ik fok er ook mee. Modderfokker!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:54 schreef JortK het volgende:
[..]
fok man je bent echt fokking goed dat je die fok fokster kent
ik weet niet, ik zat effe niet op te letten.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Was dit snel? Hoe snel?
Eigenlijk vind ik i-net op mn werk ook best traag, of ligt dat aan Fok!?
dat ligt aan fok, dat ligt weer te kloten.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:03 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Was dit snel? Hoe snel?
Waarschijnlijk aan fok.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Was dit snel? Hoe snel?
heb hier geen probleem hoor....quote:Op maandag 9 juli 2007 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat ligt aan fok, dat ligt weer te kloten.
maar jij zit ook op de serverquote:
Alleen jammer dat het al middag isquote:
ik ook weer werkenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:14 schreef shifto het volgende:
ik ben zo weg..
die ondertitel van jouquote:Op maandag 9 juli 2007 14:14 schreef shifto het volgende:
ik ben zo weg..
etenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:26 schreef Kuukske het volgende:
Hm. Honger.
laat het bij mij droog blijvenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:30 schreef BrandX het volgende:
Hier heeft het van ong. 10uur tot ong. half twaalf gigantisch gehoost en geonweerd!
nu schijnt de zon weer volop!![]()
![]()
Dan is het hier over een uurtje ofzo ook weer zonnig!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:30 schreef BrandX het volgende:
Hier heeft het van ong. 10uur tot ong. half twaalf gigantisch gehoost en geonweerd!
nu schijnt de zon weer volop!![]()
![]()
ik ben van 1700 tm 2300 werkenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:30 schreef BrandX het volgende:
moet hier niemand werken trouwens, de topics gaan wel superhard zo! 14.gif
cyaquote:
Ik 'werk'quote:Op maandag 9 juli 2007 14:30 schreef BrandX het volgende:
moet hier niemand werken trouwens, de topics gaan wel superhard zo! 14.gif
komt vast goed, but thanks for the support thoughquote:
quote:
quote:
Get a job.quote:
Heb ik al. Ben vandaag niet ingepland.quote:
kut manquote:
Begin een religie. Je kan daar bakken met geld mee verdienen en mensen gelukkig mee maken.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb ik al. Ben vandaag niet ingepland.
Werken is leuk!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:04 schreef Kuukske het volgende:
Morgen weer werken. Yay.
Niet altijd.quote:
het jasperiaansquote:Op maandag 9 juli 2007 15:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Begin een religie. Je kan daar bakken met geld mee verdienen en mensen gelukkig mee maken.
Interpunctie.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:08 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie middagik is vandaag vrij brak dag ingelast ^_^
in·ter·punc·tie (de ~ (v.))quote:
Ironie op maandag ochtendquote:Op maandag 9 juli 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik.ben.een.Groot.Voorstander.van.Hoofdletters.en.Leestekens.![]()
ja ik .. om 11 uur savondsquote:Bestaan er werkelijk mensen die hun computer UIT zetten???
Sure, maar jij staat op rantsoen.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ironie op maandag ochtend![]()
edit : middag damn... ben niet echt wakker nu![]()
[..]
ja ik .. om 11 uur savonds![]()
Kronenburgerpark - Frank Boeijen!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:17 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet wat jou zover heeft gebracht
Als ik jou zie `s avonds bij het park
De autolichten beschijnen je lichaam
Zonder ogen, zonder herinnering
nou update van 8 sochtends tot 11 uur savondsquote:Op maandag 9 juli 2007 15:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sure, maar jij staat op rantsoen.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:19 schreef BrandX het volgende:
btw: ik heb de grens van 7000 posts doorbroken
koffie!!!!!!!!!!! gewonnenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kronenburgerpark - Frank Boeijen!
En, wat heb ik gewonnen?????
jouw gemiddelde ligt wel weer hogerquote:Op maandag 9 juli 2007 15:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik moet nog 6000 posts daarvoor maar gefeliciteerd
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
koffie!!!!!!!!!!! gewonnen
* Houniet koffie geeft aan BrandX
als je een jongen bent heb je een afwasbeurt gewonnen.Bij mij op vrijdag avondquote:Op maandag 9 juli 2007 15:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kronenburgerpark - Frank Boeijen!
En, wat heb ik gewonnen?????
Met een zachte ggggggg...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:17 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet wat jou zover heeft gebracht
Als ik jou zie `s avonds bij het park
De autolichten beschijnen je lichaam
Zonder ogen, zonder herinnering
damn je was snellerquote:Op maandag 9 juli 2007 15:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
koffie!!!!!!!!!!! gewonnen
* Houniet koffie geeft aan BrandX
En om door te kunnen voor de afwasmachine: is BrandX een jongen of een meisje?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als je een jongen bent heb je een afwasbeurt gewonnen.Bij mij op vrijdag avondmag je komen helpen afwassen.
en als je een meisje bent hetzelfde!!!!Zeg! ik ga niet discrimineren.
Dat maakt je geen oldbie. Volgens de Fok!Oldbieregels.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:24 schreef BrandX het volgende:
Bijna alle users (zo'n 20 beide kanten op) die zich voor mij of na mij hebben geregistreerd zijn al ruim 2 jaar niet meer ingelogd geweest![]()
Ik ben een oldbiedawilliknie!
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat maakt je geen oldbie. Volgens de Fok!Oldbieregels.
leg uit.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Triest volk, die oldbiesquote:Op maandag 9 juli 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
weet ik veel maar iemand moet de vuile vaat bij mij thuis doenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
En om door te kunnen voor de afwasmachine: is BrandX een jongen of een meisje?
quote:
twee tips:quote:Op maandag 9 juli 2007 15:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
weet ik veel maar iemand moet de vuile vaat bij mij thuis doenen ik zeker niet
![]()
Niet op letten.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:27 schreef BrandX het volgende:
boeie. Het gros voelt zich toch te goed om met mensen met minder dan x aantal posts te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |