quote:Used forbidden BBcode tags, banned for 1 week now! Also since this is your 3th time you get banned for an aditional 189 days!
Ah, de php-bb botjesquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus heeft een heel agressief ban beleid tegen spam botjes![]()
en dan ben je em gelijk kwijt, doe je goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tegen een vaststaand object gestoten.
Neuh, eerst van links naar rechts gescheurd, een week later kwijt. Best relaxed zo, kale teenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan ben je em gelijk kwijt, doe je goed![]()
![]()
ze hebben bij mij ooit 1x me teennagel een stukje mogen wegsnijden, was ingegroeid.
dan je teen stoten (met drukverband + hechtingen ) is geen pretje
ik weet het niet, lijkt me niksquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neuh, eerst van links naar rechts gescheurd, een week later kwijt. Best relaxed zo, kale teen
wat je krijgt als ik al te lang achter me pc heb gezetenquote:(21:31) Sonja:
ik zit al te lang te pc prutsen
(21:31) Sonja:
if (prutstijd == teveel) {
sonja = gek
} else {}
(21:32) SpeakerDocktor:
idd
(21:32) Sonja:
nu blijf ik altijd gek
blijf?
dus je bent het pas wilde je zeggen?
(21:33) Sonja:
if (prutstijd == teveel) {
sonja = gek
} else {
sonja = niet gek
}
staat nergens wat ik was.. ik ben niet gedeclareerd
(21:33) Sonja:
dus geen idee
Ook grappig om te zien dat phpbb botjes gewoon door gaan met spammen ongeacht wat er gebeurt. Zie altijd dat ze eerst proberen te reggen, dan gaan inloggen en dan gaan posten. Maar als het reggen niet lukt lopen ze rustig de rest van het lijstje ook afquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is ook mogelijk. Doen eigenlijk hetzelfde.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:47 schreef BlueCurl het volgende:
tvp
[..]
wat je krijgt als ik al te lang achter me pc heb gezeten
Compatibel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:05 schreef TwyLight het volgende:
Wat is het nederlandse woord voor compatible?
ze is idd een doktorquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:34 schreef Geqxon het volgende:
Wie is "ze" , de doktor ofzo? Ben ik niet heen geweest, het is maar een nageltje
Ik heb nu zeg maar een nagel van een paar millimeter. En voor het cosmetische? Ik draag met 30 graden celcius nog sneakers
Ik gok dat het wel goed gaat, ik ben niet zo'n Amerikaan die voor het minste of geringste naar de doktor gaat en de staat lekker op kosten drijftquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ze is idd een doktor
en maar een nageltje is het niet, d'r is kans op 2 dingen
1) infectie
2) (zeker als er wat over is gebleven, de wortel waarschijnlijk) kans op ingroei, en dat moet echt operatief worden verwijderd... (kleine ingreep, op de polikliniek)
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gok dat het wel goed gaat, ik ben niet zo'n Amerikaan die voor het minste of geringste naar de doktor gaat en de staat lekker op kosten drijft
och, ik zal niet voor het minste geringste gaan maar een teennagel die je kwijt raakt vind ik zelf iig voldoende om er even naar te laten kijken, gezien doktoren er meer verstand van hebben, en dus ook vaak beter weten hoe je iets kan behandelen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:39 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben juist het type dat alleen naar de doktor gaat als het levensbedreigend is, of achterlijk veel pijn doet. Zoals botbreuken enzo.
quote:
quote:
degene waarmee ik aan het chatten was snapte alleen dat declareren niet geloof ikquote:
Apartquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ook grappig om te zien dat phpbb botjes gewoon door gaan met spammen ongeacht wat er gebeurt. Zie altijd dat ze eerst proberen te reggen, dan gaan inloggen en dan gaan posten. Maar als het reggen niet lukt lopen ze rustig de rest van het lijstje ook af.
Gewoon goed koper. Botje wat nog eens alles checked is gewoon stom weg duurderquote:
Heb je wel veel berichten te lezen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:24 schreef Jump het volgende:Zojuist problemen hjad met de SMS gateway waar ik aan werk
Als je een SMS stuurt naar een shortcode, krijg je een sms terug van aan 0032472... nummer. Blijkbaar was dat in een lus geraaktElke vier seconden een ad erbij op de site en miserie tot en met
OMG - hoe herkenbaar...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:06 schreef WyriHaximus het volgende:
lol http://www.thingsmygirlfriendandihavearguedabout.com/![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:06 schreef WyriHaximus het volgende:
lol http://www.thingsmygirlfriendandihavearguedabout.com/![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:00 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/news/115(...)te_koop_op_eBay.html
dit is leuker..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]Net als die gasten die hun Wii/XBOX360/PS3 direct na het kopen naar de klere schopte en er op stonden te springen
![]()
3 hour and coutndowningquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:00 schreef TwyLight het volgende:
* Twylight moet er om 06:00 uit maar kan niet slapen![]()
Kutzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |