misschien zeggen die agentes eens wat terug zonder dat ze meteen in elkaar gelsagen worden door een groep macho's... omdat er dan een paar onopvallende mannen lopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:29 schreef Petre het volgende:
Op wat voor grond worden die jongeren aangepakt dan? Belediging?
Die agentes gaan als fatsoensrakkers aan het werk.. op de stoel van de ouders zitten. Lijkt me wel een nobel iets, maar niet iets voor de politie.
En als die ouders dan zeer ernstig tekort schieten in hun rol als opvoeder?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:29 schreef Petre het volgende:
Op wat voor grond worden die jongeren aangepakt dan? Belediging?
Die agentes gaan als fatsoensrakkers aan het werk.. op de stoel van de ouders zitten. Lijkt me wel een nobel iets, maar niet iets voor de politie.
woei, mensen aanvallen op hun geaardheid, was dat niet ook zo'n gedoodverfd klassiek mocro-trekje, homo-bashen ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:30 schreef zoalshetis het volgende:
... ik veroordeel dit tuig. dit soort dingen moet jij ook veroordelen als je naast je bruine bril ook nog een schoongeveegd venster hebt waardoor je humaniteit kan zien.
ik weet niet of je het weet maar met bruine bril bedoelde ik roze bril, maar dan juist complementair kwa kleur, muts. ga je huiswerk doen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:38 schreef moussie het volgende:
[..]
woei, mensen aanvallen op hun geaardheid, was dat niet ook zo'n gedoodverfd klassiek mocro-trekje, homo-bashen ?
of mag het door jou wel, onder de noemer "woorden doen geen pijn" ?
Het probleem is toch dat vrouwen -anders dan deze agentes- die onopvallende backup niet hebben?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien zeggen die agentes eens wat terug zonder dat ze meteen in elkaar gelsagen worden door een groep macho's... omdat er dan een paar onopvallende mannen lopen.
Die verplicht bijscholen over nederlandse normen en waarden en wat er van hun als ouder in NL verwacht wordt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef rutger05 het volgende:
[..]
En als die ouders dan zeer ernstig tekort schieten in hun rol als opvoeder?
ik denk dat ze het wel even uithouden, naar plaatsen gaan waar veel van die klootzakken zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:42 schreef Petre het volgende:
[..]
Het probleem is toch dat vrouwen -anders dan deze agentes- die onopvallende backup niet hebben?
of die bril nou bruin of roze is maakt geen fuck uit, je valt iemand aan op zijn geaardheid ..quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet niet of je het weet maar met bruine bril bedoelde ik roze bril, maar dan juist complementair kwa kleur, muts. ga je huiswerk doen!
oh ja roze bril en bruine bril vanwege de troebeligheid. ik hoop dat je snel van fok! afbent, je bent dom en daarom stook je op, uit dommigheid.
nee juist niet sukkel. ik heb niks met geaardheden. lees nou eens goed godverdomme.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:47 schreef moussie het volgende:
[..]
of die bril nou bruin of roze is maakt geen fuck uit, je valt iemand aan op zijn geaardheid ..
het is nogmaals geen culturele kwestiequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:42 schreef Petre het volgende:
Die verplicht bijscholen over nederlandse normen en waarden en wat er van hun als ouder in NL verwacht wordt?
ah zo .. als iemand het dus door een roze bril bekijkt is het een belediging maar als jij die bril van SCH bruin noemt is het een compliment ..quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee juist niet sukkel. ik heb niks met geaardheden. lees nou eens goed godverdomme.
Dus, als een dame bij jou 3 keer door de straat loopt heeft ze uitgelokt dat je haar terecht kuthoer mag noemen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Zou het niet opvallen dat steeds dezelfde agentes langslopen ? Die gasten gaan i.p.v. sissen op een gegeven moment roepen "Zoek je aandacht kuthoer ? ". En terecht natuurlijk.
Nou nou, het is me wat................... jij loopt met je kont te draaien als homolienlientje en krijgt opmerkingen in de trand van: smerige tiefushomo laat je in je reet naaien door bubba en daarna met je kop naar beneden van een flat laten flikkeren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Geweld is uit den boze en moet bestraft worden. Daar gaat dit topic niet over.
Bouwvakkers vinden net zo goed dat die vrouwen er als hoeren bijlopen. Jezusmina, leef jij in een grot ofzo?
Het verschil is de manier waarop het geuit wordt: fluiten, sissen, sexistische opmerkingen maken - nou nou, het is me wat.
Waar zeg ik dat? Je denkt dat ik dat niet te horen krijg in een blanke tokkiewijk?quote:Op donderdag 12 juli 2007 07:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nou nou, het is me wat................... jij loopt met je kont te draaien als homolienlientje en krijgt opmerkingen in de trand van: smerige tiefushomo laat je in je reet naaien door bubba en daarna met je kop naar beneden van een flat laten flikkeren.
Geil jij daarop?
Niet naar jou met je uitgewoonde tunnel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:11 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog sissen vandaag?
Dus het is pas erg als ze in elkaar gemept worden?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:21 schreef Gia het volgende:
Waarschijnlijk gaat de uitlokking eruit bestaan dat ze commentaar gaan geven op het gesis. Bijvoorbeeld door een opmerking als: Wat wil jij met je kleine piemeltje nou klaarspelen? als repliek op 'Psst, zal ik jouw een lekker naaien?'
Veel van die mocrootjes voelen zich dan in hun eer aangetast en ondernemen actie. En DAN worden ze opgepakt en terecht.
Een vrouw moet fluitende bouwvakkers en sissende marokkaantjes af mogen bekken zonder in elkaar gemept of aangerand te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |