abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51297858
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar als Huub dus een gesprek voert met iemand, dan perst ze zich er gewoon tussen. Ik vind dat enorm irritant, de dwingende stoere toon waarmee ze dan met de argumenten van Huub de ander tot iets wil overhalen. Als ze echt zo op 1 lijn zitten, kan ze die gesprekken ook wel aan Huub overlaten... maar ze wil er zo graag haar eigen stempel op drukken.
zo gek vind ik dat niet, ze is gewoon een vrouw die net als een man een eigen mening heeft, haar eigen boontjes dopt en niet bij een ander om raad komt vragen voor elke scheet die haar dwars zit.
een vrouw die niet zonodig door iedereen aardig gevonden hoeft te worden, een vrouw die in haar leven buiten de kooi een zelfstandig en succesvol leven leidt en zich liet laat koeienoren door tegenslagen of mannen.
kortom , gewoon een moderne vrouw met ballen.
Ik hou dervan.
pi_51297862
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
Nadia legt weer steeds die ene haarlok goed over haar voorhoofd.
Kan dennix daar vannacht geen kwakkie onder spuiten? dan blijft die lok mooi op z'n plaats zitten..
pi_51297864
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:43 schreef Borga het volgende:

[..]

bedankt voor deze mededeling, daar zaten we met zijn alle op te wachten
Hahaha Wist geen openingszin.
  maandag 9 juli 2007 @ 17:46:04 #254
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51297868
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
Weer een die Lieke mannelijk vindt: Nadia.
En ze zegt heel erg afkeurend dat Lieke geen kont heeft en zeikt verder alles aan haar lichaam af. En dat terwijl wij toch met ons allen hebben kunnen vaststellen dat Nadia zelf totaal geen heupen heeft (net als Kelly), borsten heeft waarvan de tepels echt recht naar beneden wijzen en een kont waar je ook niet blij van wordt. Ongelooflijk. Volgens mij hebben we weer iemand die echt stekeblind is. Dat moet ook haast wel omdat ze zich in alle bochten wringt dat niemand haar buik ziet, maar haar borsten - die er écht niet uitzien - mag iedereen wel zien
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator maandag 9 juli 2007 @ 17:46:08 #255
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51297871
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:25 schreef cobain94 het volgende:

[..]

Lieke kon niet eens wachten tot na werktijd in het begin met huub..Dat kwam pas hoerig over.. Ingehuurd om te neuken met huub..
Die heeft zich echt de villa ingeneukt, al is ze later ook serieuze gevoelens voor Huub gaan koesteren. En dan iets DURVEN zeggen over Nadia.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 9 juli 2007 @ 17:46:27 #256
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51297883

Tuttebel...
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2007 @ 17:46:41 #257
137949 Disana
pi_51297891
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:45 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

zo gek vind ik dat niet, ze is gewoon een vrouw die net als een man een eigen mening heeft, haar eigen boontjes dopt en niet bij een ander om raad komt vragen voor elke scheet die haar dwars zit.
een vrouw die niet zonodig door iedereen aardig gevonden hoeft te worden, een vrouw die in haar leven buiten de kooi een zelfstandig en succesvol leven leidt en zich liet laat koeienoren door tegenslagen of mannen.
Ik hou dervan.
Het gaat niet om man - vrouw... mij tenminste niet
  maandag 9 juli 2007 @ 17:46:57 #258
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51297902
Volgens Natasia heeft Lieke de keuken niet goed schookgemaakt. Ze schreeuwt haar nog na : "En daarom kom ik bij jou thuis nog geen glaasje water of melk drinken. Je bent smerig".
Keep the Sunny Side Up
  maandag 9 juli 2007 @ 17:47:32 #259
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51297914
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:45 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

Ik hou dervan.
Ik ook, maar niet iedereen vindt dat een vrouw zo op de voorgrond mag treden ofzo. Een hele pittige dame wordt in ieder geval niet echt vaak geaccepteerd. Ik vind zelf namelijk dat Lieke dingen veel beter uitlegt dan Huub dat doet. Dus ze valt hem ook vaak bij om dingen te verduidelijken.
  maandag 9 juli 2007 @ 17:49:22 #260
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51297952
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Die heeft zich echt de villa ingeneukt, al is ze later ook serieuze gevoelens voor Huub gaan koesteren. En dan iets DURVEN zeggen over Nadia.
Ze zegt zelf dat ze die gevoelens al vrij snel had, maar jij weet het natuurlijk beter. Lieke liegt natuurlijk
  maandag 9 juli 2007 @ 17:50:12 #261
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51297967
Nadia zei vanmiddag nog dat er absoluut geen klik is tussen haar en Dennis, maar dat ze hem seksueel wel lekker vindt. Duidelijk dus hoe het zit bij Nadia
  maandag 9 juli 2007 @ 17:51:16 #262
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51297990
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:37 schreef milk-shake het volgende:

[..]

ja zo klaar als een klontje...desnoods met Jaap
Die trekt Fries nog af als die haar backup kon geven.

edit: en dat waren er 4 op rij
pi_51297995
AH Amanda slijmt alweer bij Brian, zodra hij haar afstoot ,doet ze er alles aan om hem weer terug te krijgen
pi_51298004
wat een gezeik over lieke weer zeg, zowel van de bewoners als van enkele fokkers hier.
Lieke scheelt een paar jaar in leeftijd met nadia en amanda, maar komt over als een volwassen vrouw en niet als onzeker meisje.
lieke is zich zeer bewust van haar lichaam en komt zelfverzekerd over (dat stadium hebben amanda en nadia zeker niet, die zijn steeds met hun buitenkant bezig). Ze is ook goed bezig, met voeding, sport etc. heeft alles op een normale manier in shape gekregen (geen liposuctie, geen siliconen).
al zou lieke zich al via huub de kooi ingen**kt hebben, wat doet zij dan anders dan amanda (met brian en elke vent waar ze haar handen op kon krijgen) en nadia (die nix eigenlijk nix vindt).
sommige mensen ergeren zich aan haar stem , ik erger me meer aan die van amanda (hijgerig en ordi), nadia (kak-accent, schat hier en schat daar, en van die kreuntjes in haar stem) en natasia (viswijf).
pi_51298006
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze zegt zelf dat ze die gevoelens al vrij snel had, maar jij weet het natuurlijk beter. Lieke liegt natuurlijk
Nee Scan, jij weet het het beste want jij hebt een glazen bol en wij niet.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_51298010
Heeft nadia nou al wat gegeten?
  maandag 9 juli 2007 @ 17:52:05 #267
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51298013
  Moderator maandag 9 juli 2007 @ 17:52:41 #268
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51298018
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:47 schreef scanman01 het volgende:
Dus ze valt hem ook vaak bij om dingen te verduidelijken.
Misschien dan voor de zwakzinnigen onder ons, want ze zegt altijd precies hetzelfde nóg een keer.
Ook loopt ze ongelooflijk opzichtig te slijmen, en heel overdreven "het spel te spelen". Ze is qua uiterlijk meer een haantje dan een kippetje, en probeert dat blijkbaar ook in haar gedrag uit te stralen . Het komt alleen zo onecht en vals over, dat iedereen iedereen in de villa behalve haar neukertje Huub, haar minacht.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 9 juli 2007 @ 17:53:09 #269
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51298035
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:51 schreef jacqjacq het volgende:
wat een gezeik over lieke weer zeg, zowel van de bewoners als van enkele fokkers hier.
Gewoon laten gaan. Zo was het al vanaf het begin dat ze erin kwam en zogenaamd absoluut niets voor Huub voelde
pi_51298038
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:43 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dit een TRIEST gesprek zeg tussen Nadia en Amanda. Onvoorstelbaar. Zijn smmige meiden nou echt zo? Wat in en in treurig zeg. Ze pakken alle mogelijkheden aan om iemand ongelooflijk af te maken.
Die twee houden zich alleen bezig met kleren,makup,sex en thats it
nadia is echt en amanda helemaal
dom dom dom
nadia loopt alleen maar te roepen oooooh wat lief lief lief en daar zullen mensen jaren naar moeten luisteren als de kooi nog jaren duurt
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_51298042
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:51 schreef farceman het volgende:
AH Amanda slijmt alweer bij Brian, zodra hij haar afstoot ,doet ze er alles aan om hem weer terug te krijgen
Altijd als ik Brian&Amanda op de streams volg.. is het eenzijdig van Amanda's kant en Brian nergeert haar zowat volkomen
Behalve in bed dan.
pi_51298066
quote:
Lieke scheelt een paar jaar in leeftijd met nadia en amanda, maar komt over als een volwassen vrouw en niet als onzeker meisje.
lieke is zich zeer bewust van haar lichaam en komt zelfverzekerd over (dat stadium hebben amanda en nadia zeker niet, die zijn steeds met hun buitenkant bezig). Ze is ook goed bezig, met voeding, sport etc. heeft alles op een normale manier in shape gekregen (geen liposuctie, geen siliconen).
al zou lieke zich al via huub de kooi ingen**kt hebben, wat doet zij dan anders dan amanda (met brian en elke vent waar ze haar handen op kon krijgen) en nadia (die nix eigenlijk nix vindt).
sommige mensen ergeren zich aan haar stem , ik erger me meer aan die van amanda (hijgerig en ordi), nadia (kak-accent, schat hier en schat daar, en van die kreuntjes in haar stem) en natasia (viswijf).
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  maandag 9 juli 2007 @ 17:54:46 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51298075
Ik heb het al eerder gezegd, ik vind Jaap knapper dan nix
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 9 juli 2007 @ 17:55:02 #274
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51298085
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Misschien dan voor de zwakzinnigen onder ons, want ze zegt altijd precies hetzelfde nóg een keer.
Nee, voor de zwakzinnigen onder de bewoners. Het is meerdere keren gebeurd dat ze Lieke wel begrepen, maar Huub niet. Maar ja, jij hebt wat tegen Lieke hè. En ik schijt op nadia, dus die ga ik de komende tijd even lekker afzeiken. .. wat vrij makkelijk is trouwens.
  Moderator maandag 9 juli 2007 @ 17:55:40 #275
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51298101
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dus als je "gevoelens" zegt te hebben (want jij weet net zo goed niet of ze liegt!) dan is sex wél toegestaan, en mag je een ander die gewoon sex heeft omdat ze de ander aantrekkelijk vindt, daarop aanvallen? Ik dacht dat jij wat progressiever in je opvattingen was, maar het kan ook komen omdat je tot in het absurde alles wat Lieke doet blijft verdedigen. OIld habits never die, zullen we maar zeggen.
  maandag 9 juli 2007 @ 17:55:54 #276
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51298105
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:53 schreef Kimberleyy het volgende:

[..]

Altijd als ik Brian&Amanda op de streams volg.. is het eenzijdig van Amanda's kant en Brian nergeert haar zowat volkomen
Behalve in bed dan.
Dat dus..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_51298110
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, voor de zwakzinnigen onder de bewoners. Het is meerdere keren gebeurd dat ze Lieke wel begrepen, maar Huub niet. Maar ja, jij hebt wat tegen Lieke hè. En ik schijt op nadia, dus die ga ik de komende tijd even lekker afzeiken. .. wat vrij makkelijk is trouwens.
ik doe met je mee
(samen schijten en afzeiken is gezelliger)
  maandag 9 juli 2007 @ 17:56:26 #278
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51298115
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:53 schreef riri het volgende:

[..]

Die twee houden zich alleen bezig met kleren,makup,sex en thats it
nadia is echt en amanda helemaal
dom dom dom
nadia loopt alleen maar te roepen oooooh wat lief lief lief en daar zullen mensen jaren naar moeten luisteren als de kooi nog jaren duurt
En dan die toon waarop ze alles zegt een verschrikkelijk kind. Volgens mij ook met een IQ van ver beneden de 100.
  maandag 9 juli 2007 @ 17:57:30 #279
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51298142
Niks aan de hand... 1 seconde later werd er geknuffeld.
Op maandag 9 juli 2007 17:46 schreef Gert het volgende:

[..]

hoezo???
redaktie wou lieke er al veel langer in hebben....
wat doet nadia nu dan al met dennis na twee dagen in de kooi?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2007 @ 17:57:56 #281
137949 Disana
pi_51298150
quote:
Jouw mening is belangrijk en de rest zeikt? De laatste keer dat ik keek, was dit een plek waar alle observaties van de miljonairs gepost en besproken konden worden in relatie tot de streams.
  maandag 9 juli 2007 @ 17:58:16 #282
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51298162
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Dus als je "gevoelens" zegt te hebben (want jij weet net zo goed niet of ze liegt!) dan is sex wél toegestaan, en mag je een ander die gewoon sex heeft omdat ze de ander aantrekkelijk vindt, daarop aanvallen? Ik dacht dat jij wat progressiever in je opvattingen was, maar het kan ook komen omdat je tot in het absurde alles wat Lieke doet blijft verdedigen. OIld habits never die, zullen we maar zeggen.
Ach, ik weet hoe jij met Dido was en dat zie ik nu terugkeren met Nadia.
Het verschil is in dit geval dat ik iemand geloof totdat het tegendeel is bewezen. Jij gelooft iemand NIET totdat het tegendeel is bewezen. Tja, kwestie van voorkeuren hè.
  Moderator maandag 9 juli 2007 @ 18:00:24 #283
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51298218
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Inderdaad, zo zit jij in elkaar.
Ik post ook pósitieve dingen over Lieke, als ik vind dat ze iets goed doet.
Maar in de BB's is al lang gebleken dat jij dat maar lastig vindt, en het liever zwart - wit houdt. In dit geval is dus alles van Lieke helemaal geweldig, en Nadia is een monster.
Maar ik blijf er af en toe tóch commentaar op leveren, als ik vind dat je weer eens helemaal doorslaat.
pi_51298241
Para alert.. B&A gaan weer verder..
  maandag 9 juli 2007 @ 18:01:17 #285
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51298242
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:51 schreef Borga het volgende:

[..]

Nee Scan, jij weet het het beste want jij hebt een glazen bol en wij niet.
Jep, maar dat komt omdat ik nooit buiten kom. Dat weet je toch.
pi_51298254
brian en amanda gaan weer babbelen, gezellie
  Moderator maandag 9 juli 2007 @ 18:02:05 #287
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51298264
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ach, ik weet hoe jij met Dido was en dat zie ik nu terugkeren met Nadia.
Scan! Dat zijn Natasia-trekjes hoor: een ander verwijten wat je zelf doet.
pi_51298265
stond op t punt om me streams te verlengen toen ik parra brother aan zag komen

blij dak t niet gedaan heb..........
pi_51298287
Zo mooi dit, die Tamara moet gewoon echt komen!!!!
  Moderator maandag 9 juli 2007 @ 18:04:12 #290
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51298314
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:57 schreef riri het volgende:

[..]

hoezo???
redaktie wou lieke er al veel langer in hebben....
wat doet nadia nu dan al met dennis na twee dagen in de kooi?
De smerige HOER uithangen.

Het is volkomen integer en eigenlijk gewoon grote klasse, dat prinses Lieke daar commentaar op heeft.
pi_51298331
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jep, maar dat komt omdat ik nooit buiten kom. Dat weet je toch.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  maandag 9 juli 2007 @ 18:04:56 #292
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51298334
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Inderdaad, zo zit jij in elkaar.
Ik post ook pósitieve dingen over Lieke, als ik vind dat ze iets goed doet.
Maar in de BB's is al lang gebleken dat jij dat maar lastig vindt, en het liever zwart - wit houdt. In dit geval is dus alles van Lieke helemaal geweldig, en Nadia is een monster.
Maar ik blijf er af en toe tóch commentaar op leveren, als ik vind dat je weer eens helemaal doorslaat.
Ja, ik was Huub fan en post ook nooit iets negatiefs over Huub . Ik vind Lieke de leukste en post nooit dat ik haar soms ook zeurderig vind en dat ze haar oordeel over iemand soms te snel klaar heeft. Verder ben ik vandaag voor het eerst echt negatief over Nadia (haar karakter dan) omdat ze echt heel lullig zat te kletsen met Amanda.Maar blijf vooral schrijven wat je denkt hoor. Geen probleem. Zoals ik nu in voorbeelden heb genoemd zit je op alle vlakken verkeerd. Maar geeft verder niets.
  maandag 9 juli 2007 @ 18:06:07 #293
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51298359
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:04 schreef Gert het volgende:

[..]

De smerige HOER uithangen.
Inderdaad ja, want álles wijst erop (ze zegt het nota bene ZELF) dat ze gaat neuken voor backup. Het zijn haar eigen woorden dat er geen klik is met Dennis. Maar wil je dat wel horen?
pi_51298381
Brian moet met de billen bloot en terecht
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2007 @ 18:07:11 #295
137949 Disana
pi_51298384
Nadia heeft een kaart van vol.nl gekregen en vraagt wat dat is.
pi_51298391
Is de deur van de Private ook van glas??
pi_51298394
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Jouw mening is belangrijk en de rest zeikt? De laatste keer dat ik keek, was dit een plek waar alle observaties van de miljonairs gepost en besproken konden worden in relatie tot de streams.
ja, mijn mening is zeker belangrijk, vooral omdat dit mijn objectieve beoordeling is van de streams die ik zeer nauwgezet volg.
ik heb echter hier op fok allang begrepen dat er verschillende soorten/stadia van objectiviteit bestaan

maandag 9 juli 2007 @ 18:09:00 #298
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51298425
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Scan! Dat zijn Natasia-trekjes hoor: een ander verwijten wat je zelf doet.
Ik geef best wel toe dat ik soms net even té fanatiek iemand verdedig, maar dat gebeurt altijd als die persoon door velen enorm en in mijn ogen overduidelijk zeer onterecht wordt afgemaakt. Jij hebt dat excat zo. Normaal neem je het eigenlijk nooit voor bewoners op, maar bij Dido was dat anders. Toen nam je het ook non stop voor Dido op. Dat lijkt nu met Nadia weer zo te zijn (je valt wel op heuploze en kontloze meiden trouwens )
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2007 @ 18:09:46 #299
137949 Disana
pi_51298442
Brief voor Brian. Hij lacht erom. Amanda mag hem lezen en lacht er niet om. Ze vindt het een dreig-statement, zo! Ze weet genoeg, 'zij' is degene die dreigt. Het is dus een brief van Tamara.
pi_51298443
Zit Tamara achter te wachten ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')