Ja... en wel een donkere foto van zichzelf met een meisje als achtergrond op z'n mobieltje hebben staan en iedere keer net niet willen vertellen welk meisje het isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog hier!
Fijne leeftijd.....met al die rondslingerende hormoontjes.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... en wel een donkere foto van zichzelf met een meisje als achtergrond op z'n mobieltje hebben staan en iedere keer net niet willen vertellen welk meisje het is
Mwah.. ik geloof dat ik wel aardig goed lig bij de pubertjes waar hij mee omgaat... tijdens feesten (oud en nieuw, koininginnedag enz) doet hij iig niet zijn best om me te ontlopen... het is meestal van "hee mam" als hij me tegenkomt, en ik krijg nooit zo'n "loop nou maar door" blikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Herkenbaar....
Is wel handig dat ik op de school waar ik werk ook heel veel van die kutpubertjes heb rondlopen, zo blijf ik een beetje bij van wat er leeft onder die gasten. Is voor mijn zoon dan weer balen...![]()
Zo te zien doe je het dus gewoon goed, complimenten!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. ik geloof dat ik wel aardig goed lig bij de pubertjes waar hij mee omgaat... tijdens feesten (oud en nieuw, koininginnedag enz) doet hij iig niet zijn best om me te ontlopen... het is meestal van "hee mam" als hij me tegenkomt, en ik krijg nooit zo'n "loop nou maar door" blik
En misschien helpt het ook wel dat ik we nog wel eens samen een spelletje pool spelen in de kroeg om de hoek...
Ik maak ook m'n fouten hoor, en waarschijnlijk maak ik ze in m'n uppie voor 2....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo te zien doe je het dus gewoon goed, complimenten!
Ik zie helaas te vaak de gevolgen van mensen die het niet goed doen....![]()
Deedik nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:59 schreef Leandra het volgende:
Hee.... zit jij hier nou de suggestie te wekken dat mijn zoon geen kwaliteitspuber zou zijn
Hij is wel erfelijk belast hè... hij kan dus niet anders dan een kwaliteitspuber zijn![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
OMFG! Van wie ben jij nou weer een kloon?
Het is mijn puber, dus dat maakt hem automatisch (ook ongezien) een kwaliteitspuberquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Ravii het volgende:
[..]
Deedik niet
Hoe kan ik oordelen als ik hem niet ken!
[..]
ik word een kloon genoemd
![]()
![]()
![]()
![]()
Als jij het zegt Bquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is mijn puber, dus dat maakt hem automatisch (ook ongezien) een kwaliteitspuber![]()
![]()
Fouten maken we goddank allemaal, perfectie zou ook zeer saai zijn nietwaar? Ik doelde meer op die klojo's die willens en wetens hun kids mishandelen en/of verwaarlozen. Je wilt echt niet weten wat sommige ouders hun eigen kinderen aandoen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak ook m'n fouten hoor, en waarschijnlijk maak ik ze in m'n uppie voor 2....
Maar over het algemeen is de wisselwerking tussen de kid en mij wel aardig goed.
Das waar... en eigenlijk heb ik t in m'n uppie de afgelopen (bijna) 16 jaar wel aardig gedaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Fouten maken we goddank allemaal, perfectie zou ook zeer saai zijn nietwaar? Ik doelde meer op die klojo's die willens en wetens hun kids mishandelen en/of verwaarlozen. Je wilt echt niet weten wat sommige ouders hun eigen kinderen aandoen...![]()
Maar goed, het is prachtig weer, ik heb vakantie, dus ander onderwerp maar weer!![]()
de bestelling was een autoambulance + jeep van Brüder. moet je niet denken dat die dingen makkelijk te koop zijn...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hé wat leuk, mijn jongste is ook bijna 6!![]()
Wat heb je gekocht?
die hadden ze wel ja...quote:
Heerlijk is dat... hier is de zolder ook jarenlang een racebaan geweest.... tegenwoordig is het een gameroom... de PS2 staat daar... en een videorecorder dus er wordt regelmatig op zolder gehangenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
zo, ff een mailtje gestuurd naar een bedrijf vlak in de buurt die wel zo'n vrachtauto heeft...
hopelijk kan ik het nog afhalen...
't is wat. Hij heeft onder zijn bed een loods gebouwd, stikvol allerhande tracktoren met randapparatuur en vrachtauto's. Dit is al het derde jaar op rij dat ik met de catalogus onder mijn arm op pad ben...![]()
en dan kom je 's avonds nog even instoppen, ligt er zo'n blond koppie tussen grote plastic tracktorsheeft ie stiekem gespeeld...
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor een kutnewbiepubertje komt ie idd heel leuk mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |