zo gek vind ik dat niet, ze is gewoon een vrouw die net als een man een eigen mening heeft, haar eigen boontjes dopt en niet bij een ander om raad komt vragen voor elke scheet die haar dwars zit.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als Huub dus een gesprek voert met iemand, dan perst ze zich er gewoon tussen. Ik vind dat enorm irritant, de dwingende stoere toon waarmee ze dan met de argumenten van Huub de ander tot iets wil overhalen. Als ze echt zo op 1 lijn zitten, kan ze die gesprekken ook wel aan Huub overlaten... maar ze wil er zo graag haar eigen stempel op drukken.
Kan dennix daar vannacht geen kwakkie onder spuiten? dan blijft die lok mooi op z'n plaats zitten..quote:Op maandag 9 juli 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
Nadia legt weer steeds die ene haarlok goed over haar voorhoofd.
Hahahaquote:Op maandag 9 juli 2007 17:43 schreef Borga het volgende:
[..]
bedankt voor deze mededeling, daar zaten we met zijn alle op te wachten![]()
En ze zegt heel erg afkeurend dat Lieke geen kont heeft en zeikt verder alles aan haar lichaam af. En dat terwijl wij toch met ons allen hebben kunnen vaststellen dat Nadia zelf totaal geen heupen heeft (net als Kelly), borsten heeft waarvan de tepels echt recht naar beneden wijzen en een kont waar je ook niet blij van wordt. Ongelooflijk. Volgens mij hebben we weer iemand die echt stekeblind is. Dat moet ook haast wel omdat ze zich in alle bochten wringt dat niemand haar buik ziet, maar haar borsten - die er écht niet uitzien - mag iedereen wel zienquote:Op maandag 9 juli 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
Weer een die Lieke mannelijk vindt: Nadia.
Die heeft zich echt de villa ingeneukt, al is ze later ook serieuze gevoelens voor Huub gaan koesteren. En dan iets DURVEN zeggen over Nadia.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:25 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Lieke kon niet eens wachten tot na werktijd in het begin met huub..Dat kwam pas hoerig over.. Ingehuurd om te neuken met huub..
Het gaat niet om man - vrouw... mij tenminste nietquote:Op maandag 9 juli 2007 17:45 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
zo gek vind ik dat niet, ze is gewoon een vrouw die net als een man een eigen mening heeft, haar eigen boontjes dopt en niet bij een ander om raad komt vragen voor elke scheet die haar dwars zit.
een vrouw die niet zonodig door iedereen aardig gevonden hoeft te worden, een vrouw die in haar leven buiten de kooi een zelfstandig en succesvol leven leidt en zich liet laat koeienoren door tegenslagen of mannen.
kortom , gewoon een moderne vrouw met ballen.
Ik hou dervan.
Ik ook, maar niet iedereen vindt dat een vrouw zo op de voorgrond mag treden ofzo. Een hele pittige dame wordt in ieder geval niet echt vaak geaccepteerd. Ik vind zelf namelijk dat Lieke dingen veel beter uitlegt dan Huub dat doet. Dus ze valt hem ook vaak bij om dingen te verduidelijken.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:45 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
zo gek vind ik dat niet, ze is gewoon een vrouw die net als een man een eigen mening heeft, haar eigen boontjes dopt en niet bij een ander om raad komt vragen voor elke scheet die haar dwars zit.
een vrouw die niet zonodig door iedereen aardig gevonden hoeft te worden, een vrouw die in haar leven buiten de kooi een zelfstandig en succesvol leven leidt en zich liet laat koeienoren door tegenslagen of mannen.
kortom , gewoon een moderne vrouw met ballen.
Ik hou dervan.
Ze zegt zelf dat ze die gevoelens al vrij snel had, maar jij weet het natuurlijk beter. Lieke liegt natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2007 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft zich echt de villa ingeneukt, al is ze later ook serieuze gevoelens voor Huub gaan koesteren. En dan iets DURVEN zeggen over Nadia.![]()
Die trekt Fries nog af als die haar backup kon geven.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:37 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja zo klaar als een klontje...desnoods met Jaap![]()
Nee Scan, jij weet het het beste want jij hebt een glazen bol en wij niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat ze die gevoelens al vrij snel had, maar jij weet het natuurlijk beter. Lieke liegt natuurlijk![]()
Misschien dan voor de zwakzinnigen onder ons, want ze zegt altijd precies hetzelfde nóg een keer.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:47 schreef scanman01 het volgende:
Dus ze valt hem ook vaak bij om dingen te verduidelijken.
Gewoon laten gaan. Zo was het al vanaf het begin dat ze erin kwam en zogenaamd absoluut niets voor Huub voeldequote:Op maandag 9 juli 2007 17:51 schreef jacqjacq het volgende:
wat een gezeik over lieke weer zeg, zowel van de bewoners als van enkele fokkers hier.
Die twee houden zich alleen bezig met kleren,makup,sex en thats itquote:Op maandag 9 juli 2007 17:43 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dit een TRIEST gesprek zeg tussen Nadia en Amanda. Onvoorstelbaar. Zijn smmige meiden nou echt zo? Wat in en in treurig zeg. Ze pakken alle mogelijkheden aan om iemand ongelooflijk af te maken.
Altijd als ik Brian&Amanda op de streams volg.. is het eenzijdig van Amanda's kant en Brian nergeert haar zowat volkomenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:51 schreef farceman het volgende:
AH Amanda slijmt alweer bij Brian, zodra hij haar afstoot ,doet ze er alles aan om hem weer terug te krijgen
quote:Op maandag 9 juli 2007 17:51 schreef jacqjacq het volgende:
wat een gezeik over lieke weer zeg, zowel van de bewoners als van enkele fokkers hier.
Lieke scheelt een paar jaar in leeftijd met nadia en amanda, maar komt over als een volwassen vrouw en niet als onzeker meisje.
lieke is zich zeer bewust van haar lichaam en komt zelfverzekerd over (dat stadium hebben amanda en nadia zeker niet, die zijn steeds met hun buitenkant bezig). Ze is ook goed bezig, met voeding, sport etc. heeft alles op een normale manier in shape gekregen (geen liposuctie, geen siliconen).
al zou lieke zich al via huub de kooi ingen**kt hebben, wat doet zij dan anders dan amanda (met brian en elke vent waar ze haar handen op kon krijgen) en nadia (die nix eigenlijk nix vindt).
sommige mensen ergeren zich aan haar stem , ik erger me meer aan die van amanda (hijgerig en ordi), nadia (kak-accent, schat hier en schat daar, en van die kreuntjes in haar stem) en natasia (viswijf).
Nee, voor de zwakzinnigen onder de bewoners. Het is meerdere keren gebeurd dat ze Lieke wel begrepen, maar Huub niet. Maar ja, jij hebt wat tegen Lieke hè. En ik schijt op nadia, dus die ga ik de komende tijd even lekker afzeiken.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien dan voor de zwakzinnigen onder ons, want ze zegt altijd precies hetzelfde nóg een keer.
Dus als je "gevoelens" zegt te hebben (want jij weet net zo goed niet of ze liegt!) dan is sex wél toegestaan, en mag je een ander die gewoon sex heeft omdat ze de ander aantrekkelijk vindt, daarop aanvallen? Ik dacht dat jij wat progressiever in je opvattingen was, maar het kan ook komen omdat je tot in het absurde alles wat Lieke doet blijft verdedigen. OIld habits never die, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat ze die gevoelens al vrij snel had, maar jij weet het natuurlijk beter. Lieke liegt natuurlijk![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 17:53 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Altijd als ik Brian&Amanda op de streams volg.. is het eenzijdig van Amanda's kant en Brian nergeert haar zowat volkomen![]()
Behalve in bed dan.![]()
ik doe met je meequote:Op maandag 9 juli 2007 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, voor de zwakzinnigen onder de bewoners. Het is meerdere keren gebeurd dat ze Lieke wel begrepen, maar Huub niet. Maar ja, jij hebt wat tegen Lieke hè. En ik schijt op nadia, dus die ga ik de komende tijd even lekker afzeiken... wat vrij makkelijk is trouwens.
![]()
En dan die toon waarop ze alles zegtquote:Op maandag 9 juli 2007 17:53 schreef riri het volgende:
[..]
Die twee houden zich alleen bezig met kleren,makup,sex en thats it
nadia is echten amanda helemaal
![]()
![]()
dom dom dom
nadia loopt alleen maar te roepen oooooh wat lief lief lief en daar zullen mensen jaren naar moeten luisteren als de kooi nog jaren duurt
hoezo???quote:Op maandag 9 juli 2007 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft zich echt de villa ingeneukt, al is ze later ook serieuze gevoelens voor Huub gaan koesteren. En dan iets DURVEN zeggen over Nadia.![]()
Jouw mening is belangrijk en de rest zeikt? De laatste keer dat ik keek, was dit een plek waar alle observaties van de miljonairs gepost en besproken konden worden in relatie tot de streams.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:51 schreef jacqjacq het volgende:
Lieke scheelt een paar jaar in leeftijd met nadia en amanda, maar komt over als een volwassen vrouw en niet als onzeker meisje.
lieke is zich zeer bewust van haar lichaam en komt zelfverzekerd over (dat stadium hebben amanda en nadia zeker niet, die zijn steeds met hun buitenkant bezig). Ze is ook goed bezig, met voeding, sport etc. heeft alles op een normale manier in shape gekregen (geen liposuctie, geen siliconen).
al zou lieke zich al via huub de kooi ingen**kt hebben, wat doet zij dan anders dan amanda (met brian en elke vent waar ze haar handen op kon krijgen) en nadia (die nix eigenlijk nix vindt).
sommige mensen ergeren zich aan haar stem , ik erger me meer aan die van amanda (hijgerig en ordi), nadia (kak-accent, schat hier en schat daar, en van die kreuntjes in haar stem) en natasia (viswijf).
Ach, ik weet hoe jij met Dido was en dat zie ik nu terugkeren met Nadia.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus als je "gevoelens" zegt te hebben (want jij weet net zo goed niet of ze liegt!) dan is sex wél toegestaan, en mag je een ander die gewoon sex heeft omdat ze de ander aantrekkelijk vindt, daarop aanvallen? Ik dacht dat jij wat progressiever in je opvattingen was, maar het kan ook komen omdat je tot in het absurde alles wat Lieke doet blijft verdedigen. OIld habits never die, zullen we maar zeggen.![]()
Inderdaad, zo zit jij in elkaar.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, voor de zwakzinnigen onder de bewoners. Het is meerdere keren gebeurd dat ze Lieke wel begrepen, maar Huub niet. Maar ja, jij hebt wat tegen Lieke hè. En ik schijt op nadia, dus die ga ik de komende tijd even lekker afzeiken... wat vrij makkelijk is trouwens.
![]()
Jep, maar dat komt omdat ik nooit buiten kom. Dat weet je toch.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:51 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee Scan, jij weet het het beste want jij hebt een glazen bol en wij niet.![]()
Scan! Dat zijn Natasia-trekjes hoor: een ander verwijten wat je zelf doet.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, ik weet hoe jij met Dido was en dat zie ik nu terugkeren met Nadia.
De smerige HOER uithangen.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:57 schreef riri het volgende:
[..]
hoezo???
redaktie wou lieke er al veel langer in hebben....
wat doet nadia nu dan al met dennis na twee dagen in de kooi?
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep, maar dat komt omdat ik nooit buiten kom. Dat weet je toch.![]()
Ja, ik was Huub fan en post ook nooit iets negatiefs over Huubquote:Op maandag 9 juli 2007 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad, zo zit jij in elkaar.![]()
Ik post ook pósitieve dingen over Lieke, als ik vind dat ze iets goed doet.
Maar in de BB's is al lang gebleken dat jij dat maar lastig vindt, en het liever zwart - wit houdt. In dit geval is dus alles van Lieke helemaal geweldig, en Nadia is een monster.
Maar ik blijf er af en toe tóch commentaar op leveren, als ik vind dat je weer eens helemaal doorslaat.![]()
Inderdaad ja, want álles wijst erop (ze zegt het nota bene ZELF) dat ze gaat neuken voor backup. Het zijn haar eigen woorden dat er geen klik is met Dennis. Maar wil je dat wel horen?quote:
ja, mijn mening is zeker belangrijk, vooral omdat dit mijn objectieve beoordeling is van de streams die ik zeer nauwgezet volg.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw mening is belangrijk en de rest zeikt? De laatste keer dat ik keek, was dit een plek waar alle observaties van de miljonairs gepost en besproken konden worden in relatie tot de streams.
Ik geef best wel toe dat ik soms net even té fanatiek iemand verdedig, maar dat gebeurt altijd als die persoon door velen enorm en in mijn ogen overduidelijk zeer onterecht wordt afgemaakt. Jij hebt dat excat zo. Normaal neem je het eigenlijk nooit voor bewoners op, maar bij Dido was dat anders. Toen nam je het ook non stop voor Dido op. Dat lijkt nu met Nadia weer zo te zijn (je valt wel op heuploze en kontloze meiden trouwensquote:Op maandag 9 juli 2007 18:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Scan! Dat zijn Natasia-trekjes hoor: een ander verwijten wat je zelf doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |