drink je alcohol,dan moet je vaak plassen....of doe je het vaak en plast niet genoeg?? krijg je nl blaasontsteking van,wist je dat al???quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
drink je alcohol,dan moet je vaak plassen....of doe je het vaak en plast niet genoeg?? krijg je nl blaasontsteking van,wist je dat al???![]()
je krijgt het niet aan dat beperkte verstand,ookal doe je nog zo je best...**zucht***quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:24 schreef Veulen het volgende:
Jullie mannen snappen het niet...
Ik sta in alle rijen![]()
ja tis zo,de dokter zei het....kreeg pilletjes en moest me vaker wassen!quote:
Fout, ga terug naar start...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:25 schreef Ravii het volgende:
wie is Leandra?
Gekkie, jij bent heul niet goed ingelezenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:25 schreef Ravii het volgende:
wie is Leandra?
urine inleveren effe testen,en hoppa vast blaasontsteking,maar kuurtje verhelpt dat zo hoor!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:26 schreef TherAngelina het volgende:
Ik moet ook alwééér pissen!
Ik ben je gezeik zatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:26 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja tis zo,de dokter zei het....kreeg pilletjes en moest me vaker wassen!
ook zei hij dat ik een keertje nee moest zeggen,maarja dat kan ik zo moeilijk....![]()
Mannenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:25 schreef cindy10 het volgende:
je krijgt het niet aan dat beperkte verstand,ookal doe je nog zo je best...**zucht***![]()
Ik heb geen sexleven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
urine inleveren effe testen,en hoppa vast blaasontsteking,maar kuurtje verhelpt dat zo hoor!![]()
Je zou maar moeten plassenquote:
Euhm... valt het je op dat het voornamelijk oudere mannen en vrouwen zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |