Wtf het is maar waar je opgeilt maar steek hem er toch liever zelf inquote:
Tof klinkt iig goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:56 schreef Geqxon het volgende:
Jeuj, ik krijg morgen weer een stukje Media Center PC binnen. TV-Kaart + Windows MCE Remote. Heb er zin in.
Lekker tochquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Haha nerds er is nog hoop... ik zit nu bij een behoorlijk lekkere meid die WOW speelt![]()
![]()
Geniaal
En daarom heb ik de safesurf filter aan staan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Handig zit ik "this thread is useless without pictures" plaatje op google te zoeken krijg ik als eerste hit een of andere gozer die ze lul opmeet.
Tsja heeft ze voor en nadelen, voordeeltje was de grote hoeveelheid vrouwelijkschoonquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En daarom heb ik de safesurf filter aan staan.
niet gebackupped?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja heeft ze voor en nadelen, voordeeltje was de grote hoeveelheid vrouwelijkschoon.
Hmm dag dag databaseje moet 1.3M hits ala 90MB aan data!
Jawel, maar heb het er zelf wegge knalt omdat het te groot werd waardoor het problemen ging veroorzaken. Aan de andere kant kan ik nu een schonelei beginnenquote:
Mijn persoonlijke ervaring is dat je er meer mannelijk vlees mee vangt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja heeft ze voor en nadelen, voordeeltje was de grote hoeveelheid vrouwelijkschoon.
Hmm dag dag databaseje moet 1.3M hits ala 90MB aan data!
Dan zoek je op de verkeerde dingenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke ervaring is dat je er meer mannelijk vlees mee vangt.
Heb heel veel 720p films en ook nog is in totaal 20 or so seizoenen van verschillende series met meestal de HR releases.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:47 schreef mschol het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 juli 2007 17:20 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb 1500GB aan schuifruimte tot mijn beschikking en heb nog maar 130GB over
[/quote
lucky you.. (wtf, hoe vul je 1400GB?)
met me 200GB erbij heb ik welgeteld 530GB ofzo...
maar de 200GB moet RMA
Probeer kitten eensquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:15 schreef Geqxon het volgende:
Misschien moet ik wat minder naar "Bears" op zoek gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |