niet gebackupped?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja heeft ze voor en nadelen, voordeeltje was de grote hoeveelheid vrouwelijkschoon.
Hmm dag dag databaseje moet 1.3M hits ala 90MB aan data!
Jawel, maar heb het er zelf wegge knalt omdat het te groot werd waardoor het problemen ging veroorzaken. Aan de andere kant kan ik nu een schonelei beginnenquote:
Mijn persoonlijke ervaring is dat je er meer mannelijk vlees mee vangt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja heeft ze voor en nadelen, voordeeltje was de grote hoeveelheid vrouwelijkschoon.
Hmm dag dag databaseje moet 1.3M hits ala 90MB aan data!
Dan zoek je op de verkeerde dingenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke ervaring is dat je er meer mannelijk vlees mee vangt.
Heb heel veel 720p films en ook nog is in totaal 20 or so seizoenen van verschillende series met meestal de HR releases.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:47 schreef mschol het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 juli 2007 17:20 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb 1500GB aan schuifruimte tot mijn beschikking en heb nog maar 130GB over
[/quote
lucky you.. (wtf, hoe vul je 1400GB?)
met me 200GB erbij heb ik welgeteld 530GB ofzo...
maar de 200GB moet RMA
Probeer kitten eensquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:15 schreef Geqxon het volgende:
Misschien moet ik wat minder naar "Bears" op zoek gaan.
Geef maar aan mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:23 schreef Geqxon het volgende:
En dan koop je verdomme een WINDOWS CERTIFIED REMOTE. En dan kan Windows godverdomme daar de drivers niet voor vinden.
Net als dat je een PVR-150 speciaal voor Windows MCE koopt, en je daar drivers voor moet installeren. Stop die drivers er verdomme standaard in!
Gadverdamme, walgelijk rotbende dat Windows MCE. Ik ga alles lekker in de prullenbak flikkeren en een AppleTV kopen. Daar hoef je voor de remote tenminste geen drivers te installeren.![]()
Think so...quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk vraagje: Mag ik/jij/wij hier links naar exploids posten in forum berichten op het moment dat het met de discussie te maken heeft (en dan niet topics als hoe hack ik iemand???, maar serieuze dingen) en het iets niet direct om het misbruiken er van gaat?
Moge iedereen![]()
Dat is iets voor de FB in DIGquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk vraagje: Mag ik/jij/wij hier links naar exploids posten in forum berichten op het moment dat het met de discussie te maken heeft (en dan niet topics als hoe hack ik iemand???, maar serieuze dingen) en het iets niet direct om het misbruiken er van gaat?
Moge iedereen![]()
Ik zag het inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Done Het grote Digital Corner FB topic![]()
Als het om een exploit in replique gaat netjes naar Breuls pm'menquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge iedereen![]()
Nee kwam op het idee toen ik naar de Linux Kernel < 2.6.20.2 IPV6_Getsockopt_Sticky Memory Leak PoC exploid zat te kijkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als het om een exploit in replique gaat netjes naar Breuls pm'men
Als je iets weet te inserten (HTML) bijvoorbeeld kan dat voor mensen met rare bedoelingen heel interessant wordenquote:
Ik ook niet... ik besteed me tijd wel andersquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je iets weet te inserten (HTML) bijvoorbeeld kan dat voor mensen met rare bedoelingen heel interessant worden. Maar ja wat de 1 zinloos noemt, noemt de ander eenuitdaging (nee ik ga het niet doen)
.
Ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik besteed me tijd wel anders
Alleen maar een voordeelquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen die van mij werkt sinds kort dus spreek der niet uber vaak meer
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |