ik heb het al gedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee je kan geloof ik wel gewoon een beetje meepraten in de cos hoor, als je het maar een beetje over DGK hebt
Maar ik vat geloof ik wel meer dingen verkeerd op, dus pin me er niet op vast![]()
En ik geloofde jou! Maar toen ging die niet-kloon opeens weer heel erg kloonachtig doen. En nou weet ik het niet meer. Niemand is hier te vertrouwen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar dit keer zei ik juist dat ik niet dacht dat het een kloon was![]()
![]()
Marlboro was 40 euro per slof...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat kost een slof peuken tegenwoordig daar in Nederland?
Gaat lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zelfs zó'n opmerking maakt me nog para!
![]()
![]()
Ja die fuckers zijn lekker bezig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Marlboro was 40 euro per slof...
Is nu 39, vond ik wel sympathiek, het duurde lange tijd voor ik erachter kwam dat ze er gewoon een sigaret per pakje minder instopte![]()
![]()
Maar wat is 'kloonachtig' dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik geloofde jou! Maar toen ging die niet-kloon opeens weer heel erg kloonachtig doen. En nou weet ik het niet meer. Niemand is hier te vertrouwen.![]()
![]()
Lithski, doe niet zo para sistah.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik geloofde jou! Maar toen ging die niet-kloon opeens weer heel erg kloonachtig doen. En nou weet ik het niet meer. Niemand is hier te vertrouwen.![]()
![]()
Dat is mijn mottoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Het word nog gezellig hierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:37 schreef Kinga het volgende:
Damn, wat een rust zo zonder streams... mis het toch wel een beetje, dat ik ze niet op de achtergrond aan kan hebben gewoon
ja raar ik had het ook vaak als achtergrond op staan, ik mis het geschreeuw niet echt en sommige stemmen ook niet (standaard mute bij Palma), maar toch.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:37 schreef Kinga het volgende:
Damn, wat een rust zo zonder streams... mis het toch wel een beetje, dat ik ze niet op de achtergrond aan kan hebben gewoon
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:39 schreef PC eend het volgende:
Euh ik bedoel: van wie ben jij nou weer een kloon![]()
![]()
Uit de mond van een kloon van Gert klinkt dat niet erg geruststellend.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lithski, doe niet zo para sistah.
Ooit komt het goed.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je begint steeds meer op Ian te lijken?![]()
Dat geloof ik dan weer nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uit de mond van een kloon van Gert klinkt dat niet erg geruststellend.![]()
Als ze echt van ian is (wat af en toe zo lijkt)....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je begint steeds meer op Ian te lijken?![]()
De leerling overtreft de meester.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer niet![]()
Zelfs mijn paranoia kent grenzen![]()
Ik krijg misschien een ban, dan word het pas echt erg, ik denk dat ik dan jou kom vervelen in de FB op volquote:
OKquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik wil het niet weten.
Ik was het niet.
Ik weet van niets.
Ik ontken alles.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg misschien een ban, dan word het pas echt erg, ik denk dat ik dan jou kom vervelen in de FB op vol![]()
Ik zit hier eigenlijk gewoon altijd in mijn eendjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:03 schreef Charmian het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dan stikt het hier in de SC van de klonenMaakt geen reet uit tegen wie je lult het kan iedereen zijn
![]()
Hatzee, nog een para.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:03 schreef Charmian het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dan stikt het hier in de SC van de klonenMaakt geen reet uit tegen wie je lult het kan iedereen zijn
![]()
Fucking hell.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit hier eigenlijk gewoon altijd in mijn eendje
Maar omdat dat een nogal zielige indruk kan maken, heb ik wat kloons aangemaakt![]()
Ik BEN de SC, iedereen is van mij![]()
ok nu ben ik nog geen 2 tellen hier en heb al een identiteitscrisisquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar omdat dat een nogal zielige indruk kan maken, heb ik wat kloons aangemaakt![]()
kijk nu post ik weer onder de naam fc_kquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze echt van ian is (wat af en toe zo lijkt)....
Dan is ian echt goed
En totaal schizo, want soms is de poststijl wel anders...
En compleet gestoord dat hij daar dan zoveel energie in steekt![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze echt van ian is (wat af en toe zo lijkt)....
Dan is ian echt goed
En totaal schizo, want soms is de poststijl wel anders...
En compleet gestoord dat hij daar dan zoveel energie in steekt![]()
Het is nog veel erger! Jij bent hier de enige menselijke poster. De overige posters zijn forumbots.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
ok nu ben ik nog geen 2 tellen hier en heb al een identiteitscrisis![]()
jij bent mij, maar ik denk zelf dat ik ik ben, maar dt kan niet want ik ben een kloon van jou of ben jij nu een kloon van mij![]()
![]()
![]()
![]()
toch ben ik wel grappig somsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
en nu onder mijn Ian nick...
woordgrapje![]()
Het is nog veel erger! Jij bent hier de enige menselijke poster. De overige posters zijn forumbots.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
jij bent mij, maar ik denk zelf dat ik ik ben, maar dt kan niet want ik ben een kloon van jou of ben jij nu een kloon van mij![]()
![]()
![]()
![]()
PARA BROTHERquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Woops, verkeerde account.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:13 schreef TherAngelina het volgende:
Mijn geyle kloontje.
[..]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |