ik fok er ook mee. Modderfokker!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:54 schreef JortK het volgende:
[..]
fok man je bent echt fokking goed dat je die fok fokster kent
ik weet niet, ik zat effe niet op te letten.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Was dit snel? Hoe snel?
Eigenlijk vind ik i-net op mn werk ook best traag, of ligt dat aan Fok!?
dat ligt aan fok, dat ligt weer te kloten.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:03 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Was dit snel? Hoe snel?
Waarschijnlijk aan fok.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Was dit snel? Hoe snel?
heb hier geen probleem hoor....quote:Op maandag 9 juli 2007 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat ligt aan fok, dat ligt weer te kloten.
maar jij zit ook op de serverquote:
Alleen jammer dat het al middag isquote:
ik ook weer werkenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:14 schreef shifto het volgende:
ik ben zo weg..
die ondertitel van jouquote:Op maandag 9 juli 2007 14:14 schreef shifto het volgende:
ik ben zo weg..
etenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:26 schreef Kuukske het volgende:
Hm. Honger.
laat het bij mij droog blijvenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:30 schreef BrandX het volgende:
Hier heeft het van ong. 10uur tot ong. half twaalf gigantisch gehoost en geonweerd!
nu schijnt de zon weer volop!![]()
![]()
Dan is het hier over een uurtje ofzo ook weer zonnig!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:30 schreef BrandX het volgende:
Hier heeft het van ong. 10uur tot ong. half twaalf gigantisch gehoost en geonweerd!
nu schijnt de zon weer volop!![]()
![]()
ik ben van 1700 tm 2300 werkenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:30 schreef BrandX het volgende:
moet hier niemand werken trouwens, de topics gaan wel superhard zo! 14.gif
cyaquote:
Ik 'werk'quote:Op maandag 9 juli 2007 14:30 schreef BrandX het volgende:
moet hier niemand werken trouwens, de topics gaan wel superhard zo! 14.gif
komt vast goed, but thanks for the support thoughquote:
quote:
quote:
Get a job.quote:
Heb ik al. Ben vandaag niet ingepland.quote:
kut manquote:
Begin een religie. Je kan daar bakken met geld mee verdienen en mensen gelukkig mee maken.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb ik al. Ben vandaag niet ingepland.
Werken is leuk!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:04 schreef Kuukske het volgende:
Morgen weer werken. Yay.
Niet altijd.quote:
het jasperiaansquote:Op maandag 9 juli 2007 15:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Begin een religie. Je kan daar bakken met geld mee verdienen en mensen gelukkig mee maken.
Interpunctie.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:08 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie middagik is vandaag vrij brak dag ingelast ^_^
in·ter·punc·tie (de ~ (v.))quote:
Ironie op maandag ochtendquote:Op maandag 9 juli 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik.ben.een.Groot.Voorstander.van.Hoofdletters.en.Leestekens.![]()
ja ik .. om 11 uur savondsquote:Bestaan er werkelijk mensen die hun computer UIT zetten???
Sure, maar jij staat op rantsoen.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ironie op maandag ochtend![]()
edit : middag damn... ben niet echt wakker nu![]()
[..]
ja ik .. om 11 uur savonds![]()
Kronenburgerpark - Frank Boeijen!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:17 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet wat jou zover heeft gebracht
Als ik jou zie `s avonds bij het park
De autolichten beschijnen je lichaam
Zonder ogen, zonder herinnering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |