Yup, het is jullie weer geluktquote:
Ik sliep ooit bij me ex vriendje (oooh laat me moeder het niet horen) en die was er niet zo blij mee... Ik schijn nogal blij te zijn geweest en heb liggen lachen en zingen. Hij beweert me tot 4x toe te hebben wakker gemaakt en zegt ook dat ik hem de 4de keer heb gebeten, daarna draaide ik me om trok alle dekens mee en ging liggen mompelen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:56 schreef TherAngelina het volgende:
Ik denk dat het best een trucje van mijn moeder geweest kan zijn... maar die beweerd dus dat ik eerlijke antwoorden geef in mijn slaap. Daar kunnen mensen dus goed misbruik van maken
. Ik zal mezelf eens opnemen als ik slaap
.
Zingen in bed?Maar dat is best leuk!!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
en zegt ook dat ik hem de 4de keer heb gebeten,
Ik had laatst een keer, of nou ja, laatst... was in in zo'n gaybar, dikke sjans achter de bar met de barman dácht ik, hij zei allemaal lieve dingen en zo en ik ook, gaf me gratis drank en ik kreeg een aanstekert toen ik één seconde mijn aansteker niet kon vindenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die gemene nazi die door Ralph Fiennes werd gespeeld..die dat werkstertje wilde verkrachten en die die gevange doodschoot toen hij naar het hek liep.
Ik heb gedroomd van sex met Fedde Le Grand..die vind ik echt zooo leuk. Is ook heel aardig in het echt, maar ook heel hetero. Hij draaide tot een half jaar geleden heel vaak in een tent waar ik altijd uitging..stond ik te zwijmelen.
Een vent blijkt heaumeaux in een gaybar en jij bent verbaasd?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer, of nou ja, laatst... was in in zo'n gaybar, dikke sjans achter de bar met de barman dácht ik, hij zei allemaal lieve dingen en zo en ik ook, gaf me gratis drank en ik kreeg een aanstekert toen ik één seconde mijn aansteker niet kon vinden.
Ging 'ie zo zoenen en naar de WC met een man en bleek 'ie achteraf homoseksueel te zijn, dat was heul niet leuk.
Goh, wat fout om zulks dromen te hebben na een film als Schindlers List, eigenlijk, niet?Ik schaam me diep...
Een blauw rondje met een oranje kruis met daarin de naam van de Ehbo vereniging... Saaiquote:
Je mag haar houdenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Dit is voor de mannen. Naar mijn mening de mooiste vrouw ter wereld. Het Nederlandse supermodel Doutzen Kroes.
Bijtenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik sliep ooit bij me ex vriendje (oooh laat me moeder het niet horen) en die was er niet zo blij mee... Ik schijn nogal blij te zijn geweest en heb liggen lachen en zingen. Hij beweert me tot 4x toe te hebben wakker gemaakt en zegt ook dat ik hem de 4de keer heb gebeten, daarna draaide ik me om trok alle dekens mee en ging liggen mompelen...
Hij vond het niet leuk![]()
Ze kan iig op één been staanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Dit is voor de mannen. Naar mijn mening de mooiste vrouw ter wereld. Het Nederlandse supermodel Doutzen Kroes.
Mooie tasquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Weetje nog welke gaybar het was?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer, of nou ja, laatst... was in in zo'n gaybar, dikke sjans achter de bar met de barman dácht ik, hij zei allemaal lieve dingen en zo en ik ook, gaf me gratis drank en ik kreeg een aanstekert toen ik één seconde mijn aansteker niet kon vinden.
Ging 'ie zo zoenen en naar de WC met een man en bleek 'ie achteraf homoseksueel te zijn, dat was heul niet leuk.
Goh, wat fout om zulks dromen te hebben na een film als Schindlers List, eigenlijk, niet?Ik schaam me diep...
Ben jij soms een latente hetero?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Er waren ook hetero-barmannenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een vent blijkt heaumeaux in een gaybar en jij bent verbaasd?![]()
Ja welke gek gaat iemand dan ook 4x wakker maken. Wees blij dat je me zo gelukkig hebt gemaakt zou ik zeggenquote:
Euh, de grafische ontwerper in mij zegt dat het logo van een EHBO vereniging strak en zakelijk hóórt te zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een blauw rondje met een oranje kruis met daarin de naam van de Ehbo vereniging... Saai![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een vent blijkt heaumeaux in een gaybar en jij bent verbaasd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |