Jullie zijn het die telkens beginnen over "heeft iemand je ge-PMt" en dat soort opmerkingen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Stop er dan ook mee om die indruk te versterken. Dat doen wij niet, dat doe je zelf.
Jij wekt die indruk...
Avonne is wel net terug van een zonovergoten resort en meteen terug geplumpt in deze everlasting desert van inhoudsloze bagger postsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
D'r moet natuurlijk wat te kutten overblijven he... Avonne pleurt wel zo mooi elke deur dicht, maar daar heb je niks aan.
Ten eerste: inderdaad belachelijk, een mod PM'enquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Jullie zijn het die telkens beginnen over "heeft iemand je ge-PMt" en dat soort opmerkingen.
Stuk of 10 keer in het afgelopen uur?
Gewoon mee kappen, want het slaat nergens op.
Welterusten. Ik ga naar bed
Jij neemt haar in bescherming dat is geheel en al duidelijk. Misschien doe je het niet express, maar je doet het indirect wel. 1 kots smiley tegen Disana en daar gaat weer een waarschuwing. Toevallig? Naah dat is een woord dat ik vandaag al meer gebruik dan in me hele leven hiervoor, en ik geloof niet eens in toeval.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:20 schreef avonne het volgende:
Jullie zijn het die telkens beginnen over "heeft iemand je ge-PMt" en dat soort opmerkingen.
Stuk of 10 keer in het afgelopen uur?
Gewoon mee kappen, want het slaat nergens op.
Welterusten. Ik ga naar bed
Ik heb het daar wel over gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij neemt haar in bescherming dat is geheel en al duidelijk. Misschien doe je het niet express, maar je doet het indirect wel.
Niemand hier heeft het over pm'en gehad. Ik weet niet wie wel en of er uberhaupt iemand dat woord in z'n mond heeft genomen, maar ik niet. Misschien moet je eens wat minder tussen de regels doorlezen en wat meer lezen wat er staat.
Slaap lekker enzo![]()
quote:
Ik ben niet alleen paraquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is mij niet opgevallen dat er iemand zijn mond tegen Disana heeft opengetrokken vanavond.
Wat ik wel zag was gezwaai, gezoen, wallies, smsjes en ander off topic gechat.
Na mijn waarschuwingen zie ik weer verschijnen dat er naar mij toe van alles gesuggereerd wordt over Disana.
Volgens mij zitten jullie op msn elkaar van alles aan te praten en op te stoken.
Dat Disana 3 maal daags gaat klagen, dat er oorlog achter de schermen is, dat ik favorietjes zou hebben, dan wel beschermen.
Kap daar nou eens mee.
Dan is ze lekker helemaal opgefrist enzo. Ik heb me een hele week lief gedragen (op haar eigen verzoek) en nou vind ik het wel weer even welletjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
Nou ja zeg; Avonne kwam net terug van haar vakantie![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen para![]()
Ik heb wel een paar fokkers op msn, maar ik heb msn geloof ik langer dan een jaar niet gebruikt.
Nou dag danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan is ze lekker helemaal opgefrist enzo. Ik heb me een hele week lief gedragen (op haar eigen verzoek) en nou vind ik het wel weer even welletjes.
Dat heeft weinig zin, dat kunnen mods zienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kut jong dat je bent.
pas even je quoot aan wil je?
Neeh man niet daarvoor. Ik heb me bericht nog even ge-edit en er wat tekst tussen gefreubelt en jij hebt me gequoot, staat zo raar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:42 schreef PC eend het volgende:
Dat heeft weinig zin, dat kunnen mods zien
Nou ben ik even de weg kwijtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh man niet daarvoor. Ik heb me bericht nog even ge-edit en er wat tekst tussen gefreubelt en jij hebt me gequoot, staat zo raar.
Pff alsof ik me verantwoordelijk zou voelen voor wat jij typt.![]()
Ja en? Ws heb je dat gezegt in FB en COS ofzo? Daar ben ik vandaag nog niet geweest. Ik reageer zuiver en alleen op wat ik hier zag. Hier heeft niemand het woord PM in de mond genomen en ik al zeker niet. Gezien het feit dat avonne op mij reageerde wees ik haar er even op dat ik dat niet geweest ben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:48 schreef PC eend het volgende:
Nou ben ik even de weg kwijt
Ik begon over dat ik dacht dat disana avonne gePMed had, omdat ik haar daar wel voor aanzie en omdat ze precies na die melding van avonne de hulpmod uithing
Dan kan ik jou plotseling heel goed snappen dat je tegen avonne ingingquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja en? Ws heb je dat gezegt in FB en COS ofzo? Daar ben ik vandaag nog niet geweest. Ik reageer zuiver en alleen op wat ik hier zag. Hier heeft niemand het woord PM in de mond genomen en ik al zeker niet. Gezien het feit dat avonne op mij reageerde wees ik haar er even op dat ik dat niet geweest ben.
Weinig kans op een hulpmod; ze komt uit Groningenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ben ik even de weg kwijt
Ik begon over dat ik dacht dat disana avonne gePMed had, omdat ik haar daar wel voor aanzie en omdat ze precies na die melding van avonne de hulpmod uithing
En toen kwam het ineens hierheen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan kan ik jou plotseling heel goed snappen dat je tegen avonne inging![]()
Dit 'akkefietje' begon in de COS![]()
Ja het ook niet leuk, vooral niet als ze niet reageertquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:54 schreef Veulen het volgende:
Ik ga trouwens lekker me bedje opzoeken.
Heb wel weer genoeg van het onderwerp Disana en haar modjes gedoe/zwakke karakter.
Truste Lieverds![]()
Ding begon voormij op het moment dat ze tegen mij begon te zeggen dat ik niks over Disana - modjes mocht zeggen... Tja, ik laat mij heeeel slecht vertellen wat ik wel en niet mag zeggen over iemand. Zeker over zo iemand...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:55 schreef PC eend het volgende:
Dan kan ik jou plotseling heel goed snappen dat je tegen avonne inging![]()
Dit 'akkefietje' begon in de COS![]()
Ook al een fan begrijp ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
De dag dat een mod haar als hulp wil, doe ik iets ritueels met haar in het Paterswoldsemeer![]()
Oke. Trustenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ding begon voormij op het moment dat ze tegen mij begon te zeggen dat ik niks over Disana - modjes mocht zeggen... Tja, ik laat mij heeeel slecht vertellen wat ik wel en niet mag zeggen over iemand. Zeker over zo iemand...
En nu ben ik echt weg![]()
Ze is gewoon een lafaard. Zodra iemand iets rechtstreeks tegen haar zegt wat d'r niet bevalt is ze weg... Bijzonder lastig om zo iemand te mogen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:58 schreef PC eend het volgende:
Ja het ook niet leuk, vooral niet als ze niet reageert
Ze zou toch niet heel ontopic 'sneaked out' zijn![]()
![]()
![]()
Ze is mijn grootste voorbeeld; taaltechnisch en linquistischquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:03 schreef Ian_Nick het volgende:
DÖNER KEBAB!
Wacht op je beurt, jahquote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:05 schreef Ian_Nick het volgende:
HAD IK BIER AL GEHAD!?
aai van de poezen voor de prospera-clanquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:18 schreef TherAngelina het volgende:
SEXEUH!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:18 schreef TherAngelina het volgende:
UNIEKHOORN!
Nee, niets gedronken vandaagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aah ik miste er 1, ik begrijp het al
[..]
Ik ook niet en toch verkloot ik een quotequote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:22 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee, niets gedronken vandaag. Niet eens
.
Nee ik vind de associatie van seksen en uniekhorn achter elkaar een beetje vreemdquote:
PERVERTSquote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik vind de associatie van seksen en uniekhorn achter elkaar een beetje vreemd![]()
Ik kreeg al bijna visioenen![]()
Alleen harddrugsquote:
Anaal genomen worden door een eenhoornquote:
OUDE KOEIENquote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen harddrugs
En de die softies zijn allemaal vuile hennepgebruikers![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:26 schreef TherAngelina het volgende:
SEX MET IAN!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:27 schreef TherAngelina het volgende:
COKE!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eend: Ian enzo zitten in een trip
Dag Ian![]()
Zou je denken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eend: Ian enzo zitten in een trip
Dag Ian![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik probeer hier gewoon een positief topic van te maken.
Fucking hell, dat is toch fucking niet normaal!?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:42 schreef PC eend het volgende:
Fuckin hell in bedenk me opeens dat ik van nikky al een waarschuwing had, misschien heb ik wel een ban aan mijn broek![]()
Jij?!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:42 schreef PC eend het volgende:
Fuckin hell in bedenk me opeens dat ik van nikky al een waarschuwing had, misschien heb ik wel een ban aan mijn broek![]()
Ik was zo trots op mijn jaren zonderquote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucking hell, dat is toch fucking niet normaal!?
48 uur afkoelen ofzo?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was zo trots op mijn jaren zonder![]()
Maar dat was toch al verkloot![]()
Dit is niet jouw tripquote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:42 schreef PC eend het volgende:
Laten we het hopenquote:
Kouchiekouchiekouchie *knijpt in wang*.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laten we het hopen![]()
Ik weet niet of ik er veel vertrouwen in heb![]()
Nu weet ik zeker dat ik tripquote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Kouchiekouchiekouchie *knijpt in wang*.
Wtf!?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ian en het akelige wijf zitten je te fucken![]()
Mijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welk akelige wijf?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee joh, prossie heeft me helemaal para gemaakt, zit ik me een beetje uit te sloven voor een kloonquote:
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op dinsdag 5 juni 2007 05:15 schreef doka het volgende:
[..]
Nog op. Ik ga zo maar eens slapen.![]()
En jij?
Ook nog op. Maar hé, het is nog vroegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 05:15 schreef doka het volgende:
[..]
Nog op. Ik ga zo maar eens slapen.![]()
En jij?
Pff!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 05:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee joh, prossie heeft me helemaal para gemaakt, zit ik me een beetje uit te sloven voor een kloon![]()
Dat is waarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 05:19 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ook nog op. Maar hé, het is nog vroeg.
Lieve katten!!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 05:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee joh, prossie heeft me helemaal para gemaakt, zit ik me een beetje uit te sloven voor een kloon![]()
Yup.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ben je je pilletjes weer vergeten in te nemen?
Daar heb je ook pilletjes voor.... tegen vergeetachtigheidquote:
Dag lieverdquote:
Als het maar geen Feyenoord-afzeik-filmpje is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:54 schreef kleinzusje het volgende:
Pietje, durf het bijna niet te vragen, maar heb je een tip qua mooie foto's van Feyenoord ?![]()
Ben bezig met een filmpje![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als het maar geen Feyenoord-afzeik-filmpje is.
Wat voor foto's zoek je dan? Toch niet weer van huilende Feyenoorders?
Probeer het via http://feyenoord.startpagina.nl/.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tis een positieve film over 010
![]()
![]()
Gewone foto's , filmpjes etc. over 010 zijn welkom. Ik heb gezocht op utjoep, maar veel is bagger. Negatief zou zonde zijn, dan wordt het zo in de prullebak gemieterd door mn doelgroep![]()
![]()
ik moest hieraan denken.... (bloody amazing idd)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:35 schreef Ian_Nick het volgende:
http://www.pandachute.com/videos/crazy_violin_player
Goftedomme wat een koning.
IAN!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik wil het niet weten.
Ik was het niet.
Ik weet van niets.
Ik ontken alles.
Oh, en ik niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
IK ben hier godverdomme in een grafbui, ja.
Hoe de fuck gaat dit een positief en gezellig topic worden als jij óók gaat lopen brommen!?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:00 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Oh, en ik niet?Je zou eens moeten weten
. Mag ik ook een keer een grafbui hebben?
![]()
Hé, zo gezellig is het niet met mij, ik ben hier nu niet echt populair hè. Dus ik hoef niet vrolijk te doen. Sommige mensen hier halen het bloed onder mijn nagels vandaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe de fuck gaat dit een positief en gezellig topic worden als jij óók gaat lopen brommen!?
Jij bent mijn favoriete kloon hoorquote:
Ik was al bang dat ik je had weggejaagdquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik je had weggejaagd![]()
Ik ben gewoon een beetje para en mensen doen er dan nog een schepje bovenop....quote:
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:
Gebruik jij drugsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:20 schreef kleinzusje het volgende:
Laat ik het zo zeggen, er is een Master bij me binnengedrongen ( met toestemming), Hij had echter een paard bij zich. Dat paard heeft ons de hele nacht samen gehouden. Het was een ervaring. Ik heb hem al mn geheimen laten zien![]()
Dus Gert zat een partijtje op z'n eigen te geilen?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus Gert zat een partijtje op z'n eigen te geilen?![]()
![]()
Zijn verdovende middelen toch ?quote:
Gewoon, heb het idee dat het niet goed met je gaatquote:
Het gaat pas fout als ik niets heb om kwaad over te zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gewoon, heb het idee dat het niet goed met je gaat![]()
![]()
Maakt wel uit! Je hebt mij tenslotte aangestoken met je parabacillen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje para en mensen doen er dan nog een schepje bovenop....
Ligt allemaal aan mij hoor
Maar maakt niet uit, ik denk altijd dat iedereen een kloon is![]()
![]()
Ok, dan zet in mn zorg opzijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gaat pas fout als ik niets heb om kwaad over te zijn. [afbeelding]
Als ik opeens over bloemen en lekkere luchtjes begin te posten vertrouw ik erop dat jij me weer op het rechte pad helpt.quote:
Met hulp van Gertquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik opeens over bloemen en lekkere luchtjes begin te posten vertrouw ik erop dat jij me weer op het rechte pad helpt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maakt wel uit! Je hebt mij tenslotte aangestoken met je parabacillen.![]()
Sorryquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maakt wel uit! Je hebt mij tenslotte aangestoken met je parabacillen.![]()
Jawel hoor, ik vond laatst 50 euroquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Er is toch verdomme geen mooier iets dan het plots vinden van een nog vol pakje peuken onder alle meuk op je bureau.
Van mij welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:20 schreef Charmian het volgende:
Wat ik me nu af vroeg he, mag ik nog wel in de cossen posten nu ik geen streams meer heb,
Het probleem aan het vinden van geld zit 'm in het feit dat je dan alsnog moeite moet doen om er peuken van te maken.quote:
Jij moet in de OP, en bent vanaf nu gedoemdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:20 schreef Charmian het volgende:
Wat ik me nu af vroeg he, mag ik nog wel in de cossen posten nu ik geen streams meer heb, of ben ik nu gedoemd om alleen hier te posten![]()
@kleinzusje: ik heb ook geklikt bij hidiho hoor heb altijd met plezier via zijn site naar de streams gekeken
ik onlangs nog 4000 aan knisperende pesetabiljetten maar ja die euro hequote:
Daarentegen kan je het met een beetje moeite omzetten tot meer dan een slofquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het probleem aan het vinden van geld zit 'm in het feit dat je dan alsnog moeite moet doen om er peuken van te maken.
Hoelang heb jij je bureau niet opgeruimdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik onlangs nog 4000 aan knisperende pesetabiljetten maar ja die euro he![]()
thanksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij moet in de OP, en bent vanaf nu gedoemd![]()
![]()
Welkom
Niet lang, is categorie 'ouwe sok' en dat te diep wegstoppen en dan na een paar jaar een keer opruimen en dan tadaaaaaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoelang heb jij je bureau wel niet opgeruimd![]()
![]()
Nee je kan geloof ik wel gewoon een beetje meepraten in de cos hoor, als je het maar een beetje over DGK hebtquote:
Wat kost een slof peuken tegenwoordig daar in Nederland?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarentegen kan je het met een beetje moeite omzetten tot meer dan een slof![]()
ik heb het al gedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee je kan geloof ik wel gewoon een beetje meepraten in de cos hoor, als je het maar een beetje over DGK hebt
Maar ik vat geloof ik wel meer dingen verkeerd op, dus pin me er niet op vast![]()
En ik geloofde jou! Maar toen ging die niet-kloon opeens weer heel erg kloonachtig doen. En nou weet ik het niet meer. Niemand is hier te vertrouwen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar dit keer zei ik juist dat ik niet dacht dat het een kloon was![]()
![]()
Marlboro was 40 euro per slof...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat kost een slof peuken tegenwoordig daar in Nederland?
Gaat lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zelfs zó'n opmerking maakt me nog para!
![]()
![]()
Ja die fuckers zijn lekker bezig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Marlboro was 40 euro per slof...
Is nu 39, vond ik wel sympathiek, het duurde lange tijd voor ik erachter kwam dat ze er gewoon een sigaret per pakje minder instopte![]()
![]()
Maar wat is 'kloonachtig' dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik geloofde jou! Maar toen ging die niet-kloon opeens weer heel erg kloonachtig doen. En nou weet ik het niet meer. Niemand is hier te vertrouwen.![]()
![]()
Lithski, doe niet zo para sistah.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik geloofde jou! Maar toen ging die niet-kloon opeens weer heel erg kloonachtig doen. En nou weet ik het niet meer. Niemand is hier te vertrouwen.![]()
![]()
Dat is mijn mottoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Het word nog gezellig hierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:37 schreef Kinga het volgende:
Damn, wat een rust zo zonder streams... mis het toch wel een beetje, dat ik ze niet op de achtergrond aan kan hebben gewoon
ja raar ik had het ook vaak als achtergrond op staan, ik mis het geschreeuw niet echt en sommige stemmen ook niet (standaard mute bij Palma), maar toch.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:37 schreef Kinga het volgende:
Damn, wat een rust zo zonder streams... mis het toch wel een beetje, dat ik ze niet op de achtergrond aan kan hebben gewoon
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:39 schreef PC eend het volgende:
Euh ik bedoel: van wie ben jij nou weer een kloon![]()
![]()
Uit de mond van een kloon van Gert klinkt dat niet erg geruststellend.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lithski, doe niet zo para sistah.
Ooit komt het goed.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je begint steeds meer op Ian te lijken?![]()
Dat geloof ik dan weer nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uit de mond van een kloon van Gert klinkt dat niet erg geruststellend.![]()
Als ze echt van ian is (wat af en toe zo lijkt)....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je begint steeds meer op Ian te lijken?![]()
De leerling overtreft de meester.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer niet![]()
Zelfs mijn paranoia kent grenzen![]()
Ik krijg misschien een ban, dan word het pas echt erg, ik denk dat ik dan jou kom vervelen in de FB op volquote:
OKquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik wil het niet weten.
Ik was het niet.
Ik weet van niets.
Ik ontken alles.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg misschien een ban, dan word het pas echt erg, ik denk dat ik dan jou kom vervelen in de FB op vol![]()
Ik zit hier eigenlijk gewoon altijd in mijn eendjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:03 schreef Charmian het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dan stikt het hier in de SC van de klonenMaakt geen reet uit tegen wie je lult het kan iedereen zijn
![]()
Hatzee, nog een para.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:03 schreef Charmian het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dan stikt het hier in de SC van de klonenMaakt geen reet uit tegen wie je lult het kan iedereen zijn
![]()
Fucking hell.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit hier eigenlijk gewoon altijd in mijn eendje
Maar omdat dat een nogal zielige indruk kan maken, heb ik wat kloons aangemaakt![]()
Ik BEN de SC, iedereen is van mij![]()
ok nu ben ik nog geen 2 tellen hier en heb al een identiteitscrisisquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar omdat dat een nogal zielige indruk kan maken, heb ik wat kloons aangemaakt![]()
kijk nu post ik weer onder de naam fc_kquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze echt van ian is (wat af en toe zo lijkt)....
Dan is ian echt goed
En totaal schizo, want soms is de poststijl wel anders...
En compleet gestoord dat hij daar dan zoveel energie in steekt![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze echt van ian is (wat af en toe zo lijkt)....
Dan is ian echt goed
En totaal schizo, want soms is de poststijl wel anders...
En compleet gestoord dat hij daar dan zoveel energie in steekt![]()
Het is nog veel erger! Jij bent hier de enige menselijke poster. De overige posters zijn forumbots.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
ok nu ben ik nog geen 2 tellen hier en heb al een identiteitscrisis![]()
jij bent mij, maar ik denk zelf dat ik ik ben, maar dt kan niet want ik ben een kloon van jou of ben jij nu een kloon van mij![]()
![]()
![]()
![]()
toch ben ik wel grappig somsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
en nu onder mijn Ian nick...
woordgrapje![]()
Het is nog veel erger! Jij bent hier de enige menselijke poster. De overige posters zijn forumbots.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
jij bent mij, maar ik denk zelf dat ik ik ben, maar dt kan niet want ik ben een kloon van jou of ben jij nu een kloon van mij![]()
![]()
![]()
![]()
PARA BROTHERquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Woops, verkeerde account.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:13 schreef TherAngelina het volgende:
Mijn geyle kloontje.
[..]
![]()
![]()
![]()
Woops, verkeerde account.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is nog veel erger! Jij bent hier de enige menselijke poster. De overige posters zijn forumbots.
Dat is dan vast weer geen woordgrapjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
en nu onder mijn Ian nick...
woordgrapje![]()
WTF, die staat zelfs op mijn verrotte harde schijf.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, ik heb gewoon het nummer Tainted Love niet meer op mijn harde schijf.
Dat is toch fucking niet meer normaal!?
Oi, het is wel het ENIGE nummer dat ik mis.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
WTF, die staat zelfs op mijn verrotte harde schijf.
Toch wel hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:13 schreef TherAngelina het volgende:
Mijn geyle kloontje.
Oeps, verkeerde accountquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:22 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Joyce, geile Joyce, die ook van anime houdt.
Dus je hebt tegen me gelogen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mijn begeleiders gaat het steeds beter.
nou geil, geil, op dit moment niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:22 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Joyce, geile Joyce, die ook van anime houdt.
Weten ze je postaantal op fok al (inclusief al je klonen)?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mijn begeleiders gaat het steeds beter.
Niet?!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:23 schreef Fc_k het volgende:
[..]
nou geil, geil, op dit moment niet...
anime dat wel
Ik sta onder constante supervisie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weten ze je postaantal op fok al (inclusief al je klonen)?![]()
Ik wil duiven op onze bruiloft, of zullen we toch kraaien doen?quote:
Ik vind vleermuizen heel romantisch.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:25 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik wil duiven op mijn bruiloft, of zullen we toch kraaien doen?
Ik vlucht zo het uitzendtopic inquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:23 schreef Fc_k het volgende:
[..]
daarom gaan we nu ook een eind weg samen, of alleen?![]()
I am reporting live from the RIAGGquote:
Laten we bloed uitwisselen als de ultieme samensmeltingquote:
Vrijheidquote:
Ik stel voor dat we het (in een flinke dosis heroine) recht onze bloedsomloop in spuiten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Laten we bloed uitwisselen als de ultieme samensmelting.
lastig denk ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vrijheid
Weet je wel hoe lastig het typen is met zo een dwangbuis
MAG JIJ ZELF TYPEN!?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vrijheid
Weet je wel hoe lastig het typen is met zo een dwangbuis
Hoe romantisch is datquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het (in een flinke dosis heroine) recht onze bloedsomloop in spuiten.
Ik niet dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:33 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Het erge is dat ik het nog meen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |