quote:Op maandag 9 juli 2007 12:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup SQL server zo goed als op ze bek, geen goed idee dus.
Tsja niks nieuws, zit nu te wachten op CAPTCHA troep in filmpjes die ze mee sturen. Of misschien zelfs geluid ipv text....quote:Op maandag 9 juli 2007 12:27 schreef JortK het volgende:
Leuk artikel trouwens over CAPTCHA
http://pro.tweakers.net/n(...)el-uit.html#reacties
Die krijgen wij alquote:Op maandag 9 juli 2007 12:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja niks nieuws, zit nu te wachten op CAPTCHA troep in filmpjes die ze mee sturen. Of misschien zelfs geluid ipv text....
Valt wel mee... 500kb ofzoquote:Op maandag 9 juli 2007 13:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Lekker is dat hoe groot zijn die mailtjes?
Ow valt behoorlijk meequote:
wie zit er in de huidige breedband oorlog met een 56k6 lijntjequote:Op maandag 9 juli 2007 21:51 schreef Sjowhan het volgende:
Toch wel lastig als je het moet binnenhalen met een 56k6 modem.
Geloof me ik kom bij klanten waar ze het hebbenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
wie zit er in de huidige breedband oorlog met een 56k6 lijntje
Haha owned!quote:
Wtf het is maar waar je opgeilt maar steek hem er toch liever zelf inquote:
Tof klinkt iig goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:56 schreef Geqxon het volgende:
Jeuj, ik krijg morgen weer een stukje Media Center PC binnen. TV-Kaart + Windows MCE Remote. Heb er zin in.
Lekker tochquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Haha nerds er is nog hoop... ik zit nu bij een behoorlijk lekkere meid die WOW speelt![]()
![]()
Geniaal
En daarom heb ik de safesurf filter aan staan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Handig zit ik "this thread is useless without pictures" plaatje op google te zoeken krijg ik als eerste hit een of andere gozer die ze lul opmeet.
Tsja heeft ze voor en nadelen, voordeeltje was de grote hoeveelheid vrouwelijkschoonquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En daarom heb ik de safesurf filter aan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |