quote:Op maandag 16 juli 2007 10:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Luie studenten.
Deze schoolvakantie sla ik maar even over.
Kaartje was al goed gevallen, en de chocolade is niet nodig geweest gisterquote:
Goeie moet eens gaan bedenken wanneer ik vakantie wilquote:
*MELDquote:Op maandag 16 juli 2007 13:42 schreef JortK het volgende:
Hebben hier eigenlijk al veel mensen vakantie?
Ik weet wat je bedoeldquote:Op maandag 16 juli 2007 13:56 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand een manier om images op een webpagina te vervangen door een extern plaatje?
(Stel je hebt logo.gif op een website en die wil je vervangen door een extern logo.gif)
Net zo iets als een custom stylesheet zegmaar, maar dan staat het plaatje helaas in de html.
Graag een plugin voor safari
Grebruik dan firefoxquote:Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef TwyLight het volgende:
Ik moet verdomme zo'n inspector hebben als de web-developer toolbar heeft in firefox.
Nu moet ik telkens zelf de source doorspitten
ach gut.. te moeilijk?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef TwyLight het volgende:
Ik moet verdomme zo'n inspector hebben als de web-developer toolbar heeft in firefox.
Nu moet ik telkens zelf de source doorspitten
Kopieer je source eensquote:Op maandag 16 juli 2007 14:29 schreef TwyLight het volgende:
nee wel veel werk, bekijk de source en de css van fok maar eens
Amenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik wens dat inline css verboden wordt en iedereen sterft die het gebruikt![]()
Ik haat CSS ookquote:Op maandag 16 juli 2007 16:19 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag weer met CSS gevecht. Kutzooi.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cascading_Style_Sheetsquote:Op maandag 16 juli 2007 16:38 schreef phluphy het volgende:
Ik haat het ook.
Wat is het eigenlijk?
/dommevrouwen modus.
Schop me maar. [afbeelding]
Aha, dank u. Nu herken ik de term. Ik vergeleek het altijd ruwweg met een sjabloon in Word, ook zoiets onhandigs.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cascading_Style_Sheets
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Aha, dank u. Nu herken ik de term. Ik vergeleek het altijd ruwweg met een sjabloon in Word, ook zoiets onhandigs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |