Proud2beDiepfries | dinsdag 10 juli 2007 @ 16:24 |
![]() ![]() Website Christijan Albers Wie is Christijan Albers Christijan Albers is geboren in Nederland op 16 april 1979. Hij is op jonge leeftijd begonnen met autoracen in de vorm van karten. In 1997 werd hij Nederlands kart kampioen (ICA 100cc). In datzelfde jaar won hij ook nog diverse andere prijzen waaronder kampioen in de Renault Megane Marlboro Masters en hij werd ook kampioen in de Formule Ford 1800 in Nederland en België. Christijan heeft in 1999 de Duitse Formule 3 gewonnen. Hij is in 2000 begonnen met de DTM. In 2004 werd hij derde in de DTM en haalde hij zes podiumplaatsen. In 2005 maakte Christijan zijn debut in de Formule 1 bij Minardi. In 2006 rijdt Christijan bij Midland F1 racing, later SpykerF1. In 2007 is Christijan tot en met de GP Silverstone (08-07-2007) racecoureur bij SpykerF1. Hierna is hij, wegens het niet nakomen van betalingsverplichtingen door een sponsor door het team op non-actief gesteld Carriere: 1997: Champion - Dutch National Kart (ICA 100cc) Champion - Formula Ford 1800 (Holland) Champion - Formula Ford 1800 (Belgium) Champion - Renault Megane Marlboro Masters 1998: Entry German F3 (5th place, 2 wins, 5 podiums) 1999: Champion - German F3 (6 wins, 10 poles) 2000: International F3000 (European Arrows) 2001: DTM Mercedes in Team Persson (best result 3rd in training, 2nd in race) FIA Formula One Test and Reserve driver-European Minardi F1 2002: DTM Mercedes in Team Rosberg (5 points) Test driver KL Minardi F1 Team 2003: DTM Mercedes in Team HWA. 1st win Adria, 2nd win, NürburgrinG, 3rd win Norisring, 4th win Zandvoort, Vizemeister DTM championship 2003 with most victories 2004: DTM Mercedes in HWA works team 1st win, 6 podiums, 3rd in dtm championship 2005: Christijan Albers First Driver Minardi F1 Team 2006: CHRISTIJAN ALBERS FIRST DRIVER MIDLAND TOYOTA F1 TEAM Team: Midland Nationality: Dutch DOB: 16/04/1979 Place: Eindhoven Grand Prix entered: 33 World Championships: 0 Highest race finish: 5 (x1) Highest grid position: 13 (x1) Podiums: 0 Points: 4 2007: Christijan Albers paid driver bij SpykerF1 Team: Etihad Aldar Spyker Formula One Team Races: GP Australië, GP Bahrein, GP Maleisië, GP Barcelona, GP Monaco, GP Canada, GP Verenigde Staten, GP Frankrijk, GP Engeland Al het nieuws omtrent Christijan Albers Vorige topics: [F1] Centraal: Christijan Albers, een blijvertje! [F1] Centraal: Christijan Albers, Neerlands trots? [ Bericht 8% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 10-07-2007 16:37:46 ] | |
TJDoornbos | dinsdag 10 juli 2007 @ 16:26 |
Slotje!!! | |
Proud2beDiepfries | dinsdag 10 juli 2007 @ 16:26 |
Pfff... kom je terug van je werk.. Wat een gedoe. Samenvatting: Varossieau ![]() SpykerF1 ![]() | |
Proud2beDiepfries | dinsdag 10 juli 2007 @ 16:29 |
Overigens, de verhalen over merchandising komen uit het AD-artikel waarin gesproken werd van onzekerheid over het rijden van Christijan Albers in Duitsland. De constructie zou iets zijn in de zin van. Wanneer er niet voor een x-bedrag aan merchandising werd verkocht, moest CA BV bijspringen.. En nu inkomsten uit merchandising om verschillende redenen tegenvalt moet CA BV bijspringen, dat weigeren ze kennelijk (Varossieau ![]() | |
FoxF1 | dinsdag 10 juli 2007 @ 16:34 |
quote:Ik denk zo dat je Sutil inmiddels wel het boegbeeld van het team mag noemen ![]() | |
JJdJ1984 | dinsdag 10 juli 2007 @ 16:38 |
Ik ben een aantal weken geleden bij de persconferentie van BCR geweest en daar werd Cristijan toch wel als publiekslieveling gezien, ben benieuwd wat Spyker hier mee gaat doen. | |
TJDoornbos | dinsdag 10 juli 2007 @ 16:40 |
CA zal wel gewoon rijden in R'dam gok ik want hij is officieel nog aan het team verbonden......... | |
C21H23NO5 | dinsdag 10 juli 2007 @ 16:42 |
NON ACTIEF!!!!![]() ![]() ![]() die Albers, wat een mislukt kind is dat zeg, gast kan niet eens in de schaduw staan van Jos the Boss... ![]() Laat voortaan de auto maar staan jongen en pak de fiets, hé, misschien is wielrennen een idee? | |
Proud2beDiepfries | dinsdag 10 juli 2007 @ 16:42 |
quote:Inmiddels wel ja, hij is de enige overgebleven racecoureur.. Maar of je als Nederlands team daar nu trots op moet zijn?? Betreffende de sportieve prestaties (CA vs. Sutil vs. rest van het veld) staat in de vorige topics genoeg discussie, dat hoeft hier niet weer. Puur hypothetisch vraag ik me af wat er gebeurd wanneer er straks toch iemand opstaat die zegt, ik leg het verschil 'even' bij.. Zaken die ik graag zou willen weten: hoe is de verhouding CA-SpykerF1-CA BV contractueel geweest, om welk bedrag gaat het precies en wie is de wanbetaler? Om 17:00u volgt een persconferentie van Christijan Albers waarin het één en ander wordt toegelicht, deze zal op RTL7 rechtstreeks te volgen zijn | |
TJDoornbos | dinsdag 10 juli 2007 @ 16:46 |
Ben benieuwd wiens schuld het deze x is ![]() | |
dennistd | dinsdag 10 juli 2007 @ 16:48 |
persconferatie albers zometeen op http://www.rtl.nl/(vm=/sp(...)livestream/event.xml | |
SimtekF1 | dinsdag 10 juli 2007 @ 16:50 |
Damn en ik ga 5 uur richting huis, naja moet ik maar wat later kijken. ![]() | |
Teteteterek | dinsdag 10 juli 2007 @ 16:53 |
quote:begint dat om 17uur? | |
Proud2beDiepfries | dinsdag 10 juli 2007 @ 16:54 |
quote:Ik zal me niet gaan ergeren, maar lezen is ook een kunst... ![]() Ja, dat begint om 17u! SPOILER | |
Teteteterek | dinsdag 10 juli 2007 @ 16:56 |
quote:ja sorry ik had jou post niet gelezen, ik scande ff snel de pagina en zag een link ![]() | |
TJDoornbos | dinsdag 10 juli 2007 @ 16:57 |
wat een nivo hier............... ![]() SPOILERLEER LEZEN | |
Proud2beDiepfries | dinsdag 10 juli 2007 @ 16:59 |
Inmiddels begonnen dus, RTL7 is er zelf nog niet eens bij... | |
Proud2beDiepfries | dinsdag 10 juli 2007 @ 17:00 |
Hij zegt nog net niet, Lodewijk VERROTtieau.. | |
TJDoornbos | dinsdag 10 juli 2007 @ 17:00 |
Idd ze waren te laat | |
vingerplant | dinsdag 10 juli 2007 @ 17:07 |
Geen zuivere koffie met Lodewijk, heeft Googol die column al klaar? | |
TJDoornbos | dinsdag 10 juli 2007 @ 17:10 |
staat op web-log ![]() | |
D. | dinsdag 10 juli 2007 @ 17:11 |
Het is alweer afgelopen? | |
koffiekoekje | dinsdag 10 juli 2007 @ 17:11 |
quote:Shit ![]() ![]() | |
Proud2beDiepfries | dinsdag 10 juli 2007 @ 17:13 |
Misschien dat RTL7 'm op de t.v. zelf straks nog wel herhaald, en anders zal 'ie straks ongetwijfeld in z'n geheel terug te zien zijn op rtl.nl | |
Argento | dinsdag 10 juli 2007 @ 17:24 |
quote:Die Boss van jou heeft alweer een aantal jaartjes geleden definitief afscheid genomen van de F1 en toen maar meteen van het hele racegebeuren. Of anders gezegd, het racegebeuren heeft afscheid genomen van Jos toen bleek dat hij de sponsorcentjes nooit op tijd bij mekaar kreeg. Die ´Boss´ die zelf het schamele aantal van 17 puntjes bijeen heeft geschraapt in ruim 90 GP´s. 10 van die 17 punten behaalde hij in zijn eerste seizoen, in een auto waarvan de heer Schumacher bewees dat je er eenvoudig kampioen mee kon worden. Nu wil ik Jos niet aanrekenen dat hij er geen kampioen mee is geworden, maar 10 puntjes tegenover de 92 punten van Schumacher, is toch wat schamel. Ook voor een debutant. Ik ben geen fan van Albers, maar het heeft geen enkele zin om Jos op te hemelen, want Jos stelde in de F1 ook niet bijster veel voor. | |
TJDoornbos | dinsdag 10 juli 2007 @ 17:27 |
Jos was ook in A1 niet geweldig!! | |
Sally | dinsdag 10 juli 2007 @ 17:29 |
Was er nog iets uit de p.c. te halen?? | |
sanger | dinsdag 10 juli 2007 @ 17:31 |
[Upd] Albers op non-actief | |
Proud2beDiepfries | dinsdag 10 juli 2007 @ 17:32 |
Dat Joep van den Nieuwenhuijzen (althans, die naam gaat rond) als sinds december2006/januari2007 zijn verplichtingen niet nakomt.. Dat Christijan gewoon in dienst is van SpykerF1 en dat ze gaan onderzoeken welke juridische stappen er kunnen worden ondernomen. Overigens, althans die indruk kreeg ik, kwam dit voor Christijan volkomen onverwachts en hoopt hij nog steeds dat de problemen kunnen worden opgelost edit: Joep van den Nieuwenhuijzen I rest my case.. | |
sanger | dinsdag 10 juli 2007 @ 17:42 |
Wie gaat er dan ook met zo een sponsor in zee ![]() | |
vingerplant | dinsdag 10 juli 2007 @ 17:46 |
Inderdaad zeg. Veel zakenmensen zijn niet van onbesproken gedrag, maar de eerste paar linkjes van Google zeggen genoeg over deze man. | |
Proud2beDiepfries | dinsdag 10 juli 2007 @ 17:51 |
Mwoah, Christijan Albers zei tijdens de persconferentie toch nog dat 'de betreffende sponsor rechtstreeks door Lodewijk Varossieau is voorgedragen bij Spyker'?? We hebben een 2e Rothengatter ![]() | |
vingerplant | dinsdag 10 juli 2007 @ 17:54 |
quote:Dit is gewoon een blunder van jewelste van onze gevluchte vriend Varossieau. Hij was blijkbaar zo gefixeerd op geld genereren dat het hem niet uitmaakte waar het vandaag kwam. Die links op google gaan over handel met voorkennis, achterstallige of niet-gedane betalingen en nog meer van dat soort zaken... | |
TJDoornbos | dinsdag 10 juli 2007 @ 17:55 |
En hij gaat wellicht juridische stappen ondernemen!! Hij had een mondelinge en schriftelijke toestemming voor ALLE races dit jaar | |
Proud2beDiepfries | dinsdag 10 juli 2007 @ 18:02 |
Even cross-posten.. Aan de ene kant kan ik het me van SpykerF1 wel voorstellen dat, wanneer 1 van de meegekomen sponsors niet betaald, je dat verhaalt op management/coureur. Wanneer Christijan Albers echter zowel mondeling en schriftelijk bevestigd heeft gekregen dat hij dit seizoen ALLE races mag rijden en dat hij in dienst is van SpykerF1, wordt betaald rechtstreeks DOOR SpykerF1 en hij, in ieder geval op papier, GEEN sponsors mee hoeft te nemen, dan heeft SpykerF1 juridisch gezien geen poot om op te staan om CA uit de wagen te halen wanneer 1 van de sponsors die 'vrijwillig' meekomt verzuimt om te betalen. Ongetwijfeld hopen ze met de pay-driver die er nu gaat komen zoveel geld binnen te halen dat ze de eventuele claim van CA af kunnen kopen.. En de rol van Var | |
C21H23NO5 | dinsdag 10 juli 2007 @ 18:06 |
quote:helemaal waar, dat zegt genoeg over het niveau van albers lijkt me | |
sanger | dinsdag 10 juli 2007 @ 18:15 |
quote:Oftewel, hier komt weer de vraag of CA nu wel of geen sponsors mee moest brengen...... Iets in mij zegtr van niet. Persbericht Spyker begin van het jaar en de verklaringen van Albers nu maakt bij mij 2. Ik vind het ook vreemd dat er 2 verhalen de ronde doen: | |
sanger | dinsdag 10 juli 2007 @ 18:16 |
quote:Vergeet je 1 ding. Albers heeft in verhouding gezien meer punten dan Verstappen gehaald. En Albers heeft nooit een kans in een winnende/kampioensauto gehad. Verstappen wel. | |
Automatic_Rock | dinsdag 10 juli 2007 @ 18:29 |
quote:Verstappen had nooit het geluk dat er maar 6 auto's aan de start van een F1 race stonden... | |
SimtekF1 | dinsdag 10 juli 2007 @ 18:30 |
Pssst Argento, Verstappen heeft dan maar 10 punten behaald in zijn eerste jaar maar hij reed ook maar 10 races in 1994 he. Brazilie en Duitsland kon hij natuurlijk niks aan doen, een mooie salto door Irvine en in Duitsland die fik. Maarja, ik wil niet zeggen dat hij het super heeft gedaan hoor maar je vergelijking klopt niet helemaal. ![]() | |
sanger | dinsdag 10 juli 2007 @ 18:33 |
quote:Wat dat betreft staan ze gelijk. Albers nooit in kampioenswagen, Verstappen nooit met maar 6 coureurs aan de start. | |
MrBadGuy | dinsdag 10 juli 2007 @ 18:35 |
quote:Idd uitrijden stond gelijk aan punten scoren en omdat er geen strijd was kon Albers uitrijden, dat noem ik niet een prestatie. Daarnaast had Verstappen het nadeel dat de top 6 punten kreeg en nu is het de top 8. | |
MrBadGuy | dinsdag 10 juli 2007 @ 18:37 |
quote:Albers heeft al zijn punten gescooord in een wedstrijd waar maar 6 auto's reden, Verstappen heeft in een slechte auto ook nog wel eens punten gescoord. Daarnaast is het gewoon appels met peren vergelijking, maar je kunt niet zeggen dat het een prestatie is hoe Albers zijn punten heeft gehaald. | |
sanger | dinsdag 10 juli 2007 @ 18:37 |
quote:Vestappen had over het algemeen auto's die niet op de laatste startrij behoorden, op Minardi na. Albers heeft alleen nog maar auto's gehad die op de laatste startrij hoorden. | |
Automatic_Rock | dinsdag 10 juli 2007 @ 18:38 |
quote: ![]() Nee Sanger, dat is echt niet te vergelijken. Sowieso om de Benneton van '94 met een V8 motor (terwijl de grote concurent een Renault V10 had) een kampioensauto te noemen is erg overdreven!! Ook andere rijders hebben die auto 'onhandelbaar' genoemd. Alleen Schumacher kon er mee overweg. Mee he Sanger. Haal die kadopunten van Amerika er eens vanaf. Wie heeft dan relatief gezien de meeste punten per race?? | |
Automatic_Rock | dinsdag 10 juli 2007 @ 18:40 |
Oja, ook inderdaad nog een punt dat ik vergeten was, in de tijd van Verstappen hadden ze natuurlijk nog de oude puntentelling. Kortom Sanger, als je wil weten wie relatief gezien de meeste punten heeft per race dan heb je nog wat omrekenwerk te doen voor je er iets over kan zeggen ![]() | |
MrBadGuy | dinsdag 10 juli 2007 @ 18:41 |
quote:Met een auto die bijna op de laatste rij staat in de top 6 komen is niet eenvoudiger dan van de laatste rij in de top 8 rijden. Daarnaast kun je die punten uit de VS niet echt serieus nemen, als je die er af haalt dan heeft Albers dus helemaal niks. | |
C21H23NO5 | dinsdag 10 juli 2007 @ 18:41 |
quote: ![]() En jos haalde tenminste nog mensen in, kan me echt een paar brute inhaalacties herinneren van jos. Albers is als een vis in het water op de laatste rij en blijft daar graag rijden lijkt het wel. | |
rubbereend | dinsdag 10 juli 2007 @ 18:53 |
quote:qua Nederlanders in de F1 mag Lammers toch wel als hoogste worden aageslagen, wist meerdere malen met beperkte middelen ver te komen. Jammer genoeg ging de deal met een topteam niet door ![]() | |
sanger | dinsdag 10 juli 2007 @ 19:02 |
quote:Dat heeft ook te maken met de mogelijkheden in de hedendaagse F1 denk ik. Iedereen haalt een stuk minder in dan vroeger. Dat ALbers WEL kan inhalen heeft hij wel bewezen op Estoril... | |
sanger | dinsdag 10 juli 2007 @ 19:03 |
quote:Wat te denken van Gijs van Lennip en Carel Godin de Beaufort. | |
TJDoornbos | dinsdag 10 juli 2007 @ 20:08 |
Albers heeft geen F1 punten.............Amerika moet gewoon geschrapt worden!!! | |
rubbereend | dinsdag 10 juli 2007 @ 20:35 |
quote: ![]() | |
Argento | dinsdag 10 juli 2007 @ 22:10 |
quote:tuurlijk klopt de vergelijking wel. In de gegeven omstandigheden is 10 punten te mager. Vergeet niet dat Schumacher met dezelfde auto 92 punten haalde, maar dat ook hij voor twee (of drie?) races was geschorst en voor 1 race werd gediskwalificeerd. Bovendien werd Verstappen niet twee races voor het einde van het seizoen door Herbert vervangen omdat hij het zo fantastisch deed. Na Benetton heeft Jos zich moeten behelpen met teams in de marge. Zon beetje wat Chris tot nu toe gedaan heeft. | |
SimtekF1 | dinsdag 10 juli 2007 @ 22:46 |
Ja maar die auto was helemaal om Schumacher heen gebouwd, je weet zelf ook wel hoe het er toe aan toe ging bij Benetton, de 2de rijder moest het er maar mee doen. De 2de rijders daar kregen allemaal "minder goed" materiaal dan Schumacher en alle aandacht ging natuurlijk uit naar Schumi want die kon met Benetton kampioen worden. Ik weet zo niet meer hoeveel punten Herbert en Letho hebben gescoord in 94 maar volgens mij waren dat er niet veel meer. | |
Vitalogy | dinsdag 10 juli 2007 @ 23:18 |
quote:Raikkonen haalde in de eerste 10 races voor McLaren, zijn 2e seizoen F1, maar 11 puntjes. En die vergelijking klopt ook. quote:Dat klopt. En hoe vaak heeft Albers het halve veld ingehaald en 2e gelegen met zo'n wagen. Ja bla bla Jos was licht bla bla zo knap is dat dus niet bla bla bla. Nee met een grafbak met 100 pk minder in de top 10 rijden is niet zo knap nee. Dat blijkt wel uit de prestaties van Christijaan...hij was ooit halbmeister....Albers. | |
vingerplant | dinsdag 10 juli 2007 @ 23:40 |
quote:Samen het fantastische aantal van 1, in 8 races... Dat kwam door anti-Jos mensen dan wel weer door pech van hun, dat Jos van de baan werd gerost in Brazilie en vervroegd ging barbecuen in Duitsland wordt dan snel vergeten ![]() Ik weet niet hoe het met Vitalogy zit, maar als ik voor mezelf een profiel moet maken voor een opvolger van Albers kom ik al gauw op een Jos-coureur uit. Helaas zie ik die nu niet in Nederland en aan de andere kant van de grote plas rijdt er één die in ieder geval potentie heeft maar daar gewoon moet blijven dit jaar. | |
Vitalogy | woensdag 11 juli 2007 @ 00:24 |
Ik weet het ook niet ![]() De resultaten van Yelmer Buurman zijn heel goed, maar ik kan mij niet voorstellen dat die al klaar zou zijn voor de F1. | |
tong80 | woensdag 11 juli 2007 @ 01:29 |
Ik heb geen medelijden met hem. Ben een leek, maar vind het een onsympathiek persoon![]() | |
Poepoog | woensdag 11 juli 2007 @ 03:14 |
quote:Idem, wat een droplul ![]() | |
DarkManta | woensdag 11 juli 2007 @ 03:20 |
Damn heeft wel lang geduurd bij Spyker dat ze inzagen dat die lul Albers niet kan rijden. Formule1 heet trouwens al lang haar kracht verloren door die kut macht-spelletjes. | |
Automatic_Rock | woensdag 11 juli 2007 @ 04:21 |
quote:Het wordt nu wel heel erg joor Sanger ![]() Verstappen reed niet in de prehistorie hoor, zo lang is het echt niet geleden. De inhaalmogelijkheden waren toen net zo beperkt als nu. Ik denk dat iedere objectieve F1-kenner zal zeggen dat Verstappen meer gepresteerd heeft dan Albers... Maargoed, ik zou Verstappen graag zien rijden bij Spyker, hij zal vast die auto verder kunnen helpen. Alleen staat hij volgens mij al te lang naast de kant denk ik... ![]() | |
DarkManta | woensdag 11 juli 2007 @ 05:10 |
quote:Welnee, het is al fietsen. Al heb je jaren niet meer gefietst, je springt op de fiest alsof er niets aan de hand is. Dat bewees Niki Lauda, toen ie voor Jaguar een onofficiële test ronde maakte in een nieuwe bolide. | |
sanger | woensdag 11 juli 2007 @ 08:21 |
quote:Volgens mij spinde hij toen ![]() | |
sanger | woensdag 11 juli 2007 @ 08:23 |
quote:Niet zo beperkt denk ik. Maar das een persoonlijke mening. quote:Hij heeft ook meer gepresteerd, maar ook wel de beschikking gehad over vele malen beter materiaal. Zelfs de Arrows schat ik hoger in de dan de Spyker.... quote:Gaat ook nog wel gebeuren hoor. Alleen niet op Spa (jammer genoeg). | |
sanger | woensdag 11 juli 2007 @ 08:38 |
Hierin zegt hij trouwens dat het een sponsor betreft die direct met het team een overeenkomst heeft, waar de CA BV dus niet tussenzit... http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&nid=6082 | |
Sally | woensdag 11 juli 2007 @ 09:06 |
quote:Dat zelfde las ik vanmorgen in De Pers: quote: | |
sanger | woensdag 11 juli 2007 @ 09:13 |
Dus hoe kan Albers daarvoor gestraft worden vraag ik me af..... Een sponsor die Albers aanbrengt bij het team, direct met het team een overeenkomst sluit, en vervolgens niet betaald. Dan is het de verantwoording van Varrossieu, die is imemers verantwoordelijk voor de sponsoring van de renstal. | |
TJDoornbos | woensdag 11 juli 2007 @ 09:38 |
Steeds gekker......CA heeft er geen schuld aan lijkt me | |
sanger | woensdag 11 juli 2007 @ 09:44 |
Als CA geen schuld heeft kan er maar 1 overblijven: Varrossieu........ | |
TJDoornbos | woensdag 11 juli 2007 @ 09:46 |
klopt | |
ElmarO | woensdag 11 juli 2007 @ 09:59 |
quote:Lijkt mij ook. Albers zal dan ook wel snel een rechtszaak aanspannen. | |
sanger | woensdag 11 juli 2007 @ 10:07 |
Vraag me dan ook af in hoeverre dit belangenverstrengeling is geweest van Varrossieu.... Hij was bij zowel de CA BV als bij Spyker verantwoordelijk voor het aantrekken van sponsorkapitaal. Zou hij de tekortkomingen via Spyker proberen af te schuiven op de CA BV? | |
Proud2beDiepfries | woensdag 11 juli 2007 @ 12:06 |
Overigens ontkent vd Nieuwenhuijzen in het AD zelf dat hij verantwoordelijk zou zijn/niet betaald zou hebben..quote:Nu is Van den Nieuwenhuijzen niet de meest geloofwaardige persoon, maar mocht er inderdaad slechts een contract voor vorig seizoen zijn geweest... De chaos uit het Midland-tijdperk gaat gewoon door ![]() | |
TJDoornbos | woensdag 11 juli 2007 @ 12:20 |
Joep vertrouwen is hetzelfde als met drogen ogen Narain beter verklaren dan CA of RD.............dan ben je niet fris bovenin!! | |
Proud2beDiepfries | woensdag 11 juli 2007 @ 12:50 |
Toch lijkt mij dat het best waar kan zijn, zoiets moet dan toch ook op papier staan?? Ik ben dan ook benieuwd wat de reactie van SpykerF1/CA BV op dit bericht is... Op de Mingya-website staat een bericht wat het verhaal van JvdN bevestigd, sponsoring voor de rest van seizoen2006 En ik heb Mingya dit seizoen ook niet op de Spyker zien staan.. Zoek maar eens via SpykerF1-imagebank, het wordt alleen maar vager... ![]() | |
Sally | woensdag 11 juli 2007 @ 12:51 |
quote:Niet 2007??? ![]() | |
Proud2beDiepfries | woensdag 11 juli 2007 @ 12:59 |
quote:Ik kan het op hun eigen site niet vinden, en zoals gezegd dus ook nergens op de SpykerF1-wagen/teamkleding (of ik kijk niet goed..). Maar als het echt om miljoenen zou gaan, dan zou je wel een prominente plek op wagen/kleding mogen verwachten.. Aan de andere kant staan ze op de SpykerF1-website wel weer onder de sponsors. Heel bizar.. Nouja, we zullen er binnenkort wel weer het nodige van horen.. Maar zeker omdat SpykerF1 niet eens bedragen, etc., aan CA/CA BV wil noemen, dat kan geen zuivere koffie zijn, me dunkt.. Wat een zootje daar zeg, bah! ![]() | |
sanger | woensdag 11 juli 2007 @ 13:01 |
quote:Nee dus. | |
SimtekF1 | woensdag 11 juli 2007 @ 15:22 |
En Spyker heeft zojuist bekend gemaakt dat Klien gaat testen. ![]() | |
OA | woensdag 11 juli 2007 @ 16:47 |
quote:http://www.nu.nl/news/1149413/47/Klien_test_donderdag_Spyker.html http://f1.gpupdate.net/nl(...)met-christian-klien/ | |
ElmarO | woensdag 11 juli 2007 @ 16:49 |
quote:Ook niet echt een verbetering. ![]() | |
TJDoornbos | woensdag 11 juli 2007 @ 16:59 |
Idd Klien is nou niet echt bepaald voor niks door RBR eruit gezet ![]() | |
rubbereend | woensdag 11 juli 2007 @ 17:28 |
en Klien had toch geen geld om mee te brengen ![]() | |
Party_P | woensdag 11 juli 2007 @ 18:16 |
Ze zullen Klien wel inzetten voor de duitse GP en hem erna eruit gooien, want in de race erna komt het "nieuwe" spyker en dan zullen ze wel iemand nodig hebben die veel geld mee brengt. | |
sanger | woensdag 11 juli 2007 @ 18:30 |
Klien is alleen voor de test bevestigd..... Klien neemt geen geld mee, en dat is al aangestippeld als voorwaarde. Nelsinho is een goede optie (en half Nederlands). Alleen of er dan geld meekomt? Misschien wel een deal met Renault voor een klantenchassis? | |
vingerplant | woensdag 11 juli 2007 @ 18:33 |
quote:Vertel mij dan eens waarom ze iemand laten testen die a) al als testcoureur onder contract staat bij een hoger aangeslagen team en b) nauwelijks geld in te brengen heeft... | |
sanger | woensdag 11 juli 2007 @ 18:45 |
Ik snap de motivatie ook niet helemaal... Wat in de media bekend is, om hem te evalueren en om technische feedback van een andere coureur te krijgen. Juist omdat hij bij een hoger aangeslagen team werkzaam is denk ik dan. Verder weet ik ook niet hoe noodzakelijk dat geld meenemen is, maar als ze een niet betalende coureur nemen is dat wel erg huichelachtig tegenover Albers (en daarmee het wereldwijde publiek). | |
vingerplant | woensdag 11 juli 2007 @ 19:17 |
quote:Nou ja, als er 1 team is dat heeft aangetoond van de ontwikkeling van een auto weinig kaas te hebben gegeten is het Honda wel, zeker dit jaar met Klien, dus wat dat betreft hoef je er niks van te verwachten. Hij wordt gewoon in die auto gezet, geloof me. Daarmee heeft Spyker voor mij ook afgedaan als Nederlands team en mogen ze wat mij betreft na 1 ronde al met lege handen staan de rest van het seizoen. Werken er überhaupt nog Nederlanders daar? Een 2e mogelijkheid is dat Chris gewoon weer in die rammelbak stapt, want als je afgaat op de dingen die we nu weten heeft hij gewoon een zaak die eigenlijk niet eens een zaak is. Formeel gezien staat hij hier helemaal buiten en tenzij de heren juristen en teamleiding dingen achterhouden kunnen ze kiezen tussen een ontslagpremie voor Chris of rehabilitatie. | |
dazzle123 | woensdag 11 juli 2007 @ 19:41 |
quote:Hoezo huichelachtig? Is het nou tegenwoordig iets positiefs als een coureur ergens rijdt omdat hij geld meeneemt? Vroeger noemde men dat gewoon een pay driver en vond vrijwel iedere F1 liefhebber dat dat soort coureurs niet in de F1 thuis hoorden. | |
sanger | woensdag 11 juli 2007 @ 20:13 |
quote:Het gaat meer om de motivatie.... CA staat op straat omdat een sponsor van het team (direct, dus niet via CA) niet betaald. En vervolgens nemen ze een coureur aan die ook niets betaald..... | |
vingerplant | woensdag 11 juli 2007 @ 20:14 |
quote:Vroeger ja, de laatste 15 jaar kom je er gewoon niet meer onderuit tenzij je tot de buitencategorie behoort en al jong steun hebt gekregen van een merk. | |
mbn | woensdag 11 juli 2007 @ 20:51 |
quote:Ach, ze liegen over de redenen om een coureur aan de kant te zetten. Niet echt onverwacht in de Formule 1. Bovendien is het een leugentje dat ten goede komt van Albers. Als ze keihard hadden beweerd dat hij een grote prutser is, dan was het helemaal over geweest met zijn kansen in de F1. | |
MrBadGuy | woensdag 11 juli 2007 @ 21:38 |
quote:Dan zegt dat tenminste iets over Albers zijn kwaliteiten als coureur. En de mensen die kritiek op Spyker hebben omdat er nu geen Nederlander meer rijdt snap ik ook niet. Je wilt toch het beste voor het team? Als een Nederlander daar niet voor kan zorgen, dan maar een buitenlander. Hebben ze in Italië ook zo'n kritiek op Ferrari omdat er al heel lang geen Italiaan meer voor ze heeft gereden? | |
DarkShine | woensdag 11 juli 2007 @ 21:54 |
Paydrivers horen bij teams in de achterhoede. | |
Kleffe_Dop | woensdag 11 juli 2007 @ 23:26 |
quote:Ik denk dat je bij Honda ondertussen wel veilig kunt stellen dat er iets fundamenteel fout ziet in die auto. Daar kan je Klien, Barrichello of Button niet de schuld voor geven. | |
vingerplant | woensdag 11 juli 2007 @ 23:34 |
quote:Als je op mij doelt: ik vind dat er een wezenlijk verschil is met Ferrari. Ferrari bestaat namelijk voor het overgrote deel uit Italiaans personeel, terwijl de coureur bij Spyker zo'n beetje de laatste Nederlander was. Spyker is alleen qua naam en licentie een Nederlands team, dat is toch bij een Ferrari of Renault wel anders! | |
vingerplant | woensdag 11 juli 2007 @ 23:36 |
quote:Er werd geopperd dat Klien van een beter team kwam en dus wel even die Spyker sneller zou maken en ik gaf even aan dat hem dat bij zijn huidige team (met meer middelen) niet lukt. Dat die Honda een brik is lijkt me duidelijk ![]() | |
Vitalogy | donderdag 12 juli 2007 @ 02:13 |
De keuze voor Klien begrijp ik ook niet helemaal eigenlijk. | |
Googolplexian | donderdag 12 juli 2007 @ 07:46 |
quote: | |
TJDoornbos | donderdag 12 juli 2007 @ 07:51 |
Honda is een brik omdat die windtunnel niet optimaal zou zijn en omdat er 1 of andere nieuweling die wagen ontwikkeld heeft en niet bijv Willis, Gascoyne, Newey ofzo | |
Spooky4u | donderdag 12 juli 2007 @ 08:29 |
http://www.ad.nl/sport/article1501229.ece | |
Remco | donderdag 12 juli 2007 @ 08:34 |
Hele zure column van Verstappen in de Telegraaf over CA trouwens. | |
SupaMario | donderdag 12 juli 2007 @ 08:51 |
quote:Zekers!! Net of hij het altijd zo slim en goed gedaan heeft!! | |
sasquatsch | donderdag 12 juli 2007 @ 09:44 |
quote:Had ik inderdaad vanochtend al gelezen. Het is dus nog niet helemaal zeker dat er iemand anders voor Spyker gaat rijden. Als Albers gelijk heeft, zal het Spyker flink wat geld kosten om een ander te laten rijden. | |
Mark-stockcarfan | donderdag 12 juli 2007 @ 10:17 |
Hij sleept ze voor het gerecht , maar ik denk dat Spyker daar wel iets op heeft. Mijn conlcusie: Albers gaat gewoon volgend jaar terug naar DTM of WTCC | |
Proud2beDiepfries | donderdag 12 juli 2007 @ 10:21 |
Als je kijkt in hoeverre er in de media al gezegd werd dat Chris het jaar gewoon uit zou rijden als 'paid driver', dan kan het bijna niet anders dan dat hier wel wat van op papier moet staan. Overigens zijn mondelinge overeenkomsten ook gewoon rechtsgeldig, ze zijn echter wat lastiger te bewijzen.. En uit het stukje met het AD volgt dat het gat achtergelaten door Mingya dus eigenlijk best nog meevalt.. Dáár wordt echter (door Chris zelf?) gesproken over entreegeld, dus dan toch pay-driver?? Dan mag Spyker/Varossieau zich ook diep gaan schamen, de hele wereld vertellen dat je een coureur gaat betalen (goede sier maken) en dan vervolgens wel eisen dat 'ie 10 miljoen meeneemt.. | |
SimtekF1 | donderdag 12 juli 2007 @ 10:30 |
Nou, als ik dat stukje van het AD lees, acht ik de kans nog best groot dat Albers gewoon weer in die Spyker stapt. Het laatste wat Spyker nu wil is een rechtzaak, het is alleen maar negatief gedoe om het team heen en het gaat ze ongetwijfeld flink wat geld kosten. | |
Godtje | donderdag 12 juli 2007 @ 10:32 |
quote:Zelfs schumacher nam persoonlijke sponsoren mee dus wat is paid en wat niet? Volgens mij alleen als ze alleen geld mee brengen en niks krijgen. CA heeft ook sponsoren bereid gevonden om geld in het team te steken en dat een deel van dat geld naar zijn salaris gaat is prima toch. | |
Proud2beDiepfries | donderdag 12 juli 2007 @ 10:54 |
quote:Jouw definitie ben ik het mee eens. De pay-driver is iemand die sponsoren/pecunia moet meenemen om te mogen rijden, de pay-driver ontvangt salaris van zijn privé-sponsoren en niet van het team. Een paid driver is iemand die salaris van het team ontvangt, ongeacht waar het geld oorspronkelijk vandaan komt. Of dat nu die euries/dollars zijn die van 'meegenomen' eigen sponsoren komen, van de sponsoren van z'n teamgenoot of rechtstreeks van Bernie Ecclestone, dat maakt niet uit. Hij heeft iig geen verplichting om zelf sponsoren mee te nemen naar het team. Ik meende dat dat bij Christijan ook het geval was, die instapdrempel doet echter anders vermoeden.. | |
vingerplant | donderdag 12 juli 2007 @ 11:04 |
quote:Inderdaad, ik had het gisteravond al gepost en de afgelopen dagen hebben we hier al meer over gespeculeerd. Prima stukje van het AD trouwens, behalve dan dat gezwam dat men in de winter dacht dat dit een topseizoen zou worden ![]() En dat paydriver gelul moet nu maar eens ophouden, er bestaat geen exacte definitie van. | |
Daklem | donderdag 12 juli 2007 @ 11:39 |
Albers ![]() | |
BliksemSchigt | donderdag 12 juli 2007 @ 11:42 |
Van je collega moet je het maar hebben ![]() quote: | |
kriele | donderdag 12 juli 2007 @ 12:05 |
Jos moet eens heel snel ophouden de Cruijff van de F1 te spelen, hier in Nederland. Daarvoor heeft hij veeeeeel te weinig gepresteerd.......17 Punten in 10 jaar....Dat zegt toch wel genoeg. Ik kan me nog prima herinneren hoe hij zelf ook altijd met dat vingertje lag te wijzen. Niet chique, Jos! | |
arexes | donderdag 12 juli 2007 @ 12:09 |
Jos lijkt idd steeds meer op Cruiff, zo'n verzuurde pensioenair. Niet dat ik iets tegen Jos heb maar dit is echt naschoppen, iets dat het persoon totaal niet siert. | |
vingerplant | donderdag 12 juli 2007 @ 12:31 |
Jos heeft het over Albers die in de spiegel moet kijken, maar volgens mij kijkt Jos nu in de spiegel als hij naar Albers kijkt. Wat een laag stukje zeg, heb je helemaal niet nodig Jos. Je verwijt Albers nu zaken die je zelf ook nooit voor elkaar hebt gehad. Sterker nog, Albers deed het beter met sponsors. Ga je in een hoekje zitten schamen! | |
DarkManta | donderdag 12 juli 2007 @ 17:33 |
Zijn we wel gewent van Josje, een grote bek en zelf bakt ie er ook niet veel van. En altijd ligt het bij iemand anders, wie kijkt nou in een spiegel. Jos moet helemaal zijn waffel houden. Meneer kreeg een geweldig aanbod van ferrari om test rijder te worden, sloeg het aanbod af omdat ie in de schijnwerpers wou staan. Ik hoop voor Jos dat ie niet meer in de F1 komt, zo`n bullebak maakt de F1 alleen nog maar slechter. | |
vingerplant | donderdag 12 juli 2007 @ 18:13 |
quote:Jos komt ook niet meer in de F1, maar ik had het wel toegejuicht. Meer actie voor je geld kun je niet krijgen. | |
GP500 | donderdag 12 juli 2007 @ 18:30 |
IK wens Albers veel geluk toe. Die jongen verdiend beter. | |
voyeur | donderdag 12 juli 2007 @ 21:27 |
Interessante column met een heel andere visie http://fritsvaneldik.nl/webpost/?p=2179 Overigens kan ik dat AD artikel niet meer online vinden. Iemand? | |
staticdata | vrijdag 13 juli 2007 @ 05:28 |
quote:precies. Josje had leuke dingen kunnen doen in het tweede seizoen van de a1gp. auto was beter dan eerst. Maar aangezien hij 1 miljoen dollar aan salaris wilde hebben, heeft lammers ook terecht gezegd dat ie kon opbokken. en dan een pot verwijt de ketel actie naar albers maken ![]() | |
sasquatsch | zondag 15 juli 2007 @ 20:14 |
quote:Het ging niet om het bedrag, die 1 miljoen was al afgesproken. Het ging om het tijdstip van betalen, daar kwamen ze niet uit. | |
TJDoornbos | maandag 16 juli 2007 @ 10:20 |
quote:Kriele steel mijn woorden is niet ![]() | |
vosss | maandag 16 juli 2007 @ 10:34 |
quote:De vork zat iets anders in de steel. Jos had het hele vorige seizoen al gereden en de hele wereld over gevlogen maar nog geen cent salaris gekregen. Lammers beloofde hem zijn salaris van het eerste jaar alsnog te betalen vóórdat het nieuwe seizoen van start ging. Die betaling was al meerdere malen uitgesteld en Jos had dat geld al lang moeten hebben toen Lammers afsprak met hem dat hij Jos zou betalen voordat het nieuwe seizoen van start ging. Vervolgens laat Lammers Jos weten dat ze het opnieuw niet gaan halen met betalen voordat het nieuwe seizoen begint en toen heeft Jos de stekker eruit getrokken. Als jij een heel jaar lang gewerkt hebt voor iemand en die zegt keer op keer binnenkort te zullen betalen en hij doet dat telkens niet, dan ga jij daar toch ook geen tweede jaar werken als je nog niet eens je salaris van het eerste jaar gehad hebt? ![]() ![]() Iedereen doet wel net of dat Jos de domme lul is die zn fans allemaal in de steek gelaten heeft met deze kutactie van hem (en dat ben ik in zekere zin ook wel met jullie eens), maar meneer Lammers heeft hier in mijn ogen toch echt zelf aan bijgedragen. Sterker nog, als Lammers gewoon netjes op tijd betaald had, dan had Jos gewoon gereden in de A1GP. Ergo: Lammers was imo in deze de domme lul, en NIET Verstappen ![]() | |
TJDoornbos | maandag 16 juli 2007 @ 10:38 |
Lammers kreeg geen geld van de organisatie toch? | |
vosss | maandag 16 juli 2007 @ 10:40 |
quote:Dat is iets tussen Lammers en de organisatie. Al had Lammers een persoonlijke lening af moeten sluiten om Jos te kunnen betalen; Jos stond daar helemaal buiten en was gewoon in dienst van het team en niet in dienst van de organisatie van de A1GP ![]() | |
vosss | maandag 16 juli 2007 @ 10:42 |
Om het even in perspectief te zetten: Als ik een redelijk kaal salaris heb en ik werk op provisiebasis en aan de hand daarvan neem ik een werkster in dienst die ik prima kan betalen als mijn netjes mijn targets haal en dus flink provisie vang, dan kan ik toch ook niet ineens tegen de werkster zeggen dat ik haar salaris niet meer kan betalen omdat ik al 3 maanden geen provisie heb gekregen!? Zo werkt dat gewoon niet ![]() | |
TJDoornbos | maandag 16 juli 2007 @ 10:54 |
neuh dat is zo maar Jos had niet zo moeten mierenneuken!! | |
vosss | maandag 16 juli 2007 @ 10:57 |
Nouja, als ze mij een miljoen voor mn neus houden en ik krijg dat maar telkens niet, dan zou ik ook gaan mierenneuken!!! ![]() Als ik Jos was geweest had ik wél gewoon gereden op Zandvoort en daarna de stekker eruit getrokken als Lammers niet met mijn centen over de brug kwam. Ik keur zn actie verre van goed, maar ik kan hem zeer zeker dondersgoed begrijpen ![]() | |
TJDoornbos | maandag 16 juli 2007 @ 11:06 |
Ik had pas NA zandvoort gaan huilen en dan nog had ik niet tegen Jan gaan zeiken maar tegen de amateurs van A1GP | |
4-elements | maandag 16 juli 2007 @ 11:16 |
En ik maar denken dat dit topic over Albers zou gaan in plaats van Jas Verstoppen... | |
TJDoornbos | maandag 16 juli 2007 @ 11:21 |
Alle 2 uit de F1 ![]() | |
4-elements | maandag 16 juli 2007 @ 11:26 |
quote:Dat is nog niet helemaal zeker. ![]() | |
sanger | maandag 16 juli 2007 @ 11:34 |
Ik vind het eigenlijk jammer/vreemd dat er nog helemaal niets naar buiten is gekomen over de conference call van gisteren.... | |
Kleffe_Dop | maandag 16 juli 2007 @ 12:18 |
quote:Ik mis ook een 'Red Albers' petitie van z'n fanclub? | |
TJDoornbos | maandag 16 juli 2007 @ 14:31 |
De petitie weiger ik alvast te tekenen!! | |
SimtekF1 | maandag 16 juli 2007 @ 14:43 |
FF klein stukje offtopic. Jos heeft zijn 1 miljoen gewoon gehad hoor, alleen te laat idd. Maar hij had na het halve seizoen al de helft ontvangen alleen de andere helft niet wat lang op zich wachten. Maarja, hij vond het waarschijnlijk geld belangrijker dan racen, ook zoiets wat bij Jos altijd terug kwam in z'n carriere. | |
rubbereend | maandag 16 juli 2007 @ 21:01 |
quote:nou ik weet bijna zeker dat Jos uiteindelijk betaald is voor het nieuwe seizoen alleen wilde Jos dat seizoen niet zolang wachten op zn centen, opzich best een redelijke gedachte alleen had hij zich onsterfelijk populair kunnen maken door Zandvoort gewoon te rijden. Nu naaide hij wat fans ![]() | |
vosss | maandag 16 juli 2007 @ 21:16 |
Nee, dat geld wat hij betaald kreeg was van afgelopen seizoen. Dat heeft ie inderdaad gehad. Driekwart jaar telaat. Een werkgever die zo laks omgaat met personeel betalen wil ik persoonlijk ook niks mee te maken hebben. Iedereen kan wel roepen dat ie zn fans heeft laten verrekken en in principe is dat misschien ook wel zo, maar het is voor die kerel wel gewoon werk he. Vergeet dat niet. Ik durf gerust te stellen dat hier in dit topic niemand is die een jaar werkt en dan nog eens een half jaar op zn centen moet wachten en dan tegen de baas zegt als ie vraagt of je nog een jaar voor hem wil werken: "prima hoor, ik rij graag voor jou, je team en alle fans..... en ik vind het geen enkel probleem om pas ergens volgend jaar betaald te krijgen op een moment dat het jou het beste uitkomt, ongeacht wat in de contracten staat. Kiek maar jong, dat geld komt wel een keer!" Niemand die dat zegt. Je werkt en daar word je voor betaald en wel per direct op de afgesproken datum. Ik sta wat dat betreft pal achter Jos in deze. Lullig voor de fans, maar hoe je het ook wendt(*) of keert, het is Lammers schuld. Dat hij zich verschuilt achter de organisatie doet daar niets aan af. ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door vosss op 16-07-2007 21:51:41 ] | |
vosss | maandag 16 juli 2007 @ 21:52 |
(*) Ik wist niet of het nou met een d of met een t was, dus ik dacht: "laat ik er maar dt van maken, dan zit ik altijd goed ![]() | |
4-elements | dinsdag 17 juli 2007 @ 00:06 |
Toch blijf ik er bij dat hij op Zandvoort had moeten rijden. Ik kan best begrijpen dat hij niet nog een jaar zo lang op zijn geld wilde wachten. Maar een week van tevoren (of was het nog korter?) aankondigen dat hij niet gaat rijden is toch wel zwak. Zeker als je bedenkt dat veel fans speciaal voor hem kwamen. Hij liet daar echt zijn fans in de steek. Geld was belangrijker dan zijn fans. En dat is het grote verschil tussen Verstappen en normale werknemers. Als ik geen geld zou krijgen, zou ik zo weg zijn. Ik heb alleen geen fans die verwachten dat ik nog een weekje doorwerk. Verstappen wel. Maar blijkbaar vond hij zijn eigen fans, die hem meer dan tien jaar hebben gesteund, niet belangrijk. | |
voyeur | dinsdag 17 juli 2007 @ 02:33 |
quote:Allemaal goed en wel en schattig, maar Jos was niet in loondienst. Hij had gewoon een business to business contract met Lammers organisatie. Betalingen willen in die sfeer wel eens langer uitblijven, maar daar staat dan weer tegenover dat werknemers maar zelden een miljoen verdienen. Verder geen ruk met Albers te maken en een hele oude koe. Is er nog niet meer informatie los gekomen over het gesprek tussen Albers en het team? | |
Automatic_Rock | dinsdag 17 juli 2007 @ 04:19 |
quote:Hij is een coureur, geen popzanger | |
Spooky4u | dinsdag 17 juli 2007 @ 07:01 |
quote:Dus moet ie racen, en niet proberen te rentenieren. | |
CANARIS | dinsdag 17 juli 2007 @ 09:35 |
Ik kan alleen maar zeggen hoe men in Duitsland en Oostenrijk tegen Albers aankeek en als je dat dan hoort, denk je wel 2 keer na om Albers nog in de F1 te wilen zien. 1 van de slechste coureurs uit de jongste geschiedenis of de grap van de F1 dit jaar. Spyker doet het zowiezo in de opnie heel slecht. in het bijzonder vergeleken met Torro Rosso. | |
sanger | dinsdag 17 juli 2007 @ 09:39 |
quote:Goh, wat interesseert het ons hoe men in Duitsland over Albers denkt ![]() Is men daar zo kortzochtig dat ze alleen het incident in Frankrijk erbij betrekken dan? | |
staticdata | dinsdag 17 juli 2007 @ 10:09 |
quote:toen hij bij de dtm goed scoorde waren ze lyrisch over hem. The rise and fall kan blijkbaar snel achter elkaar komen... | |
TJDoornbos | dinsdag 24 juli 2007 @ 14:38 |
In Duitsland waren dit weekend nog wel mensen met caps van meneer. Echt ik begreep er niks van dat ze mij met mn RDcap raar aankeken. | |
sanger | dinsdag 24 juli 2007 @ 14:45 |
quote: ![]() | |
staticdata | dinsdag 24 juli 2007 @ 14:57 |
quote:wie zegt dat het raar aankijken met je cap te maken had ![]() | |
Sally | dinsdag 24 juli 2007 @ 14:59 |
quote: ![]() ![]() Nee: ROFL eik meer!!! ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 24 juli 2007 @ 15:25 |
quote:Ist das die Mongole von Youtube? | |
sanger | dinsdag 24 juli 2007 @ 15:26 |
quote: ![]() | |
TJDoornbos | dinsdag 24 juli 2007 @ 19:12 |
Ik vroeg hier om..........................stelletje ettertjes ![]() | |
JJdJ1984 | dinsdag 24 juli 2007 @ 19:45 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
TJDoornbos | dinsdag 24 juli 2007 @ 19:47 |
quote:Kijk uit jij he, k ben zo bij je!!! | |
JJdJ1984 | dinsdag 24 juli 2007 @ 19:48 |
quote:Je was toch niet in Rotterdam ![]() | |
TJDoornbos | dinsdag 24 juli 2007 @ 19:49 |
Nog niet maar die Corsa ken snel hé | |
WEST | dinsdag 24 juli 2007 @ 20:37 |
quote:scherp ![]() |