Ik haat CSS ookquote:Op maandag 16 juli 2007 16:19 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag weer met CSS gevecht. Kutzooi.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cascading_Style_Sheetsquote:Op maandag 16 juli 2007 16:38 schreef phluphy het volgende:
Ik haat het ook.
Wat is het eigenlijk?
/dommevrouwen modus.
Schop me maar. [afbeelding]
Aha, dank u. Nu herken ik de term. Ik vergeleek het altijd ruwweg met een sjabloon in Word, ook zoiets onhandigs.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cascading_Style_Sheets
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Aha, dank u. Nu herken ik de term. Ik vergeleek het altijd ruwweg met een sjabloon in Word, ook zoiets onhandigs.
Wat doe je trouwens in de DIG (a.k.a. nerd) Slowchat?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef phluphy het volgende:
Aha, dank u. Nu herken ik de term. Ik vergeleek het altijd ruwweg met een sjabloon in Word, ook zoiets onhandigs.
Het is een beetje het behang, posters enzo op je kale kamerquote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Sssst jaag der nou niet wegquote:Op maandag 16 juli 2007 17:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat doe je trouwens in de DIG (a.k.a. nerd) Slowchat?
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Idd vrouwen niet wegjagen hierquote:
Ik moest hier vanmorgen zijn om Harry (bij jullie bekend als Wiryhaximus) een veer in zijn reet te stoppen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:00 schreef TwyLight het volgende:
Cees Jan heet diequote:Op maandag 16 juli 2007 17:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik moest hier vanmorgen zijn om Harry (bij jullie bekend als Wiryhaximus) een veer in zijn reet te stoppen. [afbeelding]
(en bleef toen plakken...)
Dat is een vuile leugen!quote:
* WyriHaximus showed veer offquote:Op maandag 16 juli 2007 17:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik moest hier vanmorgen zijn om Harry (bij jullie bekend als Wiryhaximus) een veer in zijn reet te stoppen. [afbeelding]
(en bleef toen plakken...)
Dat is waarquote:Op maandag 16 juli 2007 17:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat is een vuile leugen!![]()
Ik heb die discussie vorige week al gehad met Gijs, op irc, en guess what? Ik heb de discussie gewonnen.![]()
Hij heet Harry!![]()
Cees Jan heeft me daarin gelijk gegeven. [afbeelding]
Ziet er wel leuk uitquote:Op maandag 16 juli 2007 21:47 schreef svdheijden het volgende:
Joehoe, net een Dell Inspiron 1720 bestelt!![]()
![]()
![]()
Nu nog wachten tot hij er is...![]()
Dell is primaquote:Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef Ravii het volgende:
Ik haat DELL's!
De computer van me pa zou beter moeten zijn dan mijne.
maar dat is die duidelijk niet.
Kut Dell
Ik bouw hem zelfquote:Op maandag 16 juli 2007 22:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dell is prima
Nooit slechte ervaringen mee
moet je er eens een kale windows opzetten en niet de meuk van dell er op latenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef Ravii het volgende:
Ik haat DELL's!
De computer van me pa zou beter moeten zijn dan mijne.
maar dat is die duidelijk niet.
Kut Dell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |