quote:Op maandag 9 juli 2007 18:10 schreef farceman het volgende:
Ik denk dat Brian ook nog voor Amanda zal kiezen, omdat dat voor hem makkelijker is voor hets pel.
Hij kan zich dan nl fysiek afreageren op Amanda , nl. anaal nemen
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:11 schreef cobain94 het volgende:
Kom op brian ..verhef je stem nou even..
Je bent dus gewoon een pompeuze poster die oordeelt over de meningen van anderen, hoe genuanceerd ze ook neergezet wordenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:07 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ja, mijn mening is zeker belangrijk, vooral omdat dit mijn objectieve beoordeling is van de streams die ik zeer nauwgezet volg.![]()
ik heb echter hier op fok allang begrepen dat er verschillende soorten/stadia van objectiviteit bestaan
Wat denkt die drol wel niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:13 schreef De_Moester het volgende:
oh jee...brain vraagt aan mannie om hem niet boos te maken...chantage..
En intimidatie.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:13 schreef De_Moester het volgende:
oh jee...brain vraagt aan mannie om hem niet boos te maken...chantage..
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:13 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die brieven komen ineens wel heeel erg snel. Tamara staat bij de redactie? Wat is de Gouden Kooi aan het spelen met Brian zeg. En ik hoorde hier zo vaak dat DGK Brian beschermt ?
cap cap capquote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef farceman het volgende:
Jjaajja hij gaat para worden
Ze verdienen elkaar.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef BarryK het volgende:
Amanda is ook zooo irritant en zooooo dom
Ex vriendin.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Wie is Tamara? Nieuwe bewoonster?? Foto iemand??
Ex-vriendin van Brian, die Brian wou uitnodigenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Een nieuwe bewoonster...vraag dan niksquote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Heerlijk die nuchterheid van jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |