quote:Op maandag 9 juli 2007 18:10 schreef farceman het volgende:
Ik denk dat Brian ook nog voor Amanda zal kiezen, omdat dat voor hem makkelijker is voor hets pel.
Hij kan zich dan nl fysiek afreageren op Amanda , nl. anaal nemen
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:11 schreef cobain94 het volgende:
Kom op brian ..verhef je stem nou even..
Je bent dus gewoon een pompeuze poster die oordeelt over de meningen van anderen, hoe genuanceerd ze ook neergezet wordenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:07 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ja, mijn mening is zeker belangrijk, vooral omdat dit mijn objectieve beoordeling is van de streams die ik zeer nauwgezet volg.![]()
ik heb echter hier op fok allang begrepen dat er verschillende soorten/stadia van objectiviteit bestaan
Wat denkt die drol wel niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:13 schreef De_Moester het volgende:
oh jee...brain vraagt aan mannie om hem niet boos te maken...chantage..
En intimidatie.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:13 schreef De_Moester het volgende:
oh jee...brain vraagt aan mannie om hem niet boos te maken...chantage..
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:13 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die brieven komen ineens wel heeel erg snel. Tamara staat bij de redactie? Wat is de Gouden Kooi aan het spelen met Brian zeg. En ik hoorde hier zo vaak dat DGK Brian beschermt ?
cap cap capquote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef farceman het volgende:
Jjaajja hij gaat para worden
Ze verdienen elkaar.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef BarryK het volgende:
Amanda is ook zooo irritant en zooooo dom
Ex vriendin.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Wie is Tamara? Nieuwe bewoonster?? Foto iemand??
Ex-vriendin van Brian, die Brian wou uitnodigenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Een nieuwe bewoonster...vraag dan niksquote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Heerlijk die nuchterheid van jou.quote:
Iemand waarvan hij wel houd.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik zit in spanning af te wachten.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:17 schreef Cungy het volgende:
heeft die zjin blouse al open gescheurd?
Nee, de Hulk is nog niet in hem neergedaald.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:17 schreef Cungy het volgende:
heeft die zjin blouse al open gescheurd?
Bestaan die dan???quote:Op maandag 9 juli 2007 18:16 schreef schatje het volgende:
Waar zijn de Brian fans die altijd zeggen dat ie niet agressief is?
Hier een niet-brian fan, maar ik zou ook zwaar geirriteerd raken van Amanda... irritant dom wijf.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:16 schreef schatje het volgende:
Waar zijn de Brian fans die altijd zeggen dat ie niet agressief is?
Ja, hij kreeg net een brief van haar waarin staat dat ze straks wil komen. Je zou denken dat ze al achter staat te wachten.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:19 schreef mootie het volgende:
Hoor ik Brian nu zeggen dat Tamara komt vanavond?
Als dat zo is wordt het een bitchfight.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:19 schreef mootie het volgende:
Hoor ik Brian nu zeggen dat Tamara komt vanavond?
Amanda doet belachelijk op psychologisch gebied (dreiging tot beeindigen relatie, belachelijk lullen over Tamara, geen respect hebben voor Brian z'n wil), Brian fysiek...quote:Op maandag 9 juli 2007 18:18 schreef scanman01 het volgende:
Brian wordt echt steeds gestoorder. Amanda moet het nu al met alles eens zijn wat hij zegt, anders begint hij te dreigen dat hij dan de boel kort en klein gaat slaan. Wat een figuur zeg.
Hij stelt voor dat ze samen Tamara ontmoeten ...... Hij heeft haar, denk ik, niet eens afgebeld !quote:Op maandag 9 juli 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
Ik zweer het je, Tamara komt.
Daar hou ik wel vanquote:Op maandag 9 juli 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat zo is wordt het een bitchfight.
Dat denk ik dus ook, Tamara zit ws achter.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij stelt voor dat ze samen Tamara ontmoeten ...... Hij heeft haar, denk ik, niet eens afgebeld !
Op zich interessant, Amanda die Dennis ook wil voor sexquote:Op maandag 9 juli 2007 18:21 schreef blomst het volgende:
Mannie zal wel denken dan moet ik een relatie met Jaap of Dennis beginnen.
Ze is een professionele ruziemaakster.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van![]()
ik kan mij wel voorstellen dat Dellie geen enkele relatie in stand kan houden..ook niet buiten de Kooi..
Vreselijk wijf, snap niet waarom Brain uberhaupt nog met haar is , droppen die handel.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:22 schreef Disana het volgende:
Amanda zal nooit een relatie hebben met iemand die haar niet op nummer 1 zet.
Brian zonder zijn neukertje......neuh.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:24 schreef maril het volgende:
[..]
Vreselijk wijf, snap niet waarom Brain uberhaupt nog met haar is , droppen die handel.
Omdat hij haar neukt voor back-up.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:24 schreef maril het volgende:
[..]
Vreselijk wijf, snap niet waarom Brain uberhaupt nog met haar is , droppen die handel.
Ja daag... als je ziet wat nix klaarspeelt (of juist niet) dat houdt Amanda nooit vol...quote:Op maandag 9 juli 2007 18:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich interessant, Amanda die Dennis ook wil voor sex![]()
anders komt Brian niet vanavondquote:Op maandag 9 juli 2007 18:25 schreef mootie het volgende:
Nou komt Tamara weer niet vanavond?
Omdat hij zelf ook vreselijk is? Soort zoekt soortquote:Op maandag 9 juli 2007 18:24 schreef maril het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |