quote:Op maandag 9 juli 2007 18:10 schreef farceman het volgende:
Ik denk dat Brian ook nog voor Amanda zal kiezen, omdat dat voor hem makkelijker is voor hets pel.
Hij kan zich dan nl fysiek afreageren op Amanda , nl. anaal nemen
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:11 schreef cobain94 het volgende:
Kom op brian ..verhef je stem nou even..
Je bent dus gewoon een pompeuze poster die oordeelt over de meningen van anderen, hoe genuanceerd ze ook neergezet wordenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:07 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ja, mijn mening is zeker belangrijk, vooral omdat dit mijn objectieve beoordeling is van de streams die ik zeer nauwgezet volg.![]()
ik heb echter hier op fok allang begrepen dat er verschillende soorten/stadia van objectiviteit bestaan
Wat denkt die drol wel niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:13 schreef De_Moester het volgende:
oh jee...brain vraagt aan mannie om hem niet boos te maken...chantage..
En intimidatie.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:13 schreef De_Moester het volgende:
oh jee...brain vraagt aan mannie om hem niet boos te maken...chantage..
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:13 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die brieven komen ineens wel heeel erg snel. Tamara staat bij de redactie? Wat is de Gouden Kooi aan het spelen met Brian zeg. En ik hoorde hier zo vaak dat DGK Brian beschermt ?
cap cap capquote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef farceman het volgende:
Jjaajja hij gaat para worden
Ze verdienen elkaar.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef BarryK het volgende:
Amanda is ook zooo irritant en zooooo dom
Ex vriendin.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Wie is Tamara? Nieuwe bewoonster?? Foto iemand??
Ex-vriendin van Brian, die Brian wou uitnodigenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Een nieuwe bewoonster...vraag dan niksquote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Heerlijk die nuchterheid van jou.quote:
Iemand waarvan hij wel houd.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik zit in spanning af te wachten.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:17 schreef Cungy het volgende:
heeft die zjin blouse al open gescheurd?
Nee, de Hulk is nog niet in hem neergedaald.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:17 schreef Cungy het volgende:
heeft die zjin blouse al open gescheurd?
Bestaan die dan???quote:Op maandag 9 juli 2007 18:16 schreef schatje het volgende:
Waar zijn de Brian fans die altijd zeggen dat ie niet agressief is?
Hier een niet-brian fan, maar ik zou ook zwaar geirriteerd raken van Amanda... irritant dom wijf.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:16 schreef schatje het volgende:
Waar zijn de Brian fans die altijd zeggen dat ie niet agressief is?
Ja, hij kreeg net een brief van haar waarin staat dat ze straks wil komen. Je zou denken dat ze al achter staat te wachten.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:19 schreef mootie het volgende:
Hoor ik Brian nu zeggen dat Tamara komt vanavond?
Als dat zo is wordt het een bitchfight.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:19 schreef mootie het volgende:
Hoor ik Brian nu zeggen dat Tamara komt vanavond?
Amanda doet belachelijk op psychologisch gebied (dreiging tot beeindigen relatie, belachelijk lullen over Tamara, geen respect hebben voor Brian z'n wil), Brian fysiek...quote:Op maandag 9 juli 2007 18:18 schreef scanman01 het volgende:
Brian wordt echt steeds gestoorder. Amanda moet het nu al met alles eens zijn wat hij zegt, anders begint hij te dreigen dat hij dan de boel kort en klein gaat slaan. Wat een figuur zeg.
Hij stelt voor dat ze samen Tamara ontmoeten ...... Hij heeft haar, denk ik, niet eens afgebeld !quote:Op maandag 9 juli 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
Ik zweer het je, Tamara komt.
Daar hou ik wel vanquote:Op maandag 9 juli 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat zo is wordt het een bitchfight.
Dat denk ik dus ook, Tamara zit ws achter.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij stelt voor dat ze samen Tamara ontmoeten ...... Hij heeft haar, denk ik, niet eens afgebeld !
Op zich interessant, Amanda die Dennis ook wil voor sexquote:Op maandag 9 juli 2007 18:21 schreef blomst het volgende:
Mannie zal wel denken dan moet ik een relatie met Jaap of Dennis beginnen.
Ze is een professionele ruziemaakster.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van![]()
ik kan mij wel voorstellen dat Dellie geen enkele relatie in stand kan houden..ook niet buiten de Kooi..
Vreselijk wijf, snap niet waarom Brain uberhaupt nog met haar is , droppen die handel.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:22 schreef Disana het volgende:
Amanda zal nooit een relatie hebben met iemand die haar niet op nummer 1 zet.
Brian zonder zijn neukertje......neuh.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:24 schreef maril het volgende:
[..]
Vreselijk wijf, snap niet waarom Brain uberhaupt nog met haar is , droppen die handel.
Omdat hij haar neukt voor back-up.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:24 schreef maril het volgende:
[..]
Vreselijk wijf, snap niet waarom Brain uberhaupt nog met haar is , droppen die handel.
Ja daag... als je ziet wat nix klaarspeelt (of juist niet) dat houdt Amanda nooit vol...quote:Op maandag 9 juli 2007 18:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich interessant, Amanda die Dennis ook wil voor sex![]()
anders komt Brian niet vanavondquote:Op maandag 9 juli 2007 18:25 schreef mootie het volgende:
Nou komt Tamara weer niet vanavond?
Omdat hij zelf ook vreselijk is? Soort zoekt soortquote:Op maandag 9 juli 2007 18:24 schreef maril het volgende:
[..]
Backup en kwakkie lozenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:24 schreef maril het volgende:
[..]
Vreselijk wijf, snap niet waarom Brain uberhaupt nog met haar is
Natuurlijk, een storm in een glas water, volgens Nada. Wat kleine bedreigingen richting haar moeder, niks om wakker van te liggen. Snap jij het nog?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:24 schreef Meganog het volgende:
Ik heb Nadia trouwens nog niet zo vrolijk gezien als vandaag, wat een beetje vreemd is na de gebeurtenissen van vanochtend...(of is dat inmiddels helemaal opgelost).
Hij heeft toch altijd zijn dushiputje nogquote:Op maandag 9 juli 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian zonder zijn neukertje......neuh.
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:28 schreef TiNo_Flo het volgende:
Als ie die accep[teert kan ie Tamara niet eens meer uitnodigen... ook een oplossing... voorlopigquote:Op maandag 9 juli 2007 18:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor, dat was te verwachten
[afbeelding]
zijn broerquote:Op maandag 9 juli 2007 18:29 schreef BarryK het volgende:
Hij accepteert niet, wie is Kenneth precies?
Zijn broer. Die en zijn moeder hadden al spullen klaar liggen om met Tamara's bezoek mee te geven voor Brian.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:29 schreef BarryK het volgende:
Zei ze dit letterlijk?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natuurlijk, een storm in een glas water, volgens Nada.
Brian's broer....quote:Op maandag 9 juli 2007 18:29 schreef BarryK het volgende:
als ie 1 keer per week parra word ben ik tevereden hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 18:29 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
De druk op Brian wordt eindelijk opgevoerd. Mooi want wat levert die gozer behalve zijn para momenten.
Ze heeft het cadeautje voor Tamara bekeken maar niet gejat tochquote:Op maandag 9 juli 2007 18:30 schreef mootie het volgende:
Mietje accepteert niet. Kennie had zo leuk kunnen vertellen over Mannie die het cadeautje gejat had!
Precies, Kennethe heeft helemaal niet gebeld, de redaktie heeft Kenneth gebeld.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:29 schreef Clank het volgende:
Kenneth moet de Parabrother weer even rustig praten...
Gejat, opengemaakt en weer teruggelegd. Niet zuiver in elk geval.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft het cadeautje voor Tamara bekeken maar niet gejat toch![]()
Ze heeft de ketting eruit gehaald en vervangen door een gebruikte tampon.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft het cadeautje voor Tamara bekeken maar niet gejat toch![]()
Te grappig ditquote:Op maandag 9 juli 2007 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft de ketting eruit gehaald en vervangen door een gebruikte tampon.![]()
whehehe braiaansquote:Op maandag 9 juli 2007 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Gejat, opengemaakt en weer teruggelegd. Niet zuiver in elk geval.
dat gaat na de kooi toch al gebeuren ...quote:Op maandag 9 juli 2007 18:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda is bang dat Tamara er met haar supermooie en lieve vriend vandoor gaat![]()
Er zit totaal geen logica in, behalve als het allemaal gestuurd is.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natuurlijk, een storm in een glas water, volgens Nada. Wat kleine bedreigingen richting haar moeder, niks om wakker van te liggen. Snap jij het nog?
Duidelijk te merken dat Huub er van genietquote:Op maandag 9 juli 2007 18:36 schreef akveor het volgende:
Huub is er als de kippen bij om Amanda een sigaret te geven...
Ik vermoed dat ze hem hadden willen vertellen over het geopende pakje voor Tamara.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lijkt me humor als er opeens een collect call komt van zijn moeder
Ik vind het een wonder dat die er nog niet geweest is!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lijkt me humor als er opeens een collect call komt van zijn moeder
Iemand die close is/was met Brianaal kan per definitie niet kloppenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:36 schreef Disana het volgende:
Toch kan die Tamara ook niet kloppen. Als Brian haar gisteren echt heeft afgezegd, wat moet dat dan met die brief daarnet. En ze lijkt wel erg close met enge Netty en broer Kenneth. Zou best kunnen dat Tamara een grote stookster is.
ik ben er helemaal voor!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze hem hadden willen vertellen over het geopende pakje voor Tamara.
Neuhh Brian heeft pluspunten. Hou je mond doe niet zo brutaal, ik breek de tent af.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:38 schreef BarryK het volgende:
Ik ben PRO-BRIAN (in ruzie amanda-brian)... alle punten van Amanda zijn gelul, ze luistert alleen niet/begrijpt niet wat brian er op terug zegt.
Dat kan ook gestuurd worden door achter, het doorlaten van brieven kan op ieder moment worden gedaan als zij dat willen..quote:Op maandag 9 juli 2007 18:36 schreef Disana het volgende:
Toch kan die Tamara ook niet kloppen. Als Brian haar gisteren echt heeft afgezegd, wat moet dat dan met die brief daarnet. En ze lijkt wel erg close met enge Netty en broer Kenneth. Zou best kunnen dat Tamara een grote stookster is.
Nee, maar daar kwam het wel op neer. Het feit alleen al dat ze binnen een half uur na het telefoontje van haar moeder babbelt over masacra en nagels vijlen, zegt mij genoeg.quote:
Ik heb hier zojuist de tent afgebroken en het is jou schuld, want jij bent voor Brian!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuhh Brian heeft pluspunten. Hou je mond doe niet zo brutaal, ik breek de tent af.
Dat roept ie al een half uur...hij blijft nogal kalm terwijl ze het bloed onder zijn nagels vandaan haalt..quote:Op maandag 9 juli 2007 18:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuhh Brian heeft pluspunten. Hou je mond doe niet zo brutaal, ik breek de tent af.
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:39 schreef Spartel het volgende:
Hij doet er zooooooooooooo lang over om een normale zin te formuleren. Mijngod.
collectcall?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:41 schreef Crush65 het volgende:
Ik heb ook nog wel een tent die afgebroken moet worden!
Dat was pas na het gesprek met achter..ze kwam daar enigszins gerustgesteld vandaanquote:Op maandag 9 juli 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, maar daar kwam het wel op neer. Het feit alleen al dat ze binnen een half uur na het telefoontje van haar moeder babbelt over masacra en nagels vijlen, zegt mij genoeg.
Amanda heeft op geen punt gelijk... zelfs op het punt van die kettingen is het eigenlijk haar schuld aangezien zij zo sneaky was om ze te gaan zoeken... (brian is natuurlijk wel een lul de behanger, wat we al langer wisten, dat hij een ketting met hartjes aan Tamara geeft en niet aan Amanda geeft... )quote:Op maandag 9 juli 2007 18:40 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik heb hier zojuist de tent afgebroken en het is jou schuld, want jij bent voor Brian!
Ik ben hier zoooo mee eens, wat een zeikwijf, en maar drammen, er zit echt geen stop op.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat roept ie al een half uur...hij blijft nogal kalm terwijl ze het bloed onder zijn nagels vandaan haalt..
ik had haar al lang met haar kop door de glazen deur gegooid
ja heel knap dat een volwassen kerel tijdens een gesprek geen dingen stuk maakt omdat ie t anders niet redquote:Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef De_Moester het volgende:
ik moet het toegeven...brian heeft dit keer echt zelfbeheersing getoond...
Dat was wel razend snel, vind je niet? Eerst grote paniek en binnen een half uur is het opgelost?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat was pas na het gesprek met achter..ze kwam daar enigszins gerustgesteld vandaan
Wie weet heeft ie een paar tranquillizers achterover gegooidquote:Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef De_Moester het volgende:
in brian's geval welquote:Op maandag 9 juli 2007 18:45 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ja heel knap dat een volwassen kerel tijdens een gesprek geen dingen stuk maakt omdat ie t anders niet red![]()
Ik ben bang van welquote:Op maandag 9 juli 2007 18:45 schreef Kimberleyy het volgende:
Ben ik de enige hier die voor Amanda is?
Maar ze weet toch wat er werkelijk aan de hand is geweest en ook wie de bedreiging heeft geuit.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was wel razend snel, vind je niet? Eerst grote paniek en binnen een half uur is het opgelost?
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:45 schreef Kimberleyy het volgende:
Sorry hoor dat zie ik niet, als je hier al je zelfbeheersing over moet verliezen, dan ben je echt sneu.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef De_Moester het volgende:
ze zijn ECHT aan elkaar gewaagd!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
Brian moet alles wat Amanda erg vindt ook erg vinden. Brian mag dus niet meer voor zichzelf denken of voelen?
Dat hoorde we pas een paar uur later, niet na een half uur.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar ze weet toch wat er werkelijk aan de hand is geweest en ook wie de bedreiging heeft geuit.
Brian doet dat ook voor Amanda, laat het hem ook maar eens voelen.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:47 schreef akveor het volgende:
Ik snap die Brian totaal niet (what's new?)... Wie is Amanda wel niet dat zij durft te bepalen wie Brian mag wel of niet uitnodigen... Wat een sukkel.
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:45 schreef Kimberleyy het volgende:
dat is ie toch ook? ik heb 'm al over minder z'n zelfbeheersing zien verliezenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry hoor dat zie ik niet, als je hier al je zelfbeheersing over moet verliezen, dan ben je echt sneu.
Met zo'n kutwijf als gesprekspartner.....?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry hoor dat zie ik niet, als je hier al je zelfbeheersing over moet verliezen, dan ben je echt sneu.
Een Photoshop hoogstandje van Brian?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Buroblad op PC in het kantoor
[afbeelding]
Weinig knaps aan het is gewoon een sneue vent. Hij zegt nu dat hij Amanda niet bedreigt, wat doet hij constant, focking mond houden, want ik word para, ik sla de boel kapot.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:49 schreef De_Moester het volgende:
[..]
dat is ie toch ook? ik heb 'm al over minder z'n zelfbeheersing zien verliezen![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Buroblad op PC in het kantoor
[afbeelding]
Ik vind Amanda geweldig.... Iedereen die Brian para kan krijgen is voor mij een superheld(in)quote:Op maandag 9 juli 2007 18:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Met zo'n kutwijf als gesprekspartner.....?
Ik zie dat anders...of je luistert niet![]()
Wij hoorden het later, maar je weet niet of Nadia eerder al wat hoorde, maar moest wachten met erover praten omdat 'achter' er nog mee bezig was. Grote kans dat 'achter' ook politie heeft ingeschakeld, of overlegd met politie.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hoorde we pas een paar uur later, niet na een half uur.
Ongelooflijk watje is hetquote:Op maandag 9 juli 2007 18:47 schreef akveor het volgende:
Ik snap die Brian totaal niet (what's new?)... Wie is Amanda wel niet dat zij durft te bepalen wie Brian mag wel of niet uitnodigen... Wat een sukkel.
Deed hij dat maar nietquote:Op maandag 9 juli 2007 18:52 schreef Spartel het volgende:
Hij houdt zicht écht heel erg in nu!!
Deze fake heb ik al een tijdje gelden gezien, als ik me niet vergis op VOL.quote:
Sorry, leuke TV momenten that's it. Probeer me maar niet iets anders te laten denken, je weet het, beeqreng.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wij hoorden het later, maar je weet niet of Nadia eerder al wat hoorde, maar moest wachten met erover praten omdat 'achter' er nog mee bezig was. Grote kans dat 'achter' ook politie heeft ingeschakeld, of overlegd met politie.
Jaquote:Op maandag 9 juli 2007 18:54 schreef mootie het volgende:
Sorry Brian, maar dat was gewoon een kapitale fout, die hartjes.
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:54 schreef BarryK het volgende:
Huichelaar Jaap is were bezig... zoals ik gisteren al voorspelde vertelt hij alle plannen met Huub door.
Hij zegt nu (met Dennis) dat Huub drank in Nadia wil gooien om wat met er te gaan doen... Nadia moet doen alsof ze mee gaat werken, en dan daarna terugtrekken en zeggen ("sukkel wie denk je wel niet dat je bent , viespeuk" als ze in bed liggen)
Gaat vrijdagavond gebeuren
Jaap is echt een loser,quote:Op maandag 9 juli 2007 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
als hij nu even tegen Huub vertelde dat Denniks hem met zn zus wil pakken, maar neeeeeeeeee.....
Ze heeft gevraagd wat er aan hing, en hij gaf (gelukkig voor hem) eerlijk antwoord.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Heeft Brianaal zelf verteld dat hij een ketting met hartjes voor Tamara heeft gekocht of heeft Amanda verteld dat ze het pakje stiekum heeft geopend?
Para Brian is altijd leuk maar om nou meteen Amanda geweldig te vinden gaat mij veel te ver..quote:Op maandag 9 juli 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind Amanda geweldig.... Iedereen die Brian para kan krijgen is voor mij een superheld(in)![]()
![]()
![]()
Ik normaal gesproken ook, maar nu ff niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Para Brian is altijd leuk maar om nou meteen Amandag geweldig te vinden gaat mij veel te ver..
ik walg van dat wijf met haar verwende kutkop![]()
gaat jammer genoeg niet meer gebeuren vrees ikquote:Op maandag 9 juli 2007 18:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
'
Jawel, opkroppen die boel...hoe groter de explosie en het eind resultaat![]()
![]()
![]()
Jaap is een echte speler. Hij doet zich soms zielig voor maar hij haalt wel bij iedereen de plannetjes...quote:
Brian en Dennix zijn de twee van het lastigvallen van familie/vrienden buiten de kooi.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
als hij nu even tegen Huub vertelde dat Denniks hem met zn zus wil pakken, maar neeeeeeeeee.....
Plagiaat: Dat heeft hij van Jaap.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:59 schreef Mokum020 het volgende:
B: "Ik snap mezelf niet"
En je vergeet de fatwa die over Nada is uitgesproken.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:59 schreef BarryK het volgende:
[..]
Brian en Dennix zijn de twee van het lastigvallen van familie/vrienden buiten de kooi.
Natasia is van het dreigen, doet Amanda ook wel is...
Jaap is van de NSB
Huub dreigt wel, maar meer dat hij zelf iemand iets buiten de kooi zou kunnen doen.. omdat hij bvb niet kan tegen mannen die vrouwen slaan
Lieke doet eigenlijk niets van dit alles
Vraag me af of ze zou kunnen stralen als haar oma op sterven ligtquote:Op maandag 9 juli 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
Wat ziet Natasja er de laatste dagen toch onverzorgd uit, het gaat echt niet goed met haar.
Lijkt me leuke tv als Tamara nu alsnog zou komenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:01 schreef BarryK het volgende:
Zie Amanda triomfantelijk doen in haar doen en laten
De hoop op leuke tv is bij mij de afgelopen tijd steeds minder gewordenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lijkt me leuke tv als Tamara nu alsnog zou komen
Ze kent het mens amper. Haar grootste zorg is Wilgo. Hij vertrekt morgen naar SU en haar zus Joan vertelde dat ze geen geld heeft om kleding voor Natasja te kopen. M.a.w.: Wilgo neemt alle centjes mee naar SU.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vraag me af of ze zou kunnen stralen als haar oma op sterven ligt
Of wil Natasia alleen maar tussen Brian en Amanda kruipen. Ze mist Brian dus iedere kans op een tik naar Amanda zal ze ten volle uitnutten.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
Natasja is zo te zien niet zo blij met de beslissing van Brian.
hehehe, ik heb ook net een kaartje gestuurd... dat vrijdagavond de uitgelezen avond is om weer een romantische verrassing voor Lieke te verzorgen.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:04 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een kaartje naar Huub ga sturen, met de medeling don't trust Jaap het is een nsb'er
Belachelijk hoe er dan maar vanuit gegaan wordt dat ze ze wel uit de pot kan halen.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:09 schreef BarryK het volgende:
Natasia er is een collect call van Wilgo, ze heeft geen cp's.. ze moet dan een stemming gaan aanvragen
Laat hij maar even vertellen dat Amanda met haar poten aan het cadeautje heeft gezetenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Plasma : Collect Call van Wilgo voor Natasia
Brian denkt dat het wel eens een bericht voor hem kan zijn ......
Gewoon alles uitgeven, zorgen dat je blut bent en dan kun je van 'de gemeenschap' leven .......quote:Op maandag 9 juli 2007 19:11 schreef Meganog het volgende:
[..]
Belachelijk hoe er dan maar vanuit gegaan wordt dat ze ze wel uit de pot kan halen.
ja, ze heeft zelf tegen Herma en Patricia gezegd dat het uit was.... dus helemaal begrijpen doe ik het niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:12 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik dacht al gelezen te hebben op fok dat het al tijdje over is tussen Wilgo en Natasia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |