Yup, het is jullie weer geluktquote:
Ik sliep ooit bij me ex vriendje (oooh laat me moeder het niet horen) en die was er niet zo blij mee... Ik schijn nogal blij te zijn geweest en heb liggen lachen en zingen. Hij beweert me tot 4x toe te hebben wakker gemaakt en zegt ook dat ik hem de 4de keer heb gebeten, daarna draaide ik me om trok alle dekens mee en ging liggen mompelen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:56 schreef TherAngelina het volgende:
Ik denk dat het best een trucje van mijn moeder geweest kan zijn... maar die beweerd dus dat ik eerlijke antwoorden geef in mijn slaap. Daar kunnen mensen dus goed misbruik van maken
. Ik zal mezelf eens opnemen als ik slaap
.
Zingen in bed?Maar dat is best leuk!!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
en zegt ook dat ik hem de 4de keer heb gebeten,
Ik had laatst een keer, of nou ja, laatst... was in in zo'n gaybar, dikke sjans achter de bar met de barman dácht ik, hij zei allemaal lieve dingen en zo en ik ook, gaf me gratis drank en ik kreeg een aanstekert toen ik één seconde mijn aansteker niet kon vindenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die gemene nazi die door Ralph Fiennes werd gespeeld..die dat werkstertje wilde verkrachten en die die gevange doodschoot toen hij naar het hek liep.
Ik heb gedroomd van sex met Fedde Le Grand..die vind ik echt zooo leuk. Is ook heel aardig in het echt, maar ook heel hetero. Hij draaide tot een half jaar geleden heel vaak in een tent waar ik altijd uitging..stond ik te zwijmelen.
Een vent blijkt heaumeaux in een gaybar en jij bent verbaasd?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer, of nou ja, laatst... was in in zo'n gaybar, dikke sjans achter de bar met de barman dácht ik, hij zei allemaal lieve dingen en zo en ik ook, gaf me gratis drank en ik kreeg een aanstekert toen ik één seconde mijn aansteker niet kon vinden.
Ging 'ie zo zoenen en naar de WC met een man en bleek 'ie achteraf homoseksueel te zijn, dat was heul niet leuk.
Goh, wat fout om zulks dromen te hebben na een film als Schindlers List, eigenlijk, niet?Ik schaam me diep...
Een blauw rondje met een oranje kruis met daarin de naam van de Ehbo vereniging... Saaiquote:
Je mag haar houdenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Dit is voor de mannen. Naar mijn mening de mooiste vrouw ter wereld. Het Nederlandse supermodel Doutzen Kroes.
Bijtenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik sliep ooit bij me ex vriendje (oooh laat me moeder het niet horen) en die was er niet zo blij mee... Ik schijn nogal blij te zijn geweest en heb liggen lachen en zingen. Hij beweert me tot 4x toe te hebben wakker gemaakt en zegt ook dat ik hem de 4de keer heb gebeten, daarna draaide ik me om trok alle dekens mee en ging liggen mompelen...
Hij vond het niet leuk![]()
Ze kan iig op één been staanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Dit is voor de mannen. Naar mijn mening de mooiste vrouw ter wereld. Het Nederlandse supermodel Doutzen Kroes.
Mooie tasquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Weetje nog welke gaybar het was?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer, of nou ja, laatst... was in in zo'n gaybar, dikke sjans achter de bar met de barman dácht ik, hij zei allemaal lieve dingen en zo en ik ook, gaf me gratis drank en ik kreeg een aanstekert toen ik één seconde mijn aansteker niet kon vinden.
Ging 'ie zo zoenen en naar de WC met een man en bleek 'ie achteraf homoseksueel te zijn, dat was heul niet leuk.
Goh, wat fout om zulks dromen te hebben na een film als Schindlers List, eigenlijk, niet?Ik schaam me diep...
Ben jij soms een latente hetero?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Er waren ook hetero-barmannenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een vent blijkt heaumeaux in een gaybar en jij bent verbaasd?![]()
Ja welke gek gaat iemand dan ook 4x wakker maken. Wees blij dat je me zo gelukkig hebt gemaakt zou ik zeggenquote:
Euh, de grafische ontwerper in mij zegt dat het logo van een EHBO vereniging strak en zakelijk hóórt te zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een blauw rondje met een oranje kruis met daarin de naam van de Ehbo vereniging... Saai![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een vent blijkt heaumeaux in een gaybar en jij bent verbaasd?![]()
En zo geld geven en dan m'n hand wrijven, stomme playertquote:
Ik val niet op blond.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Ik merk er niks van... Het is alleen wat storend als je achterste voren in je bed ligt onder een schuin dak. Dan stoot je dus je kopquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:05 schreef TherAngelina het volgende:
Bijten.
Hmmm dat is wel vervelend ja, dat je heul geen controle over jezelf hebt in je slaap.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Weetje nog welke gaybar het was?
Ik denk dat de teller bij mij qua zoenen op rond de 200 ligt.. *bloos*
Ik ook nietquote:
Ik wil op de 1 of andere manier dat het er iets levendiger uit ziet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, de grafische ontwerper in mij zegt dat het logo van een EHBO vereniging strak en zakelijk hóórt te zijn.
Wat je wél kan proberen is een beetje modern effect eroverheen gooien.
Mooi 3d maken of zoiets.
Maak er een animated gif vanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil op de 1 of andere manier dat het er iets levendiger uit ziet.
Kan je het logo PM'en?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil op de 1 of andere manier dat het er iets levendiger uit ziet.
Ik zal even kijken of ik hem ergens kan uploaden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan je het logo PM'en?
Dat is een poesje, daar is Ian gek opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
WTS doet een kat in de OP van mijn nametopic???
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
WTS doet een kat in de OP van mijn nametopic???
Ik heb een hekel aan kattenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik hield rekening met de overdaad aan dierenliefhebberts in dit topic...
Maar ik weet al iets beters!![]()
quote:
quote:
Ik ga ff een 'regen'pauze inlassenquote:
Nooh!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Eigen schuld...
Katje is trouwens helemaal weg nu![]()
De ballenquote:
Word je maanden later nog ff fijntjes gewezen op wat je dronken kloon gepost heeftquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Eigen schuld...
Katje is trouwens helemaal weg nu![]()
Pardon!?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Word je maanden later nog ff fijntjes gewezen op wat je dronken kloon gepost heeft![]()
Dat was romantisch hè?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:27 schreef kleinzusje het volgende:
Ik weet nog de eerste nacht dat Ian en Leandra elkaar hebben ontmoet![]()
![]()
Ik dacht dat die mekaar altijd al kendequote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:27 schreef kleinzusje het volgende:
Ik weet nog de eerste nacht dat Ian en Leandra elkaar hebben ontmoet![]()
![]()
Zo voelt het welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht dat die mekaar altijd al kende![]()
Ze is lekker hequote:
In mijn postgeschiedenisquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
Nou waar blijft dat linkje?
De laatste blz staat al helemaal vol me 49 topic'squote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
In mijn postgeschiedenis![]()
Terugbladeren...
Als je pagina's vol 49 topics ziet ben je te ver![]()
Duhquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
De laatste blz staat al helemaal vol me 49 topic's![]()
Toen was je schattig stilquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC # 10] Als de streams saaier dan saai zijn.
Hier dus.
Pagina 3 ofzo.
Toen was ik nog een schattige newbie!
Ik voor BBquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Duh![]()
Alsof ik me voor DGK aan ga lopen melden![]()
Arme schatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Toen waren de COSsen nog tof.
Vooral mijn OP's...![]()
![]()
Maar goed...
Toen kwam de donkere wolk uit het noorden.
Moet ik terug gaan lezen of komt er een uitleg?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:42 schreef Veulen het volgende:
Grappig, Leandra haalt in dat topic de reden aan dat ik me MSN altijd uit heb staan.
Ja toen was ik er nog nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Arme iedereen.
De COS was echt leuk vroeger.
Net zo makkelijkquote:
ZE snapte haar 15 jarige neefje om 3.15 op msn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet ik terug gaan lezen of komt er een uitleg?![]()
Klopt, maar nu niet meerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Arme iedereen.
Vergelijk het maar eensch met de COS.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
De SC 10 liep gewoon 3 weken![]()
Dat was in maart. Nu zijn we 4 maanden en 180 topic's verder![]()
Dat is gewoon meer dan ander half topic per dag
Een konijn is geen kut... Dus die muts is geen kutmuts ofzoquote:
Wil het niet vlotten, lievkikkert?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
Gofferdegoffer nog steeds geen tegel op de muur....
Meid hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
Stelletje thee-leutende bejaarde bridgers zijn hetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Vergelijk het maar eensch met de COS.
Vroeger ging de COS alleen op de huidige snelheid als er écht wat aan de hand was.
Nu zijn ze die hele COS vol aan het pleuren met offtopic bullshit en smileys.
Ze gingen vandaag uitmeten...... en bij het bedenken hoe hoog het zwarte bandje moest komen verzandden ze in een discussie over de gulden snede, Euclides en de Fibonacci-reeks.quote:
Zo rond de vorige eeuw zeker?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Arme iedereen.
Stelletje wannabe-incrowd libelle hoeren zijn het.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Stelletje thee-leutende bejaarde bridgers zijn het![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze gingen vandaag uitmeten...... en bij het bedenken hoe hoog het zwarte bandje moest komen verzandden ze in een discussie over de gulden snede, Euclides en de Fibonacci-reeks.![]()
Nog steeds niet gedouched?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
Moet het alle Da Vinci ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze gingen vandaag uitmeten...... en bij het bedenken hoe hoog het zwarte bandje moest komen verzandden ze in een discussie over de gulden snede, Euclides en de Fibonacci-reeks.![]()
Een zwart bandje?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
Van mij mag je, maar dit is wel een beetje slapjes klagen hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje wannabe-incrowd libelle hoeren zijn het.![]()
![]()
Even klagen hoor![]()
Ik ben al zo lang niet meer sjaggo geweest!
Gezien wat die klapkutnewbieTS van de huidige COS voor grote smoel tegen mij opentrekt!?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar dit is wel een beetje slapjes klagen hoor.
Zoiets!! Plak die tegels er op, who cares about de gulden snede! Ik wil douchen en wassen verdomme!quote:
Ik heb geen idee, kom er al tijden niet meerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zou moeten weten dat ik gelijk heb, vunzige oldbie!
Ik nu ook niet meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, kom er al tijden niet meer
Dag dag (en dat doe ik nog 85 keer )quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
Mensen, als jullie nou niet m'n nametopic volbaggeren, dan kan ik er morgen ook nog echt in posten enzo...
Truste![]()
![]()
Dat respect is met de ops door het doucheputje gespoeldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer.![]()
Ik krijg geen respect meer![]()
Het enige wat ik nog over heb is mijn kekke tag.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat respect is met de ops door het doucheputje gespoeld![]()
Afmaken die kutnewbie, daar hebben we er toch zat vanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Gezien wat die klapkutnewbieTS van de huidige COS voor grote smoel tegen mij opentrekt!?
![]()
Ach de goeie ouwe tijd . Toen waren er nog echte mutsenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Afmaken die kutnewbie, daar hebben we er toch zat van![]()
Dat moeten de modjes doenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze zouden mij een weekje blauw moeten makenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
hoezo ben je nog niet blauw,maar zo charmant van nature???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zouden mij een weekje blauw moeten maken![]()
Gewoon als test![]()
Ga je streams nemenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog over heb is mijn kekke tag.
Stelletje hoeren.
Mijn wraak zal zoet zijn.
DGK subforum, maak u klaar voor de wederopstanding van Ian.![]()
De modjes hier zijn alleen voor het bedenken van grappenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat moeten de modjes doen![]()
En dan bedoel ik dus niet dat ze iedereen die mij aan loopt te vallen moeten bannen![]()
Eens. Daar gaat niemand dood aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zouden mij een weekje blauw moeten maken![]()
Gewoon als test![]()
En die zitten nu allemaal verzuurd hun anti-BAN en pro huub mantra's te bazelenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach de goeie ouwe tijd . Toen waren er nog echte mutsen[afbeelding]
Wel hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Eens. Daar gaat niemand dood aan.
Ik zou best wel weer streams willen hebbenquote:
Is dit een COS attackquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoezo ben je nog niet blauw,maar zo charmant van nature???![]()
![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
En die zitten nu allemaal verzuurd hun anti-BAN en pro huub mantra's te bazelen![]()
Stalker!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoezo ben je nog niet blauw,maar zo charmant van nature???![]()
![]()
Dat lukte toch niet op je PC, of ben ik in de warquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou best wel weer streams willen hebben![]()
nee ik geen stalker...loop je achterna en geef feedback zoals een echte amanda behoort te doenquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoezo?
Die posten ze toch nogsteeds lekker in de COS?![]()
Je zat er naast?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:23 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee ik geen stalker...loop je achterna en geef feedback zoals een echte amanda behoort te doen![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:23 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee ik geen stalker...loop je achterna en geef feedback zoals een echte amanda behoort te doen![]()
Klopt, en ik mis ze best welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:22 schreef PC eend het volgende:
Dat lukte toch niet op je PC, of ben ik in de war
Heeeeej een weerloos slachtofferquote:
Ik krijg zin om je in je gezicht te spugenquote:
LoveProfusion!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg zin om je in je gezicht te spugen![]()
Pas op de oogjesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
sneren gaat je steeds beter af toch??quote:
in tegenstelling tot amanda...krijg je dan wel een lelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tis afgeblazenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sneren gaat je steeds beter af toch??![]()
gelukkig ben ik cosser,en niet vastgeroest aan 1 plek,dus kom vrolijk buurten als het gezellig lijkt!![]()
tis dus feestje afblazen,of ik blijfffff![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lellebelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
in tegenstelling tot amanda...krijg je dan wel een lel![]()
Ik heb even in je postgeschiedenis gekeken en besloten dat jij wel degelijk vastgeroest zit aan 1 plek.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sneren gaat je steeds beter af toch??![]()
gelukkig ben ik cosser,en niet vastgeroest aan 1 plek,dus kom vrolijk buurten als het gezellig lijkt!![]()
tis dus feestje afblazen,of ik blijfffff![]()
Zoals een waar Cosser betaamtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb even in je postgeschiedenis gekeken en besloten dat jij wel degelijk vastgeroest zit aan 1 plek.
Ja hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oke.....maar kan altijd nog zelf een feestje starten....
![]()
![]()
![]()
Zonder jou?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
Hmm ik kijk even niet en de boel escaleert hierzo?
Dat wist ik nietquote:
owww controle freak net zoals brian he??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb even in je postgeschiedenis gekeken en besloten dat jij wel degelijk vastgeroest zit aan 1 plek.
Ben je nou een amanda of nietquote:
Ik help Eendt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
die woorden slik je in.....anders mag je me nooit meer aan mn haren door de cos trekken!![]()
![]()
meer als jij van je wekelijkse zakgeld kan betalen....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
Hoeveel breezahs kost dat?![]()
Heeft hij jou ook opgeroepenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
die woorden slik je in.....anders mag je me nooit meer aan mn haren door de cos trekken!![]()
![]()
Geen, ze denken dat het zo hoort.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
Hoeveel breezahs kost dat?![]()
owww en straks hangertjes sturen met 2 hartjes eraan zeker?? nou dat pikkk ik niet hoor!quote:
Yup, nu.quote:
Voor jou wil ik wel ff sparenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
meer als jij van je wekelijkse zakgeld kan betalen....![]()
Mag ik dan nu een glazen deur naar de klote rossen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
owww en straks hangertjes sturen met 2 hartjes eraan zeker?? nou dat pikkk ik niet hoor!
nu krijgen we ruzie.....en straks.....![]()
Het is voor een goed doelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:38 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Yup, nu.
Moet heul onder die laptop vandaan komen en zo...
alleen als je die deur in 100.000 stukjes kan rammen,anders laat maar.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik dan nu een glazen deur naar de klote rossen?
Ik moet dankzij de COS een beetje frustratie kwijt.
Ik tief de tv er wel doorheen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
alleen als je die deur in 100.000 stukjes kan rammen,anders laat maar.....![]()
Veel plezier met Eendtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja jij wijst me af.....eendt weet tenminste hoe hij een vrouw het hof kan maken![]()
Die raak ik liever niet aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
je maakt pas indruk als je natasja erdoorheen tieft.....![]()
nouja ik bedoellllll......je bent wel erg sexy maar gebruikt me,en dankt me af als ouwe schoenen,snap je moppie..???quote:
Een doolhofquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja jij wijst me af.....eendt weet tenminste hoe hij een vrouw het hof kan maken![]()
Je kent me tochquote:
Ik dank je helemaal niet af.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nouja ik bedoellllll......je bent wel erg sexy maar gebruikt me,en dankt me af als ouwe schoenen,snap je moppie..???
zullen we nu dan maar ........![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nouja ik bedoellllll......je bent wel erg sexy maar gebruikt me,en dankt me af als ouwe schoenen,snap je moppie..???
zullen we nu dan maar ........![]()
Ik heb ooit eens een paar jaar voor zo'n lama gezorgt... Ze zijn liefquote:
tjee neem nou je eigen beslissing en laat dat niet van mij afhangen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dank je helemaal niet af.
Als jij lekker op Eendt wil rijden moet je dat doen, schat![]()
Als het elders leuker is hoef je niet bij mij te blijven.![]()
Drama queenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dank je helemaal niet af.
Als jij lekker op Eendt wil rijden moet je dat doen, schat![]()
Als het elders leuker is hoef je niet bij mij te blijven.![]()
Okeequote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
En juist daarom ben je überkek, dus kijk uit met je pingpongbatje![]()
Jup we hadden het over spugenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een paar jaar voor zo'n lama gezorgt... Ze zijn lief![]()
Gut oh gut oh gutquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tjee neem nou je eigen beslissing en laat dat niet van mij afhangen!![]()
ik heb zo`n hekel aan een vriend die zelf geen beslissing kan maken![]()
Ook dat is me wel is gebeurtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:47 schreef Soury het volgende:
Jup we hadden het over spugen
Nou euh, nee... na onze eerste ontmoeting op msn flikkerde je heel msn erafquote:
Eendt is vet sexy hoor...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jij doet ook alles als het maar anaal is he?![]()
![]()
Ik vind het best, zolang ik me bh er niet voor hoef te verbranden doe ik mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Weerstand is wat dit subforum nodig heeft!
Weg met de vermutsering!
Heb je daar moeite mee danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jij doet ook alles als het maar anaal is he?![]()
![]()
Een keer spuugde één mijn broertje onder! Kostelijk!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een paar jaar voor zo'n lama gezorgt... Ze zijn lief![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:52 schreef PC eend het volgende:
Nou euh, nee... na onze eerste ontmoeting op msn flikkerde je heel msn eraf![]()
nee hoor,ben voor de vrije liefde...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je daar moeite mee dan
Nep Amanda![]()
Dolle Veulensquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik vind het best, zolang ik me bh er niet voor hoef te verbranden doe ik mee.
Die van ons liep altijd in de weg. Keer kreeg ze daardoor de bezem tegen zich aan. Toen spuugde ze me dus in me nek. Echt heel vies.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:54 schreef TherAngelina het volgende:
Een keer spuugde één mijn broertje onder! Kostelijk!
Damesliefdequote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:55 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee hoor,ben voor de vrije liefde...![]()
geef me een dame en ik vermaak me prima.....![]()
Waar Ken kwam en niet meer kan komenquote:
nou vooruit,kost je wel een hangertje met staafje(geen hartjes!)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Damesliefde![]()
Misschien kan je een showtje met veulen weggeven hier![]()
Onnodigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou euh, nee... na onze eerste ontmoeting op msn flikkerde je heel msn eraf![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Damesliefde![]()
Klinkt wel een beetje hells angel achtigquote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje hells angel achtig![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:57 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
WTF.
Jij bent echt een beetje mal.
Alleen als jij het zelfde met Ian doetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Damesliefde![]()
Wtf!?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen als jij het zelfde met Ian doet![]()
In iedergeval niet echt iets voor de libelle gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
In iedergeval niet echt iets voor de libelle gelukkig![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:58 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nou vooruit,kost je wel een hangertje met staafje(geen hartjes!)![]()
Je bent mildquote:
**geeft high five!!**quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben toch niet degene die met mannen zoentquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik toch ook niet!?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben toch niet degene die met mannen zoent
Trustequote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:09 schreef cindy10 het volgende:
[..]
die mooi denk ik.....was hij wel 79 euro??![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja maar....die van brian doet het zonder batterijen.....![]()
dit kost me geld![]()
Ian, ik snap geloof ik waarom ze in mijn rij staatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dit kost me geld![]()
Heb ik ook een rij!?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ian, ik snap geloof ik waarom ze in mijn rij staat![]()
Ze valt op PARA brothers![]()
Ik geloof dat ik op dit moment liever met cindy zoenquote:
En waarom?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik op dit moment liever met cindy zoen![]()
Nee hoor de eerste is een kettingzaagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dit kost me geld![]()
Beter afgericht ookquote:
Ik noem het een opwarmertje voor de grote show zometeenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zit meer op 1 lijn met veulen....noem het bonding![]()
jaaaa juist,jij snapt mijn behoefte naar een echte man,zo eentje die je nog aan je haar uit het hol sleept om onderdanig gedrag te vertonenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ian, ik snap geloof ik waarom ze in mijn rij staat![]()
Ze valt op PARA brothers![]()
Maar volgens mij staat er heul niemand in mijn rijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Beter afgericht ook
Jij hoeft maar te roepen....
Ik wil je wel even vastbinden en kogelhard neuken, als dat is wat je wil?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jaaaa juist,jij snapt mijn behoefte naar een echte man,zo eentje die je nog aan je haar uit het hol sleept om onderdanig gedrag te vertonen![]()
![]()
![]()
Amanda en onderdanig gedragquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jaaaa juist,jij snapt mijn behoefte naar een echte man,zo eentje die je nog aan je haar uit het hol sleept om onderdanig gedrag te vertonen![]()
![]()
![]()
of de grote anti climax??? ik ben daaraan gewend,tis met brian 1 grote anti climax namelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik noem het een opwarmertje voor de grote show zometeen![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
of de grote anti climax??? ik ben daaraan gewend,tis met brian 1 grote anti climax namelijk![]()
druk die peuk uitttttttttt,niet omdat ik het zeg,maar omdat je mn vriendje bent en zelf moet beslissen dat dat slecht is!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar...
*was gestopt met roken maar begint weer.
Wtf, je stond toch in de rij van Eendt!?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:21 schreef cindy10 het volgende:
[..]
druk die peuk uitttttttttt,niet omdat ik het zeg,maar omdat je mn vriendje bent en zelf moet beslissen dat dat slecht is!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:20 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik ben niet zo moeilijk,ik sta overal in de rij(kan je een beetje tongzoenen??)![]()
Ai daar ben ik gevoelig voor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar...
*was gestopt met roken maar begint weer.
mijn zuurgraad is prima in orde.....tis die blaasontsteking,,,,,dat weet je zelf ook wellllllll!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoezo?
Jij kan je beter zorgen maken om je zuurgraad volgens mij.
Ik wil best in jouw rij gaan staan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:21 schreef TherAngelina het volgende:
Niet dus. Het is allemaal maar een zeepbel die zomaar uitelkaar knapt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |