Heb jij er eendtjequote:
Hhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiidiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Iemand heeft me gevraagt om een website uit te werken. En ik wil er iets extra's bij doen om het beter te laten opvallen. Ze hebben nogal een saai logo dus wil ik er iets leuks van maken.quote:
Nau nauquote:
Ligt eraan watvoor logo het isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Iemand heeft me gevraagt om een website uit te werken. En ik wil er iets extra's bij doen om het beter te laten opvallen. Ze hebben nogal een saai logo dus wil ik er iets leuks van maken.
Maar ik heb geen idee hoe ik moet beginnen met zo iets en wat voor programma... Jij tips?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiidiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Progjes die ik gebruik:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Iemand heeft me gevraagt om een website uit te werken. En ik wil er iets extra's bij doen om het beter te laten opvallen. Ze hebben nogal een saai logo dus wil ik er iets leuks van maken.
Maar ik heb geen idee hoe ik moet beginnen met zo iets en wat voor programma... Jij tips?
Euh...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh mijn moeder stond een keer in de gang met haar sportschoenen aan omdat ze tegen Nelli Cooman moest hardlopen. Maar dat heb ik zelf niet meegemaakt.
En ik had een hond en als mijn ouders boos op hem waren dan ontglipte hij ons huis en rende naar mijn oma die aan de andere kant van Delft woonde. Het was een labiele hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |