Hij valt gewoon niet zo op vrouwen.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:42 schreef Mr_Scofield het volgende:
ik vind dennis echt een pussy
kijk hoe nadia hem wilde versieren maar hij duwt haar hele tijd weg;S
als het er op aankomt doettie niks, is met alles zo volgens mij
quote:Op zondag 8 juli 2007 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij valt gewoon niet zo op vrouwen.
Geeft niets, alleen zou hij dat gewoon eens toe moeten geven.
Fokking mee eensquote:Op zondag 8 juli 2007 12:40 schreef Clank het volgende:lang verhaal![]()
Ben ik blij dat jij het ook zo ziet..... ik dacht echt dat tie weer zo tekeer ging tegen Lieke als in het begin, en toen kon ik hem wel schieten....quote:Op zondag 8 juli 2007 12:40 schreef Clank het volgende:
Uit de cos van afgelopen nacht leek het of Huub óntzettend fout bezig was tegen Lieke.. gelukkig hebben we de beelden nog
Zij loopt de hele dag achter zijn kont aan, is Huub bij het zwembad is Lieke der ook. Is Huub bij de paardenstal is Lieke er ook. Is Huub in de chillroom is Lieke er ook. En altijd wilt Lieke praten over de bewoners. Eergister was ze ook ZO opzichtig bezig om Jaap over te halen om Denniks te pakken. Zelfs Jaap had er vannacht over, dat Lieke altijd zo slijmerig opzichtig opeen foute manier probeert te roddelen.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:40 schreef Clank het volgende:
Heb net het filmpje gezien en Huub maakt zich.. in mijn ogen.. terecht kwaad. Hij krijgt niets anders dan verwijten naar zijn hoofd... hij had haar niet wakker mogen maken, hij is er overdag niet genoeg voor haar, zijn taalgebruik (fokking) is niet oké enz enz..
Goedemiddagquote:
Weet jij nog wat hij de laatste keer woog, ik ben het even kwijt.quote:
Ik vind Lieke vaak te doorzichtig en zelfs een beetje opdringerig. Zij trekt zich daar niets van aan of heeft dat simpelweg niet in de gaten. Maar, net zoals ik ook al vannacht zei, denk ik ook dat Jaap wel wil samenspelen met Huub als ie Lieke dumpt. Toch heeft Lieke ook in een gesprek met Jaap aangegeven dat hij niet moet denken dat zei veilig is bij Huub. Daar heeft ze wel een goed punt. Als Jaap ook samen zou werken met Lieke lijkt me de kans dat hij samen met Lieke Huub er uit kan samen een reële...quote:Op zondag 8 juli 2007 13:01 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zij loopt de hele dag achter zijn kont aan, is Huub bij het zwembad is Lieke der ook. Is Huub bij de paardenstal is Lieke er ook. Is Huub in de chillroom is Lieke er ook. En altijd wilt Lieke praten over de bewoners. Eergister was ze ook ZO opzichtig bezig om Jaap over te halen om Denniks te pakken. Zelfs Jaap had er vannacht over, dat Lieke altijd zo slijmerig opzichtig opeen foute manier probeert te roddelen.
Ik weet het niet hoor, Lieke is een lieve meid, ze bedoelt het vast goed. Maar ze is te enthousiast met Huub's ideeen bezig. En Jaap heeft vannacht WEER gezegd tegen Nadia, als Huub Lieke zou dumpen dan wilt ie best best met Huub bonden om zo iedereen weg te terroriseren. Maar wat Jaap tegen zit is dat Lieke als een kleefbal aan Huub hangt. Alle bewoners zien Lieke liever gaan dan komen, en Huub kan nog wel eens steun krijgen van Jaap.
Ik ben zeer benieuwd hoe Nadia zich nog kan gaan ontpoppen. Is dit de Nadia die we gaan zien of heeft zij nog een geheim wapen. Jaap is volgens mij wel verliefd op Nadia, alleen Nadia niet op hem. Nadia zit hem als Grote Broer. Dat kan mischien botsen.
Heb ik ook gelezen en ik kan mij daar wel iets bij voorstellen, hij verveelt zich rot de hele dag.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef Desii het volgende:
Ik lees net op VOL dat Huub gezegd heeft, als DGK op deze RTL-stijl zo doorblijft gaan, hij binnen 1 maand weggaat.
Ik dacht dat hij afgelopen Donderdag 173 kg woog.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet jij nog wat hij de laatste keer woog, ik ben het even kwijt.
Daarnaast heeft ie ook gezegd dat het hem onwaarschijnlijk lijkt dat DGK onderhevig zou zijn aan een switch naar een nieuwe zender.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef Desii het volgende:
Ik lees net op VOL dat Huub gezegd heeft, als DGK op deze RTL-stijl zo doorblijft gaan, hij binnen 1 maand weggaat.
Dat laatste klopt natuurlijk wel, maar we weten allemaal dat Stijn een Huubfan is en Mevr. Pannekoek heeft een absolute hekel aan Huub, dat helpt hem op dit moment niet echt.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarnaast heeft ie ook gezegd dat het hem onwaarschijnlijk lijkt dat DGK onderhevig zou zijn aan een switch naar een nieuwe zender.
Stijn is nog ongeveer 2 weekjes op vakantie maar ik kan ook niet geloven dat het programma afhankelijk is van 1 man.
Ok, ty.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij afgelopen Donderdag 173 kg woog.
Ik snap niet dat wanneer je 10.000 aan borg hebt ingelegd om een spel te mogen spelen dat je dit soort dingen allemaal maar pikt. Toestemming van de febo om je spel te spelen is toch belachelijk. Volgens mij heb je die toestemming niet nodig als je zo'n bedrag hebt ingelegd. Het worden steeds meer marionetten ipv spelers om miljoenen.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat laatste klopt natuurlijk wel, maar we weten allemaal dat Stijn een Huubfan is en Mevr. Pannekoek heeft een absolute hekel aan Huub, dat helpt hem op dit moment niet echt.
Nee Jaap heeft duidelijk aangegeven dat hij niet met Lieke gaat bonden, omdat ze teveel lult, ze is totaal neit betrouwbaar. De ene moment praat ze met Nadia over Amanda, en een vingerknip later lult ze met Amanda over Nadia. Dat heeft Jaap ook door, en de andere bewoners ook. Jaap heeft gezegd dat ie alleen met Huub kan bonden, want als het programma zijn einde nadert (wie weet hoelang het nog zal duren) dan wil hij best wel samen met Huub de genade slag slaan om iedereen weg te terroriseren. Aan Lieke heeft ie niks, zei die zelf. Maargoed Lieke weet weer heel veel van Huub, zoals acties die hij wilt gaan uitvoeren, stel dat ze wel uit elkaar gaan dan kan Lieke dat gebruiken tegen Huub. Maar wie mag Lieke nou. Denniks, Nadia, Amanda, Brain, Natasia en Jaap, allen zien ze Lieke liever verdwijnen dan blijven.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind Lieke vaak te doorzichtig en zelfs een beetje opdringerig. Zij trekt zich daar niets van aan of heeft dat simpelweg niet in de gaten. Maar, net zoals ik ook al vannacht zei, denk ik ook dat Jaap wel wil samenspelen met Huub als ie Lieke dumpt. Toch heeft Lieke ook in een gesprek met Jaap aangegeven dat hij niet moet denken dat zei veilig is bij Huub. Daar heeft ze wel een goed punt. Als Jaap ook samen zou werken met Lieke lijkt me de kans dat hij samen met Lieke Huub er uit kan samen een reële...
Maar Jaap wil alle onzekereheden uitzluiten. Hij is te berekenend.
Overgenomen uit de DGK Week-Agenda, bericht van DGK_Tegengas :quote:Op zondag 8 juli 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
Wat een verwennerij voor ons, joepie.
12:31 - Op naar een leuke avond!
Even los van de vraag of de Miljonairs vandaag ooit nog wakker gaan worden, blikken we toch even vooruit op deze dag. Wat kunnen we verwachten? Het is zondag, dus waarschijnlijk worden we vanavond getrakteerd op een live-optreden in de Villa. Dat zorgt meestal voor een hoop gezelligheid, du laten we hopen dat het ook vanavond weer een geslaagde bende wordt. Hou de streams dus in de gaten!
Bron: Tien.
quote:En s' avonds om 2100 uur weer een live optreden van een band,
ditmaal "She is the Boss" : http://www.shestheboss.nl/index.htm
Klinkt vrij goed, hier alvast een voorproefje:
http://www.shestheboss.nl/01%20Track%201.mp3
http://www.shestheboss.nl/03%20Track%203.mp3
http://www.shestheboss.nl/04%20Track%204.mp3
Marionetten zijn het van begin af aan. Want het is een spel zonder vaststaande spelregels. Al heel vroeg in het spel begon de productie al regels aan te passen. De deelnemers hebben geen enkele vaste grond onder de voeten.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niet dat wanneer je 10.000 aan borg hebt ingelegd om een spel te mogen spelen dat je dit soort dingen allemaal maar pikt. Toestemming van de febo om je spel te spelen is toch belachelijk. Volgens mij heb je die toestemming niet nodig als je zo'n bedrag hebt ingelegd. Het worden steeds meer marionetten ipv spelers om miljoenen.
Klinkt idd niet verkeerd, maar dit zijn studio-opnamen dus verwacht er niet teveel van. Btw, ik ben niet zo tuk op bands die alleen maar covers zingen.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Overgenomen uit de DGK Week-Agenda, bericht van DGK_Tegengas :
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat Jaap niet moet denken dat Huub en Lieke elkaar er niet uit zullen stemmen. Ik zie Jaap Nadia en nix testen. Maar nix laat niets zien dus weet ie ook niet wat voor speler hij is. En Nadia is wel gezellig maar of ie daar op kan bouwen? Helemaal niet als dat een stelletje mocht worden. Ik denk dat Jaap dat sowieso beter kan voorkomen anders is ie overal het derde wiel aan de wagen.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee Jaap heeft duidelijk aangegeven dat hij niet met Lieke gaat bonden, omdat ze teveel lult, ze is totaal neit betrouwbaar. De ene moment praat ze met Nadia over Amanda, en een vingerknip later lult ze met Amanda over Nadia. Dat heeft Jaap ook door, en de andere bewoners ook. Jaap heeft gezegd dat ie alleen met Huub kan bonden, want als het programma zijn einde nadert (wie weet hoelang het nog zal duren) dan wil hij best wel samen met Huub de genade slag slaan om iedereen weg te terroriseren. Aan Lieke heeft ie niks, zei die zelf. Maargoed Lieke weet weer heel veel van Huub, zoals acties die hij wilt gaan uitvoeren, stel dat ze wel uit elkaar gaan dan kan Lieke dat gebruiken tegen Huub. Maar wie mag Lieke nou. Denniks, Nadia, Amanda, Brain, Natasia en Jaap, allen zien ze Lieke liever verdwijnen dan blijven.
Japio en Huub spraken er gisteren over. Ze houden het zelf op 6-8 maanden na 23 sept.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
.......
Zou me niet verbazen als het programma na precies 1 jaar, 23 september dus, ophoudt te bestaan.
Eerder in de week hoorde ik dat DGK sowieso tot het einde van het jaar doorgaat.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio en Huub spraken er gisteren over. Ze houden het zelf op 6-8 maanden na 23 sept.
Nou ik geef je deel gelijk, maar Jaap is zeer sterk. Jaap heeft niemand nodig om in het huis te blijven, maar om te winnen heeft ie een sterke speler naast hem nodig. Maar zoals het nu gaat is Jaap safe.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat Jaap niet moet denken dat Huub en Lieke elkaar er niet uit zullen stemmen. Ik zie Jaap Nadia en nix testen. Maar nix laat niets zien dus weet ie ook niet wat voor speler hij is. En Nadia is wel gezellig maar of ie daar op kan bouwen? Helemaal niet als dat een stelletje mocht worden. Ik denk dat Jaap dat sowieso beter kan voorkomen anders is ie overal het derde wiel aan de wagen.
Die uitspraak deed FvW inderdaad bij de eerste persberichten. Maar wat is dat waard ? Zo'n eerste persbericht is een hoop diplomatiek en politiek. De kijkcijfers (en de aantrekkingskracht voor adverteerders) is per saldo wat gaat tellen.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Eerder in de week hoorde ik dat DGK sowieso tot het einde van het jaar doorgaat.
Jaap doet precies hetzelfde, maar dan met Dennis.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee Jaap heeft duidelijk aangegeven dat hij niet met Lieke gaat bonden, omdat ze teveel lult, ze is totaal neit betrouwbaar. De ene moment praat ze met Nadia over Amanda, en een vingerknip later lult ze met Amanda over Nadia. Dat heeft Jaap ook door, en de andere bewoners ook. Jaap heeft gezegd dat ie alleen met Huub kan bonden, want als het programma zijn einde nadert (wie weet hoelang het nog zal duren) dan wil hij best wel samen met Huub de genade slag slaan om iedereen weg te terroriseren. Aan Lieke heeft ie niks, zei die zelf. Maargoed Lieke weet weer heel veel van Huub, zoals acties die hij wilt gaan uitvoeren, stel dat ze wel uit elkaar gaan dan kan Lieke dat gebruiken tegen Huub. Maar wie mag Lieke nou. Denniks, Nadia, Amanda, Brain, Natasia en Jaap, allen zien ze Lieke liever verdwijnen dan blijven.
Dit al gezien. Dat gaat niks worden met nixquote:Op zondag 8 juli 2007 13:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat Jaap niet moet denken dat Huub en Lieke elkaar er niet uit zullen stemmen. Ik zie Jaap Nadia en nix testen. Maar nix laat niets zien dus weet ie ook niet wat voor speler hij is. En Nadia is wel gezellig maar of ie daar op kan bouwen? Helemaal niet als dat een stelletje mocht worden. Ik denk dat Jaap dat sowieso beter kan voorkomen anders is ie overal het derde wiel aan de wagen.
Ja daarom is Jaap zo on-navolgbaar, niemand weet of hij iets meent.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Jaap doet precies hetzelfde, maar dan met Dennis.
Zo heeft John de Mol het ook aangepakt, allemaal marketing en reclamepraatjes om adverteerders te trekken en dan maar afwachten hoe het afloopt. Met genoeg adverteerders kun je zenders/programma's een tijdje laten voortbestaan. Wat dat betreft doet van Westerloo ook niet veel anders dan roepen dat het geen treitershow gaat worden, helemaal nu adverteerders afhaken vanwege het lage niveau van het programma.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die uitspraak deed FvW inderdaad bij de eerste persberichten. Maar wat is dat waard ? Zo'n eerste persbericht is een hoop diplomatiek en politiek. De kijkcijfers (en de aantrekkingskracht voor adverteerders) is per saldo wat gaat tellen.
Of de Hollandse Hitmix op 10quote:Op zondag 8 juli 2007 14:04 schreef beequeen het volgende:
HiDiHo , als je meekijkt, mogen we een stream op Formule 1?![]()
Ik heb het vannacht gezien. Ik snap daar niets van. Nadia doet wat rukjes... probeert te zoenen... biedt zich aan aan nix maar hij doet niets. Ik snap niet waar die gast bang voor is. Eerder gaf Nadia aan dat en ex niet met d'r op het strand wou liggen vanwege d'r buik. Zou me niets verbazen dat nix gruwt van een vrouw die niet perfect is zoals hij.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit al gezien. Dat gaat niks worden met nix
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=29473&sess=4979
Neuh, doe dat maar niet.quote:
Het Formule 1 circuit heeft alleen TV contracten (grote bron van inkomsten) en er zijn geen streams van.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:04 schreef beequeen het volgende:
HiDiHo , als je meekijkt, mogen we een stream op Formule 1?![]()
Het zou mij niks verbazen dat hij homo is, serieus. Er klopt toch niks aan dat gruweltje. Uren met zijn uiterlijk bezig en van vrouwen moet hij volgens mij niks hebben.nix is en blijft niks.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb het vannacht gezien. Ik snap daar niets van. Nadia doet wat rukjes... probeert te zoenen... biedt zich aan aan nix maar hij doet niets. Ik snap niet waar die gast bang voor is. Eerder gaf Nadia aan dat en ex niet met d'r op het strand wou liggen vanwege d'r buik. Zou me niets verbazen dat nix gruwt van een vrouw die niet perfect is zoals hij.
Ik denk dat hij zelf nog heel onzeker is in bed, dat straalt er aan alle kanten vanaf.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb het vannacht gezien. Ik snap daar niets van. Nadia doet wat rukjes... probeert te zoenen... biedt zich aan aan nix maar hij doet niets. Ik snap niet waar die gast bang voor is. Eerder gaf Nadia aan dat en ex niet met d'r op het strand wou liggen vanwege d'r buik. Zou me niets verbazen dat nix gruwt van een vrouw die niet perfect is zoals hij.
Vorige keer anders wel en ook van de TT, dus........quote:Op zondag 8 juli 2007 14:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het Formule 1 circuit heeft alleen TV contracten (grote bron van inkomsten) en er zijn geen streams van.
Als ie geen duidelijk keuzews maakt zal dat uiteindelijk tegen hem werken. Frapant vind ik dat nu Eric al weg is hij nu ook wil dat Huub Lieke laat gaan. Laat Jaap gewoon bonden met Nadia en zorgen dat nix weggestemt wordt. Dan is Jaap realistisch bezig. Maar ach de volgende stemronde is nog weken weg.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja daarom is Jaap zo on-navolgbaar, niemand weet of hij iets meent.
De TT was op 'n stream. F1 niet, maar HiDiHo converteert wellicht zelf vanaf TV. (zie mijn cap in m'n vorige post)quote:Op zondag 8 juli 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vorige keer anders wel en ook van de TT, dus........
Ik zie het ja en ik denk dat HiDiHo het ook zo doet.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De TT was op 'n stream. F1 niet, maar HiDiHo converteert wellicht zelf vanaf TV. (zie mijn cap in m'n vorige post)
Ik begrijp de meerwaarde van hem ook niet voor het programma. Hij levert niets. Wanneer streamers vinden dat Sylvia getoneelhaakt moest snap ik niet dat ze wel voor nix kunnen zijn. De enige meerwaarde die hij heeft is dat ie tegen Huub is. Maar daar wordt het spel niet mooier van.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen dat hij homo is, serieus. Er klopt toch niks aan dat gruweltje. Uren met zijn uiterlijk bezig en van vrouwen moet hij volgens mij niks hebben.nix is en blijft niks.
Dan edit je toch?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:21 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
oeps, text was nog niet compleet. foutje![]()
Ze kleurt wel mooi bij de Fatboy.quote:
Ik wil nog wel even toevoegen dat ik niks tegen homo's heb, maar alles tegen nix, dit om misverstanden te voorkomen.quote:
Het kost hem wel verdomd veel moeite altijd.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda en Brian slingeren nog maar eens een wip. Geen twijfel of Brian homo is .....
[afbeelding]
Ze vind ook al die camera's eng.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:50 schreef Meganog het volgende:
Nadia vergeet haar zender weer eens. Ze kan er maar niet aan wennen...
Het is ook een stuk nauwer van achter.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kost hem wel verdomd veel moeite altijd.
Het is toch juist heel goed als je het als man heel lang kunt volhouden?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kost hem wel verdomd veel moeite altijd.
Ik moet daar toch niet aan denken, en altijd zo geruisloos bij Brian en Amanda.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Blijft vreemd dat er een paar aan het neuken zijn terwijl anderen in de kamer bezig zijn met vanalles en nogwat.
Dat is wat anders, maar die beukpartijen van Brian........quote:Op zondag 8 juli 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is toch juist heel goed als je het als man heel lang kunt volhouden?![]()
Ze neukte ook toen Nadia naast hun sliep, dus veel schaamte kennen ze totaal niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet daar toch niet aan denken, en altijd zo geruisloos bij Brian en Amanda.![]()
*hoop hoop*quote:Op zondag 8 juli 2007 14:41 schreef wolferl het volgende:
Denniks homo, dat zou het plaatje rond hem helemaal compleet maken![]()
Echt vies hoor, als ik wakker wordt ga ik eerst douchen.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Het dagelijkse ritueel van Nada: Niet wassen, niet douchen maar plamuren.
Toch had ik mooie caps van haar onder de douche (gisteren, en ook al eerder)quote:Op zondag 8 juli 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Het dagelijkse ritueel van Nada: Niet wassen, niet douchen maar plamuren.
Klopt, aan het eind van de dag.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toch had ik mooie caps van haar onder de douche (gisteren, en ook al eerder)
Waar is Liekse?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:10 schreef akveor het volgende:
Wat een slagveld... op het laatste bed zie je nog net een dooie liggen...
[afbeelding]
Amateursquote:Op zondag 8 juli 2007 15:11 schreef akveor het volgende:
Ligt het een mij of levert de regie slecht camera werk?
De familie van Ballegooy bevindt zich in de fitnessruimtequote:
Is hij dood?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:10 schreef akveor het volgende:
Wat een slagveld... op het laatste bed zie je nog net een dooie liggen...
[afbeelding]
Arme toch, neem een paracetamolletje en gooi die klotestreams uit, knap je vast van op.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:21 schreef getl0st het volgende:
Hoi
Gelukkig heb ik totaal geen kater
Gelukkig leeft dennis nog
Gelukkig is DGK weer verschrikkelijk boeiend en kan ik daar mijn dag mee vullen
Het gesprek ging over hardlopen, dat H. graag buiten hard loopt ... meestal 2x in de week buitenom zijn honkbaltraining.. hij had eens meegedaan aan één of andere marathon enz... niet echt boeiendquote:Op zondag 8 juli 2007 15:29 schreef wolferl het volgende:
Zo iritant is dat, die keiharde muziek met het fitnessen, je hoort ze niet praten.
Pfff, daar hoop ik al de hele dag op, maar voel me nog net zo brakquote:Op zondag 8 juli 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Arme toch, neem een paracetamolletje en gooi die klotestreams uit, knap je vast van op.![]()
![]()
Hij is nog zieliger dan ik dacht.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sukkel, een beetje er omheen lullen .....
Japio : "Pas om half zeven slapen, wat heb je dan gedaan .... ?"
Dennix : "Gezellig <haha>, je weet het wel <haha>"
Japio : "Ja, wat gezellig ?"
Dennix : "Gezellig <haha>, dat hoef ik je toch niet uit te leggen <haha>"
[afbeelding]
Ja maar dit is terror wat dat Denniks betreft, om half zeven slapen. WOW.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sukkel, een beetje er omheen lullen .....
Japio : "Pas om half zeven slapen, wat heb je dan gedaan .... ?"
Dennix : "Gezellig <haha>, je weet het wel <haha>"
Japio : "Ja, wat gezellig ?"
Dennix : "Gezellig <haha>, dat hoef ik je toch niet uit te leggen <haha>"
[afbeelding]
Daar loopt ze om 17:00 nog mee.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
Ach , Nada loopt nog steeds in haar ponnetje.
Echt waar.. Ik snap niet dat ze daar met de screening niet dwars doorheen hebben geprikt.. Die jongen heeft gewoon niets om te brengen, wat een hoop stront!quote:Op zondag 8 juli 2007 15:46 schreef wolferl het volgende:
Ja maar dit is terror wat dat Denniks betreft, om half zeven slapen. WOW.
Nadia wilde sex maar Denniks niet. En toch voelt ie zich nu he-le-maal The Man.
Kortom dit is pure terror.![]()
En gelijk heeft ie!quote:Op zondag 8 juli 2007 15:52 schreef Desii het volgende:
Huub: we lijken wel een gezondheidsboerderij.... ik wordt er kotsziek van![]()
leg uitquote:Op zondag 8 juli 2007 15:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub is weer hypokriet aan het lulle..
Leg uit ajb.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub is weer hypokriet aan het lulle..
Ik denk toch echt dat dit over Stijn gaat.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub tegen Japio : "Je weet dat ik je er niet uitstemd. We hebben immers dezelfde accountant"
Japio : "Maar die wordt er ook uitgeflikkerd"
Huub : "En dan ben ik ook weg"
Huub had het over de stelletjes en dat het teveel geklef wordt , maar dat doet hij zeker niet met Lieke? Hypokriet dus. Maar daar zullen jullie het vast niet mee eens zijnquote:
Ze denken dus echt dat Natasja eerder weggaat.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Ik ben wel blij dat er nu een nieuwe komt voor Natasia"
Is ze weg??quote:Op zondag 8 juli 2007 15:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Ik ben wel blij dat er nu een nieuwe komt voor Natasia"
Je moet wel goed luisteren. Jaap had het over kleffe stelletijes, Huub had het over het kleffe gedoe onderling.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Huub had het over de stelletjes en dat het teveel geklef wordt , maar dat doet hij zeker niet met Lieke? Hypokriet dus. Maar daar zullen jullie het vast niet mee eens zijn
Ja, en blijkbaar weten ze dat ook al. Ze hebben het er nu al iets te vaak over.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze denken dus echt dat Natasja eerder weggaat.
Ik ben het zowaar met je eens, Huub's enige en grootste nadeel is Lieke.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Huub had het over de stelletjes en dat het teveel geklef wordt , maar dat doet hij zeker niet met Lieke? Hypokriet dus. Maar daar zullen jullie het vast niet mee eens zijn
Helaas, nog niet.quote:
Ik haat ook dat geklef!quote:Op zondag 8 juli 2007 15:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Helaas, Huub zei het niet ......quote:Op zondag 8 juli 2007 15:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eens, Huub's enige en grootste nadeel is Lieke.
Het gesprek liep toch echt anders, lees mijn eerdere post.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eens, Huub's enige en grootste nadeel is Lieke.
Pffff, zo vermoeiend als iemand de moeite neemt om even terug te lezen om of überhaupt te lezen.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helaas, Huub zei het niet ......
Tja. Ieder doet het zijne. Gelukkig ben je niet alleen verantwoordelijk voor het welslagen van de COSquote:Op zondag 8 juli 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pffff, zo vermoeiend als niemand de moeite neemt om even terug te lezen om of überhaupt te lezen.
Dan zal ik het wel verkeerd verstaan hebben he? En nee ik lees hier het meeste niet . Waarom niet? Omdat hier vaak dingen worden verdraaid en er niet letterlijk staat wat ze gezegt hebben waardoor je het anders kan opvatten.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pffff, zo vermoeiend als iemand de moeite neemt om even terug te lezen om of überhaupt te lezen.
Je meent het, wat leuk, even snel kijken, bedankt.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
@ Beequeen: The eagle has landed
Nee, maar ik zie dat Lieke een blok aan Huub's been is.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helaas, Huub zei het niet ......
Er is nu niets meer te zien LOLquote:Op zondag 8 juli 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je meent het, wat leuk, even snel kijken, bedankt.![]()
Maar je verwacht wel dat je zelf gelezen wordt?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel verkeerd verstaan hebben he? En nee ik lees hier het meeste niet . Waarom niet? Omdat hier vaak dingen worden verdraaid en er niet letterlijk staat wat ze gezegt hebben waardoor je het anders kan opvatten.
En zo zie je maar weer dat Huub gewoon uit z'n nek lult ..... Zoals wel vaker.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat Nada en Nix de hele nacht hebben liggen tongen?![]()
Dus om de verwarring nog groter te maken post je zelf gewoon iets wat niet gezegd is.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel verkeerd verstaan hebben he? En nee ik lees hier het meeste niet . Waarom niet? Omdat hier vaak dingen worden verdraaid en er niet letterlijk staat wat ze gezegt hebben waardoor je het anders kan opvatten.
Zal toch wel ergens te zien zijn, misschien in een filmpje later.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Er is nu niets meer te zien LOL
Ik was net te laat om het live te zien![]()
En daarom is jouw reactie meestal niet erg interessant om te lezen .....quote:Op zondag 8 juli 2007 16:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik zie zelf trouwens echt niks stellerigs aan Nadia en Nix. Overdag zijn ze nooit samen en 's nachts, ja wat moet je daar nou van zeggen....quote:Op zondag 8 juli 2007 16:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En zo zie je maar weer dat Huub gewoon uit z'n nek lult ..... Zoals wel vaker.
Ik neem aan dat je het filmpje van vannacht gezien hebt?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie zelf trouwens echt niks stellerigs aan Nadia en Nix. Overdag zijn ze nooit samen en 's nachts, ja wat moet je daar nou van zeggen....
Maar om nu te faken dat je sex hebt gehad gaat wel heel ver, nogal sneu.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
Je hebt van die mensen die denken dat ze iets moeten doen als ze bij elkaar in bed liggen. Volgens mij is dat het geval bij Nadia en Dennis, want verder zie je geen enkele verbondenheid.
dat vind ik niet altijd....... soms is ze echt een aanvulling op hem..quote:Op zondag 8 juli 2007 16:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie dat Lieke een blok aan Huub's been is.
Ze weet niet was ze aan moet trekken, daarom is ze depressed. Haar in de war en al haar make-up weer een puinhoop. What to do?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:12 schreef wolferl het volgende:
Zie ik dat goed?
Nadia heeft zich al 3 keer verkleed in een half uur.
Ja, Syl nam meer afstand en daardoor konden ze het zo goed vinden. Lieke neemt die relatie zo vreselijk serieus, ze zit overal bovenop omdat ze denkt dat ze erbij hoort - soms uiterst irritant.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:14 schreef Desii het volgende:
[..]
dat vind ik niet altijd....... soms is ze echt een aanvulling op hem..
Maar ze kan ook zo zeuren en ik vind zelf dat ze weinig humor heeft...
Heb destraks nog een keer het bezoek van Syl teruggekeken... dat is gewoon lachen en serieus door elkaar... Die 2 voelden elkaar gewoon aan zonder woorden.... en helaas heeft Huub die klik niet met Lieke.
Toch vind ik Lieke een beste meid en bij verre de leukste die daar rondloopt.
Huub en Sylvia hebben... naar mijn idee... een zelfde soort levensstijl buiten DGK. 'Werk om te leven, leef niet om te werken'.. zoveel mogelijk feesten en lol maken. Ook de opvatting van iemand niet te kunnen beziitten in een relatie hadden ze gemeen.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:14 schreef Desii het volgende:
[..]
Heb destraks nog een keer het bezoek van Syl teruggekeken... dat is gewoon lachen en serieus door elkaar... Die 2 voelden elkaar gewoon aan zonder woorden.... en helaas heeft Huub die klik niet met Lieke.
eensch..quote:Op zondag 8 juli 2007 16:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub en Sylvia hebben... naar mijn idee... een zelfde soort levensstijl buiten DGK. 'Werk om te leven, leef niet om te werken'.. zoveel mogelijk feesten en lol maken. Ook de opvatting van iemand niet te kunnen beziitten in een relatie hadden ze gemeen.
Met Lieke heeft Huub buiten DGK amper overeenkomsten ben ik bang. Gisteren hadden ze het nog over uitgaan buiten de Villa. Huub's manier van uitgaan is alles wat Lieke tegenstaat. Zij verstaat onder stappen gezellig met Suus uit eten en daarna nog wat drinken.. maar niet te veel want daar houdt ze niet van![]()
'ik ben dat geklef zat' heeft Huub dus niet gezegt??quote:Op zondag 8 juli 2007 16:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus om de verwarring nog groter te maken post je zelf gewoon iets wat niet gezegd is.![]()
Tja, als je slim bent ga je er nu niet meer in, er zijn maar 3 keuzes, dom, dommer en domstquote:Op zondag 8 juli 2007 16:29 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind dit dus echt super jammer.. Ze hebben binnen no-time door 2 nieuwe domme spelers het hele programma verneukt.. Er gebeurd geen reet meer, alles is saai
Yep!quote:Op zondag 8 juli 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
Moeten we trouwens EET ALERTs posten als we Nadia erop betrappen?![]()
[afbeelding]
Ken ik jou?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:32 schreef neehe het volgende:
[..]
Tja, als je slim bent ga je er nu niet meer in, er zijn maar 3 keuzes, dom, dommer en domst![]()
Leek mij dus ook een strak planquote:
Even teruglezen in dit topicquote:Op zondag 8 juli 2007 16:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wie komt er eigenlijk vanavond?
idd, dat heeft Huub niet gezegdquote:Op zondag 8 juli 2007 16:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
'ik ben dat geklef zat' heeft Huub dus niet gezegt??
Dit vestje hebben we al eerder gezien .......quote:
Dan heb ik een selectief geheugen. Geen wonder, bij zo'n vlag op een modderschuit.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit vestje hebben we al eerder gezien .......
Hij droeg het toen Netty op bezoek was
Normaal zou ik het ook niet weten, maar ik vind het zo'n opa-en-oma vestje ...... verschrikkelijkquote:Op zondag 8 juli 2007 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heb ik een selectief geheugen. Geen wonder, bij zo'n vlag op een modderschuit.
Ja precies, helemaal niets voor Brian. Alsof het Leger des Heils hem aangekleed heeftquote:Op zondag 8 juli 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Normaal zou ik het ook niet weten, maar ik vind het zo'n opa-en-oma vestje ...... verschrikkelijk
Ohw, oke... wat het is, ik ben gevraagd voor screening dinsdag a.s.... dacht daarom dat jee me mss kende en daarop doeldequote:
Neeeeeuhhh.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:46 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ohw, oke... wat het is, ik ben gevraagd voor screening dinsdag a.s.... dacht daarom dat jee me mss kende en daarop doelde
Dat is waarom het is geworden wat het nu isquote:Op zondag 8 juli 2007 16:50 schreef Disana het volgende:
Amanda's moeder deed zelfs nog aardig tegen een vriendje van Amanda dat gewelddadig was (deur of ruit intrappen). Haar moeder is van mening dat Amanda het zelf maar moet leren, hoe vaak ze ook op haar bek gaat.
Ja. Je krijgt de indruk dat er geen enkele sturing of voorbeeldfunctie van die moeder is uitgegaan.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat is waarom het is geworden wat het nu is![]()
Geen voorbeeldfunctie van haar moeder ??? Juist wel, krijg ik het gevoel ......quote:Op zondag 8 juli 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Je krijgt de indruk dat er geen enkele sturing of voorbeeldfunctie van die moeder is uitgegaan.
Dat lachen erbij ook... erg toch?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Waarom ging het uit met dat vriendje ?"
Amanda : "Uuuuh, we hadden inmiddels 7 keer op het politieburo gezeten. Beetje geweld en zo"
Bespeurde je nou ook geen enkele schroom bij Amanda ? Ze leek er wel trots op te zijn .......quote:Op zondag 8 juli 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
Amanda moet vreselijk lachen als ze vertelt dat ze met haar eerste relatie wel zeven keer op het politiebureau heeft gezeten wegens geweld van zijn kant.
Ja, inderdaad. Alsof het een verdienste is zulke vriendjes op je curriculum vitae te hebben staan. Ik ken geen mensen die dit zo doodnormaal vinden.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bespeurde je nou ook geen enkele schroom bij Amanda ? Ze leek er wel trots op te zijn .......
Die moeder heeft kennelijk totaal geen grenzen gesteld. Dan kan agressie (en jaloezie) overkomen als 'geven om'.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Als hem nu tegenkom, val ik nog steeds op hem"
Ben ik nou zo stom of is Amanda nou zo slim ? .........
Niet te lang over nadenken, doet Amanda ook niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Als hem nu tegenkom, val ik nog steeds op hem"
Ben ik nou zo stom of is Amanda nou zo slim ? .........
Later.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Allemaal mooi miepengepraat, ik ga toch maar even een uurtje naar de boulevard. Tot straks.
Zo'n hoer als Amanda gun je gewoon en relatie met veel geweld en problemen. Achterlijk wijf. Hoe kun je daar zo lacherig over doen.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
Amanda moet vreselijk lachen als ze vertelt dat ze met haar eerste relatie wel zeven keer op het politiebureau heeft gezeten wegens geweld van zijn kant.
Misschien bij de oude DGK, maar in de nieuwe RTL-stijl maakt het niets uit of Lieke en Huub een relatie hebben. Er mag toch geen terror meer plaats vinden, dus de Lieke-haters moeten vooral niet gaan denken dat als Lieke er niet meer is dat Huub&Jaap dan samen iedereen in het huis weg gaan treiteren. Sterker nog, zonder Lieke zou Huub gewoon 24 uur per dag als een zombie voor zich uit gaan staren nu hij niets meer mag doen...quote:Op zondag 8 juli 2007 16:07 schreef wolferl het volgende:
Nee, maar ik zie dat Lieke een blok aan Huub's been is.
Zouden ze bang voor hem zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:21 schreef Mika25 het volgende:
Hmz... de vorige keer dat Stijn op vakantie was mocht Huub ook niets meer doen, toen was het ook de hele week saai. En toen Stijn terugkwam begon de terror meteen weer.
Ik denk niet dat het nu wéér zo gaat. Dit is een koerswijziging die boven Stijn uitgaat. Die moet uiteindelijk ook gewoon doen wat hem opgedragen wordt.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:21 schreef Mika25 het volgende:
Hmz... de vorige keer dat Stijn op vakantie was mocht Huub ook niets meer doen, toen was het ook de hele week saai. En toen Stijn terugkwam begon de terror meteen weer.
Hij zou altijd gezegd hebben dat hij wil overblijven met sterke schakels, want je weet wat je aan ze hebt.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:29 schreef cobain94 het volgende:
Dennis heeft het over zwakke en sterke schakels...
Maar IETSJES heftiger kan heus wel, zelfs BigBrother 4 en 6 hadden meer actie dan DGK in de afgelopen week.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
Ik denk niet dat het nu wéér zo gaat. Dit is een koerswijziging die boven Stijn uitgaat. Die moet uiteindelijk ook gewoon doen wat hem opgedragen wordt.
Laat me raden hij vind zichzelf de sterkste schakel.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:29 schreef cobain94 het volgende:
Dennis heeft het over zwakke en sterke schakels...
Ja. En daarnaast vertelt hij vaak achteraf dat iets van hem opzet was of een test. Wie gelooft dat nou.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:35 schreef riri het volgende:
rare test....lieke vertelde dat helemaal niet in negatieve zin man...juist heel meelevend
die dennix is zo para als maar wat
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:38 schreef riri het volgende:
die hectische week komt wel hoor denniks...jij hebt nog niks meegemaakt tot nu toe....wat dat betreft ben je in de watten gelegd....die terror komt nog wel richting jouw...die heb je nog niet eens meegemaakt
tuurlijk....als je vals praat dan doe je dat toch het liefst stiekemquote:Op zondag 8 juli 2007 17:36 schreef cobain94 het volgende:
Is dennix bang dat er iemand meekijkt of meeluistert?hij praat zo zacht..
De vraag is komt er nog een vervanger? natasia gaat over 2 maanden en Fons-RTL had het ook over nog 1 a 2 maand..quote:Op zondag 8 juli 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
Jaap denkt dat de vervanger voor Natasia naar hem toe zal trekken, omdat er drie stelletjes zijn.
Nee ik denk dat Huub best weet dat Jaap veel sterker is dan Erik.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:43 schreef riri het volgende:
Jaap zorgt wel vanaf het begin dat denniks zich zo sneaky ontwikkelt....huub laat jaap keihard vallen als hij weet wat jaap doet....kijk naar wat er met erik is gebeurd
Vandaar dat fries zo tekeer gaat op de achtergrond..Doet zij normaal nooit..quote:Op zondag 8 juli 2007 17:44 schreef wolferl het volgende:
Nadia loopt alsof ze het figuur van een model heeft. Maar het lijkt meer op een achterwerk van een paard.
Het is afwachten. Misschien duurt het tot het eind van het jaar.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:43 schreef cobain94 het volgende:
[..]
De vraag is komt er nog een vervanger? natasia gaat over 2 maanden en Fons-RTL had het ook over nog 1 a 2 maand..
En Jaap onzeker, die vertouwd iedereen net zo als hij zelf te vertrouwen is.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:47 schreef wolferl het volgende:
Jaap trap er nou niet in, Denniks is zwak.
("Zij" is een hengst)quote:Op zondag 8 juli 2007 17:46 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Vandaar dat fries zo tekeer gaat op de achtergrond..Doet zij normaal nooit..
Hij weet vast niet dat je het zo hoort te schrijven...quote:Op zondag 8 juli 2007 17:55 schreef mootie het volgende:
sowiesoo sowiesoo soooowiesooooooo
Nee joh dat stelde niets voor. Nadia wilde wel, maar Dennis durfde niet (zo leek het althans).quote:Op zondag 8 juli 2007 18:03 schreef blomst het volgende:
Dennix is veel meer gewend met /in zijn vriendenkring dan wat Huub kan doen, hij is niet gek te krijgen.
Toch durfde hij zijn tasje met nieuwe spullen niet los te laten.
En hebben ze echt sex gehad Dennix en Nadia??
Zoals ik al eerder zei, op Jaap kan je niet bouwen.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:07 schreef mazaru het volgende:
Is Jaap nou voor of tegen Huub?
Ik snap af en toe niks meer van die jongen
Jaap is voor diegenen die op dat moment het beste uitkomt.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:07 schreef mazaru het volgende:
Is Jaap nou voor of tegen Huub?
Ik snap af en toe niks meer van die jongen
En vanavond weer Huub en Lieke.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap is voor diegenen die op dat moment het beste uitkomt.
En ws is dat op dit moment Dennix en Nadia.
Als we mogen stemmen bij RTL dan weet ik zeker dat Denniks de eerste is die er uitvliegt.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:
De nix gaat er vanuit dat íe er op 23 sept. nog in zit....Way to go..
"En als hij dan gaat slaan duik ik het zwembad in en blijf ik gewoon onder water zwemmen."quote:Op zondag 8 juli 2007 18:11 schreef wolferl het volgende:
Denniks: Ik maak hem een week lang helemaal gek, ik maak hem helemaal gek.
Maarja het mag niet, RTL he.
Nee Denniks je durft het gewoon niet.
Puik plan van Denniks, onder water blijven zwemmen.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"En als hij dan gaat slaan duik ik het zwembad in en blijf ik gewoon onder water zwemmen."![]()
Wat een bluf, dan wordt zijn haar nat...quote:Op zondag 8 juli 2007 18:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"En als hij dan gaat slaan duik ik het zwembad in en blijf ik gewoon onder water zwemmen."![]()
Hij vond zijn eerste week al Terror (was lache joh).quote:Op zondag 8 juli 2007 18:15 schreef riri het volgende:
Dennix:Spelers die dag en nacht door kunnen blijven gaan
Nou Dennix...dat ben jij in ieder geval niet
Hij zwemt jou er finaal uit hoor !!!quote:Op zondag 8 juli 2007 18:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Puik plan van Denniks, onder water blijven zwemmen.
Sorry ik moet hier echt spontaan om lachen. Ik zie het al voor me.
Indiana Denniks.
Hij doet gewoon een badmuts op.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een bluf, dan wordt zijn haar nat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |