Ik denk zo dat je Sutil inmiddels wel het boegbeeld van het team mag noemenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Pfff... kom je terug van je werk.. Wat een gedoe.
Samenvatting:
Varossieau![]()
SpykerF1Kennelijk is de financiële nood dusdanig hoog/de macht van bepaalde personen dusdanig groot dat je je boegbeeld, dat je met zoveel trots hebt aangekondigd, maar op non-actief stelt?
Inmiddels wel ja, hij is de enige overgebleven racecoureur.. Maar of je als Nederlands team daar nu trots op moet zijn??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef FoxF1 het volgende:
[..]
Ik denk zo dat je Sutil inmiddels wel het boegbeeld van het team mag noemen![]()
begint dat om 17uur?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:48 schreef dennistd het volgende:
persconferatie albers zometeen op http://www.rtl.nl/(vm=/sp(...)livestream/event.xml
Ik zal me niet gaan ergeren, maar lezen is ook een kunst...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik zal me niet gaan ergeren, maar lezen is ook een kunst...![]()
Ja, dat begint om 17u!ja sorry ik had jou post niet gelezen, ik scande ff snel de pagina en zag een linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEER LEZEN
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik zal me niet gaan ergeren, maar lezen is ook een kunst...![]()
Ja, dat begint om 17u!ShitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kwam binnen bij de laatste "dankjewel"
![]()
Die Boss van jou heeft alweer een aantal jaartjes geleden definitief afscheid genomen van de F1 en toen maar meteen van het hele racegebeuren. Of anders gezegd, het racegebeuren heeft afscheid genomen van Jos toen bleek dat hij de sponsorcentjes nooit op tijd bij mekaar kreeg. Die ´Boss´ die zelf het schamele aantal van 17 puntjes bijeen heeft geschraapt in ruim 90 GP´s. 10 van die 17 punten behaalde hij in zijn eerste seizoen, in een auto waarvan de heer Schumacher bewees dat je er eenvoudig kampioen mee kon worden. Nu wil ik Jos niet aanrekenen dat hij er geen kampioen mee is geworden, maar 10 puntjes tegenover de 92 punten van Schumacher, is toch wat schamel. Ook voor een debutant.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:42 schreef C21H23NO5 het volgende:
die Albers, wat een mislukt kind is dat zeg, gast kan niet eens in de schaduw staan van Jos the Boss...![]()
Dit is gewoon een blunder van jewelste van onze gevluchte vriend Varossieau. Hij was blijkbaar zo gefixeerd op geld genereren dat het hem niet uitmaakte waar het vandaag kwam. Die links op google gaan over handel met voorkennis, achterstallige of niet-gedane betalingen en nog meer van dat soort zaken...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mwoah, Christijan Albers zei tijdens de persconferentie toch nog dat 'de betreffende sponsor rechtstreeks door Lodewijk Varossieau is voorgedragen bij Spyker'??
We hebben een 2e Rothengatter
helemaal waar, dat zegt genoeg over het niveau van albers lijkt mequote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:24 schreef Argento het volgende:
[..]
Die Boss van jou heeft alweer een aantal jaartjes geleden definitief afscheid genomen van de F1 en toen maar meteen van het hele racegebeuren. Of anders gezegd, het racegebeuren heeft afscheid genomen van Jos toen bleek dat hij de sponsorcentjes nooit op tijd bij mekaar kreeg. Die ´Boss´ die zelf het schamele aantal van 17 puntjes bijeen heeft geschraapt in ruim 90 GP´s. 10 van die 17 punten behaalde hij in zijn eerste seizoen, in een auto waarvan de heer Schumacher bewees dat je er eenvoudig kampioen mee kon worden. Nu wil ik Jos niet aanrekenen dat hij er geen kampioen mee is geworden, maar 10 puntjes tegenover de 92 punten van Schumacher, is toch wat schamel. Ook voor een debutant.
Ik ben geen fan van Albers, maar het heeft geen enkele zin om Jos op te hemelen, want Jos stelde in de F1 ook niet bijster veel voor.
Oftewel, hier komt weer de vraag of CA nu wel of geen sponsors mee moest brengen......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Even cross-posten..
Aan de ene kant kan ik het me van SpykerF1 wel voorstellen dat, wanneer 1 van de meegekomen sponsors niet betaald, je dat verhaalt op management/coureur.
Wanneer Christijan Albers echter zowel mondeling en schriftelijk bevestigd heeft gekregen dat hij dit seizoen ALLE races mag rijden en dat hij in dienst is van SpykerF1, wordt betaald rechtstreeks DOOR SpykerF1 en hij, in ieder geval op papier, GEEN sponsors mee hoeft te nemen, dan heeft SpykerF1 juridisch gezien geen poot om op te staan om CA uit de wagen te halen wanneer 1 van de sponsors die 'vrijwillig' meekomt verzuimt om te betalen.
Ongetwijfeld hopen ze met de pay-driver die er nu gaat komen zoveel geld binnen te halen dat ze de eventuele claim van CA af kunnen kopen..
En de rol van VarossROTtieau in deze zaak is wel héél dubieus. De betreffende sponsor is door VarossROTtieau rechtstreeks bij Spyker aangebracht, heeft al sinds dec/jan betalingsproblemen en vlak voordat de boel ontploft wordt de samenwerking tussen Chris en VarossROTtieau verbroken.. 1+1=..
Vergeet je 1 ding. Albers heeft in verhouding gezien meer punten dan Verstappen gehaald. En Albers heeft nooit een kans in een winnende/kampioensauto gehad. Verstappen wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:06 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
helemaal waar, dat zegt genoeg over het niveau van albers lijkt me
Verstappen had nooit het geluk dat er maar 6 auto's aan de start van een F1 race stonden...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Vergeet je 1 ding. Albers heeft in verhouding gezien meer punten dan Verstappen gehaald. En Albers heeft nooit een kans in een winnende/kampioensauto gehad. Verstappen wel.
Wat dat betreft staan ze gelijk. Albers nooit in kampioenswagen, Verstappen nooit met maar 6 coureurs aan de start.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Verstappen had nooit het geluk dat er maar 6 auto's aan de start van een F1 race stonden...
Idd uitrijden stond gelijk aan punten scoren en omdat er geen strijd was kon Albers uitrijden, dat noem ik niet een prestatie. Daarnaast had Verstappen het nadeel dat de top 6 punten kreeg en nu is het de top 8.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Verstappen had nooit het geluk dat er maar 6 auto's aan de start van een F1 race stonden...
Albers heeft al zijn punten gescooord in een wedstrijd waar maar 6 auto's reden, Verstappen heeft in een slechte auto ook nog wel eens punten gescoord. Daarnaast is het gewoon appels met peren vergelijking, maar je kunt niet zeggen dat het een prestatie is hoe Albers zijn punten heeft gehaald.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat dat betreft staan ze gelijk. Albers nooit in kampioenswagen, Verstappen nooit met maar 6 coureurs aan de start.
Vestappen had over het algemeen auto's die niet op de laatste startrij behoorden, op Minardi na.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd uitrijden stond gelijk aan punten scoren en omdat er geen strijd was kon Albers uitrijden, dat noem ik niet een prestatie. Daarnaast had Verstappen het nadeel dat de top 6 punten kreeg en nu is het de top 8.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat dat betreft staan ze gelijk. Albers nooit in kampioenswagen, Verstappen nooit met maar 6 coureurs aan de start.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |