Je bent laks en doet je best populair te zijn in de klas. Klaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:27 schreef Ravii het volgende:
[..]
was ik al van plan![]()
[..]
Persoonlijke redenen ja!
Trusten, Lievkikkertquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:29 schreef mootie het volgende:
Ik ga heel kek me bed inspringe ensow
Ja!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
echt waar????![]()
dus ik kan de dokter weer bellen voor een kuurtje??
![]()
![]()
![]()
jij bent bar hard he??? wannabee brian!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent laks en doet je best populair te zijn in de klas. Klaar.
Beter je best doen volgend jaar, homo.
De rest van je leven hangt er van af.
![]()
Geloof me, dat doe ik ook heul nietquote:
En je bent op zoek naar de ware Han?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:29 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ben al solo. Alles in mijn leven is solo
.
Boeit niet, neuken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:31 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zal die nieuwe kuur weer werken,tis al de 12de keer???![]()
![]()
gelukkig wel,anders had ik al 10 keer een soa gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:30 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Geloof me, dat doe ik ook heul niet.
It's just Internet...
49 laat sporen na.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jij bent bar hard he??? wannabee brian!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb AIDSquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
gelukkig wel,anders had ik al 10 keer een soa gehad![]()
![]()
![]()
voorut dan maar,jou ken en vertrouw ik!quote:
Ik neuk je vanwege je strakke kutje hoor, niet vanwege je geldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:33 schreef cindy10 het volgende:
[..]
voorut dan maar,jou ken en vertrouw ik!
kijk wel bij je vertrek of mn geldkistje nog naast mn bed staat....![]()
shit....je wil zeggen dat ik niet doorheb dat er iets mis is??? het was toch mn blaas?????????quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
shit....je wil zeggen dat ik niet doorheb dat er iets mis is??? het was toch mn blaas?????????![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:33 schreef cindy10 het volgende:
[..]
voorut dan maar,jou ken en vertrouw ik!
kijk wel bij je vertrek of mn geldkistje nog naast mn bed staat met 50 euro gevuld is....![]()
mag ik hopen,want geld heb ik niet....wel een strak kutje,maar dat kistje staat er voor jou geld???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik neuk je vanwege je strakke kutje hoor, niet vanwege je geld![]()
Ik doe wel even een donatiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mag ik hopen,want geld heb ik niet....wel een strak kutje,maar dat kistje staat er voor jou geld???![]()
Heb je die newbie eindelijk weggejaagd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |