Er is nu niets meer te zien LOLquote:Op zondag 8 juli 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je meent het, wat leuk, even snel kijken, bedankt.![]()
Maar je verwacht wel dat je zelf gelezen wordt?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel verkeerd verstaan hebben he? En nee ik lees hier het meeste niet . Waarom niet? Omdat hier vaak dingen worden verdraaid en er niet letterlijk staat wat ze gezegt hebben waardoor je het anders kan opvatten.
En zo zie je maar weer dat Huub gewoon uit z'n nek lult ..... Zoals wel vaker.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat Nada en Nix de hele nacht hebben liggen tongen?![]()
Dus om de verwarring nog groter te maken post je zelf gewoon iets wat niet gezegd is.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel verkeerd verstaan hebben he? En nee ik lees hier het meeste niet . Waarom niet? Omdat hier vaak dingen worden verdraaid en er niet letterlijk staat wat ze gezegt hebben waardoor je het anders kan opvatten.
Zal toch wel ergens te zien zijn, misschien in een filmpje later.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Er is nu niets meer te zien LOL
Ik was net te laat om het live te zien![]()
En daarom is jouw reactie meestal niet erg interessant om te lezen .....quote:Op zondag 8 juli 2007 16:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik zie zelf trouwens echt niks stellerigs aan Nadia en Nix. Overdag zijn ze nooit samen en 's nachts, ja wat moet je daar nou van zeggen....quote:Op zondag 8 juli 2007 16:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En zo zie je maar weer dat Huub gewoon uit z'n nek lult ..... Zoals wel vaker.
Ik neem aan dat je het filmpje van vannacht gezien hebt?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie zelf trouwens echt niks stellerigs aan Nadia en Nix. Overdag zijn ze nooit samen en 's nachts, ja wat moet je daar nou van zeggen....
Maar om nu te faken dat je sex hebt gehad gaat wel heel ver, nogal sneu.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
Je hebt van die mensen die denken dat ze iets moeten doen als ze bij elkaar in bed liggen. Volgens mij is dat het geval bij Nadia en Dennis, want verder zie je geen enkele verbondenheid.
dat vind ik niet altijd....... soms is ze echt een aanvulling op hem..quote:Op zondag 8 juli 2007 16:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie dat Lieke een blok aan Huub's been is.
Ze weet niet was ze aan moet trekken, daarom is ze depressed. Haar in de war en al haar make-up weer een puinhoop. What to do?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:12 schreef wolferl het volgende:
Zie ik dat goed?
Nadia heeft zich al 3 keer verkleed in een half uur.
Ja, Syl nam meer afstand en daardoor konden ze het zo goed vinden. Lieke neemt die relatie zo vreselijk serieus, ze zit overal bovenop omdat ze denkt dat ze erbij hoort - soms uiterst irritant.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:14 schreef Desii het volgende:
[..]
dat vind ik niet altijd....... soms is ze echt een aanvulling op hem..
Maar ze kan ook zo zeuren en ik vind zelf dat ze weinig humor heeft...
Heb destraks nog een keer het bezoek van Syl teruggekeken... dat is gewoon lachen en serieus door elkaar... Die 2 voelden elkaar gewoon aan zonder woorden.... en helaas heeft Huub die klik niet met Lieke.
Toch vind ik Lieke een beste meid en bij verre de leukste die daar rondloopt.
Huub en Sylvia hebben... naar mijn idee... een zelfde soort levensstijl buiten DGK. 'Werk om te leven, leef niet om te werken'.. zoveel mogelijk feesten en lol maken. Ook de opvatting van iemand niet te kunnen beziitten in een relatie hadden ze gemeen.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:14 schreef Desii het volgende:
[..]
Heb destraks nog een keer het bezoek van Syl teruggekeken... dat is gewoon lachen en serieus door elkaar... Die 2 voelden elkaar gewoon aan zonder woorden.... en helaas heeft Huub die klik niet met Lieke.
eensch..quote:Op zondag 8 juli 2007 16:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub en Sylvia hebben... naar mijn idee... een zelfde soort levensstijl buiten DGK. 'Werk om te leven, leef niet om te werken'.. zoveel mogelijk feesten en lol maken. Ook de opvatting van iemand niet te kunnen beziitten in een relatie hadden ze gemeen.
Met Lieke heeft Huub buiten DGK amper overeenkomsten ben ik bang. Gisteren hadden ze het nog over uitgaan buiten de Villa. Huub's manier van uitgaan is alles wat Lieke tegenstaat. Zij verstaat onder stappen gezellig met Suus uit eten en daarna nog wat drinken.. maar niet te veel want daar houdt ze niet van![]()
'ik ben dat geklef zat' heeft Huub dus niet gezegt??quote:Op zondag 8 juli 2007 16:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus om de verwarring nog groter te maken post je zelf gewoon iets wat niet gezegd is.![]()
Tja, als je slim bent ga je er nu niet meer in, er zijn maar 3 keuzes, dom, dommer en domstquote:Op zondag 8 juli 2007 16:29 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind dit dus echt super jammer.. Ze hebben binnen no-time door 2 nieuwe domme spelers het hele programma verneukt.. Er gebeurd geen reet meer, alles is saai
Yep!quote:Op zondag 8 juli 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
Moeten we trouwens EET ALERTs posten als we Nadia erop betrappen?![]()
[afbeelding]
Ken ik jou?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:32 schreef neehe het volgende:
[..]
Tja, als je slim bent ga je er nu niet meer in, er zijn maar 3 keuzes, dom, dommer en domst![]()
Leek mij dus ook een strak planquote:
Even teruglezen in dit topicquote:Op zondag 8 juli 2007 16:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wie komt er eigenlijk vanavond?
idd, dat heeft Huub niet gezegdquote:Op zondag 8 juli 2007 16:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
'ik ben dat geklef zat' heeft Huub dus niet gezegt??
Dit vestje hebben we al eerder gezien .......quote:
Dan heb ik een selectief geheugen. Geen wonder, bij zo'n vlag op een modderschuit.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit vestje hebben we al eerder gezien .......
Hij droeg het toen Netty op bezoek was
Normaal zou ik het ook niet weten, maar ik vind het zo'n opa-en-oma vestje ...... verschrikkelijkquote:Op zondag 8 juli 2007 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heb ik een selectief geheugen. Geen wonder, bij zo'n vlag op een modderschuit.
Ja precies, helemaal niets voor Brian. Alsof het Leger des Heils hem aangekleed heeftquote:Op zondag 8 juli 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Normaal zou ik het ook niet weten, maar ik vind het zo'n opa-en-oma vestje ...... verschrikkelijk
Ohw, oke... wat het is, ik ben gevraagd voor screening dinsdag a.s.... dacht daarom dat jee me mss kende en daarop doeldequote:
Neeeeeuhhh.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:46 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ohw, oke... wat het is, ik ben gevraagd voor screening dinsdag a.s.... dacht daarom dat jee me mss kende en daarop doelde
Dat is waarom het is geworden wat het nu isquote:Op zondag 8 juli 2007 16:50 schreef Disana het volgende:
Amanda's moeder deed zelfs nog aardig tegen een vriendje van Amanda dat gewelddadig was (deur of ruit intrappen). Haar moeder is van mening dat Amanda het zelf maar moet leren, hoe vaak ze ook op haar bek gaat.
Ja. Je krijgt de indruk dat er geen enkele sturing of voorbeeldfunctie van die moeder is uitgegaan.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat is waarom het is geworden wat het nu is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |