actie. En DAN worden ze opgepakt en terecht.

Een vrouw moet fluitende bouwvakkers en sissende marokkaantjes af mogen bekken zonder in elkaar gemept of aangerand te worden.
pi_51388703
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:21 schreef Gia het volgende:
Waarschijnlijk gaat de uitlokking eruit bestaan dat ze commentaar gaan geven op het gesis. Bijvoorbeeld door een opmerking als: Wat wil jij met je kleine piemeltje nou klaarspelen? als repliek op 'Psst, zal ik jouw een lekker naaien?'

Veel van die mocrootjes voelen zich dan in hun eer aangetast en ondernemen actie. En DAN worden ze opgepakt en terecht.

Een vrouw moet fluitende bouwvakkers en sissende marokkaantjes af mogen bekken zonder in elkaar gemept of aangerand te worden.
Dus het is pas erg als ze in elkaar gemept worden?

Ik snap het nog steeds niet. Is nou het sissen het probleem, of alleen als er actie op volgt?
pi_51388855
ja, eigenlijk wel. Het zal mij worst wezen als er gefloten of geroepen wordt, zolang ze hun klauwen maar thuis houden. Verbaal kan ik het echt wel aan hoor.
Is ook wel leuk... reden om de tong weer eens te scherpen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_51389000
Ik wist niet dat uitlokken legaal is tegenwoordig?
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:43:18 #163
3542 Gia
User under construction
pi_51389337
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus het is pas erg als ze in elkaar gemept worden?

Ik snap het nog steeds niet. Is nou het sissen het probleem, of alleen als er actie op volgt?
Alleen 'psssst' is inderdaad geen probleem. Maar intimidatie en denigrerende opmerkingen wel.
En als zo'n vrouw een tegenopmerking maakt en dan bedreigd wordt gaan ze gewoon echt te ver.

Ik heb eens in een kantine gewerkt, waar mijn collega en ik de vloer aan 't schrobben waren. Zij deed met een trekker het water bij elkaar. Eén van de fabriekslui kwam binnen en vroeg of ze niet ook een keertje bij hem wilde komen trekken. Waarop mijn collegaatje vroeg of ze er dan ook eerst met de schrobber overheen moest. Iedereen lachen.

Doe je zoiets bij mocro's dan worden ze meteen kwaad. Ze pakken gewoon elke scherpe opmerking van een vrouw verkeerd op en voelen zich op hun kleine pikkie getrapt.
pi_51389873
Ook niet atlijd en overal.
Heb vandeweek nog vreselijk gelachen met twee jonge marokkaanse "mannen" hier.
Kwam de deur uit op mijn werk. Mannen zagen me van achter en dachten dat ik en jong dig was en begonnen wat luidruchtig waarderende geluiden te maken. niets echt onbeschofts maar wel duidelijk met lading.
Draaide me om en toen zagen ze pas aan mijn gezicht dat ik hun moeder had kunnen zijn We hebben ons met z'n drieen daar rot staan lachen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:56:46 #165
3542 Gia
User under construction
pi_51391564
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:02 schreef nokwanda het volgende:
Ook niet atlijd en overal.
Heb vandeweek nog vreselijk gelachen met twee jonge marokkaanse "mannen" hier.
Kwam de deur uit op mijn werk. Mannen zagen me van achter en dachten dat ik en jong dig was en begonnen wat luidruchtig waarderende geluiden te maken. niets echt onbeschofts maar wel duidelijk met lading.
Draaide me om en toen zagen ze pas aan mijn gezicht dat ik hun moeder had kunnen zijn We hebben ons met z'n drieen daar rot staan lachen.
Tja, en zo moet het gewoon altijd zijn. Jongen zegt iets tegen meisje, meisje zegt iets gevats terug en dan beide er om kunnen lachen. Maar helaas pakt het tegenwoordig vaak anders uit. En dat dáár wat tegen gedaan wordt, vind ik prima.
pi_51399078
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Je denkt dat ik dat niet te horen krijg in een blanke tokkiewijk?
Nergens, maar je vindt het ook niet erg blijkbaar.
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:50:46 #167
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51399158
Ik vind dat burgers ook best knokploegen op moeten kunnen zetten hoor.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:47:38 #168
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51400952
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:50 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind dat burgers ook best knokploegen op moeten kunnen zetten hoor.
Jaaa kom we zetten de SA op !
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:03:26 #169
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51403366
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:47 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Jaaa kom we zetten de SA op !
staat voor?

Ik vond Future_boxing_champion eigenlijk best goeie plannen hebben om eerlijk te zijn.
Op de FP stond ook iemand met ideeen om mariniers de boel te laten schoonvegen, ben ik ook voor.

Vraag is enkel of er mariniers meelezen op fok, die er ook voor in zijn.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:40:03 #170
132502 MasthaX
~ Designing without limits ~
pi_51404544
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:26 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

Niet naar jou met je uitgewoonde tunnel.
pi_51404583
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

staat voor?

Ik vond Future_boxing_champion eigenlijk best goeie plannen hebben om eerlijk te zijn.
Op de FP stond ook iemand met ideeen om mariniers de boel te laten schoonvegen, ben ik ook voor.

hou je tyfus muil joh
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:41:56 #172
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51404626
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

staat voor?

SA = Sturmabteilung
pi_51404646
kk homo's
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:43:56 #174
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51404700
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:42 schreef klaasjanhein het volgende:
kk homo's
:S wat is dit nou weer voor reactie
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:44:43 #175
132502 MasthaX
~ Designing without limits ~
pi_51404733
Klaasjanhein heeft een kort lontje, allochtoontjes vaak ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')