Jullie zijn het die telkens beginnen over "heeft iemand je ge-PMt" en dat soort opmerkingen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Stop er dan ook mee om die indruk te versterken. Dat doen wij niet, dat doe je zelf.
Jij wekt die indruk...
Avonne is wel net terug van een zonovergoten resort en meteen terug geplumpt in deze everlasting desert van inhoudsloze bagger postsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
D'r moet natuurlijk wat te kutten overblijven he... Avonne pleurt wel zo mooi elke deur dicht, maar daar heb je niks aan.
Ten eerste: inderdaad belachelijk, een mod PM'enquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Jullie zijn het die telkens beginnen over "heeft iemand je ge-PMt" en dat soort opmerkingen.
Stuk of 10 keer in het afgelopen uur?
Gewoon mee kappen, want het slaat nergens op.
Welterusten. Ik ga naar bed
Jij neemt haar in bescherming dat is geheel en al duidelijk. Misschien doe je het niet express, maar je doet het indirect wel. 1 kots smiley tegen Disana en daar gaat weer een waarschuwing. Toevallig? Naah dat is een woord dat ik vandaag al meer gebruik dan in me hele leven hiervoor, en ik geloof niet eens in toeval.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:20 schreef avonne het volgende:
Jullie zijn het die telkens beginnen over "heeft iemand je ge-PMt" en dat soort opmerkingen.
Stuk of 10 keer in het afgelopen uur?
Gewoon mee kappen, want het slaat nergens op.
Welterusten. Ik ga naar bed
Ik heb het daar wel over gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij neemt haar in bescherming dat is geheel en al duidelijk. Misschien doe je het niet express, maar je doet het indirect wel.
Niemand hier heeft het over pm'en gehad. Ik weet niet wie wel en of er uberhaupt iemand dat woord in z'n mond heeft genomen, maar ik niet. Misschien moet je eens wat minder tussen de regels doorlezen en wat meer lezen wat er staat.
Slaap lekker enzo![]()
quote:
Ik ben niet alleen paraquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is mij niet opgevallen dat er iemand zijn mond tegen Disana heeft opengetrokken vanavond.
Wat ik wel zag was gezwaai, gezoen, wallies, smsjes en ander off topic gechat.
Na mijn waarschuwingen zie ik weer verschijnen dat er naar mij toe van alles gesuggereerd wordt over Disana.
Volgens mij zitten jullie op msn elkaar van alles aan te praten en op te stoken.
Dat Disana 3 maal daags gaat klagen, dat er oorlog achter de schermen is, dat ik favorietjes zou hebben, dan wel beschermen.
Kap daar nou eens mee.
Dan is ze lekker helemaal opgefrist enzo. Ik heb me een hele week lief gedragen (op haar eigen verzoek) en nou vind ik het wel weer even welletjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
Nou ja zeg; Avonne kwam net terug van haar vakantie![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen para![]()
Ik heb wel een paar fokkers op msn, maar ik heb msn geloof ik langer dan een jaar niet gebruikt.
Nou dag danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan is ze lekker helemaal opgefrist enzo. Ik heb me een hele week lief gedragen (op haar eigen verzoek) en nou vind ik het wel weer even welletjes.
Dat heeft weinig zin, dat kunnen mods zienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kut jong dat je bent.
pas even je quoot aan wil je?
Neeh man niet daarvoor. Ik heb me bericht nog even ge-edit en er wat tekst tussen gefreubelt en jij hebt me gequoot, staat zo raar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:42 schreef PC eend het volgende:
Dat heeft weinig zin, dat kunnen mods zien
Nou ben ik even de weg kwijtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh man niet daarvoor. Ik heb me bericht nog even ge-edit en er wat tekst tussen gefreubelt en jij hebt me gequoot, staat zo raar.
Pff alsof ik me verantwoordelijk zou voelen voor wat jij typt.![]()
Ja en? Ws heb je dat gezegt in FB en COS ofzo? Daar ben ik vandaag nog niet geweest. Ik reageer zuiver en alleen op wat ik hier zag. Hier heeft niemand het woord PM in de mond genomen en ik al zeker niet. Gezien het feit dat avonne op mij reageerde wees ik haar er even op dat ik dat niet geweest ben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:48 schreef PC eend het volgende:
Nou ben ik even de weg kwijt
Ik begon over dat ik dacht dat disana avonne gePMed had, omdat ik haar daar wel voor aanzie en omdat ze precies na die melding van avonne de hulpmod uithing
Dan kan ik jou plotseling heel goed snappen dat je tegen avonne ingingquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja en? Ws heb je dat gezegt in FB en COS ofzo? Daar ben ik vandaag nog niet geweest. Ik reageer zuiver en alleen op wat ik hier zag. Hier heeft niemand het woord PM in de mond genomen en ik al zeker niet. Gezien het feit dat avonne op mij reageerde wees ik haar er even op dat ik dat niet geweest ben.
Weinig kans op een hulpmod; ze komt uit Groningenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ben ik even de weg kwijt
Ik begon over dat ik dacht dat disana avonne gePMed had, omdat ik haar daar wel voor aanzie en omdat ze precies na die melding van avonne de hulpmod uithing
En toen kwam het ineens hierheen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan kan ik jou plotseling heel goed snappen dat je tegen avonne inging![]()
Dit 'akkefietje' begon in de COS![]()
Ja het ook niet leuk, vooral niet als ze niet reageertquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:54 schreef Veulen het volgende:
Ik ga trouwens lekker me bedje opzoeken.
Heb wel weer genoeg van het onderwerp Disana en haar modjes gedoe/zwakke karakter.
Truste Lieverds![]()
Ding begon voormij op het moment dat ze tegen mij begon te zeggen dat ik niks over Disana - modjes mocht zeggen... Tja, ik laat mij heeeel slecht vertellen wat ik wel en niet mag zeggen over iemand. Zeker over zo iemand...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:55 schreef PC eend het volgende:
Dan kan ik jou plotseling heel goed snappen dat je tegen avonne inging![]()
Dit 'akkefietje' begon in de COS![]()
Ook al een fan begrijp ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
De dag dat een mod haar als hulp wil, doe ik iets ritueels met haar in het Paterswoldsemeer![]()
Oke. Trustenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ding begon voormij op het moment dat ze tegen mij begon te zeggen dat ik niks over Disana - modjes mocht zeggen... Tja, ik laat mij heeeel slecht vertellen wat ik wel en niet mag zeggen over iemand. Zeker over zo iemand...
En nu ben ik echt weg![]()
Ze is gewoon een lafaard. Zodra iemand iets rechtstreeks tegen haar zegt wat d'r niet bevalt is ze weg... Bijzonder lastig om zo iemand te mogen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:58 schreef PC eend het volgende:
Ja het ook niet leuk, vooral niet als ze niet reageert
Ze zou toch niet heel ontopic 'sneaked out' zijn![]()
![]()
![]()
Ze is mijn grootste voorbeeld; taaltechnisch en linquistischquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:03 schreef Ian_Nick het volgende:
DÖNER KEBAB!
Wacht op je beurt, jahquote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:05 schreef Ian_Nick het volgende:
HAD IK BIER AL GEHAD!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |