jouw feestje,ga lekker door....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Hou je bek eensch-32peaux!
39peauxquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:57 schreef cindy10 het volgende:
auffffff wiederschitzellllllllllllllllllllll![]()
![]()
Bak ze bruinquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:57 schreef cindy10 het volgende:
auffffff wiederschitzellllllllllllllllllllll![]()
![]()
tegen de tijd dat je de 70 bereikt kom je eindeljk eens echt ....???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ein und 50peaux!
krijg de zenuwen po!!!! doeiiii doeiiiiiiiiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Vierundsiebtsigpo!
Nahquote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:12 schreef Prospera het volgende:
Weet je, je bent zo grappig.... ga nog ff door![]()
Klaarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:12 schreef cindy10 het volgende:
je hebt ze verjaagd po....zit hier slechts voor mn vermaak,om te kijken hoe je een topic volbaggerd.....![]()
Ik ben niet zo die hardquote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:14 schreef cindy10 het volgende:
kan gelukkig rustig gaan slapen,wetende dat je klaar gekom.. bent![]()
Het spijt me ontzettend.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kweet het moppp,dat is het eeuwige probleem van mn onstekingen.....![]()
![]()
Eendt!?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:16 schreef cindy10 het volgende:
geeft niet hoor,ga het bijna lekker vinden....echt hoor!!!![]()
owwww eendttttttttttt..............
Mooi zo!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
slaap lekker en handjes boven de dekens he??? doe ik ook......(nietttt)![]()
Kan niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
had een kleine hoop,maar word niet para.....geloof dat hij slaapt al!![]()
Nein.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
had een kleine hoop,maar word niet para.....geloof dat hij slaapt al!![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
misschien wacht hij op een stil momentje met jou??![]()
![]()
Oeh, trustenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:20 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nu ga ik echt slapen,ik verraad het script van de komende week al....![]()
![]()
Ga es door dan, of heb je tong weer verslagen in je everlasting nononsense-postcountsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:22 schreef Ian_Nick het volgende:
TVP/
Koop eensch ergensch humor, FB huiliequote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ga es door dan, of heb je tong weer verslagen in je everlasting nonsense-postcounts![]()
Wordt je in je eigen SC aangevallenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Koop eensch ergensch humor, FB huilie![]()
Het is de SC maar hoor.
Jij bent de enige die zegt dat 'ie van mij is, schatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:32 schreef Prospera het volgende:
BTW, de sc is van al onze fokkers, dus zout op als het je niet bevalt.
Dat zou de sc een stuk toegankelijker maken![]()
Leandra is een andere dan jezelfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was 'ie vorige keer niet ook van Leandra![]()
Waar waren we?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ga jij ook ff 120 keer een post plaatsen![]()
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Uitlokpostquote:
Pas als je er zo'n honderd tegenaan gooit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Uitlokpost![]()
Krijg ik zeker ook een klacht in FB om mijn oren![]()
Gefrustreerde.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wel beroerd idd dat je die mening had![]()
Als het al een kloon is, wat ik niet denk, dan issie zeker niet misluktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wel beroerd idd dat je die mening had![]()
Vertel eens wat ik ontwijk dan? Dat is zeker niet mijn insteek geweest, bring it on.quote:
Kloon van LP, of word ik weer PARAquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:00 schreef TherAngelina het volgende:
Kom op dan mietje!
Dat ging over Eend, beetje nalezenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:58 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Vertel eens wat ik ontwijk dan? Dat is zeker niet mijn insteek geweest, bring it on.
Je weet best dat ik een kloon ben van je vriendje op VOlquote:
Ja hier!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als hier nog streamers zijn, het zou wel eens uit de hand kunnen gaan lopen ......
Ik zag je over het hoofd schatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:03 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Je typete het anders naar mij, schat.
Ik kijk niet zo vaak meer, dit soort berichten kan ik waarderen, kan je hier vaker komen waarschuwen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als hier nog streamers zijn, het zou wel eens uit de hand kunnen gaan lopen ......
Dat los je zelf maar opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Probeer je me PARA te krijgenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je weet best dat ik een kloon ben van je vriendje op VOl
![]()
Peter, in de vrouwelijke vorm,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Probeer je me PARA te krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik een vriendje op VOL![]()
Dus jij klikt lukraak op het Quoteknopje?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zal me best doen om je bij quotes te zien![]()
Beetje zwak, maar wat ontwijk ik allemaal?quote:
Nee,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:08 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dus jij klikt lukraak op het Quoteknopje?
Ze doen het nog, maar het is vrij rustig, ze fluisteren zelfs nogquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo vaak meer, dit soort berichten kan ik waarderen, kan je hier vaker komen waarschuwen?![]()
Ik zal ze es aangooien, ik weet alleen niet of ze het nog doen![]()
Wat een kutsmoes, doe niet zo ontwijkendquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee,, ik dacht dat je iemand anders was.
De tijd dat ik dacht dat iedereen LS was, is een beetje gesletenquote:
Jammer dan, ik denk nog steeds dat ik LS ben, nadat jullie zeiden dat ik hem wasquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
De tijd dat ik dacht dat iedereen LS was, is een beetje gesleten![]()
Maar je noemde me óók een mislukte kloon, mij maak je niet wijs dat dat ook tegen iemand anders bedoeld was, je noemde me namelijk ook al eens een akelig wijf, duidelijk is dat je mij moet hebben, dus spuug het eensquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee,, ik dacht dat je iemand anders was.
Lul er maar weer allemaal overheenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jammer dan, ik denk nog steeds dat ik LS ben, nadat jullie zeiden dat ik hem was![]()
Hear hearquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Maar je noemde me óók een mislukte kloon, mij maak je niet wijs dat dat ook tegen iemand anders bedoeld was, je noemde me namelijk ook al eens een akelig wijf, duidelijk is dat je mij moet hebben, dus spuug het eens.
Och wat ergquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Maar je noemde me óók een mislukte kloon, mij maak je niet wijs dat dat ook tegen iemand anders bedoeld was, je noemde me namelijk ook al eens een akelig wijf, duidelijk is dat je mij moet hebben, dus spuug het eens.
Kindje tochquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:21 schreef TherAngelina het volgende:
SCHIJTERD!!
Misschien vergiste ian zich ook wel eerder vanavond, zit daar dan ook niet over te zeikenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Och wat erg![]()
maar je hebt me vast vergist met een ander![]()
Liefde en warmte dien ik te ontvangen!! Anders ga je maar naar 'HOOLIGANS'!! Je doet liev of je pakt je spullen maarquote:
125 postquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien vergiste ian zich ook wel eerder vanavond, zit daar dan ook niet over te zeiken
Eend heeft alle liefde die je zoekt, dus go girlquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:28 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Liefde en warmte dien ik te ontvangen!! Anders ga je maar naar 'HOOLIGANS'!! Je doet liev of je pakt je spullen maar.
Ik ben namelijk gewoon een heel aardig meisje! Ik heb allemaal opgekropte liefde in me die ik wil verspreiden maar je haalt het verkeerde in me naar boven! Dus ik dacht wij gaan het uitvechten en dan drinken we een pilsje maar dan vergis jij je ineens. Ik lijk heul niet op iemand anders!
Ik vang je wel opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:28 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Liefde en warmte dien ik te ontvangen!! Anders ga je maar naar 'HOOLIGANS'!! Je doet liev of je pakt je spullen maar.
Ik ben namelijk gewoon een heel aardig meisje! Ik heb allemaal opgekropte liefde in me die ik wil verspreiden maar je haalt het verkeerde in me naar boven! Dus ik dacht wij gaan het uitvechten en dan drinken we een pilsje maar dan vergis jij je ineens. Ik lijk heul niet op iemand anders!
Truste ontwijkendequote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
125 post![]()
Overtref hem maar eens
Slaap lekker![]()
Oh het gaat doorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eend heeft alle liefde die je zoekt, dus go girl![]()
Ik was in de war met JOU en een ander? Euhm nee, het was jij die zei dat Ian en ik, het akelige wijf Eend zaten te fucken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Och wat erg![]()
maar je hebt me vast vergist met een ander![]()
Was het maar zo een feestquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heb JOU vergist met een ander? Euhm nee, het was jij die zei dat Ian en ik, het akelige wijf Eend zaten te fucken.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was het maar zo een feest
Alhoewel die ian wel een beetje te graag wil, de slet![]()
Ja, je kan wel wat roepen, maar geef ff een kopie van mijn quote die ik gezegd heb?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik was in de war met JOU en een ander? Euhm nee, het was jij die zei dat Ian en ik, het akelige wijf Eend zaten te fucken.
Waarvan akte!
Blablablaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:40 schreef TherAngelina het volgende:
Als je wilt rellen moet je maar bellen!!!
Hoevaak vroeg je alleen vandaag al.... neuken?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, je kan wel wat roepen, maar geef ff een kopie van mijn quote die ik gezegd heb?
quote:
Ik zeg tenminste geen dingen die ik niet kan onderbouwenquote:
Die quote van akelig wijf zie ik gaarne tegemoetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:44 schreef TherAngelina het volgende:
Die van 'Akelig wijf' kan ik ook nog wel voor je opzoeken hoor! Alllle tijd. En die van 'Mislukte kloon' kun je zelf lezen op de vorige pagina.
Jawel, onderbouw het akelig wijf wat ik volgens jou heb gezegdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:45 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik zeg tenminste geen dingen die ik niet kan onderbouwen!
Wil je dat arme meisje een het bos in sturen met een zoektochtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die quote van akelig wijf zie ik gaarne tegemoetdie andere reacties zijn van een half uur geleden en niet echt interessant
![]()
Staat ze niet boven je danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:48 schreef TherAngelina het volgende:
Zoekt nú naar 'Akelig wijf'!
Quote maar, want ik heb voor vannacht nog nooit gereageerd op een Thera angelinaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil je dat arme meisje een het bos in sturen met een zoektocht
Hoeft niet, ik weet het ook nog![]()
Probeer je je er weer uit te lullen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Quote maar, want ik heb voor vannacht nog nooit gereageerd op een Thera angelina![]()
Laat maar zien dan![]()
Wat een ontwijkendequote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:27 schreef TherAngelina het volgende:
Hehehe en toen zei je ook toen ik de confrontie met je aan wilde gaan gauw: "Slaap lekker".
Nou, zeg dat!quote:
Dat Thera Angelinsomnia lijkt wel besmettelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:11 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, zeg dat!
De supermarkt is net open, ik zal even sigaretten halen.
Vervelend, hè?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat Thera Angelinsomnia lijkt wel besmettelijk
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:29 schreef TherAngelina het volgende:
Eeheend!! Ben jij ineens van je stoel gevallen of wat?
Ik laat jou toch niet alleenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:33 schreef TherAngelina het volgende:
Spread the Thera Angelinsomnia!! Nu ben ik heul alleen!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Moet de dierenambulance langskomen?
Goed zóóó!!quote:
Top ideequote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:39 schreef TherAngelina het volgende:
Als we nou allemaal eens onze audio gingen misbruiken en geluidjes gingen immiteren?
Kijk wel ff of het nog goed isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:40 schreef TherAngelina het volgende:
Alleen thuis. Ouders net naar hun werk. Ik sluip eens naar beneden om te kijken of we nog melk hebben. Geil, melk!
Maar ja wij hebben toch nooit iets in huis.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:43 schreef TherAngelina het volgende:
Bij Eend thuis gaan ze zo bomen omzagen, daar ga je zelf niet van zagen maar bomen, hihihihihi.
Ik krijg die stemming er altijd wel goed inquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:45 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hé! Nu heb ik die grafsmaak weer in mijn mond!![]()
Waar ik van houd laat ik lekker in het midden want mysterieus doen is blijkbaar vet coolquote:
Jij blijft mooiquote:
Neuh, ik ga ook stoppen met de teruglezerts te irriterenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij blijft mooi![]()
Maar ik moet je denk ik toch maar een keer verlaten voor het opzwepende geluid van raggende kettingzagen
Ik haat afscheid![]()
![]()
![]()
lol..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hear hear![]()
Oftewel erfgenaam erfgenaam, voor de inlezers![]()
Nu lijk je niet op me vaderquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent laks en doet je best populair te zijn in de klas. Klaar.
Beter je best doen volgend jaar, homo.
De rest van je leven hangt er van af.
![]()
Ik ging slapenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je die newbie eindelijk weggejaagd?
Niet dusquote:
deed die nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja maar jij moet een toekomstige aanwinst van het forum weer verjagen he??![]()
en waar gaat dít nou weer over....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:07 schreef Ravii het volgende:
[..]
Nu lijk je niet op me vader
Die boeid het allemaal niet zoveel ofso.
[..]
Ik ging slapen, als je had gelezen had je dat geweten
![]()
[..]
Niet dus![]()
[..]
deed die niet!
ik was moe
en ik vond hem best wijs praten![]()
Werd ik gisteravond nog door Ian in MSN geroepen dat ik een nametopic had, en had ik (door MSN) amper de kans in dat nametopic te posten.... Heb voor ik naar bed ging nog geroepen dat ze m niet vol moesten baggeren zodat ik er vandaag nog echt ik kon posten..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en waar gaat dít nou weer over....![]()
djeez, dit is de SC hou s op met al die ouwe koeien...![]()
kon het niet latenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en waar gaat dít nou weer over....![]()
djeez, dit is de SC hou s op met al die ouwe koeien...![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
En we hebben er weer een kutnewbiepubertje bij in de SC![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
En we hebben er weer een kutnewbiepubertje bij in de SC![]()
Ik leer welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:41 schreef Leandra het volgende:
Heb ik uiteraard gedaan.... en als jij ingelezen was dan wist je: Leandra leest alles![]()
Ik ben een kwaliteits Puberquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:51 schreef Leandra het volgende:
Ach... ik heb zelf een kutpuber van 15 dus ik weet dat jullie lekker eigenwijs zijn
Hé wat leuk, mijn jongste is ook bijna 6!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en gefeli met je naamtopics..
![]()
ik ben ff weg, shoppen voor de bijna 6 jarige...![]()
OMFG! Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:57 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik ben een kwaliteits Puber!
Een Icoon
Een voorbeeld
Die heb ik ook nog hier!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:51 schreef Leandra het volgende:
Ach... ik heb zelf een kutpuber van 15 dus ik weet dat jullie lekker eigenwijs zijn
Ja... en wel een donkere foto van zichzelf met een meisje als achtergrond op z'n mobieltje hebben staan en iedere keer net niet willen vertellen welk meisje het isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog hier!
Fijne leeftijd.....met al die rondslingerende hormoontjes.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... en wel een donkere foto van zichzelf met een meisje als achtergrond op z'n mobieltje hebben staan en iedere keer net niet willen vertellen welk meisje het is
Mwah.. ik geloof dat ik wel aardig goed lig bij de pubertjes waar hij mee omgaat... tijdens feesten (oud en nieuw, koininginnedag enz) doet hij iig niet zijn best om me te ontlopen... het is meestal van "hee mam" als hij me tegenkomt, en ik krijg nooit zo'n "loop nou maar door" blikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Herkenbaar....
Is wel handig dat ik op de school waar ik werk ook heel veel van die kutpubertjes heb rondlopen, zo blijf ik een beetje bij van wat er leeft onder die gasten. Is voor mijn zoon dan weer balen...![]()
Zo te zien doe je het dus gewoon goed, complimenten!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. ik geloof dat ik wel aardig goed lig bij de pubertjes waar hij mee omgaat... tijdens feesten (oud en nieuw, koininginnedag enz) doet hij iig niet zijn best om me te ontlopen... het is meestal van "hee mam" als hij me tegenkomt, en ik krijg nooit zo'n "loop nou maar door" blik
En misschien helpt het ook wel dat ik we nog wel eens samen een spelletje pool spelen in de kroeg om de hoek...
Ik maak ook m'n fouten hoor, en waarschijnlijk maak ik ze in m'n uppie voor 2....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo te zien doe je het dus gewoon goed, complimenten!
Ik zie helaas te vaak de gevolgen van mensen die het niet goed doen....![]()
Deedik nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:59 schreef Leandra het volgende:
Hee.... zit jij hier nou de suggestie te wekken dat mijn zoon geen kwaliteitspuber zou zijn
Hij is wel erfelijk belast hè... hij kan dus niet anders dan een kwaliteitspuber zijn![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
OMFG! Van wie ben jij nou weer een kloon?
Het is mijn puber, dus dat maakt hem automatisch (ook ongezien) een kwaliteitspuberquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Ravii het volgende:
[..]
Deedik niet
Hoe kan ik oordelen als ik hem niet ken!
[..]
ik word een kloon genoemd
![]()
![]()
![]()
![]()
Als jij het zegt Bquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is mijn puber, dus dat maakt hem automatisch (ook ongezien) een kwaliteitspuber![]()
![]()
Fouten maken we goddank allemaal, perfectie zou ook zeer saai zijn nietwaar? Ik doelde meer op die klojo's die willens en wetens hun kids mishandelen en/of verwaarlozen. Je wilt echt niet weten wat sommige ouders hun eigen kinderen aandoen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak ook m'n fouten hoor, en waarschijnlijk maak ik ze in m'n uppie voor 2....
Maar over het algemeen is de wisselwerking tussen de kid en mij wel aardig goed.
Das waar... en eigenlijk heb ik t in m'n uppie de afgelopen (bijna) 16 jaar wel aardig gedaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Fouten maken we goddank allemaal, perfectie zou ook zeer saai zijn nietwaar? Ik doelde meer op die klojo's die willens en wetens hun kids mishandelen en/of verwaarlozen. Je wilt echt niet weten wat sommige ouders hun eigen kinderen aandoen...![]()
Maar goed, het is prachtig weer, ik heb vakantie, dus ander onderwerp maar weer!![]()
de bestelling was een autoambulance + jeep van Brüder. moet je niet denken dat die dingen makkelijk te koop zijn...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hé wat leuk, mijn jongste is ook bijna 6!![]()
Wat heb je gekocht?
die hadden ze wel ja...quote:
Heerlijk is dat... hier is de zolder ook jarenlang een racebaan geweest.... tegenwoordig is het een gameroom... de PS2 staat daar... en een videorecorder dus er wordt regelmatig op zolder gehangenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
zo, ff een mailtje gestuurd naar een bedrijf vlak in de buurt die wel zo'n vrachtauto heeft...
hopelijk kan ik het nog afhalen...
't is wat. Hij heeft onder zijn bed een loods gebouwd, stikvol allerhande tracktoren met randapparatuur en vrachtauto's. Dit is al het derde jaar op rij dat ik met de catalogus onder mijn arm op pad ben...![]()
en dan kom je 's avonds nog even instoppen, ligt er zo'n blond koppie tussen grote plastic tracktorsheeft ie stiekem gespeeld...
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor een kutnewbiepubertje komt ie idd heel leuk mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |