Truste ontwijkendequote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
125 post![]()
Overtref hem maar eens
Slaap lekker![]()
Oh het gaat doorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eend heeft alle liefde die je zoekt, dus go girl![]()
Ik was in de war met JOU en een ander? Euhm nee, het was jij die zei dat Ian en ik, het akelige wijf Eend zaten te fucken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Och wat erg![]()
maar je hebt me vast vergist met een ander![]()
Was het maar zo een feestquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heb JOU vergist met een ander? Euhm nee, het was jij die zei dat Ian en ik, het akelige wijf Eend zaten te fucken.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was het maar zo een feest
Alhoewel die ian wel een beetje te graag wil, de slet![]()
Ja, je kan wel wat roepen, maar geef ff een kopie van mijn quote die ik gezegd heb?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik was in de war met JOU en een ander? Euhm nee, het was jij die zei dat Ian en ik, het akelige wijf Eend zaten te fucken.
Waarvan akte!
Blablablaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:40 schreef TherAngelina het volgende:
Als je wilt rellen moet je maar bellen!!!
Hoevaak vroeg je alleen vandaag al.... neuken?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, je kan wel wat roepen, maar geef ff een kopie van mijn quote die ik gezegd heb?
quote:
Ik zeg tenminste geen dingen die ik niet kan onderbouwenquote:
Die quote van akelig wijf zie ik gaarne tegemoetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:44 schreef TherAngelina het volgende:
Die van 'Akelig wijf' kan ik ook nog wel voor je opzoeken hoor! Alllle tijd. En die van 'Mislukte kloon' kun je zelf lezen op de vorige pagina.
Jawel, onderbouw het akelig wijf wat ik volgens jou heb gezegdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:45 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik zeg tenminste geen dingen die ik niet kan onderbouwen!
Wil je dat arme meisje een het bos in sturen met een zoektochtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die quote van akelig wijf zie ik gaarne tegemoetdie andere reacties zijn van een half uur geleden en niet echt interessant
![]()
Staat ze niet boven je danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:48 schreef TherAngelina het volgende:
Zoekt nú naar 'Akelig wijf'!
Quote maar, want ik heb voor vannacht nog nooit gereageerd op een Thera angelinaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil je dat arme meisje een het bos in sturen met een zoektocht
Hoeft niet, ik weet het ook nog![]()
Probeer je je er weer uit te lullen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Quote maar, want ik heb voor vannacht nog nooit gereageerd op een Thera angelina![]()
Laat maar zien dan![]()
Wat een ontwijkendequote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:27 schreef TherAngelina het volgende:
Hehehe en toen zei je ook toen ik de confrontie met je aan wilde gaan gauw: "Slaap lekker".
Nou, zeg dat!quote:
Dat Thera Angelinsomnia lijkt wel besmettelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:11 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, zeg dat!
De supermarkt is net open, ik zal even sigaretten halen.
Vervelend, hè?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat Thera Angelinsomnia lijkt wel besmettelijk
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:29 schreef TherAngelina het volgende:
Eeheend!! Ben jij ineens van je stoel gevallen of wat?
Ik laat jou toch niet alleenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:33 schreef TherAngelina het volgende:
Spread the Thera Angelinsomnia!! Nu ben ik heul alleen!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Moet de dierenambulance langskomen?
Goed zóóó!!quote:
Top ideequote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:39 schreef TherAngelina het volgende:
Als we nou allemaal eens onze audio gingen misbruiken en geluidjes gingen immiteren?
Kijk wel ff of het nog goed isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:40 schreef TherAngelina het volgende:
Alleen thuis. Ouders net naar hun werk. Ik sluip eens naar beneden om te kijken of we nog melk hebben. Geil, melk!
Maar ja wij hebben toch nooit iets in huis.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:43 schreef TherAngelina het volgende:
Bij Eend thuis gaan ze zo bomen omzagen, daar ga je zelf niet van zagen maar bomen, hihihihihi.
Ik krijg die stemming er altijd wel goed inquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:45 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hé! Nu heb ik die grafsmaak weer in mijn mond!![]()
Waar ik van houd laat ik lekker in het midden want mysterieus doen is blijkbaar vet coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |