ok, stom gevoel van me danquote:Op donderdag 13 september 2007 00:26 schreef thaleia het volgende:
In Nijmegen hebben ze ook honden
Ik liep afgelopen jaar ook rondjes in Roemeniequote:Op donderdag 13 september 2007 00:26 schreef thaleia het volgende:
In Nijmegen hebben ze ook honden
Ik ga ervanuit dat ik harder loop...quote:Op woensdag 12 september 2007 15:02 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaan jullie om met veiligheid? Ik loop vaak een stukje buiten de stad, geen auto's, niet oversteken, lekker tussen het groen. Nu las ik vanochtend dat daar iemand aangerand is rond 21.00 uur. Om die tijd ben ik vaak aan het lopen. Toch een beetje een eng idee, daarom ga ik vanmiddag maar vast. Andere dagen kan ik 's avonds pas lopen. Dan toch maar kiezen voor een drukker gebied? Maar dan moet ik voortdurend straten oversteken, vind ik zo vervelend lopen.
Nette tijd en dat zonder echte voorbereidingquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:18 schreef SnuggLe het volgende:
Net voor het eerst in mijn zeer prille hardloopcarriere een10KM wedstrijd gelopen, de Singelloop in Gouda. Gefinisht in een respectabele 48:04 minuten, zonder echt een goede voorbereiding (ziek geweest nog deze week). Ben er ZEER blij mee!
Toch nog 5 seconden sneller.quote:Op zondag 16 september 2007 10:18 schreef SnuggLe het volgende:
Ho, het is zelfs 47:59 minuten geworden, volgens de tijdwaarnemning!
Goed man, vooral voor iemand die nog niet zo getraind isquote:Op zondag 16 september 2007 10:18 schreef SnuggLe het volgende:
Ho, het is zelfs 47:59 minuten geworden, volgens de tijdwaarnemning!
"The greater danger for most of us lies not in setting our aim too high and falling short; but in setting our aim too low, and achieving our mark."quote:Op zondag 16 september 2007 21:59 schreef Grumpey het volgende:
net in het kader van de marathon een goede loop afgelegd. Wilde eerst weer beetje op snelheid trainen en dat onder de knie hebben voordat we de afstand omhoog gooien. Dus ik hield het vandaag bij 10km in een tijd van 43.45, wat niet zo schrikbarend is maar hou er wel rekening mee dat gedeelte onverhard is en er 3 heuvels in het parcour zitten. Het is in ieder geval snel genoeg voor het lopen van de marathon zoals ik die voor ogen heb, al moet ik die misschien een beetje naar beneden bijstellen gezien ik toch wel door begin te krijgen hoe enorm die klus gaat worden wil ik dat niveau halen
Het begin zal zondag zeker niet hard gaan vanwege de drukte en na de tunnel is slechts de wisselstrook beschikbaar (3,5 meter breed) het zal dus wel een paar kilometer duren voordat het veld wat zal verspreiden en je echt je eigen tempo kan lopen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef annoh het volgende:
Zo, net laatste training (11km) voor de dam tot dam gehad, en het was best koud op het begin! Later scheen gelukkig het zonnetje goed. De training ging wel goed, al werden mn benen wel heel zwaar op het eind. Ik moet echt goed opletten dat ik zondag niet te hard begin, want dat was bij deze training weer finaal mislukt.
Wie loopt er zondag ook alweer nog meer? En hoe gaat jullie voorbereiding?
Oh waar dan, ik wil mijnes wel terugzienquote:Op zondag 16 september 2007 21:09 schreef SnuggLe het volgende:
Komisch, ze hebben bij die Singelloop ook videobeelden gebruikt. Kan je je finish terugzien :-)
Het schijnt dat je bloed dan niet in de benen blijft zitten en gemakkelijker terugstroomt naar boven. gevolg daarvan is dat er meer afvalstoffen afgevoerd worden en voeding toegevoerd worden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:23 schreef thaleia het volgende:
Ah, de Bram Som-kousen. Geen idee waar ze voor zijn eigenlijk.
Gefeliciteerd met het succesvol behalen van de eindstreep! Tijden doen er niet toe, als ik ergens meedoe en ik merk dat ik erg langzaam aan het gaan ben, vertel ik mezelf altijd dat er op datzelfde tijdstip ook een heleboel mensen suf op de bank zitten
Netjes! Ik ga die van mij even opzoeken!quote:
Dat hoor ik inderdaad vaker ja. Ik heb het wel een tijdje geprobeerd om wat voor mijzelf te gaan lopen maar dat hou ik niet langer vol dan 1 a 2 weken :S. Dan is de lol er weer vanaf.quote:Op zondag 23 september 2007 20:14 schreef Grumpey het volgende:
Netjes Annoh, en netjes Klapdeur, als jij meer zou trainen zou het helemaal goedkomen met je
Dat is het mooie van hardlopen, dat je jezelf kunt blijven verbazen. Als ik denk aan de dagen dat ik na 3 minuten kapot was en 20 minuten een roteind vond, dan ben ik zo trots op die 16.1 in een (voor mij) mooie tijd. Stug (en verstandig) doortrainen, en je komt er wel. Ohja, en meer dan een half jaar van tevoren inschrijven helpt ookquote:Op zondag 23 september 2007 22:13 schreef Jojogirl het volgende:
Wie weetVoorlopig denk ik nog dat ik dat nooit zal halen, maar begin mei had ik ook niet gedacht dat ik nu ruim 40 minuten achter elkaar zou kunnen lopen, dus je weet het maar nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |