Geen voorbeeldfunctie van haar moeder ??? Juist wel, krijg ik het gevoel ......quote:Op zondag 8 juli 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Je krijgt de indruk dat er geen enkele sturing of voorbeeldfunctie van die moeder is uitgegaan.
Dat lachen erbij ook... erg toch?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Waarom ging het uit met dat vriendje ?"
Amanda : "Uuuuh, we hadden inmiddels 7 keer op het politieburo gezeten. Beetje geweld en zo"
Bespeurde je nou ook geen enkele schroom bij Amanda ? Ze leek er wel trots op te zijn .......quote:Op zondag 8 juli 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
Amanda moet vreselijk lachen als ze vertelt dat ze met haar eerste relatie wel zeven keer op het politiebureau heeft gezeten wegens geweld van zijn kant.
Ja, inderdaad. Alsof het een verdienste is zulke vriendjes op je curriculum vitae te hebben staan. Ik ken geen mensen die dit zo doodnormaal vinden.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bespeurde je nou ook geen enkele schroom bij Amanda ? Ze leek er wel trots op te zijn .......
Die moeder heeft kennelijk totaal geen grenzen gesteld. Dan kan agressie (en jaloezie) overkomen als 'geven om'.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Als hem nu tegenkom, val ik nog steeds op hem"
Ben ik nou zo stom of is Amanda nou zo slim ? .........
Niet te lang over nadenken, doet Amanda ook niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Als hem nu tegenkom, val ik nog steeds op hem"
Ben ik nou zo stom of is Amanda nou zo slim ? .........
Later.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Allemaal mooi miepengepraat, ik ga toch maar even een uurtje naar de boulevard. Tot straks.
Zo'n hoer als Amanda gun je gewoon en relatie met veel geweld en problemen. Achterlijk wijf. Hoe kun je daar zo lacherig over doen.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
Amanda moet vreselijk lachen als ze vertelt dat ze met haar eerste relatie wel zeven keer op het politiebureau heeft gezeten wegens geweld van zijn kant.
Misschien bij de oude DGK, maar in de nieuwe RTL-stijl maakt het niets uit of Lieke en Huub een relatie hebben. Er mag toch geen terror meer plaats vinden, dus de Lieke-haters moeten vooral niet gaan denken dat als Lieke er niet meer is dat Huub&Jaap dan samen iedereen in het huis weg gaan treiteren. Sterker nog, zonder Lieke zou Huub gewoon 24 uur per dag als een zombie voor zich uit gaan staren nu hij niets meer mag doen...quote:Op zondag 8 juli 2007 16:07 schreef wolferl het volgende:
Nee, maar ik zie dat Lieke een blok aan Huub's been is.
Zouden ze bang voor hem zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:21 schreef Mika25 het volgende:
Hmz... de vorige keer dat Stijn op vakantie was mocht Huub ook niets meer doen, toen was het ook de hele week saai. En toen Stijn terugkwam begon de terror meteen weer.
Ik denk niet dat het nu wéér zo gaat. Dit is een koerswijziging die boven Stijn uitgaat. Die moet uiteindelijk ook gewoon doen wat hem opgedragen wordt.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:21 schreef Mika25 het volgende:
Hmz... de vorige keer dat Stijn op vakantie was mocht Huub ook niets meer doen, toen was het ook de hele week saai. En toen Stijn terugkwam begon de terror meteen weer.
Hij zou altijd gezegd hebben dat hij wil overblijven met sterke schakels, want je weet wat je aan ze hebt.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:29 schreef cobain94 het volgende:
Dennis heeft het over zwakke en sterke schakels...
Maar IETSJES heftiger kan heus wel, zelfs BigBrother 4 en 6 hadden meer actie dan DGK in de afgelopen week.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
Ik denk niet dat het nu wéér zo gaat. Dit is een koerswijziging die boven Stijn uitgaat. Die moet uiteindelijk ook gewoon doen wat hem opgedragen wordt.
Laat me raden hij vind zichzelf de sterkste schakel.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:29 schreef cobain94 het volgende:
Dennis heeft het over zwakke en sterke schakels...
Ja. En daarnaast vertelt hij vaak achteraf dat iets van hem opzet was of een test. Wie gelooft dat nou.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:35 schreef riri het volgende:
rare test....lieke vertelde dat helemaal niet in negatieve zin man...juist heel meelevend
die dennix is zo para als maar wat
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:38 schreef riri het volgende:
die hectische week komt wel hoor denniks...jij hebt nog niks meegemaakt tot nu toe....wat dat betreft ben je in de watten gelegd....die terror komt nog wel richting jouw...die heb je nog niet eens meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |