Idd zag hem ook niet aankomenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:13 schreef Godlike02 het volgende:
en dat op een zondag
Successquote:Op zondag 8 juli 2007 12:11 schreef JortK het volgende:
[..]![]()
Zo ff backups maken van al me shitzooi en dan weer terug naar XP
Development stuffquote:Op zondag 8 juli 2007 12:18 schreef mschol het volgende:
* mschol moet schijf ook leeg halen..
iemand die weet wat ik nog meer moet backuppen behalve mijn documenten en favorieten?
merendeel van mijn development stuff staat op server.quote:
Niet nog 1 of ander prive mapje vergeten waar je later spijt van krijgt?quote:Op zondag 8 juli 2007 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
merendeel van mijn development stuff staat op server.(de overige als AutoIT en een lokale webserver zijn al gebackupped)
foto's: heb geen digitale camera (uberhaupt geen camera, als het nodig is leen ik die van m'n ouders)
ik heb al wel enkele saves van spellen enzo..
dat probeer ik me dus te bedenken...quote:Op zondag 8 juli 2007 12:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niet nog 1 of ander prive mapje vergeten waar je later spijt van krijgt?
Success ik backup altijd me hele home dirquote:
me hele home dir kan ik niet backuppen (staan wat VM en VPC images wat het allemaal wat groot maakt, en die hoef ik ook niet te hebbenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Success ik backup altijd me hele home dir, weet je tenminste zeker dat je alles hebt
. (Moet je het wel daar opslaan natuurlijk
.)
Dohquote:Op zondag 8 juli 2007 13:16 schreef mschol het volgende:
[..]
me hele home dir kan ik niet backuppen (staan wat VM en VPC images wat het allemaal wat groot maakt, en die hoef ik ook niet te hebben)
ROFL! Wtf is een know pup uberhaupt? Als mIRC gevaarlijk is waarom pleurt dat dingen niet heel windows er af want daar kan nog veel gevaarlijkere dingen mee doen dan met mIRCquote:Op zondag 8 juli 2007 13:19 schreef mschol het volgende:
wil net mirc opstarten, komt mcafee er tussen met de melding dat het een "know pup" is.. en verwijdert ie em doodleuk...
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed ik ben pleite tijd om te gaan BBQe.
Die tennispot was inderdaad goedquote:Op zondag 8 juli 2007 19:46 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, middagje bij mijn ouders doorgebracht, eindelijk mijn tafeltje die ik had gekregen voor de verjaardag in elkaar kunnen zetten, en zometeen een bak heerlijke koffie.
En een geweldige tennis-pot gezien. Ik heb me vermaakt vandaag
Wel fokking 3uur en 45 minutenquote:
quote:
Gezelligquote:Op zondag 8 juli 2007 19:46 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, middagje bij mijn ouders doorgebracht, eindelijk mijn tafeltje die ik had gekregen voor de verjaardag in elkaar kunnen zetten, en zometeen een bak heerlijke koffie.
En een geweldige tennis-pot gezien. Ik heb me vermaakt vandaag
Zeker weten.. Gistermiddag tot 's nachts een vrijwilligersdag gehad, uur-1.5uur gesport, daarna heerlijk gegeten en bier gedronken.quote:
lol jij ook alquote:Op zondag 8 juli 2007 22:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ben ook nog even onderuit gegaan met de fiets, dus behoorlijke schaaf op m'n gezicht.. Maar ach, ik lach erom, en zo te zien heelt het al goed, dus denk dat het binnen een week wel weer oké moet zijn
Nog steeds hetzelfde probleem?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:21 schreef WyriHaximus het volgende:
Succes JortK, dan ga ik met me SQL verder![]()
Yup, nu mogelijke oplossing gehad van StefSybo & SuperRembo alle die is behoorlijk zwaarquote:
Kijk vooral naar StefSyboquote:Op maandag 9 juli 2007 11:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup, nu mogelijke oplossing gehad van StefSybo & SuperRembo alle die is behoorlijk zwaar. ( [PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 46 )
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup SQL server zo goed als op ze bek, geen goed idee dus.
Tsja niks nieuws, zit nu te wachten op CAPTCHA troep in filmpjes die ze mee sturen. Of misschien zelfs geluid ipv text....quote:Op maandag 9 juli 2007 12:27 schreef JortK het volgende:
Leuk artikel trouwens over CAPTCHA
http://pro.tweakers.net/n(...)el-uit.html#reacties
Die krijgen wij alquote:Op maandag 9 juli 2007 12:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja niks nieuws, zit nu te wachten op CAPTCHA troep in filmpjes die ze mee sturen. Of misschien zelfs geluid ipv text....
Valt wel mee... 500kb ofzoquote:Op maandag 9 juli 2007 13:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Lekker is dat hoe groot zijn die mailtjes?
Ow valt behoorlijk meequote:
wie zit er in de huidige breedband oorlog met een 56k6 lijntjequote:Op maandag 9 juli 2007 21:51 schreef Sjowhan het volgende:
Toch wel lastig als je het moet binnenhalen met een 56k6 modem.
Geloof me ik kom bij klanten waar ze het hebbenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
wie zit er in de huidige breedband oorlog met een 56k6 lijntje
Haha owned!quote:
Wtf het is maar waar je opgeilt maar steek hem er toch liever zelf inquote:
Tof klinkt iig goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:56 schreef Geqxon het volgende:
Jeuj, ik krijg morgen weer een stukje Media Center PC binnen. TV-Kaart + Windows MCE Remote. Heb er zin in.
Lekker tochquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Haha nerds er is nog hoop... ik zit nu bij een behoorlijk lekkere meid die WOW speelt![]()
![]()
Geniaal
En daarom heb ik de safesurf filter aan staan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Handig zit ik "this thread is useless without pictures" plaatje op google te zoeken krijg ik als eerste hit een of andere gozer die ze lul opmeet.
Tsja heeft ze voor en nadelen, voordeeltje was de grote hoeveelheid vrouwelijkschoonquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En daarom heb ik de safesurf filter aan staan.
niet gebackupped?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja heeft ze voor en nadelen, voordeeltje was de grote hoeveelheid vrouwelijkschoon.
Hmm dag dag databaseje moet 1.3M hits ala 90MB aan data!
Jawel, maar heb het er zelf wegge knalt omdat het te groot werd waardoor het problemen ging veroorzaken. Aan de andere kant kan ik nu een schonelei beginnenquote:
Mijn persoonlijke ervaring is dat je er meer mannelijk vlees mee vangt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja heeft ze voor en nadelen, voordeeltje was de grote hoeveelheid vrouwelijkschoon.
Hmm dag dag databaseje moet 1.3M hits ala 90MB aan data!
Dan zoek je op de verkeerde dingenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke ervaring is dat je er meer mannelijk vlees mee vangt.
Heb heel veel 720p films en ook nog is in totaal 20 or so seizoenen van verschillende series met meestal de HR releases.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:47 schreef mschol het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 juli 2007 17:20 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb 1500GB aan schuifruimte tot mijn beschikking en heb nog maar 130GB over
[/quote
lucky you.. (wtf, hoe vul je 1400GB?)
met me 200GB erbij heb ik welgeteld 530GB ofzo...
maar de 200GB moet RMA
Probeer kitten eensquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:15 schreef Geqxon het volgende:
Misschien moet ik wat minder naar "Bears" op zoek gaan.
Geef maar aan mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:23 schreef Geqxon het volgende:
En dan koop je verdomme een WINDOWS CERTIFIED REMOTE. En dan kan Windows godverdomme daar de drivers niet voor vinden.
Net als dat je een PVR-150 speciaal voor Windows MCE koopt, en je daar drivers voor moet installeren. Stop die drivers er verdomme standaard in!
Gadverdamme, walgelijk rotbende dat Windows MCE. Ik ga alles lekker in de prullenbak flikkeren en een AppleTV kopen. Daar hoef je voor de remote tenminste geen drivers te installeren.![]()
Think so...quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk vraagje: Mag ik/jij/wij hier links naar exploids posten in forum berichten op het moment dat het met de discussie te maken heeft (en dan niet topics als hoe hack ik iemand???, maar serieuze dingen) en het iets niet direct om het misbruiken er van gaat?
Moge iedereen![]()
Dat is iets voor de FB in DIGquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk vraagje: Mag ik/jij/wij hier links naar exploids posten in forum berichten op het moment dat het met de discussie te maken heeft (en dan niet topics als hoe hack ik iemand???, maar serieuze dingen) en het iets niet direct om het misbruiken er van gaat?
Moge iedereen![]()
Ik zag het inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Done Het grote Digital Corner FB topic![]()
Als het om een exploit in replique gaat netjes naar Breuls pm'menquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge iedereen![]()
Nee kwam op het idee toen ik naar de Linux Kernel < 2.6.20.2 IPV6_Getsockopt_Sticky Memory Leak PoC exploid zat te kijkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als het om een exploit in replique gaat netjes naar Breuls pm'men
Als je iets weet te inserten (HTML) bijvoorbeeld kan dat voor mensen met rare bedoelingen heel interessant wordenquote:
Ik ook niet... ik besteed me tijd wel andersquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je iets weet te inserten (HTML) bijvoorbeeld kan dat voor mensen met rare bedoelingen heel interessant worden. Maar ja wat de 1 zinloos noemt, noemt de ander eenuitdaging (nee ik ga het niet doen)
.
Ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik besteed me tijd wel anders
Alleen maar een voordeelquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen die van mij werkt sinds kort dus spreek der niet uber vaak meer
.
Nou eigenlijk niet. Ze is nu moe dus makkelijker prikkelbaar. Moet erg op me woorden letten op het momentquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Ze is nu moe dus makkelijker prikkelbaar. Moet erg op me woorden letten op het moment. Gaat straks wel over als ze gewend is aan het werken
.
Enigste advies wat ik je kan geven is iets te gaan doen waar je goed in bent en leuk vindt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:30 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight zit met een probleem
Ik doe nu bouw omdat ik later de makelaardij in wil maar ben daar nu zo'n 5 maand mee bezig en heb er echt helemaal geen zin meer om dit nu 2 á 4 jaar te gaan doen.
Ga dus een andere opleiding kiezen maar heb echt geen idee wat ik wil, nog steeds niet
En ik moet nog snel wezen ook want ik ben al aan de late kant om nu nog een opleiding te kiezen
Tips?
Op langere termijn wel ja. Nu is het wat minder een snel geprikkelde vriendin te hebbenquote:
Kies iets waar je echt plezier aan hebtquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:30 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight zit met een probleem
Ik doe nu bouw omdat ik later de makelaardij in wil maar ben daar nu zo'n 5 maand mee bezig en heb er echt helemaal geen zin meer om dit nu 2 á 4 jaar te gaan doen.
Ga dus een andere opleiding kiezen maar heb echt geen idee wat ik wil, nog steeds niet
En ik moet nog snel wezen ook want ik ben al aan de late kant om nu nog een opleiding te kiezen
Tips?
Twy heeft vaak zat irritante uiltjes op het forum gepost.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge iedereen![]()
Waar waar waarquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Twy heeft vaak zat irritante uiltjes op het forum gepost.
Nmquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:24 schreef Geqxon het volgende:
Ik reageer soms vreemd als ik kunstpenissen zie.
quote:Used forbidden BBcode tags, banned for 1 week now! Also since this is your 3th time you get banned for an aditional 189 days!
Ah, de php-bb botjesquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus heeft een heel agressief ban beleid tegen spam botjes![]()
en dan ben je em gelijk kwijt, doe je goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tegen een vaststaand object gestoten.
Neuh, eerst van links naar rechts gescheurd, een week later kwijt. Best relaxed zo, kale teenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan ben je em gelijk kwijt, doe je goed![]()
![]()
ze hebben bij mij ooit 1x me teennagel een stukje mogen wegsnijden, was ingegroeid.
dan je teen stoten (met drukverband + hechtingen ) is geen pretje
ik weet het niet, lijkt me niksquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neuh, eerst van links naar rechts gescheurd, een week later kwijt. Best relaxed zo, kale teen
wat je krijgt als ik al te lang achter me pc heb gezetenquote:(21:31) Sonja:
ik zit al te lang te pc prutsen
(21:31) Sonja:
if (prutstijd == teveel) {
sonja = gek
} else {}
(21:32) SpeakerDocktor:
idd
(21:32) Sonja:
nu blijf ik altijd gek
blijf?
dus je bent het pas wilde je zeggen?
(21:33) Sonja:
if (prutstijd == teveel) {
sonja = gek
} else {
sonja = niet gek
}
staat nergens wat ik was.. ik ben niet gedeclareerd
(21:33) Sonja:
dus geen idee
Ook grappig om te zien dat phpbb botjes gewoon door gaan met spammen ongeacht wat er gebeurt. Zie altijd dat ze eerst proberen te reggen, dan gaan inloggen en dan gaan posten. Maar als het reggen niet lukt lopen ze rustig de rest van het lijstje ook afquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is ook mogelijk. Doen eigenlijk hetzelfde.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:47 schreef BlueCurl het volgende:
tvp
[..]
wat je krijgt als ik al te lang achter me pc heb gezeten
Compatibel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:05 schreef TwyLight het volgende:
Wat is het nederlandse woord voor compatible?
ze is idd een doktorquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:34 schreef Geqxon het volgende:
Wie is "ze" , de doktor ofzo? Ben ik niet heen geweest, het is maar een nageltje
Ik heb nu zeg maar een nagel van een paar millimeter. En voor het cosmetische? Ik draag met 30 graden celcius nog sneakers
Ik gok dat het wel goed gaat, ik ben niet zo'n Amerikaan die voor het minste of geringste naar de doktor gaat en de staat lekker op kosten drijftquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ze is idd een doktor
en maar een nageltje is het niet, d'r is kans op 2 dingen
1) infectie
2) (zeker als er wat over is gebleven, de wortel waarschijnlijk) kans op ingroei, en dat moet echt operatief worden verwijderd... (kleine ingreep, op de polikliniek)
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gok dat het wel goed gaat, ik ben niet zo'n Amerikaan die voor het minste of geringste naar de doktor gaat en de staat lekker op kosten drijft
och, ik zal niet voor het minste geringste gaan maar een teennagel die je kwijt raakt vind ik zelf iig voldoende om er even naar te laten kijken, gezien doktoren er meer verstand van hebben, en dus ook vaak beter weten hoe je iets kan behandelen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:39 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben juist het type dat alleen naar de doktor gaat als het levensbedreigend is, of achterlijk veel pijn doet. Zoals botbreuken enzo.
quote:
quote:
degene waarmee ik aan het chatten was snapte alleen dat declareren niet geloof ikquote:
Apartquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ook grappig om te zien dat phpbb botjes gewoon door gaan met spammen ongeacht wat er gebeurt. Zie altijd dat ze eerst proberen te reggen, dan gaan inloggen en dan gaan posten. Maar als het reggen niet lukt lopen ze rustig de rest van het lijstje ook af.
Gewoon goed koper. Botje wat nog eens alles checked is gewoon stom weg duurderquote:
Heb je wel veel berichten te lezen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:24 schreef Jump het volgende:Zojuist problemen hjad met de SMS gateway waar ik aan werk
Als je een SMS stuurt naar een shortcode, krijg je een sms terug van aan 0032472... nummer. Blijkbaar was dat in een lus geraaktElke vier seconden een ad erbij op de site en miserie tot en met
OMG - hoe herkenbaar...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:06 schreef WyriHaximus het volgende:
lol http://www.thingsmygirlfriendandihavearguedabout.com/![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:06 schreef WyriHaximus het volgende:
lol http://www.thingsmygirlfriendandihavearguedabout.com/![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:00 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/news/115(...)te_koop_op_eBay.html
dit is leuker..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]Net als die gasten die hun Wii/XBOX360/PS3 direct na het kopen naar de klere schopte en er op stonden te springen
![]()
3 hour and coutndowningquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:00 schreef TwyLight het volgende:
* Twylight moet er om 06:00 uit maar kan niet slapen![]()
Kutzooi
opzich , maar goed dat je de nacht bent door gekomenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:32 schreef mschol het volgende:
tis rond uit kut als je zokort hebt geslapen en je moet weer aan de bak..
heb ik een keer gehad:
moest om 4.30 uit me bed
om 12 - 1 uur stond iemand voor de deur (zus zou thuis bevallen)
bleek dat me ouders + zus toch naar ziekenhuis waren gegaan
vervolgens wordt er om een uur of 3 's nachts op gebeld door de kraamverzorging om te vragen of desbetreffende persoon er was (niet dus , had ik weggestuurd)
op die nacht heb je dan 2-3 uurtjes geslapen en dan moet je om 4.30 aankleden om te zorgen dat ik optijd kon zijn (6.00 beginnen)
helemaal brak ben je dan
jah dat wel, de avond daarop kon je me redelijk opvegenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
opzich , maar goed dat je de nacht bent door gekomen![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
jah dat wel, de avond daarop kon je me redelijk opvegen
relaxte tijden dat wil ik wel, normaal 6 uur half 2 weer vrij of 10 uur savonds 6 uur sochtends vrij (2 uur niks gedaan om 2uur snachts shoarma in de fabrieks hal gebakkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:23 schreef TwyLight het volgende:
Mja opzich kan ik het wel redden met weinig slaap, slaap op een gemiddelde werkdag ook niet meer als 5 uur
maar heb nu iets van 2,5 uurtjes geslapen en moest om 07:30 al weer werken in de volle zondat viel ff tegen, maar gelukkig ging het daarna lekker waaien en de zon een beetje achter de wolken.
én lekker om 12:30 al vrij
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:19 schreef mschol het volgende:
dit krijg ik net van iemand via msn:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6553260189868317794!!
leuk jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:19 schreef mschol het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:19 schreef mschol het volgende:
Kom ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:40 schreef BlueCurl het volgende:
zou ik me ook afvragen. LAN party's zijn leuk!
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:03 schreef Geqxon het volgende:
Al weer drie maal de stoppen doorgebakken.
Beetje LAN party heeft wel een meisje of 2 aan wezigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:29 schreef Geqxon het volgende:
Zit ik zo op een LAN-party, vraagt er een klein meisje waarom er hier zoveel jongens zijn.
Ingehuurd of vrijwilligquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Beetje LAN party heeft wel een meisje of 2 aan wezig!
Dat krijg je als je met 40 man en menig 500 watt voeding op een reguliere stoppenkast gaat zitten.quote:
De vriendinnen van vrienden die er altijd als we LAN party hebben zijn er vrijwilligquote:
Mooi is die hequote:Op zondag 15 juli 2007 00:37 schreef Geqxon het volgende:
JortK, klootzak. Dankzij jouwen user-icon heb ik weer een paar minuten verneukt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:37 schreef Geqxon het volgende:
JortK, klootzak. Dankzij jouwen user-icon heb ik weer een paar minuten verneukt.
Ook goedquote:Op zondag 15 juli 2007 10:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
PORNO!!!!!
![]()
btw...
ik spaar niet mee voor de mega pulse
ben degene die helpt ondersteunen dat we langzaam omhoog groeien
![]()
Moge iedereenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
PORNO!!!!!
![]()
btw...
ik spaar niet mee voor de mega pulse
ben degene die helpt ondersteunen dat we langzaam omhoog groeien
![]()
Die gaat voorlopig nog niet komen denk ikquote:Op zondag 15 juli 2007 11:53 schreef mistermaniac het volgende:
* mistermaniac wacht nog steeds op de WP linux client.
Dat is kut. Daar zouden ze toch wel mee bezig gaan of was ik nou gekquote:Op zondag 15 juli 2007 12:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Die gaat voorlopig nog niet komen denk ik
dat dacht ik ookquote:Op zondag 15 juli 2007 12:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is kut. Daar zouden ze toch wel mee bezig gaan of was ik nou gek.
Kijk eens lieffie:quote:Op zondag 15 juli 2007 12:23 schreef phluphy het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een topic (?) waar je kunt vragen of ze een avatar (of afbeelding) voor je willen maken/bewerken?
Ik wil een lieve vriendinverrassen met een gifje,
een combinatie van deze:met het snoopy karakter: [afbeelding]
Waar kan ik dat ook alweer aanvragen?
Thanks folks !
Wat Sjowhan zegtquote:Op zondag 15 juli 2007 13:26 schreef gateway het volgende:
sow, en hier mogen we wel slowchatten?
Klik!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Fijne avond iedereen. Net erg leuke avond met me vriendin gehad![]()
!
Nee dan zou het wel een hete avond zijn geweestquote:
Ohhquote:Op maandag 16 juli 2007 00:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee dan zou het wel een hete avond zijn geweest. Was een gezellig avond, zoals we al een tijdje niet meer hebben gehad dus ben blij
! Gelijk maar een paar geek shirts voor der bestald
.
2002 enzoquote:Op maandag 16 juli 2007 00:50 schreef FritsFlits het volgende:
http://web.archive.org/web/20020121101848/http://forum.fok.nl/Wat lelijk vergeleken met nu
Eerste 10 reacties daar "Had der geneukt man!"quote:
Tsja denk dat velen bagger begonnen zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 00:50 schreef FritsFlits het volgende:
http://web.archive.org/web/20020121101848/http://forum.fok.nl/Wat lelijk vergeleken met nu
* WyriHaximus geeft wat eieren aan Geqxonquote:
Dat is gewoon de oude layout, die kun je nu nog kiezen.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:50 schreef FritsFlits het volgende:
Tof! Ik had al wat snoepgoed gepakt.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:17 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus geeft wat eieren aan Geqxon![]()
Linkquote:Op maandag 16 juli 2007 01:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Eerste 10 reacties daar "Had der geneukt man!".
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Fijne avond iedereen. Net erg leuke avond met me vriendin gehad![]()
!
* mschol blij dattie vakantie heeftquote:Op maandag 16 juli 2007 09:52 schreef mistermaniac het volgende:
* mistermaniac blij dattie pas om 14.00 hoeft te beginnen
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Luie studenten.
Deze schoolvakantie sla ik maar even over.
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Luie studenten.
Deze schoolvakantie sla ik maar even over.
Kaartje was al goed gevallen, en de chocolade is niet nodig geweest gisterquote:
Goeie moet eens gaan bedenken wanneer ik vakantie wilquote:
*MELDquote:Op maandag 16 juli 2007 13:42 schreef JortK het volgende:
Hebben hier eigenlijk al veel mensen vakantie?
Ik weet wat je bedoeldquote:Op maandag 16 juli 2007 13:56 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand een manier om images op een webpagina te vervangen door een extern plaatje?
(Stel je hebt logo.gif op een website en die wil je vervangen door een extern logo.gif)
Net zo iets als een custom stylesheet zegmaar, maar dan staat het plaatje helaas in de html.
Graag een plugin voor safari
Grebruik dan firefoxquote:Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef TwyLight het volgende:
Ik moet verdomme zo'n inspector hebben als de web-developer toolbar heeft in firefox.
Nu moet ik telkens zelf de source doorspitten
ach gut.. te moeilijk?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef TwyLight het volgende:
Ik moet verdomme zo'n inspector hebben als de web-developer toolbar heeft in firefox.
Nu moet ik telkens zelf de source doorspitten
Kopieer je source eensquote:Op maandag 16 juli 2007 14:29 schreef TwyLight het volgende:
nee wel veel werk, bekijk de source en de css van fok maar eens
Amenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik wens dat inline css verboden wordt en iedereen sterft die het gebruikt![]()
Ik haat CSS ookquote:Op maandag 16 juli 2007 16:19 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag weer met CSS gevecht. Kutzooi.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cascading_Style_Sheetsquote:Op maandag 16 juli 2007 16:38 schreef phluphy het volgende:
Ik haat het ook.
Wat is het eigenlijk?
/dommevrouwen modus.
Schop me maar. [afbeelding]
Aha, dank u. Nu herken ik de term. Ik vergeleek het altijd ruwweg met een sjabloon in Word, ook zoiets onhandigs.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cascading_Style_Sheets
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Aha, dank u. Nu herken ik de term. Ik vergeleek het altijd ruwweg met een sjabloon in Word, ook zoiets onhandigs.
Wat doe je trouwens in de DIG (a.k.a. nerd) Slowchat?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef phluphy het volgende:
Aha, dank u. Nu herken ik de term. Ik vergeleek het altijd ruwweg met een sjabloon in Word, ook zoiets onhandigs.
Het is een beetje het behang, posters enzo op je kale kamerquote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Sssst jaag der nou niet wegquote:Op maandag 16 juli 2007 17:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat doe je trouwens in de DIG (a.k.a. nerd) Slowchat?
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Idd vrouwen niet wegjagen hierquote:
Ik moest hier vanmorgen zijn om Harry (bij jullie bekend als Wiryhaximus) een veer in zijn reet te stoppen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:00 schreef TwyLight het volgende:
Cees Jan heet diequote:Op maandag 16 juli 2007 17:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik moest hier vanmorgen zijn om Harry (bij jullie bekend als Wiryhaximus) een veer in zijn reet te stoppen. [afbeelding]
(en bleef toen plakken...)
Dat is een vuile leugen!quote:
* WyriHaximus showed veer offquote:Op maandag 16 juli 2007 17:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik moest hier vanmorgen zijn om Harry (bij jullie bekend als Wiryhaximus) een veer in zijn reet te stoppen. [afbeelding]
(en bleef toen plakken...)
Dat is waarquote:Op maandag 16 juli 2007 17:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat is een vuile leugen!![]()
Ik heb die discussie vorige week al gehad met Gijs, op irc, en guess what? Ik heb de discussie gewonnen.![]()
Hij heet Harry!![]()
Cees Jan heeft me daarin gelijk gegeven. [afbeelding]
Ziet er wel leuk uitquote:Op maandag 16 juli 2007 21:47 schreef svdheijden het volgende:
Joehoe, net een Dell Inspiron 1720 bestelt!![]()
![]()
![]()
Nu nog wachten tot hij er is...![]()
Dell is primaquote:Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef Ravii het volgende:
Ik haat DELL's!
De computer van me pa zou beter moeten zijn dan mijne.
maar dat is die duidelijk niet.
Kut Dell
Ik bouw hem zelfquote:Op maandag 16 juli 2007 22:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dell is prima
Nooit slechte ervaringen mee
moet je er eens een kale windows opzetten en niet de meuk van dell er op latenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef Ravii het volgende:
Ik haat DELL's!
De computer van me pa zou beter moeten zijn dan mijne.
maar dat is die duidelijk niet.
Kut Dell
Ik mijn pc's ookquote:
Dat is zeker waarquote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je er eens een kale windows opzetten en niet de meuk van dell er op laten
Dat is te 1337 voor mijquote:Op maandag 16 juli 2007 22:48 schreef WyriHaximus het volgende:
lol krijg net op me eigen website in me schoot geworpen waar ik een tijdje geleden over liep te blaten hier:
[img=578xnull]http://upload.roysterken.nl/files/images/1906visitorville.png[/img]
mac is ook vet goedquote:Op maandag 16 juli 2007 22:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik mijn pc's ook
maijn laptops zeker niet
maar iedereen die minder verstand heeft van pc's raad ik altijd gelijk dell aan op de eerste plek
daarna IBM
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel.
Hmm wat zal ik morgen eens aan trekken (lijk wel een vrouw):
[img=578xnull]http://www.jinx.com/Content/Product/121p_0c_ZoomB.jpg[/img]
of
[img=578xnull]http://www.jinx.com/Content/Product/5p_0c_ZoomB.jpg[/img]
of
[img=578xnull]http://www.jinx.com/Content/Product/122p_0c_ZoomB.jpg[/img]
Geen van allen ook een optie?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel.
Hmm welke zal ik morgen eens aan trekken (lijk wel een vrouw):
[afbeelding,link]
of
[afbeelding,link]
of
[afbeelding,link]
We zijn een beetje flauw dus ik raad wel peper en zout aanquote:Op maandag 16 juli 2007 23:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja dan ga ik maar voor me "I eat mods" shirt denk ik.
Heb je ook andere shirtsquote:Op maandag 16 juli 2007 23:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja dan ga ik maar voor me "I eat mods" shirt denk ik.
Zal eens proberen. Vorige keer was het red hot pepper, maar dat was ook een pittige modquote:Op maandag 16 juli 2007 23:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We zijn een beetje flauw dus ik raad wel peper en zout aan
Ja heb deze ook nog:quote:
Gewoon zwart zekerquote:Op maandag 16 juli 2007 23:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja heb deze ook nog:
[afbeelding,link]
En zou deze ook nog wel willen hebben:
[afbeelding,link]
Heb daarnaast ook nog wel wat 'normale' shirts maar die zijn vrij saai.
Ff kijkenquote:
quote:
quote:
Erg basicquote:Op maandag 16 juli 2007 23:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ff kijken.
2 lege zwarte
1 zwarte met een wolf er op
1 groene met een adelaar er op
1 maffe rooie
3 normale rooie
1 wit nike shirt